abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31120616
Geen kip en ei discussie ...slavernij is uitgevonden door de zwarten, andere verslagen stammen en criminelen werden als slaven behandeld. Dat de blanken daar een winstgevende handel van gemaakt hebben , ach dat kun je niemand verwijten.

Maar wat heeft salvernij met abortus te maken?

bovendien:

Amerika is een land van crimenelen voor criminelen door criminelen.
Waar Australie een strafkamp/heropvoedings kamp was was america een veilige plek voor veel figuren wie het onder de voeten te heet geworden was in europa. Voeg daar genaraties (door criminelen opgevoede generaties) later wat slaven aan toe en later mensen die uit armoede alles overhadden voor een hap droog brood en die zwaar teleurgesteld waren in de gouden straten die hen beloofd waren....en je krijgt: Het 4e Rijk ookwel de verenigde staten van Amerika

[ Bericht 49% gewijzigd door desiredbard op 02-10-2005 18:29:15 ]
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
  zondag 2 oktober 2005 @ 18:24:12 #77
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_31120652
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 18:23 schreef desiredbard het volgende:
Geen kip en ei discussie ...slavernij is uitgevonden door de zwarten,
Oh ja? Bron? Of waren Grieken en Romeinen ook zwarten? Of Soemeriërs? Hettieten?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_31120898
Griekse en Romeinse rijk waren al lang ten onder ten tijde van westerse slavenhandel.
Nederland verkocht voor de "slavernij tijd" zeeuwen.
Om dus een wijzend vingertje op te houden naar landen als Frankrijk, Engeland Nederland en Duitsland aangaande slavenhandel vind ik erg triest.

Ja Nederland heeft voor een klein landje het helemaal niet zo slecht gedaan en wist munt te slaan uit de onderlingen slavenhandel in afrika.
Laten we wel wezen... op het moment dat die handel echt lekker begon te lopen waren het de ras genoten van deze slaven die hen uitleverden aan de "boze blanke man"
  zondag 2 oktober 2005 @ 18:37:46 #79
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_31121001
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 18:33 schreef desiredbard het volgende:
Griekse en Romeinse rijk waren al lang ten onder ten tijde van westerse slavenhandel.
Jouw woorden waren (en ik citeer):

"De slavenhandel is uitgevonden door de zwarten."

Je bovenstaande opmerking heeft dus totaal geen relevantie.
quote:
Nederland verkocht voor de "slavernij tijd" zeeuwen.
Bron?
quote:
Om dus een wijzend vingertje op te houden naar landen als Frankrijk, Engeland Nederland en Duitsland aangaande slavenhandel vind ik erg triest.
Want..? Zonder deze landen waren er veel mionder slaven verhandeld. Hooguit de 'binnencontinentale handel' om het zo maar te noemen. Die markt had nooit de hoeveelheden slaven gebruikt, die de Oceaan over zijn gesleept.
quote:
Ja Nederland heeft voor een klein landje het helemaal niet zo slecht gedaan en wist munt te slaan uit de onderlingen slavenhandel in afrika.
True. Ontkent ook niemand.
quote:
Laten we wel wezen... op het moment dat die handel echt lekker begon te lopen waren het de ras genoten van deze slaven die hen uitleverden aan de "boze blanke man"
Waardoor we weer bij de kip-ei discussie aanbelanden: Was deze onderlinge slavenhandel het gevolg van de "boze blanke man" of kon de "boze blanke man" profiteren van een toch al bestaande handel en is hard te maken dat die handel dezelfde demografische gevolgen zou hebben gehad zonder de "boze blanke man"?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  zondag 2 oktober 2005 @ 18:54:56 #80
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_31121468
quote:
"aborteer zwarten in strijd met criminaliteit"
Hoe bot dat ook klinken mag, de man verteld daar gewoon een feit en dan kan je aankomen met niet over één kam scheren of een lijst met zwarten mensen opnoemen die wel aardig zijn. Dat is helemaal waar! Maar het gros van de criminaliteit in de USA wordt helaas gepleegd door negroide mensen.

Ik ben het wel eens met de baco-dudes en linkse boomknuffelaars hier, dat een persoon in topfunctie bij de overheid zo'n uitspraak niet openbaar mag maken, ook al is deze erg uit zijn verband gerukt.
pi_31121925
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 18:37 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Jouw woorden waren (en ik citeer):

"De slavenhandel is uitgevonden door de zwarten."

Je bovenstaande opmerking heeft dus totaal geen relevantie.
Er is geen bewijs wie slavernij uitgevonden heeft, maar toen europa de slavernij her-uitcond werd deze nogsteeds gebezigd in afrika, zo beter?
quote:
Bron?
/quote]
Ik dacht Nederland en de slavernij, schrijver ik dacht Verhuis of Versluis maar hang me daar niet aan op.
quote]
Want..? Zonder deze landen waren er veel mionder slaven verhandeld. Hooguit de 'binnencontinentale handel' om het zo maar te noemen. Die markt had nooit de hoeveelheden slaven gebruikt, die de Oceaan over zijn gesleept.
Zo wat, noem dat een nieuwe markt, als we geen kaas hadden leren maken zouden we ook minder melkkoeien in de bioindustrie hebben, zelfde drogreden.
Nedreland is altijd een handelland geweest, en slaven waren koopwaar, jammer maar kan daar niet wakker voor liggen. Het enige dat blijkt is dat we slimmer te werk zijn gegaan dan de locale bevolking. die hadden namelijk zelf goud geld kunnen maken.

[quote]
Waardoor we weer bij de kip-ei discussie aanbelanden: Was deze onderlinge slavenhandel het gevolg van de "boze blanke man" of kon de "boze blanke man" profiteren van een toch al bestaande handel en is hard te maken dat die handel dezelfde demografische gevolgen zou hebben gehad zonder de "boze blanke man"?
[/quote
Boze blanke man heeft gebruik gemaakt van betsaande handel
Daardoor is de mede-zwarte zijn eigen mensen harder gaan verkopen
Demografisch....ja natuurlijk die afrikanen waren anders niet in America beland, maar dat waren ze waarschijnlijk ook niet als er geen slavenhandel bestaan had
  zondag 2 oktober 2005 @ 21:12:06 #82
70154 klez
100 million+ death and countin
pi_31125672
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 18:23 schreef desiredbard het volgende:
Geen kip en ei discussie ...slavernij is uitgevonden door de zwarten, andere verslagen stammen en criminelen werden als slaven behandeld. Dat de blanken daar een winstgevende handel van gemaakt hebben , ach dat kun je niemand verwijten.

Maar wat heeft salvernij met abortus te maken?

bovendien:

Amerika is een land van crimenelen voor criminelen door criminelen.
Waar Australie een strafkamp/heropvoedings kamp was was america een veilige plek voor veel figuren wie het onder de voeten te heet geworden was in europa. Voeg daar genaraties (door criminelen opgevoede generaties) later wat slaven aan toe en later mensen die uit armoede alles overhadden voor een hap droog brood en die zwaar teleurgesteld waren in de gouden straten die hen beloofd waren....en je krijgt: Het 4e Rijk ookwel de verenigde staten van Amerika
Zo lust ik nog wel een paar simplistische theorieen. Alle ondernemende types met "goede genen" die de sleur wilden ontvluchten, krachtdadige, inventieve en creatieve types die nieuwe werelden ontdekken zijn destijds het continent in verval, Europa, ontvlucht en de grote plas over gestoken.
We zijn hier blijven zitten met een onevenredig groot aantal niet al te intelligente figuren, helaas.
Het bewijs zien we elke dag om ons heen, in het achteruithollende steuntrekkersparadijs dat Europa heet. Zo goed?
"They have invented a myth that Jews were massacred "
Ahmadinejad, leader of Iran
  maandag 3 oktober 2005 @ 01:11:21 #83
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_31133849
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 18:54 schreef Martijn_fijn het volgende:

[..]

Maar het gros van de criminaliteit in de USA wordt helaas gepleegd door negroide mensen.
Wanneer je met de bewering komt dat het merendeel v/d crminaliteit in de VS wordt veroorzaakt door negroide mensen zou ik toch wel heel graag enige ondersteuning hiervan willen zien. Waar heb je deze info vandaan? Waarop is het gebasseerd? Om wat voor criminaliteit gaat het? Is er rekening gehouden met klassejustitie die daar wel degelijk voorkomt, etc...
Krekker is de bom!
  maandag 3 oktober 2005 @ 01:31:48 #84
95278 Scandum
Conform Consume Obey
pi_31134316
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 01:11 schreef KreKkeR het volgende:
Wanneer je met de bewering komt dat het merendeel v/d crminaliteit in de VS wordt veroorzaakt door negroide mensen zou ik toch wel heel graag enige ondersteuning hiervan willen zien. Waar heb je deze info vandaan? Waarop is het gebasseerd? Om wat voor criminaliteit gaat het? Is er rekening gehouden met klassejustitie die daar wel degelijk voorkomt, etc...
http://www.isteve.com/Crime_Imprisonment_Rates_by_Race.htm

De zwart op blanke moord verhouding is 6.6 : 1, en als je de hispanics (native americans met wat spaans bloed) er af haalt is de verhouding nog groter. Tenzij je moord wilt goedpraten hoort dit al jouw vragen te beantwoorden.
I'm nobody's sheep
pi_31139366
Je moet natuurlijk wel meenemen dat die zwarte in de arme onderlaag van de bevolking zitten (Nee dit iss geen D66 uitspraak op mijn ouwe dag). Maar er is gewoon genetisch iets fout met amerikanen. Ik bedoel het geweld in New Orleans...dat zie je verdorie nergens ter wereld als er een ramp is. Mischien moeten we iedereen in Amerika maar onvruchtbaar maken?
  maandag 3 oktober 2005 @ 11:10:23 #86
70154 klez
pi_31139721
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 10:55 schreef desiredbard het volgende:
Je moet natuurlijk wel meenemen dat die zwarte in de arme onderlaag van de bevolking zitten (Nee dit iss geen D66 uitspraak op mijn ouwe dag). Maar er is gewoon genetisch iets fout met amerikanen. Ik bedoel het geweld in New Orleans...dat zie je verdorie nergens ter wereld als er een ramp is. Mischien moeten we iedereen in Amerika maar onvruchtbaar maken?
Het is geen d66 uitspraak maar gewoon een fascistoide uitspraak. Een heel land genetisch categoriseren was een favoriete hobby van de nazi's.

Dat geweld bleek zwaar overtrokken te zijn en vooral uit de grote duim van de sensatiebeluste media te komen enerzijds en wishfull thinking te zijn van Europeanen die hun frustratie over het veel succesvollere Amerikaanse model nog steeds niet verwerkt hebben anderzijds.

Vrijwel alle samenlevingen ter wereld zijn gewelddadiger dan de Amerikaanse, op Canada en sommige Noord-Westeuropese landen na.

[ Bericht 7% gewijzigd door klez op 03-10-2005 11:22:29 ]
pi_31140324
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 10:55 schreef desiredbard het volgende:
Ik bedoel het geweld in New Orleans...dat zie je verdorie nergens ter wereld als er een ramp is. Mischien moeten we iedereen in Amerika maar onvruchtbaar maken?
Er is nergens zoveel pers bij als in New Orleans was, maar het kan overal.
quote:
As a young teenager in proudly peaceable Canada during the romantic 1960s, I was a true believer in Bakunin’s anarchism. I laughed off my parents’ argument that if the government ever laid down its arms all hell would break loose. Our competing predictions were put to the test at 8:00 A.M. on October 17, 1969, when the Montreal police went on strike. By 11:20 A.M. the first bank was robbed. By noon most downtown stores had closed because of looting. Within a few more hours, taxi drivers burned down the garage of a limousine service that competed with them for airport customers, a rooftop sniper killed a provincial police officer, rioters broke into several hotels and restaurants, and a doctor slew a burglar in his suburban home. By the end of the day, six banks had been robbed, a hundred shops had been looted, twelve fires had been set, forty carloads of storefront glass had been broken, and three million dollars in property damage had been inflicted, before city authorities had to call in the army and, of course, the Mounties to restore order.
Edit: een westerse stad is ook een stuk minder goed op een ramp voorbereid als het gaat om de mensen daar. Hoeveel Nederlanders hebben ooit meer dan 24 uur zonder electriciteit en eten gezeten ? Iets dat in veel delen van de wereld heel normaal is. Daarintegen is de hulpverlening wel veel sneller en beter, wat de berichten na Katrina ook beweren. Bij de tsunami van eind 2004 liep het dodenaantal steeds verder boven de ergste schattingen uit, nu blijkt Katrina enorm mee te vallen.
pi_31140595
Oh een beetje roven ja natuurlijk, maar moorden en verkrachten op die schaal nee en dat twerwijll er genoeg pers was in 53 en in Azie niet
  maandag 3 oktober 2005 @ 11:53:04 #89
129569 SpugendeLama
Hallowed are the Ori
pi_31140687
Zoveel moorden en verkrachtingen vonden er anders in New Orleans niet plaats, dat bleek veelal gewoon onzin te zijn.
I have an imaginary friend too. His name is loopy. He’s a polar bear who helps me fight crime.
pi_31141511
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 11:53 schreef SpugendeLama het volgende:
Zoveel moorden en verkrachtingen vonden er anders in New Orleans niet plaats, dat bleek veelal gewoon onzin te zijn.
Volgens Fox TV
  maandag 3 oktober 2005 @ 12:28:11 #91
129569 SpugendeLama
Hallowed are the Ori
pi_31141659
Volgens verschillende bronnen
I have an imaginary friend too. His name is loopy. He’s a polar bear who helps me fight crime.
pi_31142115
iedereen die het hier mee eens is, is wat mij betreft een nazi en een hitler-wannabe
.
pi_31142157
het zijn vooral witte mensen die verkrachten en kinderen misbruiken! Zullen we alle witte babys dan ook maar afmaken?!
.
  maandag 3 oktober 2005 @ 12:50:25 #94
129569 SpugendeLama
Hallowed are the Ori
pi_31142236
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 12:47 schreef francia het volgende:
het zijn vooral witte mensen die verkrachten en kinderen misbruiken!
  maandag 3 oktober 2005 @ 12:51:53 #95
70154 klez
pi_31142271
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 12:22 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Volgens Fox TV
Ik zie dat je in Ierland woont. Laten we jou en alle andere Ieren ook maar steriliseren dan, gewelddadige middeleeuwse schandvlek van Europa; domme religieuze boertjes die elkaar om niets de hersenen inslaan.
pi_31142580
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 12:50 schreef SpugendeLama het volgende:

[..]

het is wel zo.
.
pi_31144163
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 12:51 schreef klez het volgende:

[..]

Ik zie dat je in Ierland woont. Laten we jou en alle andere Ieren ook maar steriliseren dan, gewelddadige middeleeuwse schandvlek van Europa; domme religieuze boertjes die elkaar om niets de hersenen inslaan.
Hmm Middeleeuwen idd... en om niets zou ik niet direct willen zeggen. Dat had als oorzaak Stadhouder Willem III.
Hou je er wel even rekening mee dat er geen volksvertegenwoordiger is in Ierland die zou durven te pretenderen dat het aborteren van zwarte baby's de oplossing is in de "War against criminality"
pi_31144192
edit
  maandag 3 oktober 2005 @ 14:15:23 #99
70154 klez
pi_31144398
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 14:07 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Hmm Middeleeuwen idd... en om niets zou ik niet direct willen zeggen. Dat had als oorzaak Stadhouder Willem III.
Hou je er wel even rekening mee dat er geen volksvertegenwoordiger is in Ierland die zou durven te pretenderen dat het aborteren van zwarte baby's de oplossing is in de "War against criminality"
Maar misschien wel het aborteren van protestante respectievelijk katholieke moedertjes?

En welke volksvertegenwoordiger in de VS doet dit dan wel? Vooralsnog heeft Europa het patent op dit soort onzin.
pi_31147492
Moet je de OP effe lezen sukkel.....

Vooralsnog wordt er hier niet gemoord en verkracht op de schaal waarop dat in de VS gebeurt, evenmin valt Ierland andere landen binnen daaar het regime niet bevalt of omdat we domweg goedkopere olie nodig hebben
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')