quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:48 schreef Poison-Ivy het volgende:
Nep-cher heeft wel een mooi stel benen.
Nou, ik was zelfs al bezig om er 1 te maken... Maar dacht laat ik nog 1 keer kijken of er al 1 is.quote:
Dat woord Noodrantsoenquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:54 schreef Peter6000 het volgende:
De bewoners noemen ZONDAG als feestdatum.
Nog 2 dagen noodrantsoen, en dan![]()
![]()
![]()
Precies dus ik zie het later wel op de reguliere, ga niet later naar bed dan 00:30 iigquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:55 schreef clauwheee het volgende:
Zondag feestje, dan moeten we de volgende ochtend weer werken
Goed dat ze op de hoogte zijn, anders hadden ze het misschien gemistquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:54 schreef Peter6000 het volgende:
Ja doei.....dat durf ik niet.quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:55 schreef regenworm het volgende:
[..]
gewoon de volgende keer zelf doen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Speak for yourselfquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:55 schreef clauwheee het volgende:
Zondag feestje, dan moeten we de volgende ochtend weer werken
Het niveau van BvD wordt per dag lagerquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:55 schreef Coos het volgende:
De stelling van vanavond:
Bridgen is een gevaarlijke sport.
quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:55 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Dat woord Noodrantsoen... vind ik zo slecht
![]()
lekker kut moet maandag werken, dan niet te laat opblijven.quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:54 schreef Peter6000 het volgende:
Ik hou zondagavond zeker vrij
Nog 2 dagen noodrantsoen, en dan![]()
![]()
![]()
Dat was/is idd leukquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:56 schreef scanman01 het volgende:
Wat vonden jullie eigenlijk van dat avondje in BB2 dat er van iedere bewoner het favoriete nummer werd gedraaid en de bewoner er eenverhaal bij vertelde?
Ik vond dat toen erg mooi en wat mij betreft voor herhaling vatbaar.
ik weet wel iemand anders die een trap onder dr reet mag hebbenquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:57 schreef BONG4002 het volgende:
Tanja net "John mag Hennie wel een trap onder zijn reet geven"
Hoop ik ook ja...quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:57 schreef regenworm het volgende:
[..]
lekker kut moet maandag werken, dan niet te laat opblijven.
Volgens mij wordt het zaterdagavond
Ja ....heb je gezien wat ze allemaal hebben gekregen???quote:
quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:56 schreef scanman01 het volgende:
Wat vonden jullie eigenlijk van dat avondje in BB2 dat er van iedere bewoner het favoriete nummer werd gedraaid en de bewoner er eenverhaal bij vertelde?
Als er net zo hysterisch bij wordt gejankt als van de week, lijkt me dat een goed planquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:56 schreef scanman01 het volgende:
Jaquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:55 schreef Asskicker14 het volgende:
En zo hebben we met z'n allen naar 'In de huid van' gekeken.![]()
Maar het zit nu dan ook bij Talpa.quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:57 schreef Falco het volgende:
[..]
Het niveau van BvD wordt per dag lager!
Ja, die is echt pissig.quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:57 schreef BONG4002 het volgende:
Tanja net "John mag Hennie wel een trap onder zijn reet geven"
Misschien leest BB mee, maar een dronken linda een verhaal vertellen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:56 schreef scanman01 het volgende:
Ze hebben zondag al te horen gekregen.quote:
Leuk dat je Hieke noemt.quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:58 schreef Sanne het volgende:
[..]
![]()
Dat was idd mooi. Had Hieke toen niet Wer bist do?
Het was de eerste keer dat ik het hoorde.
Welke streams gebruik jij?quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:59 schreef TagForce het volgende:
Scanman, heb je 1tje van Lieske in deze outfit maar dan full frontal? Dus dat ze in de camera kijkt, of iig richting? Ik vind 'r echt zo ongelooflijk bloedmooi vanavond.
Dat kunnen wij niet verstaan!!quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:59 schreef regenworm het volgende:
[..]
maar een dronken linda een verhaal vertellen.
Tanja, Joost en Lieske kunnen dus echt niet tegen een geintje ten koste van henzelf, hèquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:59 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ja, die is echt pissig.
Als ze uit het huis is blijft er dus niemand meer over die ze leuk vindt.
verzoek van tanja zal wel een nummer van andres hazes worden.quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:58 schreef Sanne het volgende:
[..]
![]()
Dat was idd mooi. Had Hieke toen niet Wer bist do?
Het was de eerste keer dat ik het hoorde.
Ik heb bijna alle afleveringen gezienquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:55 schreef Asskicker14 het volgende:
En zo hebben we met z'n allen naar 'In de huid van' gekeken.![]()
quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:59 schreef CartWOman het volgende:
Ja, die is echt pissig.
Als ze uit het huis is blijft er dus niemand meer over die ze leuk vindt.
of Rob, dat wordt een erg lange avondquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:59 schreef regenworm het volgende:
Misschien leest BB mee, maar een dronken linda een verhaal vertellen.
Zal wel zou gaan beginnen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat kan iig niet aan het volume liggen.quote:
Het was een kippenvelavondje.quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Leuk dat je Hieke noemt.
Hieke had de verrassing van de avond. Zekoos Heaven stood still van Mink Deville. Ikkende het nummer niet, maar is sindsdien een van mijn favoriete nummers
Ik kan ze op deze PC dus niet zien, alleen horen...quote:Welke streams gebruik jij?
quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:56 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Goed dat ze op de hoogte zijn, anders hadden ze het misschien gemist
quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:59 schreef regenworm het volgende:
[..]
Misschien leest BB mee, maar een dronken linda een verhaal vertellen.
Zal wel zou gaan beginnen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan me dat niet meer herinnerenquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:56 schreef scanman01 het volgende:
Bridgen met een Antilliaan danquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:55 schreef Coos het volgende:
De stelling van vanavond:
Bridgen is een gevaarlijke sport.
Ze kan weer fruit snacken!quote:
quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:03 schreef Isabeau het volgende:
Ik hoop niet dat ik het al te zeer heb overdreven over Tanja: Tanja is een slecht voorbeeld?
Ik maakte een grapje.quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:02 schreef TagForce het volgende:
Ik kan ze op deze PC dus niet zien, alleen horen...
Als ik ergens klik met de streams open valt het beeld weg... Moet kiezen... Dit lezen, of streams kijken.
Neuhquote:Op vrijdag 30 september 2005 23:03 schreef Isabeau het volgende:
Ik hoop niet dat ik het al te zeer heb overdreven over Tanja: Tanja is een slecht voorbeeld?
Heb in een deuk achter mijn monitor gezeten.quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:02 schreef Maurisico het volgende:
[..]
hoho! Dan komt Linda weer met Acda en De Munnik... janken, dronken zijn en meezingen...
Nee hoor, Isa. Puik stukje tekst.quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:03 schreef Isabeau het volgende:
Als het sarcasme er niet van af zou druipen zou ik het bijna geloven.quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:03 schreef Isabeau het volgende:
Ze zitten nu op een wat normaler rantsoen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:04 schreef BONG4002 het volgende:
Zitten ze niet meer op de pindakaas en uien? Ik zie Linda en Dido nu een appel eten
Dan heb ik dat gemistquote:Op vrijdag 30 september 2005 23:06 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Ze zitten nu op een wat normaler rantsoen.
quote:
sarcasmequote:Op vrijdag 30 september 2005 23:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Als het sarcasme er niet van af zou druipen zou ik het bijna geloven.![]()
zit ze al in de DBK?quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:06 schreef scanman01 het volgende:
Tanja wil een optreden van Alicia Keys voor haar.
Tanja: "Jullie de alcohol, ik Alicia"
Mooie meidquote:Op vrijdag 30 september 2005 23:06 schreef scanman01 het volgende:
Tanja wil een optreden van Alicia Keys voor haar.
Tanja: "Jullie de alcohol, ik Alicia"
De bridge-penose..... morgen komt Barend met de onthulling dat er ook connecties zijn met de Triktrak-mafia...quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:07 schreef Maurisico het volgende:
Dat verhaal over Bridge.bij Barend en Van Dorp.... DAMN... vaag verhaal....
Die mevrouw Melchers is ontvoerd door een bridger.....fok.... ga maar weer snel naar BB kijken...
zal zo wel lukken (als je de buik effe laat voor wat-ie is dan) alleen die grote memmuh blijvuh niet, hèquote:Op vrijdag 30 september 2005 23:03 schreef golfer het volgende:
Tanja na het TV-programma van net zittend naast de zuil met geld en dromend van al dat geld dat ze gaat verdienen op de sex-boerderij:
[afbeelding]
En ik heb nog wel zo mijn best gedaan en de "over the top" zinnetjes geschraptquote:Op vrijdag 30 september 2005 23:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Als het sarcasme er niet van af zou druipen zou ik het bijna geloven.![]()
Oe effe kijken .... ah Peer Manciniquote:Op vrijdag 30 september 2005 23:07 schreef Maurisico het volgende:
Dat verhaal over Bridge.bij Barend en Van Dorp.... DAMN... vaag verhaal....
Die mevrouw Melchers is ontvoerd door een bridger.....fok.... ga maar weer snel naar BB kijken...
Meer van de wallen, is namelijk van Chantalquote:Op vrijdag 30 september 2005 23:09 schreef Sanne het volgende:
Wat heeft Tanja toch een hoerig jurkje aan.
Is dat nog uit de tijd van die seksboerderij?
Je bedoelt: heeft Tanja daar wel aan gedachtquote:Op vrijdag 30 september 2005 23:11 schreef brummie34 het volgende:
Hebben jullie wel een nagedacht wat er uit de buik komt? dat kan zo in de reclame van duopenotie
Je had peter6000 best mogen bedanken voor zijn teksten in een voetnoot of zoquote:Op vrijdag 30 september 2005 23:10 schreef Isabeau het volgende:
<snip>
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |