Nietquote:Op zondag 2 oktober 2005 15:08 schreef Da_Sandman het volgende:
Heeft De Jong nu wel of geen geel gehad?
VI.nl zegt niets. Maarja, dit is ook altijd foutquote:Op zondag 2 oktober 2005 15:09 schreef superjoden het volgende:
yep shirt uittrekken nadat hij scoorde.

quote:Ajax knokte zich terug en Nigel de Jong ontpopte zich tot goudhaantje. De verdediger zorgde voor de gelijkmaker - intikker op een voorzet van rechts - en maakte de winnende uit een pass van Steven Pienaar.
De Jong droeg zijn goals op aan Luciano van den Berg, zijn maatje van Stormvogels Telstar die onlangs overleed na een auto-ongeluk. Dat hij bij het tonen van het ondershirt met Van den Bergs naam geel kreeg, deerde hem niet.

Van den Bergh toch ?quote:Op zondag 2 oktober 2005 15:15 schreef superjoden het volgende:
dacht al, hij kreeg geel na het 2de doelpunt. Scheids had daar trouwens wel wat coulanter in mogen zijn aangezien de reden.Kon alleen niet te zien wat erop stond maar het was dus voor Luciano.

Tsja tegen Ado speelden we prima en werd het gelijk. Dan liever 3 punten.quote:Op zondag 2 oktober 2005 15:19 schreef SoA-Holic het volgende:
wat een baggerwedstrijd. eerste uur was echt zo slecht, zo heb ik Ajax in jaren niet gezien. Iedereen speelde zo slap en ongeinspireerd, ongekend. Na de 1-0 kantelde het iets om, maar we mogen blij zijn met de 3 punten want een gelijkspel was eerder verdiend. En nu 2 weken bijkomen en alle pijntjes laten helen!

Inderdaadquote:Op zondag 2 oktober 2005 15:23 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Tsja tegen Ado speelden we prima en werd het gelijk. Dan liever 3 punten.

Jij had het over de T-shirt wat De Jong droeg. Dus ik wilde even weten of het van den Berg was.quote:

o zo bedoel je... kon niet lezen wat erop stond... maar Houniet plaatste het bericht al.quote:Op zondag 2 oktober 2005 15:27 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Jij had het over de T-shirt wat De Jong droeg. Dus ik wilde even weten of het van den Berg was.

Inderdaad. Zaterdag avond heb ik meestal wat te doen dat ik Ajax niet kan volgenquote:

quote:Maxwell mogelijk binnen twee maanden fit
De Amsterdamse televisiezender AT5 publiceert op haar website dat Maxwell binnen twee maanden weer hoopt fit te zijn. De linksback is teruggekeerd uit zijn geboorteland na een revalidatie.
Vandaag was Maxwell toeschouwer op Het Kasteel in Rotterdam, waar Ajax met 1-2 won van Sparta. De kleine Braziliaan raakte vorig seizoen geblesseerd, doordat hij in de wedstrijd tegen Willem II zijn kruisbanden scheurde.

- Ben fan van Huntelaarquote:Op zondag 2 oktober 2005 15:15 schreef Houniet het volgende:
Nashje..
Huntelaar geweldenaar!
06-12: De Lama's

Daar kan je een leuke opstelling van maken.quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:08 schreef frenzy2003 het volgende:
Ajax miste om uiteenlopende redenen een heel elftal op Het Kasteel. Tomás Galásek (enkel), Julien Escudé (koorts), Hatem Trabelsi (knie), Angelos Charisteas (hersenschudding), Olaf Lindenbergh (geschorst), Maxwell (knie), Nicolae Mitea (knie), Mauro Rosales (lies), Wesley Sneijder (hamstring), Maarten Stekelenburg (schouder) en Kenneth Vermeer (knie) waren niet van de partij. Zdenek Grygera (lies) en Hedwiges Maduro (hamstring) waren net op tijd fit.
en nog winnen![]()
![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |