dat geldt voor mij ook....quote:
stage in Nieuw Zeeland, lijkt me wel watquote:Op vrijdag 30 september 2005 14:37 schreef Jaguarized het volgende:
Mijn stagecoördinator vind 4 dagen vertrekken uit Nederland voordat ik me moet melden in Nieuw-Zeeland eigenlijk wel genoeg.![]()
vrij kort zeg maar. Alles goed regelen moet mogelijk zijn, maar dan nog.quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:37 schreef Jaguarized het volgende:
Mijn stagecoördinator vind 4 dagen vertrekken uit Nederland voordat ik me moet melden in Nieuw-Zeeland eigenlijk wel genoeg.![]()
Het is een buitenlandstudie maar ik moet dat onder andere met hem regelen....quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:38 schreef buzzer het volgende:
[..]
stage in Nieuw Zeeland, lijkt me wel wat
Het is inclusief reizen he.quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
vrij kort zeg maar. Alles goed regelen moet mogelijk zijn, maar dan nog.
quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:39 schreef AmyLee het volgende:
Vor mij is het wel een positieve vrijdagkreeg loonstrookje van mn vakantiewerk met vakantietoeslag
hadik niet opgrekend maar t komt me goed uit haha. En ik heb mn haar geverfd
![]()
Positieve Vrijdagquote:Op vrijdag 30 september 2005 14:39 schreef AmyLee het volgende:
Vor mij is het wel een positieve vrijdagkreeg loonstrookje van mn vakantiewerk met vakantietoeslag
hadik niet opgrekend maar t komt me goed uit haha. En ik heb mn haar geverfd
![]()
Reken daar de wachttijden bij, kom je zo op 36 uur.quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
vliegen is al 28 uur of zo..![]()
denk eens aan al die zielige koffieboeren die je nu helptquote:Op vrijdag 30 september 2005 14:46 schreef Sjowhan het volgende:
Zo, boodschappe binnen. Zag gelijk dat de pondspakken koffie een stuk duurder zijn geworden, koffiemarkt beetje leeg ofzo?
Ik heb net 2.15 betaald voor een pondspak. Heb eigenlijk geen idee of dat duurder is dan het wasquote:Op vrijdag 30 september 2005 14:46 schreef Sjowhan het volgende:
Zo, boodschappe binnen. Zag gelijk dat de pondspakken koffie een stuk duurder zijn geworden, koffiemarkt beetje leeg ofzo?
14 uur singapore, 14 uur auckland, mocht je geen directe vlucht hebben. Kuala Lumpur kan ook nog, het is maar wat je wiltquote:Op vrijdag 30 september 2005 14:42 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Reken daar de wachttijden bij, kom je zo op 36 uur.
Drink bijna alleen maar max havelaarquote:Op vrijdag 30 september 2005 14:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
denk eens aan al die zielige koffieboeren die je nu helpt![]()
quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:58 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Drink bijna alleen maar max havelaar
goed plan, ik ga zo maar richting huisquote:
Lijkt me en goed idee. Is zo'n rare gewaarwording achter een bureau drinkenquote:Op vrijdag 30 september 2005 15:08 schreef buzzer het volgende:
[..]
goed plan, ik ga zo maar richting huis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |