Dr eigen domme schuld dus... thnx voor de uitleg!!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 10:42 schreef teckeltje het volgende:
[..]
Tijdens de intake gesprekken heeft ze gezegd dat ze het geslacht bekend mochten maken maar ze zei later dat ze niet verwacht had in het huis te komen.
Tijdens de live uitzending werd haar gevraagd of ze het wilde weten en toen zei ze nee waarop ze het aan de kijkers bekend maakte en zij over de rooie ging, later vertelde haar moeder het aan haar.
Tanja had niet verwacht dat het huis zo dicht bij de straat zou staan, dat mensen het geslacht over de schutting zouden kunnen roepen is iets wat ze niet had verwacht.Ze vond het namelijk ok dat heel Nederland het wist, maar wilde het zelf niet weten.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 10:42 schreef teckeltje het volgende:
[..]
Tijdens de intake gesprekken heeft ze gezegd dat ze het geslacht bekend mochten maken maar ze zei later dat ze niet verwacht had in het huis te komen.
Tijdens de live uitzending werd haar gevraagd of ze het wilde weten en toen zei ze nee waarop ze het aan de kijkers bekend maakte en zij over de rooie ging, later vertelde haar moeder het aan haar.
ze deed net of ze vreselijk pissig was omdat de verrassing van het geslacht verpest was maar in werkelijkheid wilde ze liever een jongetje dus is ze zwaar teleurgesteld dat het een meisje is.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 10:44 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Dr eigen domme schuld dus... thnx voor de uitleg!!
Heb de eerste paar weken van BB niet meteen heftig gevolgd vandaar dat ik hier en daar wat mis
LOL Nouja moet eerlijk zeggen dat ik de missie van Roel ook wel ietwat discutabel vondquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 10:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dan zou je ook kunnen zeggen dat BB fout was door het roken van Roel te belonen (stimuleren) met 500 euries per sigaret. Zijn daar nog geen kamervragen over geweest in het kader van de volksgezondheid? Kunnen ze meteen het roken in de buurt van Tanja verbieden, want ook al rookt Tanja zelf, ze (mn haar baby) zal maar ziek worden van juist die sigaret die een ander onder haar neus rookt...
![]()
Ja dat heb ik wel meegekregen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 10:46 schreef teckeltje het volgende:
[..]
ze deed net of ze vreselijk pissig was omdat de verrassing van het geslacht verpest was maar in werkelijkheid wilde ze liever een jongetje dus is ze zwaar teleurgesteld dat het een meisje is.
Daarom is ze ook nog niet in die babykamer geweest nadat ze die de eerste keer gezien had,die is namelijk nogal roze.
Een paar kippen of een olifant is ook goed...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 10:55 schreef Bocaj het volgende:
Goeiemorgen allemaal![]()
![]()
Op zaterdag komt er geen Haan volgens mij!
Nee, alleen dat hij blij was eruit te zijn.... Over Nat wilde hij niet veel kwijt...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 10:57 schreef Mike1964 het volgende:
Ik had trouwens gehoord dat Ralph bij het programma "Thuis" is geweest. Heeft ie daar nog wat bijzonders gezegd?
Neen daar kreeg hij de kans niet voor.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 10:57 schreef Mike1964 het volgende:
. Heeft ie daar nog wat bijzonders gezegd?
Kinderarbeid (ook al doet het kind niets, er wordt toch aan verdiend, dat idee?) ligt sowieso gevoelig. Wat nou precies het verschil is met De Bevalling oid weet ik ook niet, wellicht dat de BB baby live op de streams te zien is en De Bevalling baby niet...?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 10:48 schreef muizemeis het volgende:
[..]
LOL Nouja moet eerlijk zeggen dat ik de missie van Roel ook wel ietwat discutabel vond
Weet je wat ik truowens zowiezo erg raar vond?? Dat ze moeilijk doen over de toekomstige baby van Tanja, dat dat kind maar zo en zo lang gefilmd mocht worden.
Het kind hoeft niets te doen, het 'werkt' dus niet. En wat is nou helemaal het verschilo met een programma als de bevalling waarin de4 baby na de geboorte ook nog tijdje gevolgd wordt, om het maar niet te hebben over al eventueel bestaande kinderen in zo'n gezin. Wordt de tijd dat die gefilmd worden ook an banden gelegd?? Nee, want ze 'werken' niet.
Maar dat komt dan weer wel in de kamer![]()
Herstel : zie net op een herhaling dat Roel wél de opdracht heeft gekregen het te verstoppen...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 10:42 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ik heb er idd nog nergens iets van teruggezien (noch op de streams, noch in de uitzending) maar het zou wel enigzins verklaren waarom Roel de laatste dagen zo enorm sjago is.
Die ruis was er vanmorgen vroeg ook al op streams een en twee.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:02 schreef Sanne het volgende:
Is het nou een douche die ik hoor of ruis omdat er iemand een stekker ergens heeft losgetrokken?
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:08 schreef muizemeis het volgende:
Dat verschil zie ik niet zo, het kind wordt gefilmd, punt. Ja toch?? Zou het raar vinden als ze daar onderscheid tussen maken. Hoe dan ook, het kind hoeft niet te werken, als je het werken kunt noemen, als een kind dat wordt gefilmd vovor een reclame spot of een serie oid. Het kan gewoon doen en laten wat het zelf wil, er staan geen hete lampen de hele dag op dr koppie of zoiets.
quote:Big Brother-baby maximaal acht dagen op tv
Uitgegeven: 6 september 2005 14:56
Laatst gewijzigd: 6 september 2005 15:30
DEN HAAG - De baby die in het tv-programma Big Brother-huis wordt geboren, moet een eigen kamer krijgen waar niet wordt gefilmd. De televisieproducent Endemol Nederland mag de BB-baby maximaal acht dagen lang één keer per dag niet langer dan twee uur filmen.
De Arbeidsinspectie heeft de "onbeperkte ontheffing" voor het filmen van de baby, waar Endemol Nederland om had gevraagd, afgewezen. De inspectiedienst van het ministerie van Sociale Zaken maakte dinsdag bekend een "beperkte ontheffing" te hebben verstrekt.
Babykamer
De Arbeidsinspectie stelt met Endemol afspraken te hebben gemaakt over de praktische uitvoering. Zo krijgt de moeder die voor de camera's zal bevallen, vrije toegang tot de babykamer zonder camera's. Dat geldt ook voor een verzorgster van buiten het Big Brother-huis. Dat wordt vermoedelijk een van de grootmoeders, die de baby onbeperkt mag bezoeken en meenemen naar buiten.
In Nederland gelden in het belang van de veiligheid, gezondheid en welzijn van kinderen strenge regels voor hun optreden op televisie, in films en in het theater. Volgens de inspectie moet het belang van het kind vooropstaan en mag zijn ontwikkeling door het werk niet in gevaar komen.
In welke uitzending was dat dan? Ik kijk niet alle reguliere uitzendingen, ben namelijk verliefd op Jarodquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:08 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Herstel : zie net op een herhaling dat Roel wél de opdracht heeft gekregen het te verstoppen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |