dan sparen de bewoners haar ookquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:38 schreef cuall het volgende:
Ze sparen Tanja denk ik
BB bepaalt...dus eerst nog 6 weken rantsoen!quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:37 schreef Bep het volgende:
Wanneer krijgen ze dat feestje?
Ach een zak partymix de frietpan in en dat is ook weer gefixtquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:40 schreef Isabeau het volgende:
Morgen is het feestje denk ik, ze moeten die hapjes natuurlijk nog maken
ja die gaat weer saggo in bed liggen natuurlijkquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:40 schreef cuall het volgende:
[..]
Die wilde geen feestje en ziet de bui al hangen met al die drank![]()
ja hoor natalie weet zomaar de geboortedatums en twee namen van de kinderen van anouk al die antwoorden waren al opgegevenquote:
feestje is zondagquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:39 schreef Bep het volgende:
Kom op waneer is dat feest , dat wil ik zien
nee, hoorquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:39 schreef RobbieRicardo het volgende:
denken ze dat kijkers mongolen zijn dit is hartstikke nep
Tanja bevalt mij helemaal nietquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:41 schreef Knurkie het volgende:
Tanja gaat het feestje verpesten door te bevallen
Ja, dat klopt, slimmerd... Ze hebben namelijk 3 dagen zitten blokken op de 12 biografieen van de artiesten.quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:41 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
ja hoor natalie weet zomaar de geboortedatums en twee namen van de kinderen van anouk al die antwoorden waren al opgegeven
Maar wat vind je nou van die Cher?quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:34 schreef scanman01 het volgende:
Ik vind die Cher net Dido met pruik op
quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:41 schreef Knurkie het volgende:
dat wist ik niet werd dat gezegt?quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:41 schreef milagro het volgende:
[..]
nee, hoor
ze hebben de biografiejuh mauguh bestudeiruh
quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:41 schreef golfer het volgende:
Dat wordt zondagavond en nacht weer lang doorstreamen om die orgie die gaat komen te bekijken.
ik ookquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:40 schreef cuall het volgende:
[..]
Die wilde geen feestje en ziet de bui al hangen met al die drank![]()
Nathalie weet dat gewoon , niet zo wantrouwig zijnquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:41 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
ja hoor natalie weet zomaar de geboortedatums en twee namen van de kinderen van anouk al die antwoorden waren al opgegeven
quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:41 schreef Knurkie het volgende:
Dan kan ze lekker in bed liggen morgen of overmogen tijdens het feestje, geen Tanja erbijquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:41 schreef Kimske het volgende:
Tanja heeft echt last van dr water denk ik, ze zit zo stijf...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |