abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 november 2005 @ 11:10:32 #101
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_32337738
quote:
Op woensdag 16 november 2005 15:17 schreef Devano het volgende:
Van der Vaart gaat na het WK naar Barça, I rest my case.
Zou wel een mooi scenario zijn, VDV maakt Oranje wereldkampioen en verhuist naar Barça. Als onderdeel van deze transfer verhuist Mark van Bommel naar HSV.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  zaterdag 3 december 2005 @ 17:43:15 #102
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_32784706
Oeh, 2 puntjes ingelopen op Bayern.
None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free
pi_32784729
Netjes
pi_32785088
Wel balen dat v/d Vaart is uitgevallen. Grote kans dat hij er volgende week niet bij is, uitgerekend net nu ik een keer in Hamburg naar HSV toe ga...
what if everything around you, isn't quite as it seems?
what if all the world you think you know, is an elaborate dream?
  zaterdag 3 december 2005 @ 17:59:51 #105
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_32785118
Jammer dat het ten koste van Koln gaat Maar ach, HSV is ook een leuke club Nu hopen dat Bayern vaker punten laat liggen.
pi_32785406
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 17:59 schreef twi het volgende:
Jammer dat het ten koste van Koln gaat
Heb jij ook wat speciaals met Keulen?

Ik heb er een ex-vriendin zitten (die ik af en toe zie / opzoek), dus ik volg de verrichtingen van der 1. FC Koln ook af en toe.
pi_32785446
Ik heb ook altijd wel wat met Keulen, maar dat kwam omdat het logo van de club me meteen aansprak
  zaterdag 3 december 2005 @ 18:19:52 #108
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_32785606
Gewoon sympathie Verder niks speciaals met de stad Keulen.
pi_32785848
En Bayern laat punten liggen.

Zou echt mooi zijn als HSV kampioen werd !
Had niemand verder gedacht
pi_32786440
Koln = Bagger.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_32827876
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 17:57 schreef Vinduppie het volgende:
Wel balen dat v/d Vaart is uitgevallen. Grote kans dat hij er volgende week niet bij is, uitgerekend net nu ik een keer in Hamburg naar HSV toe ga...
Inderdaad, ik ga er ook heen komend weekend en dan mag ie niet geblesseerd zijn... Heeft iemand een idee of het ernstig is?
pi_32828096
quote:
Op maandag 5 december 2005 09:11 schreef Speerik het volgende:

[..]

Inderdaad, ik ga er ook heen komend weekend en dan mag ie niet geblesseerd zijn... Heeft iemand een idee of het ernstig is?
Rafael van der Vaart wacht enkel-scan

4/12/2005 13:22

De winterstop begint voor Rafael van der Vaart mogelijk eerder. De spelmaker van Hamburger SV kampt met een enkelblessure.
Van der Vaart moest zich zaterdag tegen 1. FC Köln al na ruim een kwartier laten vervangen. De international kampt met een enkelblessure, die hij had overgehouden aan het blokken van een schot. Maandag ondergaat hij een scan die de ernst van de blessure moet duiden.

bron: www.vi.nl

Er is dus nog niets zeker maar het feit dat er een scan wordt gemaakt zegt natuurlijk wel iets over de aard van de blessure. Het zou erg jammer zijn als Rafael er niet bij is, maar we gaan er desondanks toch een leuke middag van maken in Hamburg.
pi_32842515
Dat wordt niks Speerik, dan maar zoeken of je Sylvie ziet op de tribune.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  maandag 5 december 2005 @ 19:22:12 #114
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_32842856
op vi.nl:

Hamburger SV maanden zonder Van der Vaart

5/12/2005 18:39

Een forse tegenvaller voor Rafael van der Vaart en Hamburger SV. De Nederlandse middenvelder blijkt een breuk te hebben opgelopen in het duel dat HSV zaterdag afwerkte tegen 1. FC Köln. Hij ligt er lang uit.
Uitgebreid onderzoek in het ziekenhuis wees maandagavond uit dat Van der Vaart niet alleen een enkelband heeft verrekt, maar ook een botje in zijn linkervoet heeft gebroken. 'We gaan er van uit dat hij minstens twee maanden zal ontbreken in de selectie', voorspelde clubarts Gerold Schwartz.

'Dit is ongelooflijk irritant', mopperde Van der Vaart. 'Ik ben momenteel diep bedroefd. Alles liep tot nu toe goed, en dan dit.' De international raakte schlemielig geblesseerd. Hij probeerde met een sliding een dieptepass van een tegenstander te blokken, maar zijn linkervoet verwerkte de klap niet goed.

'Het spijt me voor Rafael', reageerde coach Thomas Doll op de website van HSV. 'Ik hoop dat hij zo snel als mogelijk weer gezond is. Tot dan moeten anderen maar voor hem in de bres springen.' Met zes goals in twaalf duels had Van der Vaart een flink aandeel in de tweede plaats die HSV inneemt in de Bundesliga.
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
  Trouwste user 2022 maandag 5 december 2005 @ 20:01:19 #115
7889 tong80
Spleenheup
pi_32844031
Dat is nou echt doodzonde

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 5 december 2005 @ 20:07:39 #116
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_32844196
Nee, dit is alleen maar goed. Robben en van der Vaart zullen nu tenminste fris op het WK verschijnen daar waar de anderen sterren opgebrand zijn...
  maandag 5 december 2005 @ 20:14:21 #117
68638 Zwansen
pi_32844410
En dan heb ik het nog niet eens over Van Bommel.
pi_32856475
quote:
Op maandag 5 december 2005 19:09 schreef methodmich het volgende:
Dat wordt niks Speerik, dan maar zoeken of je Sylvie ziet op de tribune.
Dat is ook eigenlijk de reden dat ik ga hoor...
pi_33048900
Nou was leuk hoor wedstrijdje HSV. Behoorlijk nieuw stadion die AOL Arena maar met OV slecht bereikbaar, eerst trein en dan shuttle-bus. Bij het stadion eerst een origineel HSV Rafael vd Vaart Sjaal gekocht, met portret! Supermooi. We dachten van eerst maar eens een paar biertjes doen voordat we het stadion in gaan, dus hebben daar een uurtje staan blauwbekken. Achteraf niet nodig want binnen bier en andere dranken (glühwein) in overvloed. Verder kon je gewoon overal in het stadion gaan en staan waar je wilt, ze hebben een mooie omloop met uitzicht op het veld. Ons ook ziekgelachen om prototype duitse fan: spijkerjack zonder mouwen, vol met HSV-patches en een hawai-rokje van sjaaltjes. En heel veel petjes.
De wedstrijd was niet veel aan, HSV maakte al in 7e minuut 1-0, iedereen met omroeper meeschreeuwen, je kent het wel. Wedstrijd verder lekker uitgecounterd naar 2-0. Weer lekker meeschreeuwen. Voor de rest goeie sfeer in stadion dat wel, erg gezellig. We zaten naast 3 Berlijners in een toch wel fanatiek vak, die hadden het minder naar hun zin maar er viel geen onvertogen woord.

Leuk om een keertje mee te maken. De rest van het weekend ge-kerstwinkeld in Hamburg, ook een aanrader.
  maandag 23 januari 2006 @ 12:49:14 #120
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34374482
quote:
Hamburg zet zijn zinnen op Ailton

Hamburg lijkt zijn zinnen te hebben gezet op Ailton. De club die nog zo graag af wilde van Emile Mpenza is aan het onderhandelen met de Braziliaan. Ailton mag weg bij Besiktas en zegt: "Ik keer graag naar Duitsland terug."
Nu de rest van de "dikkerds" (Ronaldo, Cassano en trainer/coach Martin Jol) nog!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_34376113
quote:
Op maandag 5 december 2005 20:14 schreef Zwansen het volgende:
En dan heb ik het nog niet eens over Van Bommel.
Die speelt inmiddels weer de volle negentig minuten mee bij Barca. Dus of hij straks zo fit zal zijn zoals bijvoorbeeld een Van der Vaart, valt te betwijfelen. Ook gelet op het volle speelschema in Spanje.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 13:45:05 #122
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_34411641
Behoorlijk dood topic, nu Raffie geblesseerd is. Wanneer komt 'ie terug?
  dinsdag 24 januari 2006 @ 13:47:53 #123
51063 Son-Of-A-Gun
Legendary Queens gangster
pi_34411736
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 13:45 schreef Devano het volgende:
Behoorlijk dood topic, nu Raffie geblesseerd is. Wanneer komt 'ie terug?
eind februari
Jimmy "The Gent" Conway: "You have four minutes to live, whattaya wanna do? You don't do what you're supposed to do, I'm gonna lock your kid in a fucking refrigerator."
  dinsdag 24 januari 2006 @ 19:17:15 #124
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_34421749
Nee, eerder toch?
pi_34421972
Nee, helaas niet eerder. Hij richt zich op de confrontatie met Bayern.
That's all folks!
pi_34422009
Eind februari idd, ze proberen hem 100% fit te krijgen voor de wedstrijd tegen Bayern op 4 maart.
pi_34424668
Overigens denkt Van der Vaart dat HSV geen kampioen zal worden. Bayern is te sterk, naar zijn idee. (Zie Studio Voetbal van afgelopen zondag.)
  woensdag 25 januari 2006 @ 10:36:21 #128
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_34439238
Met een beetje geluk maakt Van der Vaart HSV zo'n beetje in z'n eentje kampioen. Maar dan moet het voor de andere clubs ook wel genoeg tegenzitten. Zou toch een prachtig verhaal zijn...
pi_34445749
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 10:36 schreef Devano het volgende:
Met een beetje geluk maakt Van der Vaart HSV zo'n beetje in z'n eentje kampioen. Maar dan moet het voor de andere clubs ook wel genoeg tegenzitten. Zou toch een prachtig verhaal zijn...
Iedereen doet net alsof het door van der Vaart komt dat HSV zo hoog staat. Je moet Barbarez en Mahdavikia vooral niet vergeten.

Niet voor niets staan is Mahdavikia gekozen tot 2e beste rechtsback in de Bundesliga en is Barbarez gekozen tot de speler van het jaar van HSV. van der Vaart die werd gekozen tot de 2e beste aanvaller in Duitsland.

Op Kicker staan de rankings tot nu toe van de HSV spelers:
1. van Buyten
2. Mahdavikia
3. Beinlich
4. Wachter
5. Jarolim
6. van der Vaart
7. Boulahrouz
8. Barbarez
  woensdag 25 januari 2006 @ 20:59:17 #130
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_34460119
Barbarez en Mahdavikia mogen niet eens in de schaduw staan van Van der Vaart. Bovendien spelen hun er al langer, en het gaat pas weer zo goed sinds Rafael is neergestreken. Natuurlijk blijft het een teamprestatie, maar als je de goals en assists van Van der Vaart wegstreept, dan hou je bijster weinig over.
pi_34473322
quote:
'HSV beste papieren om gunst De Jong'

26/1/2006 9 :56

De nieuwe club van Nigel de Jong zou wel eens Hamburger SV kunnen worden. Het AD meldt dat Tottenham Hotspur voorlopig is afgehaakt vanwege de hoge eisen van de Ajacied. De Duitsers zouden wel bereid zijn om de wensen van De Jong te vervullen.
Hamburg wil de 21-jarige middenvelder per direct van Ajax overnemen. De Amsterdammers zouden in dat geval nog een transfersom kunnen vangen. Voor De Jong zelf heeft een tussentijdse overstap als voordeel dat hij weer snel aan spelen toekomt. Trainer Danny Blind houdt de middenvelder vaak op de bank.

HSV is een van de vele clubs met interesse voor De Jong. De middenvelder proefde al sfeer bij Borussia Dortmund en Sevilla, stond in de belangstelling van Celtic en West Ham United en onderhandelde dus al met het Tottenham van manager Martin Jol.

Als De Jong inderdaad naar Hamburg vertrekt, wordt hij bij de huidige nummer twee van de Bundesliga de derde Oranje-international. Ook Khalid Boulahrouz en Rafael van der Vaart verdienen hun brood bij HSV.
bron: vi.nl

und Nigel dus .
pi_34474845
Ik ga waarschijnlijk 26 februari naar HSV - VFB Stuttgart. Als De Jong er dan ook speelt kan ik mijn Nederlandse vlag wel een meenemen

Lijkt me echt heel cool zo'n wedstrijd en als ik het verhaal van een paar posts hierboven lees krijg ik er helemaal zin in
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_34487527
Lijkt me een aanwinst voor ze, Nigel. Dan komen ze toch nog dichter bij Bayern dan gedacht.
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 26 januari 2006 @ 18:28:21 #134
51063 Son-Of-A-Gun
pi_34489369
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 17:29 schreef methodmich het volgende:
Lijkt me een aanwinst voor ze, Nigel. Dan komen ze toch nog dichter bij Bayern dan gedacht.
Het is nu bevestigd, Nigel naar HSV
quote:
'Hamburger SV haalt De Jong naar Bundesliga'

26/1/2006 17:39

Nigel de Jong is niet langer Ajacied, meldt het doorgaans zeer betrouwbare Kicker. De geboren Amsterdammer vertrekt per direct naar Hamburger SV, dat de 21-jarige international voor circa een miljoen euro overneemt van Ajax. Beide clubs hebben het nieuws nog niet bevestigd.
De Jong stond nog tot het einde van dit seizoen onder contract bij Ajax. Maar hij mocht daar vertrekken, omdat hij al te kennen had gegeven zijn aflopende contract niet te verlengen en de Amsterdamse club op deze manier nog iets kan verdienen aan de verdediger annex middenvelder.

Bij HSV is hij de derde Oranje-international. Khalid Boulahrouz is er bezig aan zijn tweede seizoen, terwijl Rafael van der Vaart afgelopen zomer dezelfde weg bewandelde als De Jong zojuist gedaan heeft.

HSV was niet de enige club die lonkte naar De Jong. Ook Sevilla, Tottenham Hotspur, Borussia Dortmund en West Ham United toonden interesse.

bron: http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=76232/sc=b90af6
Jimmy "The Gent" Conway: "You have four minutes to live, whattaya wanna do? You don't do what you're supposed to do, I'm gonna lock your kid in a fucking refrigerator."
  donderdag 26 januari 2006 @ 18:31:10 #135
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_34489448
TT misschien aanpassen

Der Holländische Enklave
pi_34489883
Veel plezier ermee.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  donderdag 26 januari 2006 @ 19:01:49 #137
35716 assie
HattrickJUNK...
pi_34490401
Lekkere aankopen laatste tijd. Als De Jong weer een beetje opbloeid en die dikke Ailton het net weer gaat vinden geef ik ze nog wel een kansje.....
@ Hattrick: FC Loda Maddeus (146377)
De voorste kruisband operatie: Assie VKB Operatie
AD '69 - De Graafschap - Tottenham Hotspur F.C. - Fiorentina - Bayern Munchen
pi_34492083
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 17:29 schreef methodmich het volgende:
Voor welke positie zullen ze hem halen ?
pi_34492151
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 19:53 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Voor welke positie zullen ze hem halen ?
Ik denk rechtsback.
pi_34492259
Ik ben nooit kapot van hem geweest.
Vind hem geen zekerheid.

Nu eens kijken hoe hij het bij HSV gaat doen.
pi_34497178
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 19:58 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ben nooit kapot van hem geweest.
Vind hem geen zekerheid.

Nu eens kijken hoe hij het bij HSV gaat doen.
Zal me niets verbazen als Nigel de zoveelste Ajacied wordt die opbloeit bij een andere club.
pi_34497321
Aanvallend zie ik hem wel wat brengen.
Verdedigend is het geen meerwaarde.

Maar kansen om te slagen heeft hij zeker.
  donderdag 26 januari 2006 @ 23:40:22 #143
68638 Zwansen
pi_34501969
Nigel de Jong?
pi_34502209
Boulah heeft HSV dus gepusht, verstandige jongen die Khalid.
That's all folks!
pi_34521500
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 19:55 schreef Radegast het volgende:

[..]

Ik denk rechtsback.
Rechtsback? Weet ik niet. Zou wel kunnen, maar ik zie voor hem ook wel een rol als loper op het middenveld. Of op rechts als ze 3-5-2 gaan spelen.
www.thuisuiteten.nl
  maandag 30 januari 2006 @ 21:20:35 #146
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34627523
HSV schijnt ook twee miljoen Euro geboden te hebben op Patrick Kluivert, Valencia ging echter niet akkoord.
pi_34627575
Tsjees, HSV is wel lekker bezig met aankopen (pogingen) doen, zeg. Die proberen echt structureel in de top mee te spelen.
pi_34628167
HSV=Hölländischer Sport Verein
pi_34628536
quote:
Op maandag 30 januari 2006 21:33 schreef Fonzarelli het volgende:
HSV=Hölländischer Sport Verein
pi_34631551
quote:
Op maandag 30 januari 2006 21:20 schreef M0NTANA het volgende:
HSV schijnt ook twee miljoen Euro geboden te hebben op Patrick Kluivert, Valencia ging echter niet akkoord.
Dat zou het helemaal compleet maken, ik snap niet waarom Valencia niet akkoord is geegaan.
That's all folks!
  maandag 30 januari 2006 @ 23:26:27 #151
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_34633462
Kom op zeg, 2 miljoen...
pi_34634956
Voor Kluivert in deze staat is dat goed geld. Er is wel wat voor te zeggen dat Valencia het nog een tijdje wil aanzien. Dat klopt.
That's all folks!
pi_34665922
Toevallig heeft ons Patje wel gescoord afgelopen weekend .
  donderdag 2 februari 2006 @ 10:22:37 #154
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34708134
quote:
Kluivert: 'Blij dat Valencia het HSV's bod afwees'

Het had niet veel gescheeld of Hamburger SV had deze week een vierde Nederlandse speler ingelijfd. Maar Valencia weigerde Patrick Kluivert te laten vertrekken naar de Bundesliga.

'Ik ben erg blij dat Valencia besloot om een bod van drie miljoen euro van Hamburg af te wijzen, vlak voor het sluiten van de transfermarkt', vertelt Kluivert op zijn eigen website. Bij HSV spelen al Rafael van der vaart, Khalid Boulahrouz en Nigel de Jong.

'Aan het begin van het seizoen heb ik een driejarig contract getekend bij Valencia en ik ben van plan om dat uit te dienen. Dus ik heb geen enkele interesse in andere clubs die mij zouden willen hebben. Ik wil hier blijven en mijn best doen voor deze club.'

'Tot nu toe is het een teleurstellend seizoen geweest voor me, omdat ik iedereen de echte Patrick Kluivert wilde laten zien. Maar ik denk niet dat de fans die al hebben gezien', verwijst de topscorer van Oranje naar de vele duels die hij door blessures heeft moeten missen en waardoor zijn rol tot nu toe voornamelijk beperkt is gebleven tot die van invaller.

'Ik was zeer blij dat ik het afgelopen weekeinde scoorde tegen Real Zaragoza en dat ik de gelijkmaker van Pablo Aimar voorbereidde. Misschien is dat punt aan het einde van het seizoen wel zeer belangrijk. Ik ben zeer blij met onze tweede plaats. We zullen ons best doen om Barcelona te achterhalen, maar het zou een spectaculaire ineenstorting van Barça moeten worden, als wij er nog in kunnen slagen om die ploeg te achterhalen.'
  donderdag 2 februari 2006 @ 12:46:54 #155
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_34709081
Kluivert naar HSV
pi_34709624
Was dan een domme zet geweest van HSV.
  donderdag 9 februari 2006 @ 15:08:15 #157
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34901434
quote:
HSV-spits Ailton breekt onderkaak

Hamburger SV zal dit seizoen weinig plezier beleven aan huurling Ailton. De Braziliaanse aanvaller, die onlangs voor de rest van het seizoen werd gehuurd van het Turkse Besiktas, brak woensdag in het competitieduel met Hannover '96 zijn onderkaak.

Ailton kwam na twintig minuten ongelukkig in botsing met Hannover-middenvelder Hanno Balitsch. De spits onderging donderdag al een operatie. Naar verwachting vergt zijn herstel zes tot acht weken.
pi_34905244
Benieuwd of HSV 'm na dit seizoen dan definitief overneemt.
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  donderdag 9 februari 2006 @ 16:55:56 #159
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34905551
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 16:48 schreef zjroentje het volgende:
Benieuwd of HSV 'm na dit seizoen dan definitief overneemt.
Denk nu juist wel, in die zes tot acht weken zal hij wel afvallen.
pi_34905613
Ik las gisteren dat zijn herstel 6 tot 9 maanden zou duren.

Vandaar dus mijn opmerking.
pi_34906853
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 16:55 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Denk nu juist wel, in die zes tot acht weken zal hij wel afvallen.
De laatste keer dat hij voetbalde met Valencia zag hij er vrij fit uit. In ieder geval een stuk fitter als in zijn Newcastle tijd.
pi_34908751
Jezus he, loopt Bayern een keer verliespunten op, verliest HSV zelf van Hannover .
pi_34908941
De constantheid bij HSV laat zoals verwacht te wensen over, helaas.
That's all folks!
pi_35166068
Verloren van FC Thun.
pi_35167139
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 20:49 schreef Radegast het volgende:
Verloren van FC Thun.
Inderdaad, schandalig. Zelfs Ajax weet van die ploeg te winnen.

pi_35168377
Ze missen Raf.
  donderdag 16 februari 2006 @ 23:46:52 #167
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_35173484
En Khalid.
pi_35176790
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 21:43 schreef the_legend_killer het volgende:
Ze missen Raf.
Wanneer kan ie weer spelen?
pi_35178469
Dit gaat nu wel heel erg matig, al moeten ze het thuis tegen Thun wel af kunnen maken.
De Jong maakt nog niet echt het verschil...
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_35180208
Nigel heeft iig eens een keer geen gele kaart gepakt.
pi_35189790
De tweede keer sinds zijn entree, geloof ik. Begon al een beetje de Stijn Vreven van HSV te worden.
www.thuisuiteten.nl
pi_35198997
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 08:45 schreef Suijk het volgende:
Dit gaat nu wel heel erg matig, al moeten ze het thuis tegen Thun wel af kunnen maken.
De Jong maakt nog niet echt het verschil...
De Jong is ook een beetje een overhypte speler.
Zo goed om echt uit te blinken ergens is hij nog lang niet.

Heel erg wisselvallig.
pi_35203099
Gelukkig is Raffie weer 'bijna ready to rumble'..! En nu niet meer geblesseerd raken, anders gaat het WK verloren
  dinsdag 21 februari 2006 @ 09:57:06 #174
51063 Son-Of-A-Gun
pi_35318802
quote:
Van der Vaart hervat training

HAMBURG - Rafael van der Vaart heeft maandag de training hervat met de selectie van Hamburger SV. De Nederlandse spelbepaler liep begin december tijdens het Bundesligaduel met 1.FC Köln een botbreuk op in de linkerenkel en moest worden geopereerd.

"Een beetje onzeker was ik wel bij mijn eerste stappen op het veld", bekende Van der Vaart naderhand op de website van HSV. "Maar de artsen hebben groen licht gegeven en ik heb ook het gevoel dat het bot geheel is genezen."

bron: http://www.nu.nl/news/679(...)hervat_training.html
Goeie zaak voor HSV en Oranje net op tijd voor het WK!
  dinsdag 21 februari 2006 @ 12:33:59 #175
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_35323025
Zondag tegen Stuttgart en ik zit in het stadion
pi_35323839
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 19:09 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

De Jong is ook een beetje een overhypte speler.
Zo goed om echt uit te blinken ergens is hij nog lang niet.
Hij kan het wel, alleen niet op deze positie.
  dinsdag 21 februari 2006 @ 14:31:50 #177
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_35327203
Hopelijk kan Vaartje ook nog meedoen tegen Ecuador.
pi_35328938
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 12:59 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Hij kan het wel, alleen niet op deze positie.
Klopt wel. HSV heeft daar een stofzuiger als Wicky nodig. Nigel kan beter als diepgaande middenvelder op rechts spelen.
www.thuisuiteten.nl
pi_35426510
En HSV door . Vanaf nu dan maar mijn favoriet in de UEFA Cup.
pi_35426713
Nu de nederlandse ploegen er niet meer inzitten, ga ik maar hopen dat deze ploeg het goed gaat doen.
pi_35426995
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 23:34 schreef trepper het volgende:
Nu de nederlandse ploegen er niet meer inzitten, ga ik maar hopen dat deze ploeg het goed gaat doen.
eensch. vooral omdat raffie meedoet.
pi_35427133
Onder andere ja. Maar voor de rest zijn er ook echt alleen maar klote ploegen over dit keer.
pi_35428716
De Jong speelde matig en had er met rood afgemoeten voor een schandalige overtreding. Van der Vaart heeft weinig laten zien in zijn invalbeurt van 45 minuten.

Verderest speelde HSV weer oerlelijk. Was niet om aan te zien.
pi_35439171
2 keer Van Buyten. Dat zegt natuurlijk al genoeg ...
  vrijdag 24 februari 2006 @ 12:33:23 #185
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_35439244
Volgende ronde weer een paar doelpunten van vdVaart
pi_35439344
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 23:34 schreef trepper het volgende:
  vrijdag 24 februari 2006 @ 12:46:11 #187
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_35439595
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 14:31 schreef Devano het volgende:
Hopelijk kan Vaartje ook nog meedoen tegen Ecuador.
Het bondscoach Van Basten-topic # 21 Nu het mooie spel nog

Niet dus , Helaasch
pi_35454231
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 12:30 schreef zjroentje het volgende:
2 keer Van Buyten. Dat zegt natuurlijk al genoeg ...
Die scoort makkelijk. Was ooit clubtopscorer van Marseille.
www.thuisuiteten.nl
pi_35535883
De terugkeer van Rafael was nou niet echt een succes gisteren ...

pi_35551191
Tikkie terug Jaap... Volgens mij las Raffie vroeger FC Knudde.
www.thuisuiteten.nl
  maandag 27 februari 2006 @ 19:37:21 #191
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_35551909
Videootje?
pi_35570145
quote:
Op maandag 27 februari 2006 19:37 schreef twi het volgende:
Videootje?
http://video.google.com/videoplay?docid=-2533765539511670415&q=van+der+vaart

Weet niet of ie 't bij jou doet, bij mij iig niet.
pi_35570511
Zou wat zijn als die ene tegengoal extra ze net de CL scheelt ofzo
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
  dinsdag 28 februari 2006 @ 13:27:14 #194
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_35571073
Hij blij dat het al 1-0 stond
  dinsdag 28 februari 2006 @ 15:09:18 #195
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_35574240
ik zat in het stadion en het was echt zware bagger wat er op de mat lag. HSV speelde slecht, maar VFB was ook niet bijster goed. Ik heb me trouwens wel prima vermaakt op de sta-tribune achter de goal bij de fanatieke HSV-supporters. Typische Duitse supporters gezien en bier gedronken. Stadion is ook erg mooi
pi_35577311
waar de fuck was de keeper dan ?

Edit: lama hangen .
  vrijdag 3 maart 2006 @ 13:35:24 #197
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_35676273
Het gaat lekker in Hamburg, de eerste problemen beginnen de kop op te steken. En de veroorzaker van dit alles ........................................ Nigel de Jong.
quote:
Seit Wochen ist der Vertragspoker um den Top-Scorer (Barbarez) das Topthema. Das Problem: Der stolze Bosnier sieht nicht ein, dass er künftig deutlich weniger als zuvor und als der neue Topverdiener Nigel de Jong verdienen soll.
quote:
Ein zum Teil hausgemachtes Problem: Neuzugang Nigel de Jong wurde eine Führungsrolle zugeschanzt, die der 21-Jährige ohne Integra-tionszeit gar nicht ausfüllen konnte. Der Effekt: Der Holländer steht unter besonderer Beobachtung als Maxi-Verdiener mit bislang minimalem Erfolg. Zumal da er nach der Nicht-Berücksichtigung beim gestrigen Länderspiel aus van Bastens WM-Kader zu fliegen droht.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 13:38:42 #198
108590 Tomhoog
Renneuuhhh
pi_35676394
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 13:35 schreef zjroentje het volgende:
Het gaat lekker in Hamburg, de eerste problemen beginnen de kop op te steken. En de veroorzaker van dit alles ........................................ Nigel de Jong.
[..]

[..]
Topscoorder is het er niet mee eens dat Nigel zoveel verdient en wil dat ook?
  vrijdag 3 maart 2006 @ 13:40:33 #199
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_35676468
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 13:38 schreef Tomhoog het volgende:

[..]

Topscoorder is het er niet mee eens dat Nigel zoveel verdient en wil dat ook?
Yep. En niet zo gek natuurlijk. Sergei is vele malen belangrijken dan Nigel voor HSV.

Maxi-Verdiener mit minimalem Erfolg vind ik ook wel een mooie.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 13:59:57 #200
108590 Tomhoog
Renneuuhhh
pi_35677312
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 13:40 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Yep. En niet zo gek natuurlijk. Sergei is vele malen belangrijken dan Nigel voor HSV.

Maxi-Verdiener mit minimalem Erfolg vind ik ook wel een mooie.
Nigel wil gewoon teveel terwijl hij nog niks heeft laten zien. Hij moet zich maar is gaan bewijzen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')