Wat doe je nou? Die knoopjes had ik er net aangenaaidquote:Op zondag 2 oktober 2005 22:02 schreef APK het volgende:
Ah, de macarena, gelukkig is de muziek hier een stuk beter.![]()
* APK springt, draait een halve slag, klapt in zijn handjes en doet nog iets.![]()
Helpt het als ik Anita ff bel??quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:06 schreef Gert het volgende:
Ik heb geen zin in feesten vanavond.
Er is wel wat meer nodig dan een kratje bier om mij gezellig te krijgen.
Zeker!quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:09 schreef cuall het volgende:
[..]
Helpt het als ik Anita ff bef??
[afbeelding]
Gelukkig,quote:
Nou, ga je tanden maar flossen op Anita dan.quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:25 schreef cuall het volgende:
[..]
Gelukkig,wat als je hier met zo'n chagrijnige kop zit, ben je niet te pruimen.
FL. ik ken die film niet![]()
quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou, ga je tanden maar flossen op Anita dan.
Super-film!
Ik vind hem iets tragisch hebben met die pruikquote:Op zondag 2 oktober 2005 22:16 schreef fashionably_late het volgende:
Wat is het hier Trááááág!!!
Maar goed... Ik vind Rob echt bijna aandóenlijk in die outfit!!![]()
Sorry!
quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:50 schreef Coos het volgende:
Hoe is het hier?
[offtopic]
Heb net naar een geweldige persiflage van Gordon en Joling op Koefnoen zitten kijken.![]()
Het stukje Ali B met Trix was ook wel aardig.
Voor de liefhebbers: het wordt dacht ik morgen herhaald.
[/offtopic]
Welke stream moet ik aan zetten??![]()
nu niet meer.quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:14 schreef fashionably_late het volgende:
nou....wat een anticlimaxxxxxxx
We houwen de boel in de gaten hoorquote:Op maandag 3 oktober 2005 20:17 schreef PalinG het volgende:
Geweldige avond gister! Helaas moet ik weer eventjes weg. Ik ga weer veel missen.
Ben volgende week weer in Europa. Houden jullie Clib open?
*laat traktatie achter*
Lekker, maar dan neem ik 'm wel mee naar het TV-scherm. Effe filmpie kijken met het vrouwtje.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:08 schreef cuall het volgende:
Biertje Gert?
Is goed ik ga ook zo ff buizen op net 5 om 22.25 - thrillerquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Lekker, maar dan neem ik 'm wel mee naar het TV-scherm. Effe filmpie kijken met het vrouwtje.![]()
laterrrzzzzzzzzzzzzzzzz
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:53 schreef Anzjie het volgende:
Het is groen en het zit op de muur?
dagguht nietquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:30 schreef Sanne het volgende:
Is er een streng deurbeleid hier tegenwoordig?
Wat is er Loedertje? De pest ergens inquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:46 schreef Loedertje het volgende:
kuttopic, slotje
Mark van de Veerdonk, was echt heel leukquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:48 schreef Sanne het volgende:
Wie heb je gezien in het theater?
Die vind ik goed!quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:38 schreef cuall het volgende:
Weet er weer 1:
overpeinzing van Mark terwijl hij in de file staat; als ik nu dakloos was geweest, was ik al thuis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |