H-E-L-E-M-A-A-L- MEE EENSquote:Op vrijdag 30 september 2005 18:06 schreef Pracissor het volgende:
Goed plan! Het is idd erg verdacht al die Antillianen en Marokkanen van 18-21 jaar die in allerlei bolides rondrijden. Overigens vind ik dat verdachte jonge autochtonen die in dat soort dure auto's rondrijden ook ge-inspecteerd moeten worden.
Wat is dat ?quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:13 schreef Bean. het volgende:
Als het bij de allochtonen blijft vind ik het goed.
Je moet ergens beginnenquote:Op vrijdag 30 september 2005 18:20 schreef RemcoDelft het volgende:
2 kanttekeningen:
-waarom alleen voor allochtonen (behalve dat het daar blijkbaar vaker voorkomt?)
-waarom alleen voor jeugd?
Succesvolle allochtonen als Chinezen en Hindoestaanse Surinamers hebben niks te vrezen hoor. Maar criminele Antillianen en Marokkanen die met teveel "doekoe" lopen te showen, worden nu terecht nagetrokken.quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:21 schreef Foo_niks het volgende:
[..]
Wat is dat ?
iemand met een niet blanke huidskleur en nederlands paspoort.
Iemand zonder blauwe ogen met twee paspoorten.
Iemand met een buitenlands paspoort maar die zijn hele leven al hier woont.
Wie het weet mag het zeggen.![]()
Jij hebt het door.quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:24 schreef Foo_niks het volgende:
[..]
Je moet ergens beginnen
Je richt je op een enkele groep,iedereen valt daar overheen.
je trekt het recht en je controleerd in het vervolg iedereen.
Hebben ze geleerd van de NS,eerst zeggen kaartje duurder in randstad,bevolking boos.
Verander je het in kaartje duurder voor heel Nederland dat is nog eens democratisch.
En Maxima,kan van van een uitkering toch nooit een Audi TT betalen,of gaat haar vader het vreemdelingenbeleid voeren .quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:15 schreef cultheld het volgende:
Wordt Ali B. nu ook opgepakt?
Je moet niet alle allochtonen over één kam scheren.quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:29 schreef Foo_niks het volgende:
[..]
En Maxima,kan van van een uitkering toch nooit een Audi TT betalen,of gaat haar vader het vreemdelingenbeleid voeren .
Die wist er wel raad mee ,hoe je je land zuivert.
Het klopt dan ook, maar veel linkse blanken kunnen daar niet tegen omdat ze er altijd vanuit gingen dat allochtone criminelen niet bestaan.quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:32 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Als Surinamers het zelf zeggen dan zal het wel kloppen.
Ik kan me herinneren dat zoiets ook in Arnhem werd gedaan.quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:19 schreef kLowJow het volgende:
Origineel voorstel. Lijkt me op zich niet verkeerd, al mag het wel wat breder getrokken worden. Het staat hier denk ik alleen een beetje vreemd. "op straat [door de politie] worden aangetroffen met veel geld". Daar moet toch wat aan vooraf gaan lijkt me.
Veel autobedrijven geven nog steeds de voorkeur aan contant geld in plaats van dat het geld overgemaakt wordt.quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:24 schreef Thorical het volgende:
Auto's en boten mogen helemaal niet meer met cash betaald mogen worden.
Het lijkt me niet waarschijnlijk dat mensen staande gehouden worden om na te gaan hoeveel geld ze op zak hebben. Ten minste... dat zou mij wel wat ver gaan. Ik denk eerder aan mensen die aangehouden worden met een pak geld op zak o.i.d.quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:38 schreef zakjapannertje het volgende:
ik vind dat overdreven, dat aanhouden moeten ze pas doen als iemand verdacht wordt van een crimineel feit, op straat met geld lopen is op zich niet zo verdacht, of is dit een verkapte poging het toestaan van fouilleren door de politie uit te breiden?
Haha, Uhuh .quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:33 schreef Basp1 het volgende:
Volgens mij werkt in nederland het rechtssysteem nog steeds met het principe dat iedereeen onschuldig is totdat de schuld bewezen wordt.
Uiteraard. Een Surinamer weet natuurlijk veel meer over Antillianen en Marokkanen dan een Nederlander en heeft altijd gelijk.quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:32 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Als Surinamers het zelf zeggen dan zal het wel kloppen.
Nee, dan linkse blanke fokkers, die vaker achter hun pc zitten dan dat ze in probleemwijken te bewonderen zijn. Dat zijn de expertsquote:Op vrijdag 30 september 2005 18:43 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Uiteraard. Een Surinamer weet natuurlijk veel meer over Antillianen en Marokkanen dan een Nederlander en heeft altijd gelijk..
Vreemde reactie. Ik snap niet watvoor meerwaarde de etnische achtergrond van deze heer heeft, waardoor zijn uitspraken blijkbaar geloofwaardiger zijn.quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:45 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nee, dan linkse blanke fokkers, die vaker achter hun pc zitten dan dat ze in probleemwijken te bewonderen zijn. Dat zijn de experts![]()
Daar doel ik niet zo zeer op. Ik doel meer op het stereotype linkse blanke allochtonenknuffelaar.quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:48 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Vreemde reactie. Ik snap niet watvoor meerwaarde de etnische achtergrond van deze heer heeft, waardoor zijn uitspraken blijkbaar geloofwaardiger zijn.
Als een Surinamer het zegt moet het wel waar zijn.
Ja, ik snap wel wat je met je reactie bedoelt... ik begrijp alleen niet hoe deze op mijn post van toepassing is.quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:52 schreef cultheld het volgende:
[..]
Daar doel ik niet zo zeer op. Ik doel meer op het stereotype linkse blanke allochtonenknuffelaar.
Verkeert vaak alleen in kringen met hoofdzakelijk andere linkse blanken en louter succesvolle allochtonen. Ik woon zelf in Laak en hoor genoeg verhalen uit Transvaal en Schilderswijk. Van de week nog zag ik 4 jonge Marokkanen in een gloednieuwe Mercedes AMG Cabrio rijden. Ze waren denk ik rond de 20 en zagen er niet bepaald beschaafd uit. Je kunt me veel wijs maken, maar het waren geen rappers of kinderen van de Marokkaanse koning. Als de politie die gasten aanhoudt, dan kan ik dus echt wel begrijpen. For the record, ik ben zelf geen blanke, maar iedere realist weet dat zij er niet eerlijk aan zijn gekomen.
Surinamers hebben doorgaans een objectievere mening over Antillianen dan linkse Hollanders. De Surinamers kennen deze jongens immers en de linkse Hollander uit de grachtengordel of Vinex-woonwijk komt er nooit mee in contact. Deze wil alleen maar zijn vooroordelen bevestigd zien: De allochtone crimineel bestaat niet. Als deze al bestaat, dan is dat de schuld van onze rechtse overheid.quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:53 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ja, ik snap wel wat je met je reactie bedoelt... ik begrijp alleen niet hoe deze op mijn post van toepassing is.
Vind jij dat niet vreemd dan?quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:40 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Veel autobedrijven geven nog steeds de voorkeur aan contant geld in plaats van dat het geld overgemaakt wordt.
Tsja, dan moeten ze natuurlijk een half uurtje schoffelen... tenzij het regent...quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:30 schreef HokkePok het volgende:
"Wanneer Antilliaanse of Marokkaanse jongeren op straat worden aangetroffen met veel geld op zak, zouden ze moeten kunnen verklaren hoe ze daar aankomen. Kunnen ze dat niet, dan moet het geld in beslag worden genomen."
En als ze dan verklaren dat ze het gestolen hebben?
eenschquote:Op vrijdag 30 september 2005 19:30 schreef Sjonnjoop het volgende:
Zeker een goed plan, alleen moeten ze het wel doorvoeren op de gehele jeugd. Er rijden ook genoeg kampsjaken rond in dikke auto's die ze never de nooit niet eerlijk verdiend hebben.
Oh zo... net zo "objectief" als de jouwe zeg maar?quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:56 schreef cultheld het volgende:
[..]
Surinamers hebben doorgaans een objectievere mening over Antillianen dan linkse Hollanders. De Surinamers kennen deze jongens immers en de linkse Hollander uit de grachtengordel of Vinex-woonwijk komt er nooit mee in contact. Deze wil alleen maar zijn vooroordelen bevestigd zien: De allochtone crimineel bestaat niet. Als deze al bestaat, dan is dat de schuld van onze rechtse overheid.
Feiten vind je in Transvaal en Schilderswijk, niet in beschouwingen van bijvoorbeeld Ed van Thijn in Vrij Nederland.quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:19 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Oh zo... net zo "objectief" als de jouwe zeg maar?
Jongens zijn door onze fijne tweetalige scholing niet interesssant op de arbeidsmarkt.quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:52 schreef cultheld het volgende:
[..]
Daar doel ik niet zo zeer op. Ik doel meer op het stereotype linkse blanke allochtonenknuffelaar.
Verkeert vaak alleen in kringen met hoofdzakelijk andere linkse blanken en louter succesvolle allochtonen. Ik woon zelf in Laak en hoor genoeg verhalen uit Transvaal en Schilderswijk. Van de week nog zag ik 4 jonge Marokkanen in een gloednieuwe Mercedes AMG Cabrio rijden. Ze waren denk ik rond de 20 en zagen er niet bepaald beschaafd uit. Je kunt me veel wijs maken, maar het waren geen rappers of kinderen van de Marokkaanse koning. Als de politie die gasten aanhoudt, dan kan ik dus echt wel begrijpen. For the record, ik ben zelf geen blanke, maar iedere realist weet dat zij er niet eerlijk aan zijn gekomen.
Die jongens heb je uit je duim gezogen. Leer mij die gasten kennen. Ik ken ook veel Turken met mooie auto's, maar die hebben er vaak wel hard voor gewerkt. Maar je kunt mij niet wijs maken dat Marokkanen van 18 jaar in een gloednieuwe Mercedes AMG kunnen rijden, tenzij ze Yes-R of Ali B. heten.quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:39 schreef Foo_niks het volgende:
[..]
Jongens zijn door onze fijne tweetalige scholing niet interesssant op de arbeidsmarkt.
Heb ik het nog geen eens over hun kleurtje,werken dus bij een constructiestralerij via een uitzendbureau van 7.30 tot 22.00 en hebben de merceses in de schade gekocht en timmeren hem bij een maat op met eeen autospuiterijtje.
Die heeft toch weinig te doen want een blanke laat zijn auto niet herstellen bij zo'n vieze zwarte.
Ken legio voorbeelden als hierboven,alles verdwijnt in die auto,lekker afnemen of er al vanuit gaan dat het niet met hard werken verdiend is.
Komen ze vanzelf tot de conclusie:Als ik die naam heb,wat maakt het dan nog uit om hem waar te maken.
Kan Verdonk ze er tenminste uitpleuren en de cirkel is weer rond.
Trekt fles Bacardi uit de kast![]()
pardon?quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
Jezus Christus, het begint nou wel erg Nazi-achtige vormen aan te nemen.
Volgens mij gaat het hier slechts om uitspraken van een politiechef?quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:48 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
pardon?
je bedoeld dat de politiek nu PAS ziet wat iedereen al jaren wist. en EINDELIJK gaan ze er wat aan doen.![]()
Turken goed>Marokkanen fout dus en zolang je niet op TMF komt niet meer dan recht op een ouwe fiets (en die zal ook wel gestolen zijn van een blanke )quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:45 schreef cultheld het volgende:
[..]
Die jongens heb je uit je duim gezogen. Leer mij die gasten kennen. Ik ken ook veel Turken met mooie auto's, maar die hebben er vaak wel hard voor gewerkt. Maar je kunt mij niet wijs maken dat Marokkanen van 18 jaar in een gloednieuwe Mercedes AMG kunnen rijden, tenzij ze Yes-R of Ali B. heten.
Er is wel degelijk een crimineel verschil tussen de meeste Turken en Marokkanen. Als je dat niet ziet, dan heb je er weinig kijk op denk ik.quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:56 schreef Foo_niks het volgende:
[..]
Turken goed>Marokkanen fout dus en zolang je niet op TMF komt niet meer dan recht op een ouwe fiets (en die zal ook wel gestolen zijn van een blanke )
Zoiets?
-edit: verwijderde quote-
je moest eens wetenquote:Op vrijdag 30 september 2005 20:57 schreef cultheld het volgende:
[..]
Er is wel degelijk een crimineel verschil tussen de meeste Turken en Marokkanen. Als je dat niet ziet, dan heb je er weinig kijk op denk ik.
quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:39 schreef Foo_niks het volgende:
[..]
Jongens zijn door onze fijne tweetalige scholing niet interesssant op de arbeidsmarkt.
Heb ik het nog geen eens over hun kleurtje,werken dus bij een constructiestralerij via een uitzendbureau van 7.30 tot 22.00 en hebben de merceses in de schade gekocht en timmeren hem bij een maat op met eeen autospuiterijtje.
Die heeft toch weinig te doen want een blanke laat zijn auto niet herstellen bij zo'n vieze zwarte.
Ken legio voorbeelden als hierboven,alles verdwijnt in die auto,lekker afnemen of er al vanuit gaan dat het niet met hard werken verdiend is.
Komen ze vanzelf tot de conclusie:Als ik die naam heb,wat maakt het dan nog uit om hem waar te maken.
Kan Verdonk ze er tenminste uitpleuren en de cirkel is weer rond.
Trekt fles Bacardi uit de kast![]()
Chinezen, Hindoestanen en Spanjaarden lopen doorgaans niet met grote hoeveelheden coke op zak.quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:59 schreef Jett het volgende:
waarom alleen Antilianen en Marokkanen in de OP? zijn de dat de enige allochtonen van Nederland ofzo. generaliserend.
ik heb het meer over turken nigerianen surinamers. ik dat de schrijver van het bericht in de OP hier meer op doelt.quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:02 schreef cultheld het volgende:
[..]
Chinezen, Hindoestanen en Spanjaarden lopen doorgaans niet met grote hoeveelheden coke op zak.
Werk al jaren met ze samen ,ingehuurd via uitzendbureaus sommige al jaren vast.quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:57 schreef cultheld het volgende:
[..]
Er is wel degelijk een crimineel verschil tussen de meeste Turken en Marokkanen. Als je dat niet ziet, dan heb je er weinig kijk op denk ik.
Zeg ik dat Marokkanen standaard fout zijn? Ik zeg alleen dat Marokkaanse 18-jarige jongens in gloednieuwe AMG's doorgaans niet op een eerlijke manier aan die auto's komen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:05 schreef Foo_niks het volgende:
[..]
Werk al jaren met ze samen ,ingehuurd via uitzendbureaus sommige al jaren vast.
In boven beschreven soort bedrijf of in het dok s'nachts
Soms met beiden of Koerden erbij ,zie het spul maar harmonieus samen te laten werken
Rotte appels heb je overal ,en hoe ziet jou werk/ervaringskring eruit betreffende onze medelander?
Ik denk dat Martin Sitalsing dit zo gezegd zal hebben.quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:05 schreef Jett het volgende:
[..]
ik heb het meer over turken nigerianen surinamers. ik dat de schrijver van het bericht in de OP hier meer op doelt.
Nee dat hebben ze omdat hun mening beter aansluit op de jouwe.quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:56 schreef cultheld het volgende:
[..]
Surinamers hebben doorgaans een objectievere mening over Antillianen dan linkse Hollanders.
Hoe simpel kun je zijnquote:De Surinamers kennen deze jongens immers en de linkse Hollander uit de grachtengordel of Vinex-woonwijk komt er nooit mee in contact.
Dat je Surinamers continu onderscheidt in goede Hindoestanen enerzijds en het criminele deel anderzijds zegt overigens ook erg veel over jouw belevingswereldje...quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:02 schreef cultheld het volgende:
[..]
Chinezen, Hindoestanen en Spanjaarden lopen doorgaans niet met grote hoeveelheden coke op zak.
Waar haal je vandaan dat ik creolen als criminelen beschouw?quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:15 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Dat je Surinamers continu onderscheidt in goede Hindoestanen enerzijds en het criminele deel anderzijds zegt overigens ook erg veel over jouw belevingswereldje...
Ik zeg alleen dat Marokkaanse 18-jarige jongens in gloednieuwe AMG's doorgaans niet op een eerlijke manier aan die auto's komenquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:07 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zeg ik dat Marokkanen standaard fout zijn? Ik zeg alleen dat Marokkaanse 18-jarige jongens in gloednieuwe AMG's doorgaans niet op een eerlijke manier aan die auto's komen.
Nee, jij bent simpel. Een vriend van mij is Suri en die weet veel meer over de Antilliaanse cultuur dan de gemiddelde Hollandse boer. Ik weet ook niet waarom je er ghetto's bij haalt?quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:11 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Nee dat hebben ze omdat hun mening beter aansluit op de jouwe.
[..]
Hoe simpel kun je zijn
Waar haal je vandaan dat de Surinamers 'deze jongens immers kennen'
Oh ja, wacht, Surinamers wonen uiteraard samen met deze Antillianen allemaal gezamelijk in de ghettos!![]()
Met sommige Marokkanen kan ik in het dagelijks leven prima opschieten hoor. Maar ik ontken de feiten niet.quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:26 schreef Foo_niks het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat Marokkaanse 18-jarige jongens in gloednieuwe AMG's doorgaans niet op een eerlijke manier aan die auto's komen
Die kans is aanwezig ja.
Nou je klinkt anders wel boos betreffende een bepaalde bevolkingsgroep.
Heb zeer slechte ervaringen met Ghanezen (lui) en jougoslaven (wapens)
Moet je de eerste groep bij voorbaat dan al niet in laten schrijven bij een arbeidsbureau en bij de tweede standaard wekelijks het huis doorzoeken?
Hoe kweek je onvrede,die auto zet je op de naam van een familielid of je regelt wat met een verhuurbedrijf.
Als je wil kan je hem altijd verklaren ,het enige wat je er mee bereikt dat de verwijdering steeds groter wordt.
Janmaat zou een traantje weg plinken,als hij de krant van vandaag zou kunnen openslaan.
....en waar ligt volgens jou de oorzaak ?quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:28 schreef cultheld het volgende:
[..]
Met sommige Marokkanen kan ik in het dagelijks leven prima opschieten hoor. Maar ik ontken de feiten niet.
Cultuur. Voorbeeldje.quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:30 schreef Foo_niks het volgende:
[..]
....en waar ligt volgens jou de oorzaak ?
Dan is je redenatie nog simpeler dan ik had durven denkenquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:26 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nee, jij bent simpel. Een vriend van mij is Suri en die weet veel meer over de Antilliaanse cultuur dan de gemiddelde Hollandse boer. Ik weet ook niet waarom je er ghetto's bij haalt?
Zal wel aan mij liggen, ik vond jouw onderscheid tussen Hindoestaanse Surinamers enerzijds en de rest (en dat zijn niet alleen Creolen, maar ook Javanen en overige mix) erg opvallend.quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:24 schreef cultheld het volgende:
[..]
Waar haal je vandaan dat ik creolen als criminelen beschouw?
Nee, dat maak jij er zelf van.quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:38 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Dan is je redenatie nog simpeler dan ik had durven denken
Was het een Nederlandse vriend geweest, dan waren het dus de Nederlanders geweest die veel weten over de Antilliaanse cultuur
[..]
Zal wel aan mij liggen, ik vond jouw onderscheid tussen Hindoestaanse Surinamers enerzijds en de rest (en dat zijn niet alleen Creolen, maar ook Javanen en overige mix) erg opvallend.
Maar laat me raden, die Surinaamse vriend van je is Hindoestaan![]()
Los van dat ik niet weet wat jij onder succesvol verstaat of hoe jij dit meet (geld / opleiding / geluk / weinig-veel overlast / mate van integratie), beschik ik ook niet over criminaliteitscijfers van Surinaamse Hindoestanen in Nederland.quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:42 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nee, dat maak jij er zelf van.
Ik maakte overigens geen onderscheid tussen Hindoestaanse Suri's en de rest. Het is alleen een feit dat Hindoestanen en Chinezen succesvolle allochtonen zijn. Daarmee zeg ik niet dat andere Suri's slecht zijn of zo.
Daar ga je gruwelijk in de foutquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:02 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Los van dat ik niet weet wat jij onder succesvol verstaat of hoe jij dit meet (geld / opleiding / geluk / weinig-veel overlast / mate van integratie), beschik ik ook niet over criminaliteitscijfers van Surinaamse Hindoestanen in Nederland.
Wat ik je wel kan vertellen is dat men vaak over het hoofd ziet dat er ook een grote groep arme Hindoestanen is. En het opleidingsniveau onder Hindoestanen...volgens mij ligt dat ook niet boven het gemiddelde...
Maar goed, dit gaat verder teveel offtopic. Waar het mij om draaide: ik heb sterk het idee dat jij jouw oordeel baseert op wat jij ziet bij / hoort van 1 of 2 personen die toevallig ook allochtoon zijn.
Ik heb lopen zoeken maar kan er niks over terugvinden. Heb jij ergens een bron hiervan? En gaat dit over de situatie in Suriname of in Nederland?quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:08 schreef cultheld het volgende:
[..]
Daar ga je gruwelijk in de fout80 (ja 80) % van de Hindoestaanse kinderen gaat naar havo/vwo onderwijs.
Ik heb sterk idee dat jij je in mij vergist. Ik ken een zeer extremistisch denkende Turk. Toch denk ik niet dat alle Turken extremistisch zijn. De meeste Turken zijn gewoon erg aardig en werken hard.
Maar goed, aangezien ik verder niks weet over de onderzoeksmethoden hecht ik ook daar niet al te veel waarde aan.quote:Van Niekerk toont aan dat de beeldvorming over de twee Surinaamse groepen op belangrijke punten niet klopt met de werkelijkheid. Creolen doen het in Nederland niet slechter dan Hindoestanen, gelet op hun positie op de arbeidsmarkt, inkomen en opleiding. De arbeidsdeelname van Creolen is zelfs hoger, een gevolg van het grote aantal werkende Creoolse vrouwen.
Onlangs in de volkskrant gelezen. De keerzijde van dit succes: Hindoestaanse meisjes die de druk niet meer aan kunnen plegen zelfmoord.quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:20 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ik heb lopen zoeken maar kan er niks over terugvinden. Heb jij ergens een bron hiervan? En gaat dit over de situatie in Suriname of in Nederland?
Enige wat ik net tegenkwam:
http://www.nrc.nl/W2/Nieuws/2000/08/19/Rtv/01.html
[..]
Maar goed, aangezien ik verder niks weet over de onderzoeksmethoden hecht ik ook daar niet al te veel waarde aan.
quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:32 schreef Meki het volgende:
Nederland wordt een nazikamp
nog even en we moeten een ster dragen
oow maar dat gaat wel die kant op - Allochtonen dat en ditquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:37 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
lachen dat uitgerekend een moslim dat zegt... dat idee heeft adolfje namelijk uit de sharia gejat![]()
Niet verder vertellen maar ze zitten meer aan een RFID chip te denken.quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:32 schreef Meki het volgende:
Nederland wordt een nazikamp
nog even en we moeten een ster dragen
Alleen is hier het verschil dat de "de allochtonen" het er zelf naar gemaakt hebben.quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:49 schreef Meki het volgende:
[..]
oow maar dat gaat wel die kant op - Allochtonen dat en dit
dat was in jaren 30 zo bij Joden![]()
jah wat bedoel je nu precies ?quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:05 schreef Frasier het volgende:
[..]
Alleen is hier het verschil dat de "de allochtonen" het er zelf naar gemaakt hebben.
Welk Nazi-kamp?quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:08 schreef Meki het volgende:
[..]
jah wat bedoel je nu precies ?
bedoel je individu of alle allochtonen ??
en als ze het zelf ernaar hebben gemaakt is Nazi-kamp dan terecht ?
ik bedoel als het zo doorgaatquote:
Liever niet zeg. Dat is nu helaas al zo in de meeste grote steden.quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:11 schreef Meki het volgende:
[..]
volgende stap is alle allochtonen bij elkaar etc.
zo zie je maarweer ze zijn nu bezig met de volgende stapquote:Op vrijdag 30 september 2005 23:12 schreef Frasier het volgende:
[..]
Liever niet zeg. Dat is nu helaas al zo in de meeste grote steden.
Het is een complotquote:Op vrijdag 30 september 2005 23:15 schreef Meki het volgende:
[..]
zo zie je maarweer ze zijn nu bezig met de volgende stap
Dat zei men 30 jaar terug ook over de Joden, alleen dan met andere argumenten, maar het kwam er in ieder geval ook op neer dat zij de oorzaak waren van de toen heersende problemen (armoede e.d.).quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:05 schreef Frasier het volgende:
[..]
Alleen is hier het verschil dat de "de allochtonen" het er zelf naar gemaakt hebben.
dat doen ze zelf hoor...quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:15 schreef Meki het volgende:
[..]
zo zie je maarweer ze zijn nu bezig met de volgende stap
quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:02 schreef Foo_niks het volgende:
Ja ja het gaat nu hard,Rita pleurt je het land uit als je je verlaagde 500 SEC verkeerd geparkeerd hebt en vooral arm blijven anders pakken we het af.
NS heeft een grote order voor veewagens geplaatst,voor welke oorlog verontschuldigen ze zich ?
ja maar als je een uitkering hebt en in een dikke BMW rond rijdt dan klopt er iets niet he... en die situaties komen voorquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:24 schreef MoChe het volgende:
wat een onzin zeg! wtf gaat het nou iemand aan of ik nou 10 euro of 200euro op zak heb. is en blijft mijn geld en daar heeft de politie niks mee te maken :\
je kunt toch zelf kiezen waar je je geld aan uit geeft... als jij liever per maand wat minder uit geeft aan eten en restaurants kun je dat geld gebruiken om te sparen voor zoon auto...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:35 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ja maar als je een uitkering hebt en in een dikke BMW rond rijdt dan klopt er iets niet he... en die situaties komen voor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |