trailer trash mod?quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:34 schreef regenworm het volgende:
TT mod maak er iets leuks van ik wist niks te verzinnen.
Er is geen homo in het huis, daarom is het zo leuk om er na te kijken.quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:36 schreef brummie34 het volgende:
joost is de homo , die gozer zit wel erg vaak met een maskertje op in bad
Waar na?quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:39 schreef regenworm het volgende:
[..]
Er is geen homo in het huis, daarom is het zo leuk om er na te kijken.
Iedereen loopt zich druk over te maken.quote:
Goede pijpsterquote:Op vrijdag 30 september 2005 13:43 schreef scanman01 het volgende:
Ik vind dat lachen van Nathalie eigenlijk nog erger dan Chantal. Nathalie zuigt adem in terwijl ze lacht. Dat klinkt echt behoorlijk idioot.
Ik vind dat kneuzengedrag van Rob en Roel ook stuitend, maar Joost gaat óók te ver nu.quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:46 schreef scanman01 het volgende:
Het is wel stijl dat Joost gewoon schijt heeft aan alle verdachtmakingen en gewoon doorgaat met maskertje enzo
Tuurlijk. Gewoon schijt aan hebben, groot gelijk heeft-ie.quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:46 schreef scanman01 het volgende:
Het is wel stijl dat Joost gewoon schijt heeft aan alle verdachtmakingen en gewoon doorgaat met maskertje enzo
[afbeelding]
Zie toch liever het lol gedrag van joostquote:Op vrijdag 30 september 2005 13:49 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik vind dat kneuzengedrag van Rob en Roel ook stuitend, maar Joost gaat óók te ver nu.![]()
poetst iets korter dan Lieskequote:Op vrijdag 30 september 2005 13:53 schreef mazaru het volgende:
Wat een lelijke tanden heeft Joost
Precies!! Wat een haantjesgedrag!quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:52 schreef Snaptnix het volgende:
Roel blijft hier maar minpunten scoren. Wat een vent zeg, verschrikkelijk. Je zal zo'n vriend hebben.
Je zou bijna denken dat hij zelf de homo isquote:Op vrijdag 30 september 2005 13:54 schreef Rica het volgende:
Sinds dat homogedoe kraamt Roel er een hoop onzin uit. Homofoobje?
Ja, sinds vannacht is ie bij mij flink gedaald op mijn favo lijstje. Hypocriet ventjequote:Op vrijdag 30 september 2005 13:54 schreef Rica het volgende:
Sinds dat homogedoe kraamt Roel er een hoop onzin uit. Homofoobje?
Hij denkt nu I am the man, heeft dido en 10.000 pleuro'squote:Op vrijdag 30 september 2005 13:54 schreef trpetine het volgende:
[..]
Precies!! Wat een haantjesgedrag!
Wat heeft hij vannacht dan zo erg gedaan?quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:56 schreef schatje het volgende:
Ja, sinds vannacht is ie bij mij flink gedaald op mijn favo lijstje. Hypocriet ventje![]()
![]()
.
Hij is gewoon intiem met 3 vrouwenquote:Op vrijdag 30 september 2005 14:00 schreef scanman01 het volgende:
Roel vindt het in bed liggen met iemand wel iets heel intiems
Hij heeft het alleen inmiddels al wel met 3 vrouwen in het huis gedaan.
Zeg maar gewoon er gewoon helemaal af.quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:56 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, sinds vannacht is ie bij mij flink gedaald op mijn favo lijstje. Hypocriet ventje![]()
![]()
.
Ontkenningsfase of dé kans om over zij jaloerse gevoelens te praten (indirect) en wraak te nemen op de persoon die het meisje aaide wat hij wilde..quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:54 schreef Rica het volgende:
Sinds dat homogedoe kraamt Roel er een hoop onzin uit.
Het is verschrikkelijk hoe hij vindt dat een echt man zich hoort te gedragen. Als je van die 'regels' afwijkt ben je dus homo. Joost herkende dus een melodietje uit het zwanenmeer. Volgens Roel is hij dan dus de homo, dat kan niet anders. En zo kan ik nog wel 100 voorbeelden noemen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat heeft hij vannacht dan zo erg gedaan?
En hij is dus een echte man omdat hij zich volgens de mannenregels gedraagt?quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:03 schreef scanman01 het volgende:
Het is verschrikkelijk hoe hij vindt dat een echt man zich hoort te gedragen. Als je van die 'regels' afwijkt ben je dus homo. Joost herkende dus een melodietje uit het zwanenmeer. Volgens Roel is hij dan dus de homo, dat kan niet anders. En zo kan ik nog wel 100 voorbeelden noemen.
Gewoon Roel zijn, de immer popie gozert uithangen die denkt dat tie mega populair is, en eigenlijk inderdaad gewoon een slet, als lieske dit geflikt had, met 3 gozers in bed gelegen met 2 daarvan gekust was ze helemaal uitgekotst door de restquote:
Vertel, vertel, kan iemand daar dat huis niet "Hacken"en het door de speackers gooienquote:Op vrijdag 30 september 2005 14:03 schreef mazaru het volgende:
Als Roel zou weten dat zijn ouders in het ziekenhuis liggen, dan liep die zo het huis uit.
Wat mij betreft zijn er geen regels. Ik vind het nu even heerlijk hoe Joost zich in het huis gedraagd. Zoals Joost zelf zegt is hij hetero, alleen niet zo als een bouwvakker hetero is. Regeltjes over hoe een man of een vrouw zich behoren te gedragen heb ik altijd al walgelijk gevonden. Vrouwen die vaak sex hebben, zijn sletten... enz enz ... Meteen verbranden die achterlijke regels.quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En hij is dus een echte man omdat hij zich volgens de mannenregels gedraagt?
Nou scanman, wat zijn dat dan voor regels, jij bent man
De ouders van Roel hebben een ongeluk gehad onderweg naar Big Brother gisteravond. Ze stonden in een file en er is iemand met 80 km per uur bovenop hen geknald. Zijn ouders liggen in het ziekenhuis. Zijn moeder heeft een dubbele beenbreuk, en zijn vader diverse kneuzingen. Ook de andere passagiers liggen in het ziekenhuis.quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:06 schreef guzzie het volgende:
[..]
Vertel, vertel, kan iemand daar dat huis niet "Hacken"en het door de speackers gooien![]()
![]()
Als vrouwen de leiding in de wereld hadden, hadden we elke 28 dagen een nucleaire oorlogquote:Op vrijdag 30 september 2005 14:07 schreef cuall het volgende:
Mannen hier op Fok luisteren jullie goed naar Ingrid en Dido
![]()
Dat is wat vrouwen willen, spreek je gevoel uit en niet welke regels je wilt, wat wij als vrouwen moeten doen (dat bepalen wij zelf nl. wel).![]()
heerlijk meiden
Zou geweldig zijnquote:Op vrijdag 30 september 2005 14:09 schreef mijn23 het volgende:
Weet je wat ik denk.dat ze dat "wie is de homo" erin gegooid hebben omdat ze na 48 uur gordon en gerard in bb willen gooien paar dagen .voor dat programma van gerard en gordon.
Dat Menno zijn handjes moet thuis houden als ie bij Dido hangt. Want dat zijn de regels van mannen onder elkaar.Terwijl meneer zelf in een dronken bui met Linda heeft lopen tongen. Linda die een Bart thuis heeft zitten. Iemand die haar leuk vindt. Verder echt gewoon te domme uitspraken waarom iemand homo zou zijn. Wat een sukkkel zegquote:Op vrijdag 30 september 2005 13:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat heeft hij vannacht dan zo erg gedaan?
wat, nee?quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:10 schreef scanman01 het volgende:
Horen jullie wat Roel nu zegt over die ex en die sms??
Kan het erger
Roel, waar ben je mee bezig????
Holy fuckquote:Ouders van Roel hebben een ongeluk gehad
De ouders van Roel hebben een ongeluk gehad onderweg naar Big Brother gisteravond. Ze stonden in een file en er is iemand met 80 km per uur bovenop hen geknald. Zijn ouders liggen in het ziekenhuis. Zijn moeder heeft een dubbele beenbreuk, en zijn vader diverse kneuzingen. Ook de andere passagiers liggen in het ziekenhuis.
Aangemeld via de submit. De redactie van de BBlog kan dit bericht niet controleren op waarheid. Weet iemand hier meer over? Is dit waar of een hoax?
Indien dit waar is, werd/wordt dit gemeld aan Roel?
Update
quote:
Op 30-09-2005 @ 12:10 schreef BasroR het volgende:
Het is waar; ze zijn in een kettingbotsing terecht gekomen. Met Charley gaat het redelijk okee, Margot moet daarentegen nog een operatie ondergaan vandaag; haar scheen en kuitbeen zijn gebroken.
Wout (de broer) was al eerder in de studio en wist in de uitzending nog van niks.
En dan ga je die persoon terug smssen dat je anders zijn kop in elkaar komt slaan???quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:10 schreef arneaux het volgende:
Jongens doe niet zo ontzettend schijnheilig! WIE vind het leuk dat ex-en berichten blijven sturen!?
Inkoppertje?quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als vrouwen de leiding in de wereld hadden, hadden we elke 28 dagen een nucleaire oorlog
kommaarkommaarkommaar![]()
Een vriend van me had dat bij de ex van zijn vriendin wel gedaan. Die ex was echt obsessief bezig. Stond ie opeens voor de deur, mijn vriend: "als je je hier nog 1x durft te vertonen, pak ik een gereedsschapskist en sla ik je hersens in!"quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En dan ga je die persoon terug smssen dat je anders zijn kop in elkaar komt slaan???
Dat is toch diep triest.
Hopelijk.quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:15 schreef Loedertje het volgende:
Roel's ouders hebben een geweldige megadure veilige auto en zullen wel hebben gezegd * zeg maar nix tegen Roel, dan issie ongerust en dan wil ie naar huis...en dat zou zonde zijn*
Roel zei ooit al in het huis: "Het enige recht van een vrouw is het aanrecht"quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:16 schreef GraafD het volgende:
Het liefst stopt roel zijn vriendin in het bb huis met de regel geen contact met de buitenwereld en aan de ketting en niet zeuren wat ik doe.
Allochtonen hè..quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:16 schreef GraafD het volgende:
Het liefst stopt roel zijn vriendin in het bb huis met de regel geen contact met de buitenwereld en aan de ketting en niet zeuren wat ik doe.
Weet je Scanman, ik ken ook een paar van dit soort ultrajaloerse gozerts (ik 5 jaar geleden nogquote:Op vrijdag 30 september 2005 14:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Roel zei ooit al in het huis: "Het enige recht van een vrouw is het aanrecht"
Was een grapje, maar....
quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:22 schreef GraafD het volgende:
[..]
nee meer het onzekere,jalourse,bezitterige 17 jarige pubertje
quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als vrouwen de leiding in de wereld hadden, hadden we elke 28 dagen een nucleaire oorlog
kommaarkommaarkommaar![]()
Precies. Een schande is het! Het lijkt wel alsof ie het lékker vindt of zo.quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hij is gewoon intiem met 3 vrouwen
Maar ik roep al de hele tijd dat ik Roel de hoer van BB5 vind.
quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:27 schreef scanman01 het volgende:
Dat homo gerucht was wel een goede zet van BB. Een aantal bewoners zijn nu toch enigszins afgeknapt op elkaar.
En roel wordt de grote verliezer.quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:27 schreef scanman01 het volgende:
Dat homo gerucht was wel een goede zet van BB. Een aantal bewoners zijn nu toch enigszins afgeknapt op elkaar.
Elkaar een klodder op het hoofd spugen in de jacuzzi is ook een overtreding van de mannenregels.quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En hij is dus een echte man omdat hij zich volgens de mannenregels gedraagt?
Nou scanman, wat zijn dat dan voor regels, jij bent man
quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:26 schreef Stereotomy het volgende:
Menno is het weer roerend eensch!
Met wie?
Dat maakt toch niet uit?
Dat was wel de meest extreme inderdaad.quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:29 schreef Rica het volgende:
[..]
Elkaar een klodder op het hoofd spugen in de jacuzzi is ook een overtreding van de mannenregels.
Je zou denken dat het ietwat goor is, fout, het is een symtomatisch voor homoseksualiteit. Echte mannen zoals Roel overtreden zulke regel niet.
Roel zei toch dat als iemand dat bij hem zou doen, hij 'm een beuk voor z'n harses zou verkopen?quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:29 schreef Rica het volgende:
[..]
Elkaar een klodder op het hoofd spugen in de jacuzzi is ook een overtreding van de mannenregels.
Je zou denken dat het ietwat goor is, fout, het is een symtomatisch voor homoseksualiteit. Echte mannen zoals Roel overtreden zulke regel niet.
Hele avond Hazes dus en dan maar hopen dat ze jankend het huis uit rent!!!!quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:31 schreef scanman01 het volgende:
Tanja zegt dat ze deze week niet goed tegen Hazes kan, dus ze hoopt dat die niet te veel gedraaid wordt tijdens het feestje.
Dan kon-ie even rustig nadenken, zei hij net tegen Ingrid.quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:29 schreef cuall het volgende:
waarom ligt Menno buiten?
dan hoop ik dat ze de best off cd ff gaan halen nuquote:Op vrijdag 30 september 2005 14:31 schreef scanman01 het volgende:
Tanja zegt dat ze deze week niet goed tegen Hazes kan, dus ze hoopt dat die niet te veel gedraaid wordt tijdens het feestje.
Misschien is hij de discussies over homo's zat.quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:29 schreef cuall het volgende:
waarom ligt Menno buiten?
Menno is dus de vieze homo?quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:29 schreef Rica het volgende:
[..]
gerard en joling komen poaar dagen in het huis voor dat programma van hun,daarom ook de "wie is de homo"actiequote:Op vrijdag 30 september 2005 14:31 schreef scanman01 het volgende:
een beetje verliefdquote:Op vrijdag 30 september 2005 14:32 schreef Knurkie het volgende:
[..]
dan hoop ik dat ze de best off cd ff gaan halen nu
oeps haha gerard en gordonquote:Op vrijdag 30 september 2005 14:33 schreef mijn23 het volgende:
[..]
gerard en joling komen poaar dagen in het huis voor dat programma van hun,daarom ook de "wie is de homo"actie
NEEEEEEEEEE!!!!! Iedereen maar aub niet die 2.quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:33 schreef mijn23 het volgende:
[..]
gerard en joling komen poaar dagen in het huis voor dat programma van hun,daarom ook de "wie is de homo"actie
Precies. Als een ex-vriend mijn vriendin zou blijven lastigvallen, dan zou ik ook op den duur gewelddadig worden, of er in ieder geval mee dreigen. Is dat zo raar?quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:33 schreef arneaux het volgende:
Jongens doe niet allemaal zo fokkin schijnheilig man. Roel verwoord gewoon perfect wat iedereen denkt. Kommop, vinden julie het leuk dan als je vriendin met 1 of andere kerel gaat staan ouwehoeren en jou helemaal vergeet? Vinden jullie het chill als exen smsjes midden in de nacht gaan sturen?
De vergelijking met het schroefje was erg treffend. Als je in je auto zit en er komt ergens een schroefje los denk je ach what the fuck, komt wel goed. Als je in een spaceshuttle zit en je ziet dan een schroefje voorbij drijven dan ga je je toch meer zorgen maken.
Wat Roel wil zeggen dat als je ergens heel zuinig op bent, en je iets heel belangrijk vind, je dan extra op je hoede bent...Ik vind 'm goed.
ik zit hier heel alleen kerstfeest te vierenquote:Op vrijdag 30 september 2005 14:34 schreef regenworm het volgende:
[..]
een beetje verliefd
Dit is de laatste keer.
Met één of twee benenquote:Op vrijdag 30 september 2005 14:34 schreef Gert het volgende:
Rob wil een foto op zijn graf.
En Rob gaat graag naar begraafplaatsen. Vooral in Amsterdam, "daar heb je hele mooie
begraafplaatsen, er liggen veel bekende mensen."
Feestje? Madam had toch geen feestje nodig? Mevrouw wil zich toch 0,0 inzetten voor dat feestje?quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:31 schreef scanman01 het volgende:
Dat is helemaal niet raar, dat is gewoon mannelijk. Iedereen die zegt dat ze niet zo zijn zijn schijnheilig en hypocriet..quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Precies. Als een ex-vriend mijn vriendin zou blijven lastigvallen, dan zou ik ook op den duur gewelddadig worden, of er in ieder geval mee dreigen. Is dat zo raar?
Als ze dat vantevoren dan even melden, dan weet ik welke dagen ik de streams uit moet latenquote:Op vrijdag 30 september 2005 14:33 schreef mijn23 het volgende:
[..]
Bloed, zweet en tranenquote:Op vrijdag 30 september 2005 14:35 schreef Knurkie het volgende:
[..]
ik zit hier heel alleen kerstfeest te vieren![]()
Wat zijn sommige mannen toch waanzinnig rancuneus Gurgh..quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:36 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Dat ze haar lekker opsluiten in de babykamer
Ik had begrepen dat Menno over de rand van het bad wilde spugen maar dat Joost net zijn hoofd bewoogquote:Op vrijdag 30 september 2005 14:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Roel zei toch dat als iemand dat bij hem zou doen, hij 'm een beuk voor z'n harses zou verkopen?
Kijk, dát is mannentaal.
Nee hoor.... jij, en dus ook Roel, schijnt nog niet helemaal door te hebben dat niet alle mannen hetzelfde zijn. Het komt misschien als een shock, maar zo is het nou eenmaal.quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:37 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet raar, dat is gewoon mannelijk. Iedereen die zegt dat ze niet zo zijn zijn schijnheilig en hypocriet..
quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:37 schreef regenworm het volgende:
[..]
Bloed, zweet en tranen
De Glimlach Van Een Kind
De Vlieger
Droomland
Geef Mij Je Angst
Het Is Koud Zonder Jou
Het is te laat
Het is weg
Kleine Jongen
Voor Mij Geen Slingers Aan De Wand
Zeg Maar Niets Meer
Zij gelooft in mij
Zomer
Ach, dan hebben Gerard en Gordonquote:Op vrijdag 30 september 2005 14:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als ze dat vantevoren dan even melden, dan weet ik welke dagen ik de streams uit moet laten
Ik snap best dat mannen kunnen verschillen maar ik weiger te geloven dat man het niet erg vinden als hun vriendin, waar je dus verlieft op bent, allemaal rare fratsen uithaalt.quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee hoor.... jij en dus ook Roel schijnen nog niet helemaal door te hebben dat niet alle mannen hetzelfde zijn. Het komt misschien als een shock, maar zo is het nou eenmaal.
quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:35 schreef Knurkie het volgende:
[..]
ik zit hier heel alleen kerstfeest te vieren![]()
Als hij een schroefje zou vinden zou ik toch eerder denken dat het uit Roel zelf gevallen was.quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:33 schreef arneaux het volgende:
De vergelijking met het schroefje was erg treffend. Als je in je auto zit en er komt ergens een schroefje los denk je ach what the fuck, komt wel goed. Als je in een spaceshuttle zit en je ziet dan een schroefje voorbij drijven dan ga je je toch meer zorgen maken.
Heb niet geluisterd naar Roel en zijn vriendjes maar wat bedoel je met rare fratsen?quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:42 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik snap best dat mannen kunnen verschillen maar ik weiger te geloven dat man het niet erg vinden als hun vriendin, waar je dus verlieft op bent, allemaal rare fratsen uithaalt.
quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:44 schreef Rica het volgende:
[..]
Als hij een schroefje zou vinden zou ik toch eerder denken dat het uit Roel zelf gevallen was.
Her en der blijkt nu toch een losse te zitten.
quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:44 schreef Rica het volgende:
[..]
Als hij een schroefje zou vinden zou ik toch eerder denken dat het uit Roel zelf gevallen was.
Vergeet vooral "Mijn kleine meid" niet. Eventjes heerlijk met haar neus op de feiten drukken, dat ze toch echt een meisje krijgtquote:Op vrijdag 30 september 2005 14:37 schreef regenworm het volgende:
[..]
Bloed, zweet en tranen
De Glimlach Van Een Kind
De Vlieger
Droomland
Geef Mij Je Angst
Het Is Koud Zonder Jou
Het is te laat
Het is weg
Kleine Jongen
Voor Mij Geen Slingers Aan De Wand
Zeg Maar Niets Meer
Zij gelooft in mij
Zomer
Zijn studie heeft hem weinig goed gedaan.quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:44 schreef Rica het volgende:
[..]
tot een bepaalde hoogte als hij met jouw vrouw in bed ligt dan wordt je heel ergquote:Op vrijdag 30 september 2005 14:45 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Heb niet geluisterd naar Roel en zijn vriendjes maar wat bedoel je met rare fratsen?
Een ex vriend van mijn vrouw komt hier nog geregeld over de vloer en ik heb daar totaal geen problemen mee![]()
Didoquote:Op vrijdag 30 september 2005 14:48 schreef GraafD het volgende:
ik denk dat roel na zijn studie een goede relatie- therapeut zal worden.
Gehaaide tante is het.quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:33 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Menno is dus de vieze homo?
Jeetje..
Hebben jullie trouwens door dat de nominatiemissie van Chantal is gelukt?
Ingrid verdenkt Rob van alles en nog wat...
Chantal heeft er even wat uurtje in moeten steken maar Ingrid, Menno en Linda staan nu ook volledig aan háa'r kant.
En vriendschappelijk omgaan met andere mannen valt onder 'rare fratsen'?quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:42 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik snap best dat mannen kunnen verschillen maar ik weiger te geloven dat man het niet erg vinden als hun vriendin, waar je dus verlieft op bent, allemaal rare fratsen uithaalt.
quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:33 schreef arneaux het volgende:
Jongens doe niet allemaal zo fokkin schijnheilig man. Roel verwoord gewoon perfect wat iedereen denkt. Kommop, vinden julie het leuk dan als je vriendin met 1 of andere kerel gaat staan ouwehoeren en jou helemaal vergeet? Vinden jullie het chill als exen smsjes midden in de nacht gaan sturen?
Wat Roel wil zeggen dat als je ergens heel zuinig op bent, en je iets heel belangrijk vind, je dan extra op je hoede bent...Ik vind 'm goed.
Eerwraak is iets wat eerder zal gebeurenquote:Op vrijdag 30 september 2005 14:48 schreef GraafD het volgende:
ik denk dat roel na zijn studie een goede relatie- therapeut zal worden.
Dat zou iets minder prettig zijn inderdaad maar hij (en zijn vrouw) zijn goede vrienden van ons en zie het niet zo snel gebeurenquote:Op vrijdag 30 september 2005 14:49 schreef regenworm het volgende:
[..]
tot een bepaalde hoogte als hij met jouw vrouw in bed ligt dan wordt je heel erg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Prop alle CD'S van Hazes daarna dan asjeblieft in Chantal.quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:55 schreef Snaptnix het volgende:
Ben ik nou de enige die neigingen heeft naar het huis te rijden en de rest van de dag (of zo lang nodig is) keihard Hazes te gaan draaien.
Dat was het discussiepunt toch niet?quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:54 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
En vriendschappelijk omgaan met andere mannen valt onder 'rare fratsen'?
Absoluut nietquote:Op vrijdag 30 september 2005 14:55 schreef Snaptnix het volgende:
Ben ik nou de enige die neigingen heeft naar het huis te rijden en de rest van de dag (of zo lang nodig is) keihard Hazes te gaan draaien.
Zonde van je tijd, dan gaat Pikkie de hele dag in de DBK zitten.quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:56 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Prop alle CD'S van Hazes daarna dan asjeblieft in Chantal.
Mijn vrouw werkt in een mannen wereld, moet ik me nu zorgen gaan maken over wat ze allemaal in die werk uren aan het doen is? Ik zou wel erg weinig zelfvertrouwen hebben als ik me daar druk over ga makenquote:Op vrijdag 30 september 2005 14:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat was het discussiepunt toch niet?
Was maar een grapje hoorquote:Op vrijdag 30 september 2005 14:55 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dat zou iets minder prettig zijn inderdaad maar hij (en zijn vrouw) zijn goede vrienden van ons en zie het niet zo snel gebeuren![]()
We gaan ook vaak met z'n 4en uit eten.
Hun relatie is dan ook wel meer dan 15 jaar geleden![]()
Dit gaat over Rob!quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:00 schreef scanman01 het volgende:
Menno gaat lekker over de tong bij de dames in de slaapkamer.
Ik dacht toch echt dat het net over Menno ging.. Ze hadden het over iemand die nooit iets over zichzelf vertelt, dus ik nam aan dat het dus over Menno ging.quote:
Dat zijn geen grappenquote:
Robquote:Op vrijdag 30 september 2005 15:00 schreef scanman01 het volgende:
Menno gaat lekker over de tong bij de dames in de slaapkamer.
Dat zegt Roel toch niet, johquote:Op vrijdag 30 september 2005 15:00 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Mijn vrouw werkt in een mannen wereld, moet ik me nu zorgen gaan maken over wat ze allemaal in die werk uren aan het doen is? Ik zou wel erg weinig zelfvertrouwen hebben als ik me daar druk over ga maken![]()
Hmm.. Nu ga ik twijfelen..quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik dacht toch echt dat het net over Menno ging.. Ze hadden het over iemand die nooit iets over zichzelf vertelt, dus ik nam aan dat het dus over Menno ging.
Wat is Chantal toch een schatjequote:
Dit is erg voor jequote:Op vrijdag 30 september 2005 15:02 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dat zijn geen grappenNu weet ik het niet meer, ze neemt haar mobiel niet op en volgens haar collega's is ze niet op het werk
![]()
Ben je nu blij? We waren zo gelukkig samen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik weet het nu ook zeker dat het over Rob gaat idd.quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:03 schreef trpetine het volgende:
[..]
Hmm.. Nu ga ik twijfelen..
Maar ik hou het op Rob!
Edit: NU weet ik het zeker!
Had niet geluisterd naar Roel want kan me er absoluut niet in vindenquote:Op vrijdag 30 september 2005 15:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat zegt Roel toch niet, joh
Je hoeft niet te overdrijven
OT: Chantal![]()
![]()
![]()
Precies!!quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik weet het nu ook zeker dat het over Rob gaat idd.
Ze gaat ze echt één voor één langs om Rob zwart te maken.
Maar intussen weer geen woord tegen Rob zelf natuurlijk.
Dank jequote:
ik wil het niet zeggen maar wat Rob betreft heeft ze gelijkquote:Op vrijdag 30 september 2005 15:08 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Chantal houdt van kleine groepjes.... Dan kun je beter praten.
Jongen, als je vrouw je gat af heeft geveegd, dan is ze for lifequote:Op vrijdag 30 september 2005 15:05 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Had niet geluisterd naar Roel want kan me er absoluut niet in vinden![]()
Maar ondertussen maak ik me dankzij een aantal van jullie wel zorgen over mijn vrouw![]()
![]()
Zeker weten heeft ze een punt. Maar zeg dat dan een keer als Rob weer zoiets flikt. Maar nee, dat durft ze niet omdat ze bang is genomineerd te worden.quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:07 schreef trpetine het volgende:
[..]
Precies!!
Ook walgelijk gedrag dat roddelen maar ze heeft wel een punt met betrekking
tot wat Rob allemaal tegen Ingrid heeft gezegd..
Helemaal mee eens!!quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zeker weten heeft ze een punt. Maar zeg dat dan een keer als Rob weer zoiets flikt. Maar nee, dat durft ze niet omdat ze bang is genomineerd te worden.
Zolang de overige bewoners niet zien hoe ze bezig is, niet alleen dit met Rob maar aldoor, speelt ze het spel goed.quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik weet het nu ook zeker dat het over Rob gaat idd.
Ze gaat ze echt één voor één langs om Rob zwart te maken.
Maar intussen weer geen woord tegen Rob zelf natuurlijk.
Dat weet ik bijna wel zeker jaquote:Op vrijdag 30 september 2005 15:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jongen, als je vrouw je gat af heeft geveegd, dan is ze for life
![]()
![]()
Dat houdt ze niet lang vol, want zo slim is ze ook niet.quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:12 schreef Rica het volgende:
[..]
Zolang de overige bewoners niet zien hoe ze bezig is, niet alleen dit met Rob maar aldoor, speelt ze het spel goed.
Ze pakt ze in, speelt ze tegen elkaar uit en loopt zelf geen nominatiegevaar.
En nu maar hopen dat een paar mensen is een keer met elkaar praten zonder Chantal (is wel moeilijk) en dat ze er achter komenquote:Op vrijdag 30 september 2005 15:12 schreef Rica het volgende:
[..]
Zolang de overige bewoners niet zien hoe ze bezig is, niet alleen dit met Rob maar aldoor, speelt ze het spel goed.
yeah Chantal is een hypocriet wijf.....wat een ongeloofelijke vreselijk aanstellerig wijf....die stem ook....hoe vervelend ik Tanja ook vind, zij roddelt niet zo gemeen als CHantal......... Chantal is nog 20x erger.....quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:09 schreef arneaux het volgende:
Chantal gebruikt haar leeftijd nooit. Ik kan me nog een nomitatieronde herinneren dat het leeftijdsverschil tussen Chantal en Lieske werd aangegrepen om Lieske te nomineren..
Gaat heus wel een keer gebeurenquote:Op vrijdag 30 september 2005 15:15 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En nu maar hopen dat een paar mensen is een keer met elkaar praten zonder Chantal (is wel moeilijk) en dat ze er achter komen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:12 schreef Rica het volgende:
[..]
Zolang de overige bewoners zien hoe goed ze bezig is,
Precies. (toch een nichtje van Hummie?)quote:, niet alleen dit met Rob maar aldoorspeelt ze het spel goed.
Welkom muizenmeisquote:Op vrijdag 30 september 2005 15:18 schreef muizemeis het volgende:
JAAAAAAAA eindelijk!!
Ben al weken de streamverlsagen aan het lezen op het BB forum, maar zit nu ziek thuis en lees álles...heb dus ook enomr de behoefte om af en toe commentar te geven. Helaas is mn pc tijdje geleden gecrasht waar al mn oude namen en wachtwoorden
Ik hoop dan niet dat je al te ziek bentquote:Op vrijdag 30 september 2005 15:18 schreef muizemeis het volgende:
JAAAAAAAA eindelijk!!
Ben al weken de streamverlsagen aan het lezen op het BB forum, maar zit nu ziek thuis
Hai Loedertjequote:
Welkomquote:Op vrijdag 30 september 2005 15:18 schreef muizemeis het volgende:
JAAAAAAAA eindelijk!!
Ben al weken de streamverlsagen aan het lezen op het BB forum, maar zit nu ziek thuis en lees álles...heb dus ook enomr de behoefte om af en toe commentar te geven. Helaas is mn pc tijdje geleden gecrasht waar al mn oude namen en wachtwoorden op staan dus kon niets meer
Gelukkig toch (thnx to hubby op zn werk, LUFJOE!!) een username weten te krijgen, en hier ben ik dan
Enorm bedankt alle mensen die de streamverslagen doen, top werk!
Scanman, je doet je naam, zoals altijd, weer eer aan. Genot om naar je meesterwerkjes te kijken
En dat is zeker ook weer Tanja's schuld?quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik hoop dan niet dat je al te ziek bentof anders hang je gewoon misselijk over de wcpot heen met een headless koptelefoon
Blue tooth is zo handigquote:Op vrijdag 30 september 2005 15:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik hoop dan niet dat je al te ziek bentof anders hang je gewoon misselijk over de wcpot heen met een headless koptelefoon
Onverstandig, voor je het weet ben je getrouwd met zo'n fokker .quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:26 schreef charlysilva het volgende:
maar nog meer aan de Fok posters![]()
LOLLOL Nee zo ziek gelukkig niet, heb zweepslag in mn schouder, dus typen (met arm in mitella) gaat wat langzamer dan normaal maar ik red me wel!!quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het ging volgens mij niet over "praten met" maar over tegen de wil van de vriendin in kwestie contact blijven zoeken. Dus echt lastig vallen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:12 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dat weet ik bijna wel zeker jaMaar als ik me na 14 jaar nog druk moet maken of ze nu wel of niet met een andere man praat zou ik zelf geen leven meer hebben zeg.
![]()
Hoezo,is Lieske een fokker danquote:Op vrijdag 30 september 2005 15:27 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Onverstandig, voor je het weet ben je getrouwd met zo'n fokker .
Ik ben lange tijd zeer verslaafd geweest aan het forum, na enkele jaren langzaam kunnen afbouwen, maar nu... ik ben weer terug bij af denk ikquote:Op vrijdag 30 september 2005 15:26 schreef charlysilva het volgende:
[..]
WelkomIk ben ook vrij nieuw hier.Maar na wat nachten doorhalen(jawel het fietsen)ben ik verslaaft geraakt aan BB maar nog meer aan de Fok posters
![]()
Daalt subiet in mn achtingquote:Op vrijdag 30 september 2005 15:30 schreef Jojogirl het volgende:
Joost "Ik kan me niet voorstellen dat iemand in de jaren '70 is geboren, zo oud al"
Die tyfusnicht moet z'n muil houden.quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:30 schreef Jojogirl het volgende:
Joost "Ik kan me niet voorstellen dat iemand in de jaren '70 is geboren, zo oud al"
Hai Jojoquote:Op vrijdag 30 september 2005 15:30 schreef Jojogirl het volgende:
Klinkt toch pijnlijk, maar je kan in ieder geval ongestoord de streams volgenquote:Op vrijdag 30 september 2005 15:27 schreef muizemeis het volgende:
LOLLOL Nee zo ziek gelukkig niet, heb zweepslag in mn schouder, dus typen (met arm in mitella) gaat wat langzamer dan normaal maar ik red me wel!!![]()
Hi muizemeisquote:
Wat ben ik dan, uit '67, een oud lijk ???quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:30 schreef Jojogirl het volgende:
d - a - tquote:Op vrijdag 30 september 2005 15:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Klinkt toch pijnlijk, maar je kan in ieder geval ongestoord de streams volgen
Roel vindt Leann Rymes een saai mens. (hoe spel je dat eigenlijk?)
AOW erquote:Op vrijdag 30 september 2005 15:34 schreef CGJung het volgende:
[..]
Wat ben ik dan, uit '67, een oud lijk ???
Kweettutnuzeker Joost is de Poot, ik nomineer hem, hij moeternuuit die namaakshowhost......oh shit ik hoor Tanja, ik ben weg..doei![]()
bijna goed.. Leann Rhymesquote:Op vrijdag 30 september 2005 15:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Klinkt toch pijnlijk, maar je kan in ieder geval ongestoord de streams volgen
Roel vindt Leann Rymes een saai mens. (hoe spel je dat eigenlijk?)
Had ik het toch goedquote:
Was al benieuwd hoe lang je dr over zou doenquote:Op vrijdag 30 september 2005 15:35 schreef Jojogirl het volgende:
Aha, even in profiel koekeloeren biedt uitkomst muizemeis. Long time no see, hoe is het?
Alleen kan ze Jocelyn niet eens goed uitspreken. En die andere was Saisha ofzo.quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Had ik het toch goedMaar ik neem aan zónder de streepjes, toch?
Oh god, Savannah blijft staan als tweede naam, maar Jocelyn vindt ze ook mooi (ipv Lorena) en dan nog één of andere idiote naam...
quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Het ging volgens mij niet over "praten met" maar over tegen de wil van de vriendin in kwestie contact blijven zoeken. Dus echt lastig vallen.
Daar moét je wat aan doen als vent, vind ik. Desnoods, als een aantal keren normaal vragen niet helpt, dreigen met geweld.
En ik denk dat alle vrouwen het ook maar raar zouden vinden, als hun vent het gewoon maar liet gebeuren dat haar ex haar bleef lastig vallen.
En verder houdt Roel er blijkbaar wat merkwaardige opvattingen op na over hoe je kan merken of iemand homo is. Vind ik ook geen punt, dat leert-ie nog wel. Hij zou pas punten gaan verliezen bij mij als hij zou zeggen dat hij homo's minderwaardig of vies vindt oid. Voorzover ik begrepen heb, is dat niet gebeurd.
En nu ik toch weer bezig ben om mijn favoriete bewoner te verdedigen: dat gezeik over dat hij met meerdere dames zoent getuigt m.i. van een benepen jaren 50-moraal. Wat gééft dat nou, dat ie dan met de een zoent en dan met de ander?
Er is daar niemand getrouwd. Of is Roél degene die rekening had moeten houden met vage vriend Bart?(die overigens zelf al op een website heeft aangegeven er totaal niet mee te zitten).
Laat 'm lekker de slettebak uithangen. Niks mis mee vind ik.
En ja, dames mogen dat van mij net zo goed.
Eigenlijk wel en ik ken zelfs maar 1 hitquote:Op vrijdag 30 september 2005 15:38 schreef Jojogirl het volgende:
Op je 20e een greatest hits album is wel suf ja.
Ik dacht werkelijk dat ik het verkeerd had verstaanquote:Op vrijdag 30 september 2005 15:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Had ik het toch goedMaar ik neem aan zónder de streepjes, toch?
Oh god, Savannah blijft staan als tweede naam, maar Jocelyn vindt ze ook mooi (ipv Lorena) en dan nog één of andere idiote naam...
Hebben ze wat in dr eten gestopt ofzoquote:Op vrijdag 30 september 2005 15:39 schreef arneaux het volgende:
Tanja begint nu toch echt zin in de bevalling te krijgen. Nou moe.
Met puntjes op de i : Saïsha of zo, was een idee van Chantalquote:Op vrijdag 30 september 2005 15:38 schreef Jojogirl het volgende:
Alleen kan ze Jocelyn niet eens goed uitspreken. En die andere was Saisha ofzo.
Kan ze hierna snel naar huisquote:Op vrijdag 30 september 2005 15:39 schreef arneaux het volgende:
Tanja begint nu toch echt zin in de bevalling te krijgen. Nou moe.
Ik vind het nogal regelovertredend dat die vrouwen Tanja inlichten over "de buitenwereld"quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:41 schreef arneaux het volgende:
Tanja :"Ik schijn in de buitenwereld toch wel een onderwerp te zijn, met het roken enzo.."
If she only knew...
quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:40 schreef milagro het volgende:
Nee, Tanja , dat bed is voor jou
Want jij moet binnenkort drie keer per nacht eruit om de borst te geven
Tja, ik blijf blond he. Ja ik woon nog steeds met Hoekie samen. En jij ook nog steeds met dezelfde vent?quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:38 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Was al benieuwd hoe lang je dr over zou doen![]()
gaat goed, behalve dan ff mn schouder maar dat mag verder geen naam hebben. Hoe is het met jou?? Woon je nog samen met... ??
Jij bent trouwens ook lekker actief weer he in BB forum, een van de redenen dat ik af en toe wel errug graag wilde reageren!!
O ja, daar let ik geeneens meer opquote:Op vrijdag 30 september 2005 15:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind het nogal regelovertredend dat die vrouwen Tanja inlichten over "de buitenwereld"
Dag concept van BBNóg meer regels overboord.
Euhm ja dat was ik in een ver verledenquote:Op vrijdag 30 september 2005 15:41 schreef GI het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/equilan is dat muizemies ? Zo ja dan kan je een mailtje sturen naar forum@fok.nl en je kan vast je wachtwoord weer terugkrijgen als je het goed uitlegt.
quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:43 schreef Loedertje het volgende:
Lieske zit al helemaal opgedrikt klaar voor de uitzending/
Linda * ben je daar niet wat vroeg mee Lies?*
Liekse * ja maar ik ben de enige die niet kan klokkijken, ik weet toch niet hoelaat het is*
aan de opdracht waaraan ze niet meer mee wil doenquote:Op vrijdag 30 september 2005 15:43 schreef arneaux het volgende:
Ze vind de naam leuk omdat het haar leuk herinnert aan de opracht, hahaha, kneus!
En zo te horen heeft ze het nog daarom gekozen ook.quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:40 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ik dacht werkelijk dat ik het verkeerd had verstaan
OMG, wat een *enge* bijklank zit er aan die naam Savannah .
Ja wel hoor maar die zijn niet zo belangrijk, vulling voor he programmaquote:Op vrijdag 30 september 2005 15:44 schreef Kokstra het volgende:
Tanja op de praatstoel... MUTE
Wonen er niet nog meer mensen in dat huis?
decibel idd jaquote:Op vrijdag 30 september 2005 15:45 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Ja, door die ene decibel chloor van Rob.
Mmm, ik had hetzelfde met en kloon en die had ik in no-time terug (maar toen zat ie ook toevallig net op de chat)quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:45 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Euhm ja dat was ik in een ver verleden![]()
Had al mailtje aan Breuls gestuurd (zijnde goede bekende van vroeger) waar ik het een en ander in heb uitgelegd, maar had geen geduld meer en dit is prima; equilan hoort eik bij andere tijd
Maar bedankt voor de tip hoor!!![]()
Ik heb precies hetzelfde!! Sinds de eerste is dat by far de leukstequote:Op vrijdag 30 september 2005 15:43 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Tja, ik blijf blond he. Ja ik woon nog steeds met Hoekie samen. En jij ook nog steeds met dezelfde vent?
BB5 is weer erg verslavend. De eerste keer sinds BB1 dat ik weer zoveel kijk en post.
Dat soort dingen kun je beter vragen aan dagonet@fok.nlquote:Op vrijdag 30 september 2005 15:45 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Euhm ja dat was ik in een ver verleden![]()
Had al mailtje aan Breuls gestuurd (zijnde goede bekende van vroeger) waar ik het een en ander in heb uitgelegd, maar had geen geduld meer en dit is prima; equilan hoort eik bij andere tijd
Maar bedankt voor de tip hoor!!![]()
Ze had t erover dat als je 't mengt met andere stoffen dat je dus bepaalde dampen krijgt die giftig zijn, daarin heeft ze wel degelijk gelijk hoor..quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:47 schreef milagro het volgende:
[..]
decibel idd ja
Lieske gaat zeker ook nooit zwemmen in het zwembad, levensgevaarlijk namelijk![]()
* Jojogirl is hier nooit weggeweest en is het bij vlagen actief en passief. Zeker nadat het eiland net weg was was ik Fok! wel een beetje zat.quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:47 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde!! Sinds de eerste is dat by far de leukste
Ja ben zelfs getrouwd ondertussen... jij nog steeds met Hoekie, leuk, doe je hem de groetjes van mij??
Leuk man dit, net thuiskomen na een lange wereldreis... of overdrijf ik nu een beetje?? Het is net of ik niet ben weggeweest, forum is mn huis weer![]()
Thnxquote:Op vrijdag 30 september 2005 15:47 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Toch paste Equilan wel goed bij je, moet hier ff aan wennen.
okay, dat had ik gemistquote:Op vrijdag 30 september 2005 15:48 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ze had t erover dat als je 't mengt met andere stoffen dat je dus bepaalde dampen zijn die giftig zijn, daarin heeft ze wel degelijk gelijk hoor..
Ja hè? Wat een oprechte aandacht .quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:52 schreef Jojogirl het volgende:
Wel knap dat ze allemaal nog zo lief zijn over Tanja en de vlossen.
Ik had werkelijk geen flauw idee wie er van dat 'oude wereldje' nog actief waren en mij eventueel konden helpen, Breuls sprong er als eerste uit dus vandaarquote:Op vrijdag 30 september 2005 15:48 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dat soort dingen kun je beter vragen aan dagonet@fok.nl
Dan is het voor 00.00 geregeld
Wat een zeikwijf, ze heeft zelf ook al eens gezegd dat geen jongetje kon zijn want het had een te lief gezichtjequote:Op vrijdag 30 september 2005 15:54 schreef Jojogirl het volgende:
Verloskundigen. En ze twijfelt gewoon nog steeds aan het geslacht![]()
Owja zeker dat gebeurt redelijk vaak hoor. Het plassertje hoeft6 toevallig maar net tegen de buik te liggen ipv netjes tussen de benen te hangen. Bijna iedereen kent toch wel een verhaal van iemand die dacht de ze babytje meisje kreeg, kinderkamer roze inrichtte en toen babytje jongen kreeg. of andersom??quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:58 schreef arneaux het volgende:
Vraag aan de vrouwen die al een keer zijn bezwangerd, is het mogelijk dat de vrouw/man die de echo maakt het fout heeft over het geslacht... Is het überhaubt mogelijk?
Ja, het kan.quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:58 schreef arneaux het volgende:
Vraag aan de vrouwen die al een keer zijn bezwangerd, is het mogelijk dat de vrouw/man die de echo maakt het fout heeft over het geslacht... Is het überhaubt mogelijk?
Yep.quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:58 schreef arneaux het volgende:
Ja, maar vaak doen ze dan geen uitspraak en zeggen ze dat ze het niet kunnen zien. Volgens mij is het als ze het zeggen vrij zeker, want dan hebben ze het gewoon gezien.quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:58 schreef arneaux het volgende:
ze heeft gewoon een lichte voorkeur ms, zoals zoveel moeders én vadersquote:Op vrijdag 30 september 2005 15:57 schreef GraafD het volgende:
waarom wil ze toch met alle geweld een jongetje ?
Ja is zeker mogelijk. Ligt er ook wel aan, hoe duidelijk ze het hebben kunnen zien. Bij ons was er absoluut geen twijfel mogelijk bijvoorbeeld. Maar soms zien ze het iets minder goed en kan het dus inderdaad anders uitvallen (had vriendinnetje van me dus de pech mee, helemaal gerekend op een meid en werd een jongenquote:Op vrijdag 30 september 2005 15:58 schreef arneaux het volgende:
De meesten (waaronder ik) hebben een andere nick )quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:56 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Ik had werkelijk geen flauw idee wie er van dat 'oude wereldje' nog actief waren en mij eventueel konden helpen,
Lichte voorkeur?!quote:Op vrijdag 30 september 2005 16:02 schreef milagro het volgende:
[..]
ze heeft gewoon een lichte voorkeur ms, zoals zoveel moeders én vaders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |