Ik denk het wel, ligt alleen aan de personen in die betreffende groepquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:20 schreef eborn het volgende:
Chantal: "In een kleine groep zijn er minder spanningen"
Nog minder?
jammer... een week nomineren is niet echt spannendquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:21 schreef scanman01 het volgende:
Even over de exits:
Totaan de laatste week (die eindigt op 15 december) hebben we nog 10 donderdagen.
Als ze de finaleweek willen ingaan met 5 mensen, dan moeten er dus nog 6 uit in 10 weken. Als ze de finaleweek spelen met 3 mensen dan moeten er nog 8 uit. Dus voorlopig nog niet wekelijks een exit.
Helemaal niets. Gewoon om de bewoners nog meer paranoide te maken dan ze al zijjn. Dat is alles. Dat het gerucht een heftige uitwerking heeft hadden ze nooit durven hopen denk ik.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:20 schreef BBscanner het volgende:
Wat zit er achter deze BB Homo verkiezing? Misschien wordt de gene met de meeste stemmen gevrijwaard van nomintaties (een soort verlaat de gevangenis zonder te betalen). Iemand nog andere speculaties?
klinkt goedquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:20 schreef BBscanner het volgende:
Wat zit er achter deze BB Homo verkiezing? Misschien wordt de gene met de meeste stemmen gevrijwaard van nomintaties (een soort verlaat de gevangenis zonder te betalen). Iemand nog andere speculaties?
Laten we er dan bijzeggen dat het ook elke dag een andere moet zijn, dat haalt Linda ook niet volgens mijquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:23 schreef GraafD het volgende:
de hele week in een roze string doet linda al
Als ze in tien weken 8 mensen kwijt moeten, dan kunnen we nog maar 1 'normale' ronde hebben. Dat kost namelijk al twee donderdag vanaf nu.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:21 schreef scanman01 het volgende:
Even over de exits:
Totaan de laatste week (die eindigt op 15 december) hebben we nog 10 donderdagen.
Als ze de finaleweek willen ingaan met 5 mensen, dan moeten er dus nog 6 uit in 10 weken. Als ze de finaleweek spelen met 3 mensen dan moeten er nog 8 uit. Dus voorlopig nog niet wekelijks een exit.
Las ergens dat het ook de nominaties zelf zouden kunnen zijn! Ofwel stel dat 4 mensen denken dat Menno is dat hij dan genomineerd Rob 3 votes op de bank. Etc misschien wel goed om de database open te gooien.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:21 schreef eborn het volgende:
[..]
Er zal inderdaad wel iets aan vastzitten. Danwel positief (extra eten, niet nomineren), danwel negatief (hele week in een roze string rondlopen, etc.)
Zit wat in.. Dan hebben we dus donderdag weer nieuwe nominaties.... en die donderdag daarna wordt het dan wekelijks een exit (dus meteen nomineren ná de exit).quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:24 schreef eborn het volgende:
[..]
Als ze in tien weken 8 mensen kwijt moeten, dan kunnen we nog maar 1 'normale' ronde hebben. Dat kost namelijk al twee donderdag vanaf nu.
Het waren er volgens mij een stuk of 15. Even kijkenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:24 schreef BBscanner het volgende:
Trouwens opvallend dat weinig mensen Ralph als huisverlater hadden opgegeven, klopt dat. (in het nominatie spel)
Inderdaad. Ging dat in vorige BB's ook zo?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:26 schreef scanman01 het volgende:
Zit wat in.. Dan hebben we dus donderdag weer nieuwe nominaties.... en die donderdag daarna wordt het dan wekelijks een exit (dus meteen nomineren ná de exit).
ik vind van wel, maar dat wil nog niet zeggen dat ze uit haar woorden kan komenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:26 schreef ilona-scuderia het volgende:
En toch is Lieske het meest puur toch?
Vind ik wel ja... Daar is echter niet iedereen het over eens denk ik.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:26 schreef ilona-scuderia het volgende:
En toch is Lieske het meest puur toch?
ja. In het begin ging het wat langzamer... en dan opeens wekelijks iemand eruit.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:27 schreef eborn het volgende:
[..]
Inderdaad. Ging dat in vorige BB's ook zo?
maar toen kwamen er toch ook steeds mensen bij [ bij 3 & 4 tenminste, 1 & 2 heb ik nooit gezien]quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:29 schreef scanman01 het volgende:
ja. In het begin ging het wat langzamer... en dan opeens wekelijks iemand eruit.
In 1&2 kwamen er alleen mensen bij als er iemand vrijwillig vertrok. En die gingen meestal direct weg. Of ze werden het huis uitgetrokkenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:30 schreef Wup het volgende:
[..]
maar toen kwamen er toch ook steeds mensen bij [ bij 3 & 4 tenminste, 1 & 2 heb ik nooit gezien]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |