ja en zilver en geel . en nog een soort groen ! + roodquote:Op vrijdag 30 september 2005 15:58 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Er zitten ook oranje Lightsabers in Kotor II volgens mij
Geef die kinders nou geen slecht voorbeeldquote:Op vrijdag 30 september 2005 16:03 schreef DaMook het volgende:
Ik heb geen lening meerIk sta gewoon voor het eerst ik 4 jaar ofzo weer helemaal in de plus
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 30 september 2005 16:03 schreef DaMook het volgende:
Ik heb geen lening meerIk sta gewoon voor het eerst ik 4 jaar ofzo weer helemaal in de plus
je bent wel echt blij he?quote:Op vrijdag 30 september 2005 16:03 schreef DaMook het volgende:
zoveel tijd heb ik neit hoorquote:Op vrijdag 30 september 2005 15:46 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft zo veel tijd als jij hebt
Ik heb ook een lenign bovenop mijn studie financiering genomen. Kan ik een beetje sparen voor mijn rijbewijsquote:Op vrijdag 30 september 2005 16:04 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Geef die kinders nou geen slecht voorbeeld
Ik geef ook geen slecht voorbeeldquote:Op vrijdag 30 september 2005 16:04 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Geef die kinders nou geen slecht voorbeeld
quote:Op vrijdag 30 september 2005 16:05 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik geef ook geen slecht voorbeeldZeg alleen dat ik er eindelijk vanaf ben
Als je me nu vraagt of ik ooit weer een lening af zou sluiten, zeg ik absoluut NIET
je hebt er alleen maar lanst van
Tuurlijkquote:
Ik ookquote:Op vrijdag 30 september 2005 16:06 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik sta altijd in de plus
Op mijn beide rekeningen
kende pes nie eens hehequote:Op vrijdag 30 september 2005 16:05 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Vind fifa toch wel leuker
Weet ik veel...quote:Op vrijdag 30 september 2005 16:20 schreef Boeman het volgende:
[..]
you're damn right!
welke is beter de 1e of de 2e?
Sussequote:Op vrijdag 30 september 2005 17:50 schreef Cyclo het volgende:
weehee....boehoe/....umme-susse
Nee we hebben backupquote:Op vrijdag 30 september 2005 17:50 schreef Maikuuul het volgende:
Lolleromfg, die TT zou wel van mij kunnen zijn, en mensen stond jullie hart ook ff stil toen de forums plat lagen ?
Waar dat dan ?quote:
Dat vonden wij dus ook alquote:Op vrijdag 30 september 2005 17:50 schreef Maikuuul het volgende:
Lolleromfg, die TT zou wel van mij kunnen zijn, en mensen stond jullie hart ook ff stil toen de forums plat lagen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |