En ook weer een assist erbij!quote:
De Chemie was er niet meer. het was op .quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:24 schreef BB-King het volgende:
[..]
En ook weer een assist erbij!
Echt leuk om te zien hoe Van der Vaart is opgeleefd...![]()
Niet te geloven hoe Ajax met hem omgesprongen is als je zo terug denkt.![]()
Die combi zie ik nog steeds niet zitten en dat ligt niet aan VdV.quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:25 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
VDV en Das Phantom in het Nederlands elftal, dan staan ze al in de finale.
Idd, dat moet hem zelf ook goed doen.quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:05 schreef Norrage het volgende:
Eindelijk komt het potentieel van een van de beste spelrs van nederland weer naar boven! Klasse
Volgens mij had VDV er zelf ook geen zin meer in.quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:24 schreef BB-King het volgende:
[..]
En ook weer een assist erbij!
Echt leuk om te zien hoe Van der Vaart is opgeleefd...![]()
Niet te geloven hoe Ajax met hem omgesprongen is als je zo terug denkt.![]()
Cool doelpunt; mooie aanval.quote:Op maandag 3 oktober 2005 09:20 schreef Son-Of-A-Gun het volgende:
Hier de 0-1 van VDV
http://rapidshare.de/file(...)C-Community.mpg.html
http://www.damoepy.de/hamburgersv.php?seite=torequote:Op maandag 3 oktober 2005 11:15 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Cool doelpunt; mooie aanval.
Iemand nog links naar de pass van VDV bij de 0-2 en zijn eigen doelpunt (de 0-3)?
Thanks man, supercoole link!quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:14 schreef sampoo het volgende:
[..]
http://www.damoepy.de/hamburgersv.php?seite=tore
nurderhsv.de in de "Zu den Toren" vakje tikken even registreren en dan downloaden.
quote:
reageer dan ook even zo op andere met die opmerking in dit topic.quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:51 schreef F1Bas het volgende:
[..]
![]()
Gaan we weer, op dat moment mocht Ajax gewoon blij zijn, hij speelde gewoon al 2 jaar slecht. Dat hij nu weer goed speelt is alleen maar mooi voor Rafael.
Deze is ook leukquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:45 schreef popolon het volgende:
Rafaels eigen topic op het HSV forum, leuk om te lezen.
http://forum.hsv.de/viewtopic.php?t=7114&postdays=0&postorder=asc&start=0
quote:3:0 in Lautern, Holland-Star traf doppelt, HSV feiert Himmel-Vaart auf dem Betzenberg
http://www.bild.t-online.(...)n/buli__lautern.htmlquote:Der HSV voll in Vaart. Wenn die Jungs von Thomas Doll so weiterzaubern, müssen sich die Bayern noch warm anziehen
VDV groeit uit tot de ster van de Bundesliga, en dat voor 5 miljoenquote:Nein – denn Messias erlöst die Hamburger.
Ja, tuurlijk, hij moet zeker iedereen die die opmerking maakte gaan quoten ipv jouw post als voorbeeld nemen?quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:57 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
reageer dan ook even zo op andere met die opmerking in dit topic.
Dank u.
Die opmerking was duidelijk aan mij gericht.quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:17 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk, hij moet zeker iedereen die die opmerking maakte gaan quoten ipv jouw post als voorbeeld nemen?![]()
Je eer is hopelijk niet al te erg ondergeschoffeld he?
Ja ik reageerde op jou omdat jij de laatste was die dat zei. Was niet persoonlijk bedoeld ofzo maar dit is nu al zovaak gezegd. Als Ajacied vind ik het alleen maar leuk voor Rafael maar als hij was gebleven zat hij denk ik nog in dezelfde dip.quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:21 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Die opmerking was duidelijk aan mij gericht.
Mijn opmerkingen worden er altijd uitgepikt dus over algemeen kan ik dan niet spreken.
de nr's 1 en 2 in de poule van de UEFA CUP gaan door?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:48 schreef DeTolk het volgende:
Hamburg en Monaco sowiezo door.
De nummers 1,2 en 3.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:06 schreef Son-Of-A-Gun het volgende:
[..]
de nr's 1 en 2 in de poule van de UEFA CUP gaan door?
En daarna roept Van der Vaart "Grapjequote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:29 schreef M0NTANA het volgende:
Rafael van der Vaart is nu mooi Duitsland aan het verkennen, zodat NL aan de hand van VDV de wereldtitel kan opeisen, in het hol van de leeuw.
quote:Rafael Van der Vaart beste van Bundesliga
Rafael van der Vaart is uitgeroepen tot voetballer van de maand september in de Bundesliga. Duitse voetballiefhebbers konden afgelopen week hun stem uitbrengen op drie genomineerden.
'Het is geen verrassing', reageerde coach Thomas Doll. En ploeggenoot en collega-international Khalid Boulahrouz vond het 'een verdiend eerbetoon' voor de 22-jarige Oranje-international, die bezig is aan zijn eerste seizoen in Duitsland.
Van der Vaart maakt in zijn eerste twee maanden grote indruk in de Bundesliga. In acht duels kwam hij tot een totaal van zes doelpunten. In september hielp hij HSV in vijf competitiewedstrijden aan vier zeges en één gelijkspel. De club uit Hamburg is de belangrijkste belager van koploper Bayern München en Van der vaart zelf scoorde in de laatste drie competitieduels vier keer.
In augustus was Halil Altintop, de topscorer van 1. FC Kaiserslautern en de Bundesliga, nog bekroond als beste speler.
Dan trekt Barcelona (of Madrid) aan de belquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 09:26 schreef M0NTANA het volgende:
HSV lacht zich kapot dat VDV nu óók in Oranje weer presteert, ze hebben voor slecht vier miljoen Euro een wereldster in spé aangetrokken. Ben overigens benieuwd hoe VDV volgend seizoen wordt ontvangen bij de diverse clubs, nadat hij NL wereldkampioen gemaakt heeft.
Hij is de eerste.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:58 schreef methodmich het volgende:
Volgens mij niet veel HSV-spelers gelukt de laatste seizoenen.
een echtequote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:21 schreef manny het volgende:
Kleedkamer humor bij HSV uit de Veronica gids:
Duitse speler vraagt aan vd Vaart: Wat doet een nederlander nadat hij wereldkampioen is geworden ?
Vd Vaart: nou ?
Duitse speler: dan zet hij zijn playstation uit !
broehaaa.... helaas wel waar.
VDV 3 wedstrijden geschorstquote:Op zondag 16 oktober 2005 11:14 schreef manny het volgende:
rode kaart ! na de wedstrijd, vanwege een opstootje. en 0-1 verloren....
Ja zijn debuutquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:47 schreef Son-Of-A-Gun het volgende:
uit de oude doos
[afbeelding]
debuut bij Oranje??
![]()
Wat een chaos in de defensie bij HSV zeg.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:40 schreef M0NTANA het volgende:
Nette overwinning in DFB-Pokal, Bayer Leverkusen werd in eigen huis met 3-2 verslagen, voor HSV scoorden Van Buyten, Barbarez en Wicky.
Dat doet hij dit seizoen elke keer.quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:03 schreef BobRooney het volgende:
Gadver...hij deed Kezman na...
Wat zal het een topper zijn.quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:34 schreef methodmich het volgende:
Nog even en hij maakt een piratenplaat.
In Duitsland vinden ze het natuurlijk fantastisch. Let op mijn woorden...tegen het einde van het seizoen zit hij aan de salto's en flikflakken.quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:20 schreef Devano het volgende:
[..]
Dat doet hij dit seizoen elke keer.
quote:Van der Vaart: 'Ik heb geen interesse in Bayern'
Rafael van der Vaart wordt gezien als kandidaat-opvolger van Michael Ballack. Maar Bayern München hoeft zich niet aan te kloppen bij de ster van Hamburger SV.
'Ik heb geen interesse. Ik wil bij Hamburger SV iets opbouwen', zegt Van der Vaart in Hamburger Abendblatt. 'Ik voel me nog niet klaar voor een transfer. Om geld gaat het bij mij nooit. Ik wil plezier en succes hebben, en dat heb ik in Hamburg.'
Bayern München kondigde eerder deze week aan de transfermarkt af te gaan struinen op zoek naar een mogelijke vervanger van Ballack. De Beierse club besloot hiertoe nadat de Duitse international niet voor de gestelde deadline inging op de aanbieding tot contractverlenging.
Ballack wordt in de Engelse pers in verband gebracht met een overgang naar Manchester United. Op Old Trafford zou de Duitse international, die transfervrij bij Bayern vertrekt, een recordsalaris van negen miljoen euro per jaar gaan verdienen. Ook Real Madrid, Barcelona en Arsenal azen naar verluidt op Ballack.
Ballack wijst alle geruchten van de hand dat hij zich al heeft gecommitteerd aan een club. Ook een langer verblijf bij zijn huidige club is niet uitgesloten. 'Ik heb tot op dit moment simpelweg nog geen besluit genomen. Ik heb Bayern nog niet afgezegd. Het is nog altijd mogelijk dat ik voor Bayern kies', zegt de international in TZ.
'Bayern gaat me na aan het hart. Dat is de reden dat ik nog lang geen besluit heb genomen', zegt Ballack, die er nooit een geheim van heeft gemaakt een buitenlands avontuur te ambiëren. Bayern-trainer Felix Magath blijft rustig onder alle commotie over zijn belangrijkste speler. 'Voor mij is er niets veranderd. Er is toch nog niets gebeurd.'
Zou wel een mooi scenario zijn, VDV maakt Oranje wereldkampioen en verhuist naar Barça. Als onderdeel van deze transfer verhuist Mark van Bommel naar HSV.quote:Op woensdag 16 november 2005 15:17 schreef Devano het volgende:
Van der Vaart gaat na het WK naar Barça, I rest my case.
Heb jij ook wat speciaals met Keulen?quote:
Inderdaad, ik ga er ook heen komend weekend en dan mag ie niet geblesseerd zijn... Heeft iemand een idee of het ernstig is?quote:Op zaterdag 3 december 2005 17:57 schreef Vinduppie het volgende:
Wel balen dat v/d Vaart is uitgevallen. Grote kans dat hij er volgende week niet bij is, uitgerekend net nu ik een keer in Hamburg naar HSV toe ga...![]()
![]()
Rafael van der Vaart wacht enkel-scanquote:Op maandag 5 december 2005 09:11 schreef Speerik het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ga er ook heen komend weekend en dan mag ie niet geblesseerd zijn... Heeft iemand een idee of het ernstig is?
Dat is ook eigenlijk de reden dat ik ga hoor...quote:Op maandag 5 december 2005 19:09 schreef methodmich het volgende:
Dat wordt niks Speerik, dan maar zoeken of je Sylvie ziet op de tribune.
Nu de rest van de "dikkerds" (Ronaldo, Cassano en trainer/coach Martin Jol) nog!quote:Hamburg zet zijn zinnen op Ailton
Hamburg lijkt zijn zinnen te hebben gezet op Ailton. De club die nog zo graag af wilde van Emile Mpenza is aan het onderhandelen met de Braziliaan. Ailton mag weg bij Besiktas en zegt: "Ik keer graag naar Duitsland terug."
Die speelt inmiddels weer de volle negentig minuten mee bij Barca. Dus of hij straks zo fit zal zijn zoals bijvoorbeeld een Van der Vaart, valt te betwijfelen. Ook gelet op het volle speelschema in Spanje.quote:Op maandag 5 december 2005 20:14 schreef Zwansen het volgende:
En dan heb ik het nog niet eens over Van Bommel.
eind februariquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:45 schreef Devano het volgende:
Behoorlijk dood topic, nu Raffie geblesseerd is.Wanneer komt 'ie terug?
Iedereen doet net alsof het door van der Vaart komt dat HSV zo hoog staat. Je moet Barbarez en Mahdavikia vooral niet vergeten.quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:36 schreef Devano het volgende:
Met een beetje geluk maakt Van der Vaart HSV zo'n beetje in z'n eentje kampioen. Maar dan moet het voor de andere clubs ook wel genoeg tegenzitten. Zou toch een prachtig verhaal zijn...
bron: vi.nlquote:'HSV beste papieren om gunst De Jong'
26/1/2006 9 :56
De nieuwe club van Nigel de Jong zou wel eens Hamburger SV kunnen worden. Het AD meldt dat Tottenham Hotspur voorlopig is afgehaakt vanwege de hoge eisen van de Ajacied. De Duitsers zouden wel bereid zijn om de wensen van De Jong te vervullen.
Hamburg wil de 21-jarige middenvelder per direct van Ajax overnemen. De Amsterdammers zouden in dat geval nog een transfersom kunnen vangen. Voor De Jong zelf heeft een tussentijdse overstap als voordeel dat hij weer snel aan spelen toekomt. Trainer Danny Blind houdt de middenvelder vaak op de bank.
HSV is een van de vele clubs met interesse voor De Jong. De middenvelder proefde al sfeer bij Borussia Dortmund en Sevilla, stond in de belangstelling van Celtic en West Ham United en onderhandelde dus al met het Tottenham van manager Martin Jol.
Als De Jong inderdaad naar Hamburg vertrekt, wordt hij bij de huidige nummer twee van de Bundesliga de derde Oranje-international. Ook Khalid Boulahrouz en Rafael van der Vaart verdienen hun brood bij HSV.
Het is nu bevestigd, Nigel naar HSVquote:Op donderdag 26 januari 2006 17:29 schreef methodmich het volgende:
Lijkt me een aanwinst voor ze, Nigel. Dan komen ze toch nog dichter bij Bayern dan gedacht.
quote:'Hamburger SV haalt De Jong naar Bundesliga'
26/1/2006 17:39
Nigel de Jong is niet langer Ajacied, meldt het doorgaans zeer betrouwbare Kicker. De geboren Amsterdammer vertrekt per direct naar Hamburger SV, dat de 21-jarige international voor circa een miljoen euro overneemt van Ajax. Beide clubs hebben het nieuws nog niet bevestigd.
De Jong stond nog tot het einde van dit seizoen onder contract bij Ajax. Maar hij mocht daar vertrekken, omdat hij al te kennen had gegeven zijn aflopende contract niet te verlengen en de Amsterdamse club op deze manier nog iets kan verdienen aan de verdediger annex middenvelder.
Bij HSV is hij de derde Oranje-international. Khalid Boulahrouz is er bezig aan zijn tweede seizoen, terwijl Rafael van der Vaart afgelopen zomer dezelfde weg bewandelde als De Jong zojuist gedaan heeft.
HSV was niet de enige club die lonkte naar De Jong. Ook Sevilla, Tottenham Hotspur, Borussia Dortmund en West Ham United toonden interesse.
bron: http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=76232/sc=b90af6
Voor welke positie zullen ze hem halen ?quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:29 schreef methodmich het volgende:
Lijkt me een aanwinst voor ze, Nigel. Dan komen ze toch nog dichter bij Bayern dan gedacht.
Ik denk rechtsback.quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:53 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Voor welke positie zullen ze hem halen ?
Zal me niets verbazen als Nigel de zoveelste Ajacied wordt die opbloeit bij een andere club.quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:58 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ben nooit kapot van hem geweest.
Vind hem geen zekerheid.
Nu eens kijken hoe hij het bij HSV gaat doen.
Rechtsback? Weet ik niet. Zou wel kunnen, maar ik zie voor hem ook wel een rol als loper op het middenveld. Of op rechts als ze 3-5-2 gaan spelen.quote:
Dat zou het helemaal compleet maken, ik snap niet waarom Valencia niet akkoord is geegaan.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:20 schreef M0NTANA het volgende:
HSV schijnt ook twee miljoen Euro geboden te hebben op Patrick Kluivert, Valencia ging echter niet akkoord.
quote:Kluivert: 'Blij dat Valencia het HSV's bod afwees'
Het had niet veel gescheeld of Hamburger SV had deze week een vierde Nederlandse speler ingelijfd. Maar Valencia weigerde Patrick Kluivert te laten vertrekken naar de Bundesliga.
'Ik ben erg blij dat Valencia besloot om een bod van drie miljoen euro van Hamburg af te wijzen, vlak voor het sluiten van de transfermarkt', vertelt Kluivert op zijn eigen website. Bij HSV spelen al Rafael van der vaart, Khalid Boulahrouz en Nigel de Jong.
'Aan het begin van het seizoen heb ik een driejarig contract getekend bij Valencia en ik ben van plan om dat uit te dienen. Dus ik heb geen enkele interesse in andere clubs die mij zouden willen hebben. Ik wil hier blijven en mijn best doen voor deze club.'
'Tot nu toe is het een teleurstellend seizoen geweest voor me, omdat ik iedereen de echte Patrick Kluivert wilde laten zien. Maar ik denk niet dat de fans die al hebben gezien', verwijst de topscorer van Oranje naar de vele duels die hij door blessures heeft moeten missen en waardoor zijn rol tot nu toe voornamelijk beperkt is gebleven tot die van invaller.
'Ik was zeer blij dat ik het afgelopen weekeinde scoorde tegen Real Zaragoza en dat ik de gelijkmaker van Pablo Aimar voorbereidde. Misschien is dat punt aan het einde van het seizoen wel zeer belangrijk. Ik ben zeer blij met onze tweede plaats. We zullen ons best doen om Barcelona te achterhalen, maar het zou een spectaculaire ineenstorting van Barça moeten worden, als wij er nog in kunnen slagen om die ploeg te achterhalen.'
quote:HSV-spits Ailton breekt onderkaak
Hamburger SV zal dit seizoen weinig plezier beleven aan huurling Ailton. De Braziliaanse aanvaller, die onlangs voor de rest van het seizoen werd gehuurd van het Turkse Besiktas, brak woensdag in het competitieduel met Hannover '96 zijn onderkaak.
Ailton kwam na twintig minuten ongelukkig in botsing met Hannover-middenvelder Hanno Balitsch. De spits onderging donderdag al een operatie. Naar verwachting vergt zijn herstel zes tot acht weken.
Denk nu juist wel, in die zes tot acht weken zal hij wel afvallen.quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:48 schreef zjroentje het volgende:
Benieuwd of HSV 'm na dit seizoen dan definitief overneemt.
De laatste keer dat hij voetbalde met Valencia zag hij er vrij fit uit. In ieder geval een stuk fitter als in zijn Newcastle tijd.quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:55 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Denk nu juist wel, in die zes tot acht weken zal hij wel afvallen.![]()
Wanneer kan ie weer spelen?quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:43 schreef the_legend_killer het volgende:
Ze missen Raf.
De Jong is ook een beetje een overhypte speler.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:45 schreef Suijk het volgende:
Dit gaat nu wel heel erg matig, al moeten ze het thuis tegen Thun wel af kunnen maken.
De Jong maakt nog niet echt het verschil...
Goeie zaak voor HSV en Oranjequote:Van der Vaart hervat training
HAMBURG - Rafael van der Vaart heeft maandag de training hervat met de selectie van Hamburger SV. De Nederlandse spelbepaler liep begin december tijdens het Bundesligaduel met 1.FC Köln een botbreuk op in de linkerenkel en moest worden geopereerd.
"Een beetje onzeker was ik wel bij mijn eerste stappen op het veld", bekende Van der Vaart naderhand op de website van HSV. "Maar de artsen hebben groen licht gegeven en ik heb ook het gevoel dat het bot geheel is genezen."
bron: http://www.nu.nl/news/679(...)hervat_training.html
Hij kan het wel, alleen niet op deze positie.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:09 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
De Jong is ook een beetje een overhypte speler.
Zo goed om echt uit te blinken ergens is hij nog lang niet.
Klopt wel. HSV heeft daar een stofzuiger als Wicky nodig. Nigel kan beter als diepgaande middenvelder op rechts spelen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:59 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Hij kan het wel, alleen niet op deze positie.
eensch. vooral omdat raffie meedoet.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:34 schreef trepper het volgende:
Nu de nederlandse ploegen er niet meer inzitten, ga ik maar hopen dat deze ploeg het goed gaat doen.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:34 schreef trepper het volgende:
Nu de nederlandse ploegen er niet meer inzitten, ga ik maar hopen dat deze ploeg het goed gaat doen.
Het bondscoach Van Basten-topic # 21 Nu het mooie spel nogquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:31 schreef Devano het volgende:
Hopelijk kan Vaartje ook nog meedoen tegen Ecuador.
Die scoort makkelijk. Was ooit clubtopscorer van Marseille.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:30 schreef zjroentje het volgende:
2 keer Van Buyten. Dat zegt natuurlijk al genoeg ...
http://video.google.com/videoplay?docid=-2533765539511670415&q=van+der+vaartquote:
quote:Seit Wochen ist der Vertragspoker um den Top-Scorer (Barbarez) das Topthema. Das Problem: Der stolze Bosnier sieht nicht ein, dass er künftig deutlich weniger als zuvor und als der neue Topverdiener Nigel de Jong verdienen soll.
quote:Ein zum Teil hausgemachtes Problem: Neuzugang Nigel de Jong wurde eine Führungsrolle zugeschanzt, die der 21-Jährige ohne Integra-tionszeit gar nicht ausfüllen konnte. Der Effekt: Der Holländer steht unter besonderer Beobachtung als Maxi-Verdiener mit bislang minimalem Erfolg. Zumal da er nach der Nicht-Berücksichtigung beim gestrigen Länderspiel aus van Bastens WM-Kader zu fliegen droht.
Topscoorder is het er niet mee eens dat Nigel zoveel verdient en wil dat ook?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:35 schreef zjroentje het volgende:
Het gaat lekker in Hamburg, de eerste problemen beginnen de kop op te steken. En de veroorzaker van dit alles ........................................ Nigel de Jong.
[..]
[..]
Yep. En niet zo gek natuurlijk. Sergei is vele malen belangrijken dan Nigel voor HSV.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:38 schreef Tomhoog het volgende:
[..]
Topscoorder is het er niet mee eens dat Nigel zoveel verdient en wil dat ook?![]()
Nigel wil gewoon teveel terwijl hij nog niks heeft laten zien. Hij moet zich maar is gaan bewijzen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:40 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Yep. En niet zo gek natuurlijk. Sergei is vele malen belangrijken dan Nigel voor HSV.
Maxi-Verdiener mit minimalem Erfolg vind ik ook wel een mooie.
Als ze het hem bij HSV willen betalen, snap ik wel dat hij geen nee zegt. Hij krijgt nu het beste salaris daar.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:59 schreef Tomhoog het volgende:
[..]
Nigel wil gewoon teveel terwijl hij nog niks heeft laten zien. Hij moet zich maar is gaan bewijzen.
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:38 schreef methodmich het volgende:
[..]
Als ze het hem bij HSV willen betalen, snap ik wel dat hij geen nee zegt. Hij krijgt nu het beste salaris daar.
en de winst is binnen. is wel grappig,ik had voor aanvang van de wedstrijd een wedje gelegd met een gozer. als hsv wint of bij gelijkspel kreeg ik 20 euro,als Bayern zou winnen zou ik 5 euro aan hem geven. ik heb dus weer een zakcentje verdiend!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:18 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
De Jong! Vol houden HSV
.
die Roemen zijn gewoon goed dit jaar!quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:49 schreef Edenoniphobic het volgende:
HSV 1-0 achter tegen Rapid B, VdV en de Jong spelen flets, HSV wordt overklast.
Feyenoord en Hertha-killers ja, thuis nog niks verloren, en nog geen enkel doelpunt tegen ( ! ) in eigen stadion.quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:52 schreef ASroma het volgende:
[..]
die Roemen zijn gewoon goed dit jaar!![]()
Ik heb de goals bij Eurogoals gezien. Die hebben tegenwoordig ook Duits voetbal. Volgende keer in de gaten houdenquote:Op woensdag 15 maart 2006 02:05 schreef Devano het volgende:
Heeft iemand beelden van de wedstrijd tegen Kaiserslautern?
Zou best kunnen al scheelt thuis en uit ook een hoop.quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:14 schreef the_legend_killer het volgende:
Zonder Nigel spelen ze toch een stuk beter.
Ik hoop het ookquote:Op maandag 17 juli 2006 16:53 schreef Dos37 het volgende:
Ik hoop dat ze hem wel halen en dat ie laat zien dat ie het nog kan.
quote:Van der Vaart lobt Kluivert
Die Stürmersuche des HSV geht in die nächste Runde. Nach dem geplatzten Bemühungen um Jefferson Farfan (21, PSV Eindhoven) und den nun scheitern drohenden Bemühungen um Milan Baros (24, Aston Villa) gibt es nun einen neuen Kandidaten. Ebenfalls ein vom Namen her großes Kaliber, ist er jedoch bereits erfahrener als die ersten Kandidaten: Patrick Kluivert (30), zuletzt beim FC Valencia.
Der holländische Stümerstar war schon in der vorigen Saison ein Thema in Hamburg und rückte nun wieder in den Fokus. Wie der kicker erfuhr, war Kluivert bereits am Wochenende in Hamburg und traf sich mit Sportchef Dietmar Baiersdorfer und Trainer Thomas Doll zu einem ersten Gedankenaustausch.
Ein Wechsel des Niederländers wird jedoch nicht nur dann akut, wenn der angestrebte Deal mit Baros platzt, sondern ist in jedem Fall ein heißes Thema. Grund: Der HSV sucht für die Champions-League-Qualifikation (8./9. und 22./23. August) nach den Abgängen von Takahara (Eintracht Frankfurt), Ailton (war von Besiktas Istanbul ausgeliehen) und Barbarez (Bayer Leverkusen) noch zwei Stürmer.
Kluivert kann nach einem durchwachsenen Jahr in der Primera Division ablösefrei wechseln. Der 30-Jährige hat seinen Vertrag beim spanischen Erstligisten FC Valencia nach der Verpflichtung von Fernando Morientes aufgelöst.
Bereits am reisten die Hamburger zum Feinschliff ins einwöchige Trainingslager nach Going in Österreich. Die Not, noch schnell auf dem Stürmermarkt tätig werden zu müssen, zerstreut offenbar auch die Zweifel an Kluivert, der auf seinen jüngsten Stationen (Valencia und Newcastle United) nicht mehr an die Glanzleistungen der vergangenen Jahre anknüpfen konnte. In der abgelaufenen Saison kam er bei zehn Einwechslungen nur 195 Minuten zum Einsatz und erzielte dabei ein Tor. In den vergangenen Monaten warfen ihn immer wieder Blessuren zurück. Zuletzt musste sich Kluivert Mitte Februar einer Knie-Operation unterziehen.
Im Hamburger Trainingslager in Going steht jedenfalls bereits ein Bett für den ehemaligen Angreifer des FC Barcelona bereit. Mit dem Niederländer würde die "Holland-Fraktion" beim HSV auf vier Spieler wachsen. "Patrick ist ein Super-Typ. Man hat zwar viele schlechte Dinge über ihn erzählt, aber er ist ein guter Junge, der zu den besten Stürmern in Europa gehört", meint Spielmacher Rafael van der Vaart.
Der Wechsel von Stürmer Milan Baros von Aston Villa scheint dagegen geplatzt. Nach Spielerprotesten bei Villa gegen die konservative Finanzpolitik von Klubpräsident Doug Ellis am Wochenende steht Trainer David O'Leary nach Berichten englischer Medien kurz vor der Entlassung. O'Leary wollte Baros verkaufen, um mit den Einnahmen neue Spieler zu verpflichten.
Der 82-jährige Klubboss hatte bei Verhandlungen mit dem HSV zudem stets auf eine Ablösesumme von etwa zwölf Millionen Euro beharrt. Das Hamburger Angebot liegt bei knapp unter zehn Millionen und läuft am Mittwoch aus. Baros war sich mit dem HSV bereits über einen Wechsel einig, er steht bei dem Verein aus Birmingham allerdings noch zwei Jahre unter Vertrag.
Inderdaad, wat een overschatte saaie grijze kut Bundesliga club. En iedereen trapt er maar in, en gaat er maar naartoe. Ongelofelijk.quote:
quote:Begraafplaats voor supporters HSV
HAMBURG, vrijdag
Voetbalclub Hamburger SV wil een kerkhof aanleggen in de schaduw van het stadion. De club uit de Duitse Bundesliga wil trouwe fans belonen met een laatste rustplaats, zo deelde vicevoorzitter Christian Reichert gisteren mee.
De club van de Nederlanders Van der Vaart, De Jong en Boulahrouz wil de begraafplaats aanleggen op niet meer dan 15 meter van de hoofdingang van het stadion. HSV telt 42.000 geregistreerde supporters. De belangstelling voor een graf bij het stadion blijkt zo groot, dat Hamburger SV al werkt met reserveringen. Het bijzetten van een urn kost 2500 euro, een graf 8000 euro.
quote:Op zondag 23 juli 2006 11:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
VDV aanvoerder komend seizoen.
Leuk internaat daar ...quote:Anfang März hatten fünf Internatsbewohner im Alter zwischen 15 und 18 Jahren, alle aus den Nachwuchsteams des HSV, ein 16-jähriges Mädchen nachts mit auf ein Zimmer genommen. Einige sollen mit dem Mädchen sexuell verkehrt haben.
Einige Monate später erzählte das Mädchen ihren Eltern davon, die unverzüglich beim HSV-Präsidium vorstellig wurden, um sich zu beschweren. Der HSV reagierte sofort. Zwei der Jugendlichen waren ohnehin nicht mehr im Internat, weil sie in den Herrenbereich gewechselt waren. Die anderen drei wurden aus dem Internat geworfen. "Wir bedauern den Zwischenfall außerordentlich. Aber es ist auch ein Einzelfall, den wir analysieren und unsere Lehren daraus ziehen werden", sagte HSV-Sportdirektor Dietmar Beiersdorfer.
Die zouden ze daar wel kunnen gebruiken denk ik, die aanval maakte maar een matige indruk op mij.quote:
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 09:44 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ze mogen wel bij Ajax in de poule
De Jongquote:
Duitse bubbels jaquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:53 schreef MaxPower het volgende:
Sekt? Drankje ofzo?
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:42 schreef methodmich het volgende:
Ja, ze toonden hem bij de NOS ook gisteren, het bewuste filmpje.
TT: Boula maar wijzigen in Joris?
Kloptquote:Op zondag 17 september 2006 01:28 schreef Radegast het volgende:
Zonder VdV stelt die ploeg weinig voor...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |