Volgens mij is het makkelijker om het systeem aan te passenquote:Op maandag 3 oktober 2005 13:35 schreef JeroenV het volgende:
We zullen in de winterstop wel weer een nieuwe speler mogen begroeten. Ze zoeken een vleugelspeler, omdat Blind er achter is dat Babel en Manu geen vleugelspelers zijn. En Nederlandse transfers verwacht ik niet...
nou goed, pienaar is niet eens heel erg, voor maxwell hebben we juan en urby al, en de jong zullen we nu nog niet echt missen omdat ie niet een echte basisplaats heeft, trabelsi is wel lastig op te vangen! maar goed ik ben eerder bang dat het bestuur van ajax weer eens niet fatsoenlijk versterking kan binnenhalen!quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:23 schreef PyTh het volgende:
Zijn jullie niet bang dat er aan het einde van het seizoen een leegloop gaat plaatsvinden?
Trabelsi
Pienaar
De Jong
Maxwell
nee niet perez! dan heb je weer zo'n hangende linksbuiten, daar hebben we niets aan.quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:42 schreef JeroenV het volgende:
Perez? Al is dat ook weer geen echte linksbuiten...
Jenner heeft nog weinig ervaring, zit wel potentie in.
Yildrim is missschien de beste optie op rechts, maar denk dat hij het ook niet zal redden.
Ik denk dat gisteren maar weer eens is gebleken hoe belangrijk de Jong is.quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:43 schreef liquide het volgende:
[..]
nou goed, pienaar is niet eens heel erg, voor maxwell hebben we juan en urby al, en de jong zullen we nu nog niet echt missen omdat ie niet een echte basisplaats heeft, trabelsi is wel lastig op te vangen! maar goed ik ben eerder bang dat het bestuur van ajax weer eens niet fatsoenlijk versterking kan binnenhalen!
Vinckenquote:Op maandag 3 oktober 2005 13:45 schreef nik2043 het volgende:
[..]
nee niet perez! dan heb je weer zo'n hangende linksbuiten, daar hebben we niets aan.
yildrim ook, hij heeft wel een lekkere voorzet maar ik mis wel snelheid en een actie
die jenner is wel oke
Dit is best wel goed nieuwsquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:11 schreef M0NTANA het volgende:
Nourdin Boukhari heeft aangegeven zijn contract te willen verlengen, ondanks zijn reserve-rol.
Ajax moet het gewoon net zo hard spelen als Udinese deed met Vincenzo Iaquinta.quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:02 schreef Houniet het volgende:
Contracten Spelers:
2006
Anastasiou, Yannis
Maxwell, Scherer Cabelino Andrade
Vonk, Hans
Pienaar, Steven
Trabelsi, Hatem
2007
Boukhari, Nourdin
Grygera, Zdenek
Heitinga, Johhny
Jong de, Nigel
Lobont, Bogdan
Maduro, Hedwiges
Galásek, Tomás
Mitea, Nicolae
Mul de, Tom
Ridder de, Daniel
Sneijder, Wesley
Vermaelen, Thomas
2008
Charisteas, Angelos
Emanuelson, Urby
Escude, Julien
Babel, Ryan
Lindenbergh, Olaf
Lindgren, Rasmus
Manucharyan, Edgar
Rosales, Mauro
Stekelenburg, Maarten
Vermeer, Kenneth
2009
Rosenberg, Markus
Gehuurd
García, Juan Fransisco
Juanfran is de eerste Spanjaard bij Ajax en zijn transfer trok dan ook in Spanje de nodige interesse. Volgens Marca heeft Ajax 550.000 euro betaald voor de huur van Juanfran met optie tot koop.
Weet je zeker dat Nigel's contract tot 2007 loopt?quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:02 schreef Houniet het volgende:
Contracten Spelers:
2006
Anastasiou, Yannis
Maxwell, Scherer Cabelino Andrade
Vonk, Hans
Pienaar, Steven
Trabelsi, Hatem
2007
Boukhari, Nourdin
Grygera, Zdenek
Heitinga, Johhny
Jong de, Nigel
Lobont, Bogdan
Maduro, Hedwiges
Galásek, Tomás
Mitea, Nicolae
Mul de, Tom
Ridder de, Daniel
Sneijder, Wesley
Vermaelen, Thomas
2008
Charisteas, Angelos
Emanuelson, Urby
Escude, Julien
Babel, Ryan
Lindenbergh, Olaf
Lindgren, Rasmus
Manucharyan, Edgar
Rosales, Mauro
Stekelenburg, Maarten
Vermeer, Kenneth
2009
Rosenberg, Markus
Gehuurd
García, Juan Fransisco
Juanfran is de eerste Spanjaard bij Ajax en zijn transfer trok dan ook in Spanje de nodige interesse. Volgens Marca heeft Ajax 550.000 euro betaald voor de huur van Juanfran met optie tot koop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |