abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 30 september 2005 @ 20:06:00 #1
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_31066800
Nadat ik via FOK! van dit nieuws moet horen:
http://www.tiscali.nl/content/article/nopme/539170.htm

Hier kwam ik erachter.

Kom ik dan toch met de vraag, ik heb een aantal advocaten gebeld, en die vragen tot een depot van 2500 euro.

Dat geld heb ik uiteraard niet, wat kan ik doen?

Tering hey, in de laatste 30 seconden (vanaf dat ik dit hoor) begin ik erg misselijk te worden....

Ik zou het trouwens op prijs stellen als ik morgen eens niet met al mijn persoonlijke gegevens overal op verschillende sites sta.

[ Bericht 5% gewijzigd door Yildiz op 30-09-2005 20:58:49 ]
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  vrijdag 30 september 2005 @ 20:07:21 #2
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_31066833
Het artikel

Man voor rechter om ballonnen
UTRECHT - 30/09/05 - (Novum) - De 21-jarige man uit Monster, die eerder deze maand een tas met ballonnen en een protestbrief achterliet op Den Haag CS, moet zich voor de rechter verantwoorden op verdenking van bedreiging. Volgens woordvoerder Carine Portengen van het Korps Landelijke Politie Diensten valt 'het plaatsen van verdachte pakketten' onder bedreiging. "Het maakt dan niet uit of in die tas uiteindelijk een bom of ballonnen blijkt te bevatten."

De verdachte liet de gesloten tas met de brief op 11 september achter. In de brief refereerde hij aan de – in zijn ogen – te strenge privacywetgeving, zegt Portengen. "Hij maakt zich onder meer nogal druk over de identificatieplicht." Na een uitzending van het televisieprogramma Opsporing Verzocht dinsdagavond meldde de inwoner van Monster zich bij de politie. Hij is na verhoor vrijgelaten in afwachting van zijn rechtszaak.

Volgens Portengen heeft de vondst van de tas geleid tot 'enige paniek' bij spoorwegmedewerkers. "Daarnaast willen wij hiermee het signaal afgeven dat dit niet de goede manier is om je standpunt duidelijk te maken."

Het is nog onbekend wanneer de 21-jarige man zich voor de rechtbank in Den Haag moet verantwoorden.

© Tiscali/Novum

Ik zit nu ineens met trillende knieën / maag, en dik kans dat ik weer niet gaat slapen vanavond.
Okey, en nu ga ik kotsen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Yildiz op 30-09-2005 20:57:57 ]
pi_31066966
Het lijkt er wel op dat je een advocaat nodig gaat hebben. Mischien kom je dan nog onder een eventuele straf uit.

het gaat je iig wel geld kosten. Klote voor je, maar het was wel te verwachten.
Je dacht toch niet dat je er zomaar mee zou wegkomen?

Ik vond het trouwens wel een goed actie, ik zou er het lef niet voor gehad hebben.

[ Bericht 2% gewijzigd door kree op 30-09-2005 20:28:00 ]
Do what you love, love what you do!
pi_31066971
Erg kut idd, maar ik denk niet dat je een advocaat in de arm moet nemen. Kost je een hoop geld, en de straf die je krijgt zal heus niet zo heel hoog worden.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_31067058
Dag Yildiz,

In een ander deel van deze discussie ben ik nogal tegen je uitgevallen, maar ik zou het wel betreuren als je echt een douw kreeg. sylvesterr, werkzaam op Fok!, heeft je al eens zijn hulp aangeboden, wat is daarvan gekomen?
pi_31067320
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 20:06 schreef Yildiz het volgende:
Na ik via FOK! van dit nieuws moet horen:
http://www.tiscali.nl/content/article/nopme/539170.htm

Hier kwam ik erachter.

Kom ik dan toch met de vraag, ik heb een aantal advocaten gebeld, en die vragen tot een depot van 2500 euro.

Dat geld heb ik uiteraard niet, wat kan ik doen?

Tering hey, in de laatste 30 seconden (vanaf dat ik dit hoor) begin ik erg misselijk te worden....
hmm was het niet zo dat als je het echt niet kan betalen een pro deo advocaat krijgt ?? iemand?
hoe dan ook probeer anders een advocaat vinden die erg voor vrije meningsuiting en protestacties is(denk aan de advocaten die greenpeace en amnesty acties verdedigen). Helaas heb ik te weinig recht gehad om een volledig advies te geven of uberhaupt als advocaat mijn zegje te doen.

maarruh PleaZ denk de volgende keer voor dat je actie onderneemt wat beter na om de gevolgen
en ik zou je ouders het maar gauw vertellen > dat hebben ze iig wel verdiend...
  vrijdag 30 september 2005 @ 20:33:12 #7
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_31067557
Ik vertel het ze liever morgenochtend, anders slapen ze wéér heel slecht.
Dat ga ik namelijk straks ook al doen.

Verder heb ik wel een spaarrekening met net aan genoeg (inc. bestedingslimiet) en betalingsrekening, om dus die 2500 depot neer te leggen. Maar dan heb ik daarna dus echt helemaal, absoluut helemaal, niets meer...
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 20:14 schreef Johan_de_With het volgende:
Dag Yildiz,

In een ander deel van deze discussie ben ik nogal tegen je uitgevallen, maar ik zou het wel betreuren als je echt een douw kreeg. sylvesterr, werkzaam op Fok!, heeft je al eens zijn hulp aangeboden, wat is daarvan gekomen?
Dat heb ik niet gezien, ik zal eens zoeken wie die Sylvester is.
sylvesterrr , ik heb em zojuist gemailed.

Ik had dít dus echt niet verwacht.

[ Bericht 26% gewijzigd door Yildiz op 30-09-2005 20:38:20 ]
pi_31067607
Ik wens je in elk geval veel sterkte Had het op Yorin FM gehoord
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_31067657
Het blijkt sylvesterrr te zijn, met drie erren.

http://forum.fok.nl/user/history/46386
pi_31067666
Sterkte Yildiz.

Hopelijk leer je hiervan.
pi_31067685
Een idee om aan geld te komen.

Start een website, leg duidelijk uit wat je heb proberen te bereiken en wat nu de gevolgen voor je zijn.
Probeer die site bekend te maken door interviews etc.

Paypal Donate, buttontje dr op en ik denk dat je nog aardig wat binnenhaald.
Do what you love, love what you do!
  vrijdag 30 september 2005 @ 20:39:03 #12
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_31067731
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 20:37 schreef kree het volgende:

Start een website, leg duidelijk uit wat je heb proberen te bereiken en wat nu de gevolgen voor je zijn.

Lijkt me niet, dan lijkt het net alsof ik er wat aan wil verdienen. En zo ben ik niet.

------
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 20:36 schreef nummer_zoveel het volgende:
Sterkte Yildiz.

Hopelijk leer je hiervan.
Ja, wat denk je
Thanks.
pi_31067769
What became of that kingdom...? None remain who know.
The memory of the kingdom vanished, but its legend survived on the wind's breath.
  vrijdag 30 september 2005 @ 20:44:12 #14
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_31067892
Ik zit nu gewoon serieus te huilen
En ik dacht maandag nog fijn te feesten bij: Leidens Ontzet
!
  vrijdag 30 september 2005 @ 20:49:36 #15
20435 Dante_A
Multidisciplinair
pi_31068075
Hoewel ik sterk gemengde gevoelens heb bij jouw actie vind ik wel dat je rechtsbijstand verdiend. Vergeet DAS-rechtsbijstand en andere scams. Die zijn er om geld uit je zak te kloppen, heb je niets aan.

Je zult sowieso het via een toevoeging moeten proberen, hoe je dat doet staat in een link hierboven. Verder zou ik contact opnemen met Böhler Franken Koppe Wijngaarden, een kantoor dat vaker verdachten van ideologisch geinspireerde misdrijven bijstaat. Gerenomeerde kantoren vinden publiciteit best handig, al zullen ze het nooit toegeven.
Liever elke anderhalve minuut een vliegtuig over mijn hoofd dan één keer in de week een draaiorgel in m'n straat.
Europeanen aller landen verenigt u.
Meten is weten, zolang je weet wat je meet.
Chanson du jour: Sonic Youth - Cross the Breeze
  vrijdag 30 september 2005 @ 20:51:44 #16
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_31068148
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 20:49 schreef Dante_A het volgende:
Hoewel ik sterk gemengde gevoelens heb bij jouw actie vind ik wel dat je rechtsbijstand verdiend. Vergeet DAS-rechtsbijstand en andere scams. Die zijn er om geld uit je zak te kloppen, heb je niets aan.

Je zult sowieso het via een toevoeging moeten proberen, hoe je dat doet staat in een link hierboven. Verder zou ik contact opnemen met Böhler Franken Koppe Wijngaarden, een kantoor dat vaker verdachten van ideologisch geinspireerde misdrijven bijstaat. Gerenomeerde kantoren vinden publiciteit best handig, al zullen ze het nooit toegeven.
Díe ga ik maandag even bellen.
  vrijdag 30 september 2005 @ 20:53:25 #17
20435 Dante_A
Multidisciplinair
pi_31068207
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 20:51 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Díe ga ik maandag even bellen.
Let op, het kan zijn dat je een te kleine vis voor ze bent maar proberen kan nooit kwaad. Zoek wel alvast uit wat een toevoeging is en wat jij daar aan zou kunnen hebben.
Liever elke anderhalve minuut een vliegtuig over mijn hoofd dan één keer in de week een draaiorgel in m'n straat.
  vrijdag 30 september 2005 @ 20:57:12 #18
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_31068352
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 20:53 schreef Dante_A het volgende:

[..]

Let op, het kan zijn dat je een te kleine vis voor ze bent maar proberen kan nooit kwaad. Zoek wel alvast uit wat een toevoeging is en wat jij daar aan zou kunnen hebben.
Wat bedoel je eigenlijk met 'via een toevoeging' ?
pi_31068546
vergeet niet dat er dan wel publiciteit wordt gezocht maar ik denk dat dit in jouw zaak echt geen kwaad kan, ga bij Barend en Van Dorp zitten, klaag de aivd maar recht in de camera aan voor zoveel gesnurk !!!! Hoe meer nederland meekijkt over het falen van de diverse diensten, hoe blijer men wordt dat je dit hebt aangetoond. Als ze een voorbeeld willen stellen kunnen ze het krijgen : het voorbeeld dat er niks klopt van het hele apparaat blauwe bloesjes....
pi_31068686
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 20:57 schreef Yildiz het volgende:

Als je onder een bepaalde inkomensgrens zit wordt je advocaat door de Staat vergoed, een zogenaamde "toevoeging". Moet je samen met je advocaat aanvragen bij een van de Raden voor Rechtsbijstand, deze bepalen dan of je hiervoor in aanmerking komt enzo.
What became of that kingdom...? None remain who know.
The memory of the kingdom vanished, but its legend survived on the wind's breath.
  vrijdag 30 september 2005 @ 21:06:26 #21
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_31068690
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 20:37 schreef kree het volgende:

Nóg meer publiciteit heeft hij dus *geen* zin in.
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
  vrijdag 30 september 2005 @ 21:09:00 #22
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_31068781
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 21:06 schreef Vaati het volgende:

[..]

Als je onder een bepaalde inkomensgrens zit wordt je advocaat door de Staat vergoed, een zogenaamde "toevoeging". Moet je samen met je advocaat aanvragen bij een van de Raden voor Rechtsbijstand, deze bepalen dan of je hiervoor in aanmerking komt enzo.
Okay, stufi en baan bij elkaar *** / maand, thuiswonend.
(dit ga ik zo weg-editten, niet quoten svp)
wat zou ik daarvoor kunnen krijgen?

[ Bericht 1% gewijzigd door Yildiz op 30-09-2005 21:14:12 ]
  vrijdag 30 september 2005 @ 21:09:14 #23
20435 Dante_A
Multidisciplinair
pi_31068786
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 20:57 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Zie de link van Vaati hierboven. Een toevoeging betekend eigenlijk dat je een advocaat aangewezen krijgt. Dat klinkt erger dan het is, je kunt vaak gewoon zelf kiezen door welke advocaat jij bijgestaan wilt worden. Het verschil is dat je het geheel of gedeeltelijk vergoed krijgt.

Je zult dan met een bewijs van je inkomen naar de gemeente moeten gaan die jou een bewijs geven dat je niet genoeg verdiend om alle kosten van een verdediging zelf te betalen (een verklaring omtrent inkomen en vermogen). Met zo'n bewijs kun je bij de Raad voor de Rechtsbijstand een toevoeging vragen (de advocaat wordt je toegevoegd).
  vrijdag 30 september 2005 @ 21:13:31 #24
20435 Dante_A
Multidisciplinair
pi_31068932
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 21:09 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Okay, stufi en baan bij elkaar *** / maand, thuiswonend.
(dit ga ik zo weg-editten, niet quoten svp)
wat zou ik daarvoor kunnen krijgen?
Dat is dermate weinig dat je zeker recht hebt op een toevoeging.

Houd er trouwens wel rekening mee dat je een (forse) boete kunt krijgen, dat wordt door niemand vergoed. Behalve als je bereid bent te zitten in ruil voor de boete. Reken er maar op dat je liever betaald dan zitten, denk je dat vantevoren niet dan denk je dat wel na de eerste dag in een cel.
pi_31068951
YILDIZ
ik ken iemand die in het Westland werkt mbt bijstand in 'crisis'-situaties. Zij kent de weg en dan hoef je niet steeds het wiel zelf uit te vinden !!!!! Moet het haar natuurlijk vragen maar grote kans dat ze veel voor je kan doen, niet zozeer juridisch als wel het gezeik erom heen, ook met je ouders etc... weet alleen niet hoe ik je kan bereiken....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')