quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:48 schreef Poison-Ivy het volgende:
Nep-cher heeft wel een mooi stel benen.
Nou, ik was zelfs al bezig om er 1 te maken... Maar dacht laat ik nog 1 keer kijken of er al 1 is.quote:
Dat woord Noodrantsoenquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:54 schreef Peter6000 het volgende:
De bewoners noemen ZONDAG als feestdatum.
Nog 2 dagen noodrantsoen, en dan![]()
![]()
![]()
Precies dus ik zie het later wel op de reguliere, ga niet later naar bed dan 00:30 iigquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:55 schreef clauwheee het volgende:
Zondag feestje, dan moeten we de volgende ochtend weer werken
Goed dat ze op de hoogte zijn, anders hadden ze het misschien gemistquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:54 schreef Peter6000 het volgende:
Ja doei.....dat durf ik niet.quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:55 schreef regenworm het volgende:
[..]
gewoon de volgende keer zelf doen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Speak for yourselfquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:55 schreef clauwheee het volgende:
Zondag feestje, dan moeten we de volgende ochtend weer werken
Het niveau van BvD wordt per dag lagerquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:55 schreef Coos het volgende:
De stelling van vanavond:
Bridgen is een gevaarlijke sport.
quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:55 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Dat woord Noodrantsoen... vind ik zo slecht
![]()
lekker kut moet maandag werken, dan niet te laat opblijven.quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:54 schreef Peter6000 het volgende:
Ik hou zondagavond zeker vrij
Nog 2 dagen noodrantsoen, en dan![]()
![]()
![]()
Dat was/is idd leukquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:56 schreef scanman01 het volgende:
Wat vonden jullie eigenlijk van dat avondje in BB2 dat er van iedere bewoner het favoriete nummer werd gedraaid en de bewoner er eenverhaal bij vertelde?
Ik vond dat toen erg mooi en wat mij betreft voor herhaling vatbaar.
ik weet wel iemand anders die een trap onder dr reet mag hebbenquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:57 schreef BONG4002 het volgende:
Tanja net "John mag Hennie wel een trap onder zijn reet geven"
Hoop ik ook ja...quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:57 schreef regenworm het volgende:
[..]
lekker kut moet maandag werken, dan niet te laat opblijven.
Volgens mij wordt het zaterdagavond
Ja ....heb je gezien wat ze allemaal hebben gekregen???quote:
quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:56 schreef scanman01 het volgende:
Wat vonden jullie eigenlijk van dat avondje in BB2 dat er van iedere bewoner het favoriete nummer werd gedraaid en de bewoner er eenverhaal bij vertelde?
Als er net zo hysterisch bij wordt gejankt als van de week, lijkt me dat een goed planquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:56 schreef scanman01 het volgende:
Jaquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:55 schreef Asskicker14 het volgende:
En zo hebben we met z'n allen naar 'In de huid van' gekeken.![]()
Maar het zit nu dan ook bij Talpa.quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:57 schreef Falco het volgende:
[..]
Het niveau van BvD wordt per dag lager!
Ja, die is echt pissig.quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:57 schreef BONG4002 het volgende:
Tanja net "John mag Hennie wel een trap onder zijn reet geven"
Misschien leest BB mee, maar een dronken linda een verhaal vertellen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:56 schreef scanman01 het volgende:
Ze hebben zondag al te horen gekregen.quote:
Leuk dat je Hieke noemt.quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:58 schreef Sanne het volgende:
[..]
![]()
Dat was idd mooi. Had Hieke toen niet Wer bist do?
Het was de eerste keer dat ik het hoorde.
Welke streams gebruik jij?quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:59 schreef TagForce het volgende:
Scanman, heb je 1tje van Lieske in deze outfit maar dan full frontal? Dus dat ze in de camera kijkt, of iig richting? Ik vind 'r echt zo ongelooflijk bloedmooi vanavond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |