hmm was het niet zo dat als je het echt niet kan betalen een pro deo advocaat krijgt ?? iemand?quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:06 schreef Yildiz het volgende:
Na ik via FOK! van dit nieuws moet horen:
http://www.tiscali.nl/content/article/nopme/539170.htm
Hier kwam ik erachter.
Kom ik dan toch met de vraag, ik heb een aantal advocaten gebeld, en die vragen tot een depot van 2500 euro.
Dat geld heb ik uiteraard niet, wat kan ik doen?
Tering hey, in de laatste 30 seconden (vanaf dat ik dit hoor) begin ik erg misselijk te worden....
Dat heb ik niet gezien, ik zal eens zoeken wie die Sylvester is.quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:14 schreef Johan_de_With het volgende:
Dag Yildiz,
In een ander deel van deze discussie ben ik nogal tegen je uitgevallen, maar ik zou het wel betreuren als je echt een douw kreeg. sylvesterr, werkzaam op Fok!, heeft je al eens zijn hulp aangeboden, wat is daarvan gekomen?
Lijkt me niet, dan lijkt het net alsof ik er wat aan wil verdienen. En zo ben ik niet.quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:37 schreef kree het volgende:
Een idee om aan geld te komen.
Start een website, leg duidelijk uit wat je heb proberen te bereiken en wat nu de gevolgen voor je zijn.
Probeer die site bekend te maken door interviews etc.
Paypal Donate, buttontje dr op en ik denk dat je nog aardig wat binnenhaald.
Ja, wat denk jequote:Op vrijdag 30 september 2005 20:36 schreef nummer_zoveel het volgende:
Sterkte Yildiz.
Hopelijk leer je hiervan.
Díe ga ik maandag even bellen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:49 schreef Dante_A het volgende:
Hoewel ik sterk gemengde gevoelens heb bij jouw actie vind ik wel dat je rechtsbijstand verdiend. Vergeet DAS-rechtsbijstand en andere scams. Die zijn er om geld uit je zak te kloppen, heb je niets aan.
Je zult sowieso het via een toevoeging moeten proberen, hoe je dat doet staat in een link hierboven. Verder zou ik contact opnemen met Böhler Franken Koppe Wijngaarden, een kantoor dat vaker verdachten van ideologisch geinspireerde misdrijven bijstaat. Gerenomeerde kantoren vinden publiciteit best handig, al zullen ze het nooit toegeven.
Let op, het kan zijn dat je een te kleine vis voor ze bent maar proberen kan nooit kwaad. Zoek wel alvast uit wat een toevoeging is en wat jij daar aan zou kunnen hebben.quote:
Wat bedoel je eigenlijk met 'via een toevoeging' ?quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:53 schreef Dante_A het volgende:
[..]
Let op, het kan zijn dat je een te kleine vis voor ze bent maar proberen kan nooit kwaad. Zoek wel alvast uit wat een toevoeging is en wat jij daar aan zou kunnen hebben.
Als je onder een bepaalde inkomensgrens zit wordt je advocaat door de Staat vergoed, een zogenaamde "toevoeging". Moet je samen met je advocaat aanvragen bij een van de Raden voor Rechtsbijstand, deze bepalen dan of je hiervoor in aanmerking komt enzo.quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:57 schreef Yildiz het volgende:
Wat bedoel je eigenlijk met 'via een toevoeging' ?
Nóg meer publiciteit heeft hij dus *geen* zin in.quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:37 schreef kree het volgende:
Een idee om aan geld te komen.
Start een website, leg duidelijk uit wat je heb proberen te bereiken en wat nu de gevolgen voor je zijn.
Probeer die site bekend te maken door interviews etc.
Paypal Donate, buttontje dr op en ik denk dat je nog aardig wat binnenhaald.
Okay, stufi en baan bij elkaar *** / maand, thuiswonend.quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:06 schreef Vaati het volgende:
[..]
Als je onder een bepaalde inkomensgrens zit wordt je advocaat door de Staat vergoed, een zogenaamde "toevoeging". Moet je samen met je advocaat aanvragen bij een van de Raden voor Rechtsbijstand, deze bepalen dan of je hiervoor in aanmerking komt enzo.
Zie de link van Vaati hierboven. Een toevoeging betekend eigenlijk dat je een advocaat aangewezen krijgt. Dat klinkt erger dan het is, je kunt vaak gewoon zelf kiezen door welke advocaat jij bijgestaan wilt worden. Het verschil is dat je het geheel of gedeeltelijk vergoed krijgt.quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:57 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Wat bedoel je eigenlijk met 'via een toevoeging' ?
Dat is dermate weinig dat je zeker recht hebt op een toevoeging.quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:09 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Okay, stufi en baan bij elkaar *** / maand, thuiswonend.
(dit ga ik zo weg-editten, niet quoten svp)
wat zou ik daarvoor kunnen krijgen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |