That's my job!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:12 schreef Sanne het volgende:
[..]
Dit is toch slowchat van een heel ander niveau.
Verdomme, waarom is die bar niet schoon gemaakt? Als Roache dat ziet breekt de pleuris uit.
* Sanne pakt een emmertje sop en begint alvast.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:35 schreef Sanne het volgende:
Ik zie tegen het boodschappen doen op. Zit met mijn reet aan stoel vastgekluisterd lijkt het wel.
Ben- inmiddels helemaal scheel- aan het struinen geweest op marktplaats om een mobieltje voor mijn oude vader te vinden....quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:18 schreef Roache_ het volgende:
Ach, alles weer spik en span zie ik, heerlijk!!
Ik heb een maandsalaris naar de Bijenkorf gebracht deze DDD, iemand anders nog leuke knick-knackjes gekocht?
Ach joh... laat Sanne nou soppen..quote:
ik word steeds gespamd door de Bijenkorf; er was ook een internetveiling oid..dat leek me dan wel weer leuk. Maar goed..weer gemist natuurlijkquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:07 schreef Sanne het volgende:
vooral die helm is essentieel bij de DDD.
shit die heb ik gemist... maar ik ga evengoed naar bed.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:46 schreef Sanne het volgende:
CSI staat klaar, ga ik straks in bed nog ff kijken. Was ie goed?
We hebben een streng anti-drugsbeleid in deze clib hoor.quote:
Welke genotsmiddelen vallen onder drugs dan?quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:32 schreef APK het volgende:
[..]
We hebben een streng anti-drugsbeleid in deze clib hoor.
Nou gewoon, smarties enzo mogen toch wel?quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:32 schreef APK het volgende:
[..]
We hebben een streng anti-drugsbeleid in deze clib hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |