Maak even opnieuw verbindingquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:14 schreef Woessssj het volgende:
Bij mij niet hoor... grrr..
Toch echt welquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:14 schreef Woessssj het volgende:
Even de stream restartenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:14 schreef Woessssj het volgende:
En terechtquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:15 schreef Wup het volgende:
het homogedoe interesseert Linda echt totaal niet
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:15 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Even de stream restarten rebooten![]()
Niet als je de Versatel streams gebruiktquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:15 schreef eborn het volgende:
[..]
Toch echt welZe bufferen nog wel wat.
Nee, dan heb je als je mazzel hebt helemaal geen beeld, omdat je nog niet aangesloten bentquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:16 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Niet als je de Versatel streams gebruikt
Voornamelijk Roel, Ingrid en Chantal hebben het 'zwaar' zitten inderdaad.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:18 schreef scanman01 het volgende:
Het kan Linda geen fuck schelen... het kan Lieske geen fuck schelen,maar de rest kan het volgens mij wel wat schelen.
Er zal inderdaad wel iets aan vastzitten. Danwel positief (extra eten, niet nomineren), danwel negatief (hele week in een roze string rondlopen, etc.)quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:20 schreef BBscanner het volgende:
Wat zit er achter deze BB Homo verkiezing? Misschien wordt de gene met de meeste stemmen gevrijwaard van nomintaties (een soort verlaat de gevangenis zonder te betalen). Iemand nog andere speculaties?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |