Ik vind het iig ook erg jammer. Leuke speler om naar te kijken.quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:41 schreef mr_cucumber het volgende:
Ben ik nou de enige die het jammer vind als Pienaar weggaat?
Verder van het lijstje waar het contract dit jaar van afloopt mis je Trabelsi, de rest is makkelijk te vervangen imo.
TS methodmich zal het met je eens zijn, maar in mijn optiek is Steven Pienaar er sinds het zo succesvol verlopen CL-avontuur van 2001/02 het minst op vooruitgegaan van de hele groep.quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:41 schreef mr_cucumber het volgende:
Ben ik nou de enige die het jammer vind als Pienaar weggaat?
Verder van het lijstje waar het contract dit jaar van afloopt mis je Trabelsi, de rest is makkelijk te vervangen imo.
Zou een schande zijn als het niet uitverkocht raakt....quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:58 schreef Bananenman het volgende:
Ik zit nou te denken of ik wel of niet jullie kant op kom PyTh. Vond het vorig jaar drie keer kut (alles, niet alleen de uitslag) dus ff denken nog of ik kaartjes ga halen.
Tja de meeste van jullie zien de bui al weer hangenquote:Sowieso gaan er echt weinig mensen
Ik zou het niet onwaarschijnlijk vindenquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:03 schreef PyTh het volgende:
[..]
Zou een schande zijn als het niet uitverkocht raakt....
quote:Anders kom je toch gewoon lekker op eigen houtje![]()
Klopt ook wel, maar na zijn blessure is die veel te lang misbruikt als rechtsbuiten, wat die duidelijk niet is. Iets wat ook niet echt bevoordelijk is voor de ontwikkeling van een speler.quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:46 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
TS methodmich zal het met je eens zijn, maar in mijn optiek is Steven Pienaar er sinds het zo succesvol verlopen CL-avontuur van 2001/02 het minst op vooruitgegaan van de hele groep.
hebben jullie ook trouwens die overtredingen gezien op Zlaten?quote:Nourdin Boukhari wil verder bij Ajax. De linkermiddenvelder cq -vleugelaanvaller is gelukkig in Amsterdam, ondanks dat hij momenteel geen basisplaats heeft. Aan het begin van het seizoen ontpopte de Marokkaan zich nog tot vaste waarde.
Verhuren is nooit een optie geweest voor Boukhari, die in het verleden als eens door Ajax aan NAC Breda verhuurd werd. "Daar heb ik absoluut geen behoefte aan. Uiteraard wil ik aan mijn wedstrijden komen. Mijn contract loopt voorlopig nog een jaar door. En ik hoop zeker een verlenging mee te pakken."
Lijkt me zeer onwaarschijnlijk.quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:33 schreef Erwtensoep het volgende:
Zou lullig zijn als de medische staf zijn gelijk krijgt in die wedstrijd
Dat vind ik onzin, ze hebben daar echt wel kundige personen in dienst.quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:34 schreef PyTh het volgende:
[..]
Lijkt me zeer onwaarschijnlijk.
De medische staf van ajax faalt al jaren....
Ze hebben PSV al eerder te pakken genomen, met de JCS. Er moet wel verteld worden dat PSV nu wel Koné heeft als spits, maar ze zijn Bouma en nog een andere speler kwijt geraakt.quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:47 schreef _moder8or_ het volgende:
Ben bang dat Ajax het niet redt tegen PSV
ja dat is thuis, de laatste uitoverwinning dateert volgens mij nog toen wij Peter Hoekstra haddenquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:52 schreef Erwtensoep het volgende:
de laatste Ajax-psv was anders een eitje voor Ajax
Klopt, maar Ajax heeft altijd meer moeite om te winnen van PSV in de competie. Als het gaat om de beker of de JCS dan wint Ajax meestal wel.quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:52 schreef Erwtensoep het volgende:
de laatste Ajax-psv was anders een eitje voor Ajax
Als de statistieken tellen. Dan ben ik wel blij.quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:51 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ze hebben PSV al eerder te pakken genomen, met de JCS. Er moet wel verteld worden dat PSV nu wel Koné heeft als spits, maar ze zijn Bouma en nog een andere speler kwijt geraakt.
Ajax heeft volop kans tegen PSV, juist in dit seizoen, waarin alles anders is dan anders heb ik er alle vertrouwen in dat we winnen.
Normaal gesproken winnen we van Feyenoord en AZ en verliezen we van PSV.
Dit seizoen hebben we al verloren van Feyenoord en AZ, dus zullen we wel winnen van de Eindhovenaren![]()
quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:33 schreef Erwtensoep het volgende:
Zou lullig zijn als de medische staf zijn gelijk krijgt in die wedstrijd
Er zijn toch anders al heel wat kardinale blunders gemaakt bij jullie medische staf.quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:50 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat vind ik onzin, ze hebben daar echt wel kundige personen in dienst.
Ik heb er wel vertrouwen inquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:47 schreef _moder8or_ het volgende:
Ben bang dat Ajax het niet redt tegen PSV
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |