lucky girl!!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:25 schreef cuall het volgende:
Ik ga ook eens op mijn zolder kijken of daar nog wat te halen valt![]()
![]()
![]()
I love Jack!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:25 schreef fashionably_late het volgende:
[..]
[afbeelding]...voor jou heh!
![]()
Morgen en overmorgen naar je geboortestad Cuall.quote:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:22 schreef Roache_ het volgende:
[..]
Please stop staring, YES, it's Cher....
Everybody decent, wo-ho-ho-ho-hoooooow.
Maar afijn, Cher dus. Klinkt nog best goed voor iemand die haar nootjes-quotum reeds jaren geleden overschreden heeft, n' est-ce pas?
Zit dat elftal nog op zolder dan?? Dan ga ik als ze een beetje zijn opgewarmd ook maar boven slapen.... Maar tot die tijd: If I could turn back time!!quote:
nee... t werk niet hier.....quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:31 schreef Sanne het volgende:
De losse stream doet het bij mij wel. Geloof dat ik 3 open heb.
De streams doen het weer!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:29 schreef fashionably_late het volgende:
Mijn fles wijn is bijna op... en de streams are dead... hélp! doe iets..!
http://81.23.249.10:80/streamgate06?MSWMExt=.asfquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:33 schreef fashionably_late het volgende:
[..]
nee... t werk niet hier.....![]()
We zouden stuk voor stuk kunnen opnoemen waarom ons leven leuker is als dat van APK, dat zou ons wel een tijdje bezig kunnen houden?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:29 schreef fashionably_late het volgende:
[..]
[afbeelding]
`Not even close!!!`
Mijn fles wijn is bijna op... en de streams are dead... hélp! doe iets..!
Ja ja, I get the message.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:33 schreef Roache_ het volgende:
( de titel zou voor sommigen onder ons nuttig kunnen zijn, qua zelfreflectie, zingeving en zelfbeschouwing).
Dan ga ik mijn vege lijf maar eens geselen met zelfbeschouwing.....quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:33 schreef Roache_ het volgende:
(Flink hard, de titel zou voor sommigen onder ons nuttig kunnen zijn, qua zelfreflectie, zingeving en zelfbeschouwing).
Roache!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:34 schreef Roache_ het volgende:
[..]
We zouden stuk voor stuk kunnen opnoemen waarom ons leven leuker is als dat van APK
Reden 1: ik krijg waarschijnlijk nooit een maagzweer in mijn leven omdat ik niet maal om dat soort gemierenneuk om als-dan regeltjes.quote:
Lief!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:39 schreef Roache_ het volgende:
[..]
Reden 1: ik krijg waarschijnlijk nooit een maagzweer in mijn leven omdat ik niet maal om dat soort gemierenneuk om als-dan regeltjes.
Reden 2: ik klei leukere asbakjes.
K
Oh die goeie ouwe tijd, hoe weinig woog ik toen toch in de beginjaren van Fok....quote:
Ach, doet Roache ook.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:01 schreef Sanne het volgende:
Ik kan me trouwens niet aan de indruk onttrekken dat Dido en Ingrid vroeg naar bed zijn gegaan om de mannen te ontwijken.
Dit is toch slowchat van een heel ander niveau.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 05:00 schreef PC eend het volgende:
Wie heeft de clib opgegraven?
Goed plan...slowchat daar ontbrak het hier nog wel een beetje aan ja![]()
That's my job!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:12 schreef Sanne het volgende:
[..]
Dit is toch slowchat van een heel ander niveau.
Verdomme, waarom is die bar niet schoon gemaakt? Als Roache dat ziet breekt de pleuris uit.
* Sanne pakt een emmertje sop en begint alvast.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:35 schreef Sanne het volgende:
Ik zie tegen het boodschappen doen op. Zit met mijn reet aan stoel vastgekluisterd lijkt het wel.
Ben- inmiddels helemaal scheel- aan het struinen geweest op marktplaats om een mobieltje voor mijn oude vader te vinden....quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:18 schreef Roache_ het volgende:
Ach, alles weer spik en span zie ik, heerlijk!!
Ik heb een maandsalaris naar de Bijenkorf gebracht deze DDD, iemand anders nog leuke knick-knackjes gekocht?
Ach joh... laat Sanne nou soppen..quote:
ik word steeds gespamd door de Bijenkorf; er was ook een internetveiling oid..dat leek me dan wel weer leuk. Maar goed..weer gemist natuurlijkquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:07 schreef Sanne het volgende:
vooral die helm is essentieel bij de DDD.
shit die heb ik gemist... maar ik ga evengoed naar bed.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:46 schreef Sanne het volgende:
CSI staat klaar, ga ik straks in bed nog ff kijken. Was ie goed?
We hebben een streng anti-drugsbeleid in deze clib hoor.quote:
Welke genotsmiddelen vallen onder drugs dan?quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:32 schreef APK het volgende:
[..]
We hebben een streng anti-drugsbeleid in deze clib hoor.
Nou gewoon, smarties enzo mogen toch wel?quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:32 schreef APK het volgende:
[..]
We hebben een streng anti-drugsbeleid in deze clib hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |