North by northwestquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:34 schreef dolle_hond het volgende:
ik gooi mijn vorige vraag er weer in:
zet in de juiste volgorde:
North by northwest
Peeping Tom
Breakfast at Tiffany's
Fahrenheit 451
Charade
Dr strangelove
Doctor Zhivago
Barbarella
Bonnie & Clyde
Catch 22
Midnight Cowboy
Lolita
bold staan al goed, dankzij intre
North by northwestquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:39 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
North by northwest
Peeping Tom
Fahrenheit 451
Catch 22
Charade
Dr strangelove
Doctor Zhivago
Breakfast at Tiffany's
Bonnie & Clyde
Lolita
Midnight Cowboy
Barbarella
North by northwestquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:45 schreef Chielus het volgende:
North by northwest
Peeping Tom
Fahrenheit 451
Breakfast at Tiffany's
Charade
Dr strangelove
Doctor Zhivago
Catch 22
Bonnie & Clyde
Lolita
Midnight Cowboy
Barbarella
Heb ik maar 992 punten?quote:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:49 schreef Patch het volgende:
[..]
Heb ik maar 992 punten?
![]()
En jij gaat me bijna inhalen?
100 is niks, dat kan je in een week halen joh...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:49 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik sta er nog bijna 100 achter hoor
Maar 992 punten zegt ie dan...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:49 schreef Patch het volgende:
[..]
Heb ik maar 992 punten?
![]()
En jij gaat me bijna inhalen?
ikkenie zelfs andy heeft dat niet gehaald in een maandquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:51 schreef Patch het volgende:
[..]
100 is niks, dat kan je in een week halen joh...
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:51 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Maar 992 punten zegt ie dan...Scheelt een dikke 300 punten met de nummer 3!
wie?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:52 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ikkenie zelfs andy heeft dat niet gehaald in een maand
ik sta nog ff veilig op 2 iddquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:51 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Maar 992 punten zegt ie dan...Scheelt een dikke 300 punten met de nummer 3!
Zal ik helpen, dolle_hond?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:49 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik sta er nog bijna 100 achter hoor
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Zal ik helpen, dolle_hond?
Ik kan uiteraard van die Duitse en Franse vragen stellen die alleen jij weet.
Ach iemand moet ook s'nachts de boel draaiende houden.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:55 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
en 's nachts helpen andy en sheri elkaar.
nee, ik ga afbouwen
wat dat betreft is SODA's vertrek een gemis idd.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:56 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach iemand moet ook s'nachts de boel draaiende houden.![]()
North by northwestquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:47 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
North by northwest
Peeping Tom
Fahrenheit 451
Breakfast at Tiffany's
Charade
Dr strangelove
Doctor Zhivago
Catch 22
Bonnie & Clyde
Lolita
Midnight Cowboy
Barbarella
ook niks er bij
bijna:quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:01 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
North by northwest
Peeping Tom
Breakfast at Tiffany's
Lolita
Charade
Dr strangelove
Doctor Zhivago
Barbarella
Bonnie & Clyde
Catch 22
Midnight Cowboy
Fahrenheit 451
North by northwestquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:04 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
bijna:
North by northwest
Peeping Tom
Breakfast at Tiffany's
Lolita
Charade
Dr strangelove
Doctor Zhivago
Barbarella
Bonnie & Clyde
Catch 22
Midnight Cowboy
Fahrenheit 451
Op zaterdag 1 oktober 2005 12:05 schreef mr_anonimous het volgende:quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:05 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
b]North by northwest[/b]
Peeping Tom
Breakfast at Tiffany's
Lolita
Charade
Dr strangelove
Doctor Zhivago
Fahrenheit 451
Bonnie & Clyde
Barbarella
Midnight Cowboy
Catch 22
Chielus +1quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:16 schreef Chielus het volgende:
Diane Keaton heb ik gehoord
No way, zij?!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:16 schreef Chielus het volgende:
Diane Keaton heb ik gehoord
Ja echt waar. Hij kan met haar een goed gesprek voeren geloof ik.quote:
Wow kan ik geloven, lucky girl eh.. woman, I guessquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:20 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja echt waar. Hij kan met haar een goed gesprek voeren geloof ik.
Denk dat aardig wat jongere dames stik jaloers op Diane zijn op dit moment.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:21 schreef Hopey het volgende:
[..]
Wow kan ik geloven, lucky girl eh.. woman, I guess
MR-A +1quote:
Hehe ja dat denk ik ook.. Keanu ziet er niet verkeerd uit, geheel niet.. hahaquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Denk dat aardig wat jongere dames stik jaloers op Diane zijn op dit moment.
Indeed! Robin Williams die er een geweldige monoloog uitgooitquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:14 schreef Chielus het volgende:
GWH en Robin Williams?
Chielus +1quote:Sean: So if I asked you about art, you'd probably give me the skinny on every art book ever written. Michelangelo, you know a lot about him. Life's work, political aspirations, him and the pope, sexual orientations, the whole works, right? But I'll bet you can't tell me what it smells like in the Sistine Chapel. You've never actually stood there and looked up at that beautiful ceiling; seen that. If I ask you about women, you'd probably give me a syllabus about your personal favorites. You may have even been laid a few times. But you can't tell me what it feels like to wake up next to a woman and feel truly happy. You're a tough kid. And I'd ask you about war, you'd probably throw Shakespeare at me, right, "once more unto the breach dear friends." But you've never been near one. You've never held your best friend's head in your lap, watch him gasp his last breath looking to you for help. I'd ask you about love, you'd probably quote me a sonnet. But you've never looked at a woman and been totally vulnerable. Known someone that could level you with her eyes, feeling like God put an angel on earth just for you. Who could rescue you from the depths of hell. And you wouldn't know what it's like to be her angel, to have that love for her, be there forever, through anything, through cancer. And you wouldn't know about sleeping sitting up in the hospital room for two months, holding her hand, because the doctors could see in your eyes, that the terms "visiting hours" don't apply to you. You don't know about real loss, 'cause it only occurs when you've loved something more than you love yourself. And I doubt you've ever dared to love anybody that much. And look at you... I don't see an intelligent, confident man... I see a cocky, scared shitless kid. But you're a genius Will. No one denies that. No one could possibly understand the depths of you. But you presume to know everything about me because you saw a painting of mine, and you ripped my fucking life apart. You're an orphan right?
[Will nods]
Sean: You think I know the first thing about how hard your life has been, how you feel, who you are, because I read Oliver Twist? Does that encapsulate you? Personally... I don't give a shit about all that, because you know what, I can't learn anything from you, I can't read in some fuckin' book. Unless you want to talk about you, who you are. Then I'm fascinated. I'm in. But you don't want to do that do you sport? You're terrified of what you might say. Your move, chief.
The mighty Hammers idd. Club met het mooiste shirt van Engeland!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:28 schreef InTrePidIvity het volgende:
West Ham United.
ET it is!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:43 schreef mr_anonimous het volgende:
Of ET?
Die is cool! ET goes commando.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:52 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
ET it is!
mr_anonimous +1
[afbeelding]
Intre +1quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:06 schreef InTrePidIvity het volgende:
Is dat Beau Bridges?
Hij lijkt in ieder geval veel op Jeff Bridges...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |