Mijn internet lag de hele middag plat.quote:Op vrijdag 30 september 2005 17:50 schreef Maikuuul het volgende:
Lolleromfg, die TT zou wel van mij kunnen zijn, en mensen stond jullie hart ook ff stil toen de forums plat lagen ?
Mij zou dat niet veel boeien want ik was toch tot kwart over 4 op schoolquote:Op vrijdag 30 september 2005 17:56 schreef Eix het volgende:
[..]
Mijn internet lag de hele middag plat.![]()
Mooi cijfertjequote:Op vrijdag 30 september 2005 17:59 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Mij zou dat niet veel boeien want ik was toch tot kwart over 4 op school
En ik heb een 9.5 gehaald voor Cisco![]()
naar instellingen van je router gaanquote:Op vrijdag 30 september 2005 18:03 schreef B_BOY het volgende:
godver ik moet me poorten opengooien voor azureus kweet alleen niet hoe. kutzooi ik moet denk tog een keer een deskundige hier heen halen.
ja weet ik daar staat alles goed maarre op een site geeft hij aan dat ik niet verbindbaar ben :Squote:Op vrijdag 30 september 2005 18:04 schreef freiss het volgende:
[..]
naar instellingen van je router gaan
Heb je toevallig nog Windows XP Firewall aanstaan ofzo?quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:06 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ja weet ik daar staat alles goed maarre op een site geeft hij aan dat ik niet verbindbaar ben :S
nee,quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:07 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Heb je toevallig nog Windows XP Firewall aanstaan ofzo?
Kan zijn dat daar een firewall inzitquote:Op vrijdag 30 september 2005 18:10 schreef B_BOY het volgende:
[..]
nee,
en ik heb ook geen andere firewall aanstaan. zouy het kunne zijn dat het aan mijn kabelmodem ligt?
quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:11 schreef Fwnk het volgende:
iK BEN naar mijn opa, doeidoei!
en hoe kom ik daarin? ik kom wel in mijn router maar hoe in mijn modem??quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:11 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Kan zijn dat daar een firewall inzit
Meestal ook met een ip adres net zoals bij je router. Staat vast wel in de gebruiksaanwijzingquote:Op vrijdag 30 september 2005 18:12 schreef B_BOY het volgende:
[..]
en hoe kom ik daarin? ik kom wel in mijn router maar hoe in mijn modem??
mara die heb ik nu net niet. hoe zou ik achter het ip adres van me modem kunnen komen?quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:13 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Meestal ook met een ip adres net zoals bij je router. Staat vast wel in de gebruiksaanwijzing
Dat weet ik zo niet, gebruik zelf geen kabelmodemquote:Op vrijdag 30 september 2005 18:15 schreef B_BOY het volgende:
[..]
mara die heb ik nu net niet. hoe zou ik achter het ip adres van me modem kunnen komen?
Sorryquote:
www.whatismyip.comquote:Op vrijdag 30 september 2005 18:15 schreef B_BOY het volgende:
[..]
mara die heb ik nu net niet. hoe zou ik achter het ip adres van me modem kunnen komen?
Was da?quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:22 schreef EvilWasp het volgende:
[afbeelding]
Ik heb ze binnen! Patst!![]()
Zijn die wel makkelijk om in je oren te stoppen?quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:22 schreef EvilWasp het volgende:
[afbeelding]
Ik heb ze binnen! Patst!![]()
hehe...maar hij is zeker ouder?quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:31 schreef Imberr het volgende:
[..]
mijn broer is ook jarig op 3 januari
![]()
Jup, en zitten heerlijk! Zit ook verschillende dopjes bij: S, M en L. Siliconen natuurlijkquote:Op vrijdag 30 september 2005 18:27 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Zijn die wel makkelijk om in je oren te stoppen?
34.99 incl. btw en verzenden.quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:30 schreef Ayaxola het volgende:
Wat een vage dingen zeg
Wat heb je er voor betaal als ik het vragen mag?
Goedenavond Palauquote:Op vrijdag 30 september 2005 18:38 schreef Palau het volgende:
ben weer terug van xboxen. goedenavond
Bij SC mis je haast nooit watquote:Op vrijdag 30 september 2005 18:38 schreef Gizmore het volgende:
Hoe moet ik dit allemaal terug gaan lezen? Ik weet het al: nietHeb ik nog iets gemist vandaag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |