Toppunt van verslaving dusquote:Op vrijdag 30 september 2005 23:12 schreef regenworm het volgende:
Werk nou met twee tft schermen op de ene draaien 4 streams (bbstream groot) en op mijn andere scherm fok werkt erg handig. Kan nu tikken en alles volgen werkt heel erg handig,
Linda heeft donderdagavond geroepen dat ze BI was.quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:11 schreef scanman01 het volgende:
Linda: "Gooi champagne over mijn tieten dan mogen alle vrouwen eraan likken.... of verraad ik mezelf nou?"
Regulier rantsoen, dus hier en daar een appeltje en gewoon brood en koffie ook dacht ik (+thee)quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:13 schreef brummie34 het volgende:
wat is nou het rantsoen van deze week?
Ze heeft toch niet met een zebra geneukt?quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:11 schreef brummie34 het volgende:
Hebben jullie wel eens nagedacht wat er uit de buik komt? dat kan zo in de reclame van duopenotie
nee toch toen tanja het huis in ging had ze ook een soortgelijk jurkje aan ...quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:11 schreef Pinball het volgende:
[..]
Meer van de wallen, is namelijk van Chantal
Had niet gedacht dat het mij nog een keer zou overkomen.quote:
Nah, dit was gewoon mijn eigen observatie van 5 weken (6?) big brotherquote:Op vrijdag 30 september 2005 23:12 schreef Pinball het volgende:
Je had peter6000 best mogen bedanken voor zijn teksten in een voetnoot of zo
En eieren.quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:13 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Regulier rantsoen, dus hier en daar een appeltje en gewoon brood en koffie ook dacht ik (+thee)
Kut zeg, gemist.quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:13 schreef Kimske het volgende:
heeft IEMAND een shot van Chantal net in de keuken?? ze trok dr jurk ff goed, en daarmee was alles tot op dr navel zichtbaar..
Dat is zo...... dan word het cafe au laitquote:Op vrijdag 30 september 2005 23:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze heeft toch niet met een zebra geneukt?
Je moet de politiek in meidquote:Op vrijdag 30 september 2005 23:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En ik heb nog wel zo mijn best gedaan en de "over the top" zinnetjes geschrapt![]()
Maar goed, het zou namelijk niet de eerste communicatiestudent zijn die het helemaal niet te doen is om de stelling, maar om de reacties van de mensen en met zo'n stelling kan je weinig anders verwachten dan een groep mensen die een vreemde vrouw op tv de grond in trapt. Ik kan daar niet zo goed tegen, dat soort 'onderzoekjes'
Maar het is wel een gedenkwaardig moment voor mij; ik heb nog nooit zoveel positieve dingen over Tanja weten te vertellen zonder dat er echte leugens tussen staan![]()
Zou die het dan gehoord hebben over zijn ouders misschien?quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:15 schreef clauwheee het volgende:
Ik vind Roel nog steeds stilletjes vandaag.
Hij had misschien meer klefheid van Dido verwacht na de nacht met haar te hebben doorgebrachtquote:Op vrijdag 30 september 2005 23:15 schreef clauwheee het volgende:
[wie is de homo modus]quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze heeft toch niet met een zebra geneukt?
In gedachten wie de homo in het huis kan zijnquote:Op vrijdag 30 september 2005 23:15 schreef clauwheee het volgende:
Ja, maar dat jurkje is zo heel erg foutquote:Op vrijdag 30 september 2005 23:13 schreef jessie het volgende:
Ik snap t niet hoor. Tanja heeft een prachtig decollete zo!
Linda loopt dagelijks in dr onderbroek, Lieske heeft t liefst een colletje aan. Bij Dido komen er steeds witte driehoekjes boven dr topjes uit, Nathalie gebruikt kipfile-tjes. Tanja heeft toch prachtige tieten zo?
denk eerder dat de antichrist eruit komt zetten!quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:11 schreef brummie34 het volgende:
Hebben jullie wel eens nagedacht wat er uit de buik komt? dat kan zo in de reclame van duopenotie
Ik kan er nooit zo goed tegen als iedereen tegen iemand isquote:
quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:09 schreef Sanne het volgende:
Wat heeft Tanja toch een hoerig jurkje aan.
Is dat nog uit de tijd van die seksboerderij?
Maar die tieten maken t wel goed hoor. T had veel fouter geweest als Chantal hem zelf aan had gehad ;oquote:Op vrijdag 30 september 2005 23:17 schreef milagro het volgende:
[..]
Ja, maar dat jurkje is zo heel erg fout![]()
quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:12 schreef Pinball het volgende:
[..]
Je had peter6000 best mogen bedanken voor zijn teksten in een voetnoot of zo
quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:18 schreef jessie het volgende:
[..]
Maar die tieten maken t wel goed hoor. T had veel fouter geweest als Chantal hem zelf aan had gehad
http://www.big-brothel.tk/quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hij had misschien meer klefheid van Dido verwacht na de nacht met haar te hebben doorgebracht
Ow dat had ik um gelijk wel kunnen vertellen dat dat er waarschijnlijk niet in zatquote:Op vrijdag 30 september 2005 23:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hij had misschien meer klefheid van Dido verwacht na de nacht met haar te hebben doorgebracht
Eigenlijk is het gewoon een "blijf vooral iets voorovergebogen op de bank zitten" jurkje.quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:18 schreef jessie het volgende:
Maar die tieten maken t wel goed hoor. T had veel fouter geweest als Chantal hem zelf aan had gehad ;o
'Tanja's baby' ipv 'Rosemary's baby'quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
denk eerder dat de antichrist eruit komt zetten!
BB heeft tanja het geld laten tellen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:18 schreef jessie het volgende:
Of Roel heeft gehoord dat hij zijn 10.000 euro nog helemaal niet echt binnen heeft
Komt me erg bekend voorquote:Op vrijdag 30 september 2005 23:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kan er nooit zo goed tegen als iedereen tegen iemand isDaardoor ben ik ook Lieskefan geworden; die werd ook een aantal topics achter elkaar de grond ingeboord. Maar Tanja heeft nog fans op Fok, dus daar hoef ik verder niet achter te gaan staan. Gelukkig.
En politiek is niets voor mijik ben heel slecht in liegen
Ik knap altijd een beetje af op tieten van een hoogzwangere, ik speel niet graag met andermans vreten!quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:18 schreef jessie het volgende:
[..]
Maar die tieten maken t wel goed hoor. T had veel fouter geweest als Chantal hem zelf aan had gehad ;o
whaha verse melk man!quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik knap altijd een beetje af op tieten van een hoogzwangere, ik speel niet graag met andermans vreten!
quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:20 schreef versabommie het volgende:
ik speel niet graag met andermans vreten!
Ik ben iets ouder, maar kijk ook liever MTV dan TMF ja..quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:22 schreef milagro het volgende:
ik ben total MTV..... oooh help.... jaja 19 jaar ik weet het, Scan
Maar Lieske in je armen sluiten en gaan toejuichen was echt veel eenvoudiger dan Tanjaquote:
Er ging een gerucht dat die gisteravond een ongeluk hebben gehad, las ik ergens op de BBlog dacht ik.quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:22 schreef jessie het volgende:
Wat bedoel je met de ouders van Roel Clauwhee? Wat heb ik gemist?
Ik wilde er niet over beginnenquote:Op vrijdag 30 september 2005 23:22 schreef milagro het volgende:
ik ben total MTV..... oooh help.... jaja 19 jaar ik weet het, Scan
Die hebben gisteren op weg naar de studio een autoongeluk gehad en liggen in het ziekenhuis. Niet heel ernstig, maar wel heel erg vervelend.quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:22 schreef jessie het volgende:
Wat bedoel je met de ouders van Roel Clauwhee? Wat heb ik gemist?
tof man, jij bent dus ook 'total MTV'quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben iets ouder, maar kijk ook liever MTV dan TMF ja..
Tanja maakt het een mens al moeilijk om niet haar ogen uit haar kop te rukken en haar schedel vol te schijten, maargoed .....quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar Lieske in je armen sluiten en gaan toejuichen was echt veel eenvoudiger dan Tanja
Tanja maakt het iemand wel héél erg moeilijk om haar leuk te vinden.
Ja, Tanja is onmogelijk om nog leuk te vinden lijkt me. Je kunt 2 kantjes volschrijven waarom ze niet helemaal in orde is.quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar Lieske in je armen sluiten en gaan toejuichen was echt veel eenvoudiger dan Tanja
\quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |