Maar jij maakt het niet je statement van de dag toch? Het sloeg weer eens nergens op, net als altijd met Lieske.quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:23 schreef scanman01 het volgende:
Ik ben iets ouder, maar kijk ook liever MTV dan TMF ja..
Jep.. errug hè...quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:24 schreef milagro het volgende:
[..]
tof man, jij bent dus ook 'total MTV'![]()
![]()
`quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die hebben gisteren op weg naar de studio een autoongeluk gehad en liggen in het ziekenhuis. Niet heel ernstig, maar wel heel erg vervelend.
Omdat ze dat net even meldde?quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:25 schreef Pinball het volgende:
[..]
Maar jij maakt het niet je statement van de dag toch? Het sloeg weer eens nergens op, net als altijd met Lieske.
Lieske ook, maar daar blijf je ook gewoon van genieten toch?quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:25 schreef regenworm het volgende:
Stream 1 loopt wel erg achter vergeleken met de rest
mwoah, zolang je het maar niet zo zegt : total mtv.... oh help oh help wat sufquote:
Ja en had ze die ook zonder zwangerschap?quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:13 schreef jessie het volgende:
Tanja heeft toch prachtige tieten zo?
Je bedoelt dat jij er 2 kantjes over kan schrijven. Dat kan ik echt beter hoor, minstens 3!quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:24 schreef scanman01 het volgende:
Ja, Tanja is onmogelijk om nog leuk te vinden lijkt me. Je kunt 2 kantjes volschrijven waarom ze niet helemaal in orde is.
Je kan beter haar positieve dingen op papier zetten dan ben je zo klaar.quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, Tanja is onmogelijk om nog leuk te vinden lijkt me. Je kunt 2 kantjes volschrijven waarom ze niet helemaal in orde is.
Ja en, wat maakt dat uit dat ze nu mooier zijn. Zo moest ik zo lachen om Anouk die in haar clip volgens haarzelf lekker geprofiteerd heeft van haar flinke tieten.quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:26 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja en had ze die ook zonder zwangerschap?Waar een halterjurkje al niet goed voor is, die trekt alles goed en strak omhoog.
Ze had het zelf al over een A cup naar een C cup gegaan door de zwangerschap.
Lieskequote:Op vrijdag 30 september 2005 23:26 schreef Pinball het volgende:
[..]
Lieske ook, maar daar blijf je ook gewoon van genieten toch?![]()
![]()
Joost, de vriend van Nath is sinds dat incidentje trouwens ook volledig verzwegenquote:Op vrijdag 30 september 2005 23:25 schreef Kimske het volgende:
[..]
`
vroeg me al af waar ze waren idd...
Tanja's goede kant is de andere kant, die je opkijkt zodra zij in beeld verschijntquote:Op vrijdag 30 september 2005 23:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je bedoelt dat jij er 2 kantjes over kan schrijven. Dat kan ik echt beter hoor, minstens 3!![]()
Maar ieder mens heeft ook goede kanten. Soms moet je wat verder zoeken, maar toch.
Ja, daar heb ik dus net flink op lopen zwoegen jaquote:Op vrijdag 30 september 2005 23:27 schreef regenworm het volgende:
[..]
Je kan beter haar positieve dingen op papier zetten dan ben je zo klaar.
Anouk vond ik er niet uitzien in die clip, joggingsbroek, uitpuilende tieten, make-up zag er niet uit en dan knalrode lippenstift.quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:28 schreef jessie het volgende:
[..]
Ja en, wat maakt dat uit dat ze nu mooier zijn. Zo moest ik zo lachen om Anouk die in haar clip volgens haarzelf lekker geprofiteerd heeft van haar flinke tieten.
quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:28 schreef milagro het volgende:
[..]
Tanja's goede kant is de andere kant, die je opkijkt zodra zij in beeld verschijnt![]()
dat is ook zo, laat maar zien wat je hebt, hoorquote:Op vrijdag 30 september 2005 23:28 schreef jessie het volgende:
[..]
Ja en, wat maakt dat uit dat ze nu mooier zijn. Zo moest ik zo lachen om Anouk die in haar clip volgens haarzelf lekker geprofiteerd heeft van haar flinke tieten.
Jeetje, dat heb ik helemaal gemist.quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:24 schreef Isabeau het volgende:
Die hebben gisteren op weg naar de studio een autoongeluk gehad en liggen in het ziekenhuis. Niet heel ernstig, maar wel heel erg vervelend.
Ja ach...je kunt ook óveral over vallen natuurlijkquote:Op vrijdag 30 september 2005 23:26 schreef milagro het volgende:
[..]
mwoah, zolang je het maar niet zo zegt : total mtv.... oh help oh help wat suf![]()
Sterker nog, je hoeft geen papier of inkt aan haar te verspillen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:27 schreef regenworm het volgende:
[..]
Kun jij er één bedenken?quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:27 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet, maar het zou wel zijn stille gedrag kunnen verklaren.quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:30 schreef golfer het volgende:
Jeetje, dat heb ik helemaal gemist.
Hebben ze Roel daar al over ingelicht?
Gelul natuurlijk, want roel vond iets van haar en direct zet ze de hele groep op rantsoen!quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:30 schreef jessie het volgende:
Wat ik wel knap vind van Tanja is dat het haar echt geen reet kan schelen wat andere van haar vinden. En dat vinden de andere bewoners nou weer heel erg belangrijk.
Dat niet, maar 361 SC topics vol lullen is geen enkel probleemquote:Op vrijdag 30 september 2005 23:30 schreef Wickedangel het volgende:
Sterker nog, je hoeft geen papier of inkt aan haar te verspillen.
Kijk, dat goede punt was ik nog vergetenquote:Op vrijdag 30 september 2005 23:30 schreef jessie het volgende:
Wat ik wel knap vind van Tanja is dat het haar echt geen reet kan schelen wat andere van haar vinden. En dat vinden de andere bewoners nou weer heel erg belangrijk.
Ik las het vanavond ook pas. Geen idee of ze hem hebben ingelicht, maar ik vond hem de hele dag al zo stilletjes..maar ja dat kan ook net zo goed door iets anders komen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Jeetje, dat heb ik helemaal gemist.
Hebben ze Roel daar al over ingelicht?
Ik ben bang dat de meeste kerels Tanja zo uitkotsen dat haar decolleté uberhaupt niet meer als aantrekkelijk wordt gezien. Maar ik ben het met je eens dat het er zeer vrouwelijk uitziet.quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:13 schreef jessie het volgende:
Ik snap t niet hoor. Tanja heeft een prachtig decollete zo!
Linda loopt dagelijks in dr onderbroek, Lieske heeft t liefst een colletje aan. Bij Dido komen er steeds witte driehoekjes boven dr topjes uit, Nathalie gebruikt kipfile-tjes. Tanja heeft toch prachtige tieten zo?
Als het waar was wel jaquote:Op vrijdag 30 september 2005 23:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kijk, dat goede punt was ik nog vergeten
Heb je geen papier of inkt voor nodigquote:Op vrijdag 30 september 2005 23:32 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat niet, maar 361 SC topics vol lullen is geen enkel probleem
sommige mensen wel, hoorquote:Op vrijdag 30 september 2005 23:29 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Anouk vond ik er niet uitzien in die clip, joggingsbroek, uitpuilende tieten, make-up zag er niet uit en dan knalrode lippenstift.![]()
Ben benieuwd of die na 3 kids nog dat strakke figuur terug krijgt.
als roel het weet zal iemand dat wel in zijn stream verslag gemeld hebben ,want roel zal der dan vast wel met iemand over pratenquote:Op vrijdag 30 september 2005 23:32 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik las het vanavond ook pas. Geen idee of ze hem hebben ingelicht, maar ik vond hem de hele dag al zo stilletjes..maar ja dat kan ook net zo goed door iets anders komen.
Voor de mate waarin Tanja dat heeft is een woord. Dat heet asociaal.quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:30 schreef jessie het volgende:
Ik snap het aantrekkelijke niet van zwangere tieten.quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:30 schreef milagro het volgende:
[..]
dat is ook zo, laat maar zien wat je hebt, hoor
als ze het bekijken waard zijn dan, hè![]()
Je hebt ook wel gelijkquote:Op vrijdag 30 september 2005 23:33 schreef scanman01 het volgende:
Als het waar was wel ja
Roel heeft ons duidelijk gemaakt dat dat ook niet het geval is
doe gewoon of het over Dido ging dan, val je zo met me meequote:Op vrijdag 30 september 2005 23:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja ach...je kunt ook óveral over vallen natuurlijk
De dapperheid waarmee ze zich in haar groeiproces stort, en daarin groeitquote:
Ja inderdaad, zo dacht ik ook.quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:34 schreef Coraatje het volgende:
[..]
als roel het weet zal iemand dat wel in zijn stream verslag gemeld hebben ,want roel zal der dan vast wel met iemand over praten
nou... daar zeg je wat.....als je een vriend of vriendin hebt dan vertel je daar toch iets over? Maar ik heb Nathalie echt nog weinig over Joost gehoord...eigenlijk meer over Ralph.....quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:28 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Joost, de vriend van Nath is sinds dat incidentje trouwens ook volledig verzwegen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:35 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
De mooie kleine glimlachjes van dankbaarheid
quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:35 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
De dapperheid waarmee ze zich in haar groeiproces stort, en daarin groeit
De puurheid van haar nominatiegedrag
Het durven laten zien van een stukje kwetsbaarheid en openheid m.b.t. haar verleden
Het tegen een groep in durven gaan, ze staat haar mannetje
Haar inventiviteit, een sigaret aansteken m.b.v. een broodrooster![]()
![]()
Ik vind haar geniaal gecast![]()
Ik proef een beetje antipathie jegens zwangere vrouwen in het algemeen hierquote:Op vrijdag 30 september 2005 23:35 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik snap het aantrekkelijke niet van zwangere tieten.
En de meeste mannen die ik ken kijken 1 keer en zodra ze zien dat het van de zwangerschap is, zijn ze ook meteen afgeknapt.
Gelukkig denkt niet iedereen er dan zo over![]()
misschien heeft roel weer een geheime missie hehehequote:Op vrijdag 30 september 2005 23:36 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja inderdaad, zo dacht ik ook.
Ja idd, nu je het zegt... Is dat ooit uitgezonden? Nee hè??quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:28 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Joost, de vriend van Nath is sinds dat incidentje trouwens ook volledig verzwegen![]()
![]()
Wat knap! Dit is gewoon nog meer uit je duim gezogen dan mijn stukjequote:Op vrijdag 30 september 2005 23:35 schreef Peter6000 het volgende:
De dapperheid waarmee ze zich in haar groeiproces stort, en daarin groeit
De puurheid van haar nominatiegedrag
Het durven laten zien van een stukje kwetsbaarheid en openheid m.b.t. haar verleden
Het tegen een groep in durven gaan, ze staat haar mannetje
Haar inventiviteit, een sigaret aansteken m.b.v. een broodrooster![]()
![]()
Ik vind haar geniaal gecast![]()
erger zelfs hij geloofd het echtquote:Op vrijdag 30 september 2005 23:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat knap! Dit is gewoon nog meer uit je duim gezogen dan mijn stukje![]()
Ik zou niet in zo'n jurkje met zulke laarzen gaan lopen als ik zwanger zou zijn.quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:37 schreef milagro het volgende:
[..]
Ik proef een beetje antipathie jegens zwangere vrouwen in het algemeen hier
mijn ervaring is echt heel anders, hoor, wat betreft dat bekijks dan
Ik vind jou ook geniaal gecastquote:
Logisch anders komen er nog meer van die gekken langs.quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:38 schreef Odie het volgende:
[..]
Ja idd, nu je het zegt... Is dat ooit uitgezonden? Nee hè??
Yep, menig zwangere zal jaloers op haar figuur zijnquote:Op vrijdag 30 september 2005 23:40 schreef jessie het volgende:
Ik vind Tanja ook mooi zwanger hoor! Van de achterkant zie je niet dat ze zwanger is.
Verder blijft t natuurlijk best een rare, maar dat staat daat los van.
ja dat was idd mooi lang zwart dr haar ook leuk en verzorgdquote:Op vrijdag 30 september 2005 23:40 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik zou niet in zo'n jurkje met zulke laarzen gaan lopen als ik zwanger zou zijn.
Combineer het dan met wat simpelere schoenen of gewoon heel dat jurkje niet, vind het smaakloos, hoerig.
Heeft verder niks met antipathie naar zwangeren te maken, zie vaak genoeg vrouwen die hoogzwanger zijn in avondkleding outfit, die er werkelijk prachtig uitzien.![]()
En volgens mij vond ik Tanja's outfit toen ze het huis binnenkwam ook mooi.
quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind over het algemeen zwangere vrouwen heel sexy en mag er graag naar kijken.quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:37 schreef milagro het volgende:
Ik proef een beetje antipathie jegens zwangere vrouwen in het algemeen hier
mijn ervaring is echt heel anders, hoor, wat betreft dat bekijks dan
Die voetnoot kan je alsnog toevoegenquote:Op vrijdag 30 september 2005 23:39 schreef Isabeau het volgende:
Zij had dan ook niet genoeg geld om eten te kopen, anorexia heet dat.quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Yep, menig zwangere zal jaloers op haar figuur zijnZe ziet er heel mooi uit.
Ik vond dat echt stijlvol ,en toch sexy en vrouwelijk.quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:41 schreef Knurkie het volgende:
[..]
ja dat was idd mooi lang zwart dr haar ook leuk en verzorgd
Zou haar dat echt niks interesseren? Ik denk dat het een houding is, zo van, jullie doen maar, mij boeit het niet. Om vervolgens in bed te liggen huilen. Wat ik me wel heel erg afvraag is, hoe zal het gaan als de weeën straks beginnen? Zal ze steun/support zoeken bij de anderen? Of zich dan terugtrekken in de slaapkamer om het allleen te doen? Ik zie tot nu toe niet echt haar plan "ik ga in BB om de zwangerschap te delen" uitgevoerd worden dus zie dat met de bevalling ook niet opeens wel gebeuren.quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:30 schreef jessie het volgende:
Dido staat heel graag in de aandacht bij de mannenquote:Op vrijdag 30 september 2005 23:42 schreef brummie34 het volgende:
wat zitten joost en didoos weer te flikflooien?
Welnee, daar eet ze veel te veel voor. Heb je laatst dat bord met sperziebonen, bloemkool, rijst, kippenbouten en ui & banaan gezien? Nou dan, dan heb je géén anorexia hoorquote:Op vrijdag 30 september 2005 23:42 schreef Asskicker14 het volgende:
Zij had dan ook niet genoeg geld om eten te kopen, anorexia heet dat.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |