Zou wel een mooi scenario zijn, VDV maakt Oranje wereldkampioen en verhuist naar Barça. Als onderdeel van deze transfer verhuist Mark van Bommel naar HSV.quote:Op woensdag 16 november 2005 15:17 schreef Devano het volgende:
Van der Vaart gaat na het WK naar Barça, I rest my case.
Heb jij ook wat speciaals met Keulen?quote:
Inderdaad, ik ga er ook heen komend weekend en dan mag ie niet geblesseerd zijn... Heeft iemand een idee of het ernstig is?quote:Op zaterdag 3 december 2005 17:57 schreef Vinduppie het volgende:
Wel balen dat v/d Vaart is uitgevallen. Grote kans dat hij er volgende week niet bij is, uitgerekend net nu ik een keer in Hamburg naar HSV toe ga...![]()
![]()
Rafael van der Vaart wacht enkel-scanquote:Op maandag 5 december 2005 09:11 schreef Speerik het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ga er ook heen komend weekend en dan mag ie niet geblesseerd zijn... Heeft iemand een idee of het ernstig is?
Dat is ook eigenlijk de reden dat ik ga hoor...quote:Op maandag 5 december 2005 19:09 schreef methodmich het volgende:
Dat wordt niks Speerik, dan maar zoeken of je Sylvie ziet op de tribune.
Nu de rest van de "dikkerds" (Ronaldo, Cassano en trainer/coach Martin Jol) nog!quote:Hamburg zet zijn zinnen op Ailton
Hamburg lijkt zijn zinnen te hebben gezet op Ailton. De club die nog zo graag af wilde van Emile Mpenza is aan het onderhandelen met de Braziliaan. Ailton mag weg bij Besiktas en zegt: "Ik keer graag naar Duitsland terug."
Die speelt inmiddels weer de volle negentig minuten mee bij Barca. Dus of hij straks zo fit zal zijn zoals bijvoorbeeld een Van der Vaart, valt te betwijfelen. Ook gelet op het volle speelschema in Spanje.quote:Op maandag 5 december 2005 20:14 schreef Zwansen het volgende:
En dan heb ik het nog niet eens over Van Bommel.
eind februariquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:45 schreef Devano het volgende:
Behoorlijk dood topic, nu Raffie geblesseerd is.Wanneer komt 'ie terug?
Iedereen doet net alsof het door van der Vaart komt dat HSV zo hoog staat. Je moet Barbarez en Mahdavikia vooral niet vergeten.quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:36 schreef Devano het volgende:
Met een beetje geluk maakt Van der Vaart HSV zo'n beetje in z'n eentje kampioen. Maar dan moet het voor de andere clubs ook wel genoeg tegenzitten. Zou toch een prachtig verhaal zijn...
bron: vi.nlquote:'HSV beste papieren om gunst De Jong'
26/1/2006 9 :56
De nieuwe club van Nigel de Jong zou wel eens Hamburger SV kunnen worden. Het AD meldt dat Tottenham Hotspur voorlopig is afgehaakt vanwege de hoge eisen van de Ajacied. De Duitsers zouden wel bereid zijn om de wensen van De Jong te vervullen.
Hamburg wil de 21-jarige middenvelder per direct van Ajax overnemen. De Amsterdammers zouden in dat geval nog een transfersom kunnen vangen. Voor De Jong zelf heeft een tussentijdse overstap als voordeel dat hij weer snel aan spelen toekomt. Trainer Danny Blind houdt de middenvelder vaak op de bank.
HSV is een van de vele clubs met interesse voor De Jong. De middenvelder proefde al sfeer bij Borussia Dortmund en Sevilla, stond in de belangstelling van Celtic en West Ham United en onderhandelde dus al met het Tottenham van manager Martin Jol.
Als De Jong inderdaad naar Hamburg vertrekt, wordt hij bij de huidige nummer twee van de Bundesliga de derde Oranje-international. Ook Khalid Boulahrouz en Rafael van der Vaart verdienen hun brood bij HSV.
Het is nu bevestigd, Nigel naar HSVquote:Op donderdag 26 januari 2006 17:29 schreef methodmich het volgende:
Lijkt me een aanwinst voor ze, Nigel. Dan komen ze toch nog dichter bij Bayern dan gedacht.
quote:'Hamburger SV haalt De Jong naar Bundesliga'
26/1/2006 17:39
Nigel de Jong is niet langer Ajacied, meldt het doorgaans zeer betrouwbare Kicker. De geboren Amsterdammer vertrekt per direct naar Hamburger SV, dat de 21-jarige international voor circa een miljoen euro overneemt van Ajax. Beide clubs hebben het nieuws nog niet bevestigd.
De Jong stond nog tot het einde van dit seizoen onder contract bij Ajax. Maar hij mocht daar vertrekken, omdat hij al te kennen had gegeven zijn aflopende contract niet te verlengen en de Amsterdamse club op deze manier nog iets kan verdienen aan de verdediger annex middenvelder.
Bij HSV is hij de derde Oranje-international. Khalid Boulahrouz is er bezig aan zijn tweede seizoen, terwijl Rafael van der Vaart afgelopen zomer dezelfde weg bewandelde als De Jong zojuist gedaan heeft.
HSV was niet de enige club die lonkte naar De Jong. Ook Sevilla, Tottenham Hotspur, Borussia Dortmund en West Ham United toonden interesse.
bron: http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=76232/sc=b90af6
Voor welke positie zullen ze hem halen ?quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:29 schreef methodmich het volgende:
Lijkt me een aanwinst voor ze, Nigel. Dan komen ze toch nog dichter bij Bayern dan gedacht.
Ik denk rechtsback.quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:53 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Voor welke positie zullen ze hem halen ?
Zal me niets verbazen als Nigel de zoveelste Ajacied wordt die opbloeit bij een andere club.quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:58 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ben nooit kapot van hem geweest.
Vind hem geen zekerheid.
Nu eens kijken hoe hij het bij HSV gaat doen.
Rechtsback? Weet ik niet. Zou wel kunnen, maar ik zie voor hem ook wel een rol als loper op het middenveld. Of op rechts als ze 3-5-2 gaan spelen.quote:
Dat zou het helemaal compleet maken, ik snap niet waarom Valencia niet akkoord is geegaan.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:20 schreef M0NTANA het volgende:
HSV schijnt ook twee miljoen Euro geboden te hebben op Patrick Kluivert, Valencia ging echter niet akkoord.
quote:Kluivert: 'Blij dat Valencia het HSV's bod afwees'
Het had niet veel gescheeld of Hamburger SV had deze week een vierde Nederlandse speler ingelijfd. Maar Valencia weigerde Patrick Kluivert te laten vertrekken naar de Bundesliga.
'Ik ben erg blij dat Valencia besloot om een bod van drie miljoen euro van Hamburg af te wijzen, vlak voor het sluiten van de transfermarkt', vertelt Kluivert op zijn eigen website. Bij HSV spelen al Rafael van der vaart, Khalid Boulahrouz en Nigel de Jong.
'Aan het begin van het seizoen heb ik een driejarig contract getekend bij Valencia en ik ben van plan om dat uit te dienen. Dus ik heb geen enkele interesse in andere clubs die mij zouden willen hebben. Ik wil hier blijven en mijn best doen voor deze club.'
'Tot nu toe is het een teleurstellend seizoen geweest voor me, omdat ik iedereen de echte Patrick Kluivert wilde laten zien. Maar ik denk niet dat de fans die al hebben gezien', verwijst de topscorer van Oranje naar de vele duels die hij door blessures heeft moeten missen en waardoor zijn rol tot nu toe voornamelijk beperkt is gebleven tot die van invaller.
'Ik was zeer blij dat ik het afgelopen weekeinde scoorde tegen Real Zaragoza en dat ik de gelijkmaker van Pablo Aimar voorbereidde. Misschien is dat punt aan het einde van het seizoen wel zeer belangrijk. Ik ben zeer blij met onze tweede plaats. We zullen ons best doen om Barcelona te achterhalen, maar het zou een spectaculaire ineenstorting van Barça moeten worden, als wij er nog in kunnen slagen om die ploeg te achterhalen.'
quote:HSV-spits Ailton breekt onderkaak
Hamburger SV zal dit seizoen weinig plezier beleven aan huurling Ailton. De Braziliaanse aanvaller, die onlangs voor de rest van het seizoen werd gehuurd van het Turkse Besiktas, brak woensdag in het competitieduel met Hannover '96 zijn onderkaak.
Ailton kwam na twintig minuten ongelukkig in botsing met Hannover-middenvelder Hanno Balitsch. De spits onderging donderdag al een operatie. Naar verwachting vergt zijn herstel zes tot acht weken.
Denk nu juist wel, in die zes tot acht weken zal hij wel afvallen.quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:48 schreef zjroentje het volgende:
Benieuwd of HSV 'm na dit seizoen dan definitief overneemt.
De laatste keer dat hij voetbalde met Valencia zag hij er vrij fit uit. In ieder geval een stuk fitter als in zijn Newcastle tijd.quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:55 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Denk nu juist wel, in die zes tot acht weken zal hij wel afvallen.![]()
Wanneer kan ie weer spelen?quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:43 schreef the_legend_killer het volgende:
Ze missen Raf.
De Jong is ook een beetje een overhypte speler.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:45 schreef Suijk het volgende:
Dit gaat nu wel heel erg matig, al moeten ze het thuis tegen Thun wel af kunnen maken.
De Jong maakt nog niet echt het verschil...
Goeie zaak voor HSV en Oranjequote:Van der Vaart hervat training
HAMBURG - Rafael van der Vaart heeft maandag de training hervat met de selectie van Hamburger SV. De Nederlandse spelbepaler liep begin december tijdens het Bundesligaduel met 1.FC Köln een botbreuk op in de linkerenkel en moest worden geopereerd.
"Een beetje onzeker was ik wel bij mijn eerste stappen op het veld", bekende Van der Vaart naderhand op de website van HSV. "Maar de artsen hebben groen licht gegeven en ik heb ook het gevoel dat het bot geheel is genezen."
bron: http://www.nu.nl/news/679(...)hervat_training.html
Hij kan het wel, alleen niet op deze positie.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:09 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
De Jong is ook een beetje een overhypte speler.
Zo goed om echt uit te blinken ergens is hij nog lang niet.
Klopt wel. HSV heeft daar een stofzuiger als Wicky nodig. Nigel kan beter als diepgaande middenvelder op rechts spelen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:59 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Hij kan het wel, alleen niet op deze positie.
eensch. vooral omdat raffie meedoet.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:34 schreef trepper het volgende:
Nu de nederlandse ploegen er niet meer inzitten, ga ik maar hopen dat deze ploeg het goed gaat doen.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:34 schreef trepper het volgende:
Nu de nederlandse ploegen er niet meer inzitten, ga ik maar hopen dat deze ploeg het goed gaat doen.
Het bondscoach Van Basten-topic # 21 Nu het mooie spel nogquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:31 schreef Devano het volgende:
Hopelijk kan Vaartje ook nog meedoen tegen Ecuador.
Die scoort makkelijk. Was ooit clubtopscorer van Marseille.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:30 schreef zjroentje het volgende:
2 keer Van Buyten. Dat zegt natuurlijk al genoeg ...
http://video.google.com/videoplay?docid=-2533765539511670415&q=van+der+vaartquote:
quote:Seit Wochen ist der Vertragspoker um den Top-Scorer (Barbarez) das Topthema. Das Problem: Der stolze Bosnier sieht nicht ein, dass er künftig deutlich weniger als zuvor und als der neue Topverdiener Nigel de Jong verdienen soll.
quote:Ein zum Teil hausgemachtes Problem: Neuzugang Nigel de Jong wurde eine Führungsrolle zugeschanzt, die der 21-Jährige ohne Integra-tionszeit gar nicht ausfüllen konnte. Der Effekt: Der Holländer steht unter besonderer Beobachtung als Maxi-Verdiener mit bislang minimalem Erfolg. Zumal da er nach der Nicht-Berücksichtigung beim gestrigen Länderspiel aus van Bastens WM-Kader zu fliegen droht.
Topscoorder is het er niet mee eens dat Nigel zoveel verdient en wil dat ook?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:35 schreef zjroentje het volgende:
Het gaat lekker in Hamburg, de eerste problemen beginnen de kop op te steken. En de veroorzaker van dit alles ........................................ Nigel de Jong.
[..]
[..]
Yep. En niet zo gek natuurlijk. Sergei is vele malen belangrijken dan Nigel voor HSV.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:38 schreef Tomhoog het volgende:
[..]
Topscoorder is het er niet mee eens dat Nigel zoveel verdient en wil dat ook?![]()
Nigel wil gewoon teveel terwijl hij nog niks heeft laten zien. Hij moet zich maar is gaan bewijzen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:40 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Yep. En niet zo gek natuurlijk. Sergei is vele malen belangrijken dan Nigel voor HSV.
Maxi-Verdiener mit minimalem Erfolg vind ik ook wel een mooie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |