Maak even opnieuw verbindingquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:14 schreef Woessssj het volgende:
Bij mij niet hoor... grrr..
Toch echt welquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:14 schreef Woessssj het volgende:
Even de stream restartenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:14 schreef Woessssj het volgende:
En terechtquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:15 schreef Wup het volgende:
het homogedoe interesseert Linda echt totaal niet
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:15 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Even de stream restarten rebooten![]()
Niet als je de Versatel streams gebruiktquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:15 schreef eborn het volgende:
[..]
Toch echt welZe bufferen nog wel wat.
Nee, dan heb je als je mazzel hebt helemaal geen beeld, omdat je nog niet aangesloten bentquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:16 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Niet als je de Versatel streams gebruikt
Voornamelijk Roel, Ingrid en Chantal hebben het 'zwaar' zitten inderdaad.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:18 schreef scanman01 het volgende:
Het kan Linda geen fuck schelen... het kan Lieske geen fuck schelen,maar de rest kan het volgens mij wel wat schelen.
Er zal inderdaad wel iets aan vastzitten. Danwel positief (extra eten, niet nomineren), danwel negatief (hele week in een roze string rondlopen, etc.)quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:20 schreef BBscanner het volgende:
Wat zit er achter deze BB Homo verkiezing? Misschien wordt de gene met de meeste stemmen gevrijwaard van nomintaties (een soort verlaat de gevangenis zonder te betalen). Iemand nog andere speculaties?
Ik denk het wel, ligt alleen aan de personen in die betreffende groepquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:20 schreef eborn het volgende:
Chantal: "In een kleine groep zijn er minder spanningen"
Nog minder?
jammer... een week nomineren is niet echt spannendquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:21 schreef scanman01 het volgende:
Even over de exits:
Totaan de laatste week (die eindigt op 15 december) hebben we nog 10 donderdagen.
Als ze de finaleweek willen ingaan met 5 mensen, dan moeten er dus nog 6 uit in 10 weken. Als ze de finaleweek spelen met 3 mensen dan moeten er nog 8 uit. Dus voorlopig nog niet wekelijks een exit.
Helemaal niets. Gewoon om de bewoners nog meer paranoide te maken dan ze al zijjn. Dat is alles. Dat het gerucht een heftige uitwerking heeft hadden ze nooit durven hopen denk ik.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:20 schreef BBscanner het volgende:
Wat zit er achter deze BB Homo verkiezing? Misschien wordt de gene met de meeste stemmen gevrijwaard van nomintaties (een soort verlaat de gevangenis zonder te betalen). Iemand nog andere speculaties?
klinkt goedquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:20 schreef BBscanner het volgende:
Laten we er dan bijzeggen dat het ook elke dag een andere moet zijn, dat haalt Linda ook niet volgens mijquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:23 schreef GraafD het volgende:
de hele week in een roze string doet linda al
Als ze in tien weken 8 mensen kwijt moeten, dan kunnen we nog maar 1 'normale' ronde hebben. Dat kost namelijk al twee donderdag vanaf nu.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:21 schreef scanman01 het volgende:
Even over de exits:
Totaan de laatste week (die eindigt op 15 december) hebben we nog 10 donderdagen.
Als ze de finaleweek willen ingaan met 5 mensen, dan moeten er dus nog 6 uit in 10 weken. Als ze de finaleweek spelen met 3 mensen dan moeten er nog 8 uit. Dus voorlopig nog niet wekelijks een exit.
Las ergens dat het ook de nominaties zelf zouden kunnen zijn! Ofwel stel dat 4 mensen denken dat Menno is dat hij dan genomineerd Rob 3 votes op de bank. Etc misschien wel goed om de database open te gooien.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:21 schreef eborn het volgende:
[..]
Er zal inderdaad wel iets aan vastzitten. Danwel positief (extra eten, niet nomineren), danwel negatief (hele week in een roze string rondlopen, etc.)
Zit wat in.. Dan hebben we dus donderdag weer nieuwe nominaties.... en die donderdag daarna wordt het dan wekelijks een exit (dus meteen nomineren ná de exit).quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:24 schreef eborn het volgende:
[..]
Als ze in tien weken 8 mensen kwijt moeten, dan kunnen we nog maar 1 'normale' ronde hebben. Dat kost namelijk al twee donderdag vanaf nu.
Het waren er volgens mij een stuk of 15. Even kijkenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:24 schreef BBscanner het volgende:
Trouwens opvallend dat weinig mensen Ralph als huisverlater hadden opgegeven, klopt dat. (in het nominatie spel)
Inderdaad. Ging dat in vorige BB's ook zo?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:26 schreef scanman01 het volgende:
Zit wat in.. Dan hebben we dus donderdag weer nieuwe nominaties.... en die donderdag daarna wordt het dan wekelijks een exit (dus meteen nomineren ná de exit).
ik vind van wel, maar dat wil nog niet zeggen dat ze uit haar woorden kan komenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:26 schreef ilona-scuderia het volgende:
En toch is Lieske het meest puur toch?
Vind ik wel ja... Daar is echter niet iedereen het over eens denk ik.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:26 schreef ilona-scuderia het volgende:
En toch is Lieske het meest puur toch?
ja. In het begin ging het wat langzamer... en dan opeens wekelijks iemand eruit.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:27 schreef eborn het volgende:
[..]
Inderdaad. Ging dat in vorige BB's ook zo?
maar toen kwamen er toch ook steeds mensen bij [ bij 3 & 4 tenminste, 1 & 2 heb ik nooit gezien]quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:29 schreef scanman01 het volgende:
ja. In het begin ging het wat langzamer... en dan opeens wekelijks iemand eruit.
In 1&2 kwamen er alleen mensen bij als er iemand vrijwillig vertrok. En die gingen meestal direct weg. Of ze werden het huis uitgetrokkenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:30 schreef Wup het volgende:
[..]
maar toen kwamen er toch ook steeds mensen bij [ bij 3 & 4 tenminste, 1 & 2 heb ik nooit gezien]
Klopt de einddatum staat nog niet vast. (Heb ik ook ergens gelezen)quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:28 schreef GraafD het volgende:
ik heb dacht ik ergens gelezen of gehoord dat het 2 weken langer kan duren en zijn ze daarom zo zuinig met de exit's
Denk je dat echt??? Dus jij hebt niet meegekregen dat het allemaal onzin is?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:31 schreef ilona-scuderia het volgende:
Toch denk ik nog steeds dat Joost de homo is, z'n gedrag vertoont zo veel homotrekjes, of hij speelt het, dat kan ook...
Volgens mij zit ze er nog gewoon bijquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:34 schreef Coos het volgende:
Lieske houdt btw haar mond in de homo-discussie nog steeds stijf dicht.
Of slaapt die al??![]()
nee, ze vindt het idd. net als Linda niet echt boeiend.....quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:34 schreef Coos het volgende:
Of slaapt die al??![]()
Lieske praat aardig mee hoor. Ze zegt net "Maak van mij maar de grote pot van Big Brother, maakt me niets uit". In het begin zei Lieske zelfs dat het volgens haar allemaal onzin is, maar door het gekonkel van de andere bewoners begint ze het nu zelf ook te geloven.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:34 schreef Coos het volgende:
Of slaapt die al??![]()
Ik kan altijd al beter opschieten en praten met vrouwen. Misschien moet ik dan ook maar eens uit dekast komenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:34 schreef eborn het volgende:
Shit, ik hoor net dat het verdacht is als je meer meisjes-vriendinnen hebt dan jongens-vriendinnen. Komen ze nu mee!
Misschien moeten we er ook maar een dag voor prikken op Fok!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik kan altijd al beter opschieten en praten met vrouwen. Misschien moet ik dan ook maar eens uit dekast komen
dat was weer een Roel verhaal he?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:37 schreef scanman01 het volgende:
Ik kan altijd al beter opschieten en praten met vrouwen. Misschien moet ik dan ook maar eens uit dekast komen
Vind het ook niet echt boeiend meer al twee nachten 'De Kraai' aan het woord die zieltjes probeert te winnen tegen Rob & Onzinnige homo theorieen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:35 schreef Wup het volgende:
[..]
nee, ze vindt het idd. net als Linda niet echt boeiend.....
Tja, de bekende stereotypesquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:38 schreef svann het volgende:
Wat is de maatschappij toch tolerant....
Een man moet zich vooral stoer gedragen, anders wordt hij voor homo aangezien, en dat is toch wel de grootste schande.
Triest hoor.
Volgens mij is Menno gewoon hartstikke homofoob.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:38 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb de live vanmorgen trouwens nog eens bekeken en toen Bridget iets zei over een homo in het huis, kwam de eerste reactie van Menno: "Dan ga ik niet meer in de jongenskamer slapen".
Klopt... Iemand die beter kan opschieten met vrouwen is volgens Roel meteen verdacht. Roel vind ook Joost verdacht omdat hij maskertjes op doet en omdat hij een melodie uit het zwanenmeer herkende.quote:
Die Jon Bon Jovi komt soms ook wel wat homoachtig over hoorquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:40 schreef eborn het volgende:
[..]
Tja, de bekende stereotypesWaarom moeten alle vrouwen hun benen scheren?
* eborn gaat straks om 10.00 uur gewoon kaartjes voor Bon Jovi reserveren, homo-gedrag of geen homo-gedrag
Zoals hij vandaag zat in bad met dat maskertje op zijn gezicht vind ik ook niet echt normaal hoor.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klopt... Iemand die beter kan opschieten met vrouwen is volgens Roel meteen verdacht. Roel vind ook Joost verdacht omdat hij maskertjes op doet en omdat hij een melodie uit het zwanenmeer herkende.
Lieske is nu de enige die zeker is dat Joost niet een homo is.
Dat zou mooi zijn.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:39 schreef GraafD het volgende:
en morgen worden ze nog gekker gemaakt met de vraag: wie is de 2e homo m/v ?
Ach, zolang z'n vrouw het niet doorheeftquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:42 schreef scanman01 het volgende:
Die Jon Bon Jovi komt soms ook wel wat homoachtig over hoor
Ik vind het heerlijk dat Lieske al een aantal keren heeft gezegd dat ze haar maar moeten bestempelen als de grote big brother potquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:41 schreef svann het volgende:
[..]
Volgens mij is Menno gewoon hartstikke homofoob.
De rest ook trouwens nogal.
Alleen Joost, Lieske, Linda en Chantal lijken er niet zo mee te zitten.
ik geloof toch dat Roel meer punten scoort met zijn anti Menno campagnequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:39 schreef BBscanner het volgende:
Vind het ook niet echt boeiend meer al twee nachten 'De Kraai' aan het woord die zieltjes probeert te winnen tegen Rob & Onzinnige homo theorieen.![]()
Het is vrij zeldzaam ja, omdat de meeste mannen dat soort gedrag gewoon niet toelaten.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:42 schreef style het volgende:
[..]
Zoals hij vandaag zat in bad met dat maskertje op zijn gezicht vind ik ook niet echt normaal hoor.
Een vrouw? Net zoals die vriendin van Joost zegmaarquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:43 schreef eborn het volgende:
[..]
Ach, zolang z'n vrouw het niet doorheeft
En als je je niet standaard gedraagt zal je wel homo zijn?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:42 schreef style het volgende:
Zoals hij vandaag zat in bad met dat maskertje op zijn gezicht vind ik ook niet echt normaal hoor.
Nou mijn man is best gevoelig hoor, maar die gaat echt niet met een masker opzitten.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is vrij zeldzaam ja, omdat de meeste mannen dat soort gedrag gewoon niet toelaten.
Ik vind het wel geweldig dat hij gewoon schijt heeft aan de 'regeltjes'.
Ik zeg niet dat hij homo is, maakt me ook niet.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:47 schreef svann het volgende:
[..]
En als je je niet standaard gedraagt zal je wel homo zijn?
Ik vind Joost gewoon prettig gestoord.
eensquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:48 schreef style het volgende:
Persoonlijk vind ik Joost ook helemaal niet prettig gestoord maar zwaar irritant.
Ik ook niet, maar ik ga hem niet meteen veroordelen of als homo bestempelen omdat hij dat wel doet. Maar áls ze zo nodig iemand als homo moeten kiezen, dan kan ik het me wel voorstellen dat ze dan bij Joost terecht komen. Hij heeft inderdaad wel een aantal vrouwelijke trekjes. Ik verwacht dat eigenlijk dat Joost misschien wel een beetje BI is. Maar een homo is hij niet.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:47 schreef style het volgende:
[..]
Nou mijn man is best gevoelig hoor, maar die gaat echt niet met een masker opzitten.
Ikzelf trouwens ook niet![]()
dat schijnt niet interessant genoeg te zijnquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:49 schreef AMDFreak het volgende:
Maar kon het nou ook een lesbinne zijn?
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:47 schreef Wup het volgende:
inmiddels is Brenda op de foto omgebouwd:)
Hij is inderdaad wel behoorlijk nichterig.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik ga hem niet meteen veroordelen of als homo bestempelen omdat hij dat wel doet. Maar áls ze zo nodig iemand als homo moeten kiezen, dan kan ik het me wel voorstellen dat ze dan bij Joost terecht komen. Hij heeft inderdaad wel een aantal vrouwelijke trekjes. Ik verwacht dat eigenlijk dat Joost misschien wel een beetje BI is. Maar een homo is hij niet.
Ook eens... behalve hoe hij vanavond zat te lullen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:48 schreef style het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat hij homo is, maakt me ook niet.
Persoonlijk vind ik Joost ook helemaal niet prettig gestoord maar zwaar irritant.
Ik geniet van het fenomeen Joost!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:48 schreef style het volgende:
Ik zeg niet dat hij homo is, maakt me ook niet.
+tquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:52 schreef GraafD het volgende:
je moet juist blij zijn om homo in het bb huis te zijn grote kans dat je win
Nee... we hebben al een BI gehad en een homo (lesbienne) als winnaar gehad. Dat is wel even genoegquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:52 schreef GraafD het volgende:
je moet juist blij zijn om homo in het bb huis te zijn grote kans dat je win
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:31 schreef ilona-scuderia het volgende:
Toch denk ik nog steeds dat Joost de homo is, z'n gedrag vertoont zo veel homotrekjes, of hij speelt het, dat kan ook...
Als die mensen nu gewoon interessanter zijn dan winnen ze toch??quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee... we hebben al een BI gehad en een homo (lesbienne) als winnaar gehad. Dat is wel even genoeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |