trailer trash mod?quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:34 schreef regenworm het volgende:
TT mod maak er iets leuks van ik wist niks te verzinnen.
Er is geen homo in het huis, daarom is het zo leuk om er na te kijken.quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:36 schreef brummie34 het volgende:
joost is de homo , die gozer zit wel erg vaak met een maskertje op in bad
Waar na?quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:39 schreef regenworm het volgende:
[..]
Er is geen homo in het huis, daarom is het zo leuk om er na te kijken.
Iedereen loopt zich druk over te maken.quote:
Goede pijpsterquote:Op vrijdag 30 september 2005 13:43 schreef scanman01 het volgende:
Ik vind dat lachen van Nathalie eigenlijk nog erger dan Chantal. Nathalie zuigt adem in terwijl ze lacht. Dat klinkt echt behoorlijk idioot.
Ik vind dat kneuzengedrag van Rob en Roel ook stuitend, maar Joost gaat óók te ver nu.quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:46 schreef scanman01 het volgende:
Het is wel stijl dat Joost gewoon schijt heeft aan alle verdachtmakingen en gewoon doorgaat met maskertje enzo
Tuurlijk. Gewoon schijt aan hebben, groot gelijk heeft-ie.quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:46 schreef scanman01 het volgende:
Het is wel stijl dat Joost gewoon schijt heeft aan alle verdachtmakingen en gewoon doorgaat met maskertje enzo
[afbeelding]
Zie toch liever het lol gedrag van joostquote:Op vrijdag 30 september 2005 13:49 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik vind dat kneuzengedrag van Rob en Roel ook stuitend, maar Joost gaat óók te ver nu.![]()
poetst iets korter dan Lieskequote:Op vrijdag 30 september 2005 13:53 schreef mazaru het volgende:
Wat een lelijke tanden heeft Joost
Precies!! Wat een haantjesgedrag!quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:52 schreef Snaptnix het volgende:
Roel blijft hier maar minpunten scoren. Wat een vent zeg, verschrikkelijk. Je zal zo'n vriend hebben.
Je zou bijna denken dat hij zelf de homo isquote:Op vrijdag 30 september 2005 13:54 schreef Rica het volgende:
Sinds dat homogedoe kraamt Roel er een hoop onzin uit. Homofoobje?
Ja, sinds vannacht is ie bij mij flink gedaald op mijn favo lijstje. Hypocriet ventjequote:Op vrijdag 30 september 2005 13:54 schreef Rica het volgende:
Sinds dat homogedoe kraamt Roel er een hoop onzin uit. Homofoobje?
Hij denkt nu I am the man, heeft dido en 10.000 pleuro'squote:Op vrijdag 30 september 2005 13:54 schreef trpetine het volgende:
[..]
Precies!! Wat een haantjesgedrag!
Wat heeft hij vannacht dan zo erg gedaan?quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:56 schreef schatje het volgende:
Ja, sinds vannacht is ie bij mij flink gedaald op mijn favo lijstje. Hypocriet ventje![]()
![]()
.
Hij is gewoon intiem met 3 vrouwenquote:Op vrijdag 30 september 2005 14:00 schreef scanman01 het volgende:
Roel vindt het in bed liggen met iemand wel iets heel intiems
Hij heeft het alleen inmiddels al wel met 3 vrouwen in het huis gedaan.
Zeg maar gewoon er gewoon helemaal af.quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:56 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, sinds vannacht is ie bij mij flink gedaald op mijn favo lijstje. Hypocriet ventje![]()
![]()
.
Ontkenningsfase of dé kans om over zij jaloerse gevoelens te praten (indirect) en wraak te nemen op de persoon die het meisje aaide wat hij wilde..quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:54 schreef Rica het volgende:
Sinds dat homogedoe kraamt Roel er een hoop onzin uit.
Het is verschrikkelijk hoe hij vindt dat een echt man zich hoort te gedragen. Als je van die 'regels' afwijkt ben je dus homo. Joost herkende dus een melodietje uit het zwanenmeer. Volgens Roel is hij dan dus de homo, dat kan niet anders. En zo kan ik nog wel 100 voorbeelden noemen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat heeft hij vannacht dan zo erg gedaan?
En hij is dus een echte man omdat hij zich volgens de mannenregels gedraagt?quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:03 schreef scanman01 het volgende:
Het is verschrikkelijk hoe hij vindt dat een echt man zich hoort te gedragen. Als je van die 'regels' afwijkt ben je dus homo. Joost herkende dus een melodietje uit het zwanenmeer. Volgens Roel is hij dan dus de homo, dat kan niet anders. En zo kan ik nog wel 100 voorbeelden noemen.
Gewoon Roel zijn, de immer popie gozert uithangen die denkt dat tie mega populair is, en eigenlijk inderdaad gewoon een slet, als lieske dit geflikt had, met 3 gozers in bed gelegen met 2 daarvan gekust was ze helemaal uitgekotst door de restquote:
Vertel, vertel, kan iemand daar dat huis niet "Hacken"en het door de speackers gooienquote:Op vrijdag 30 september 2005 14:03 schreef mazaru het volgende:
Als Roel zou weten dat zijn ouders in het ziekenhuis liggen, dan liep die zo het huis uit.
Wat mij betreft zijn er geen regels. Ik vind het nu even heerlijk hoe Joost zich in het huis gedraagd. Zoals Joost zelf zegt is hij hetero, alleen niet zo als een bouwvakker hetero is. Regeltjes over hoe een man of een vrouw zich behoren te gedragen heb ik altijd al walgelijk gevonden. Vrouwen die vaak sex hebben, zijn sletten... enz enz ... Meteen verbranden die achterlijke regels.quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En hij is dus een echte man omdat hij zich volgens de mannenregels gedraagt?
Nou scanman, wat zijn dat dan voor regels, jij bent man
De ouders van Roel hebben een ongeluk gehad onderweg naar Big Brother gisteravond. Ze stonden in een file en er is iemand met 80 km per uur bovenop hen geknald. Zijn ouders liggen in het ziekenhuis. Zijn moeder heeft een dubbele beenbreuk, en zijn vader diverse kneuzingen. Ook de andere passagiers liggen in het ziekenhuis.quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:06 schreef guzzie het volgende:
[..]
Vertel, vertel, kan iemand daar dat huis niet "Hacken"en het door de speackers gooien![]()
![]()
Als vrouwen de leiding in de wereld hadden, hadden we elke 28 dagen een nucleaire oorlogquote:Op vrijdag 30 september 2005 14:07 schreef cuall het volgende:
Mannen hier op Fok luisteren jullie goed naar Ingrid en Dido
![]()
Dat is wat vrouwen willen, spreek je gevoel uit en niet welke regels je wilt, wat wij als vrouwen moeten doen (dat bepalen wij zelf nl. wel).![]()
heerlijk meiden
Zou geweldig zijnquote:Op vrijdag 30 september 2005 14:09 schreef mijn23 het volgende:
Weet je wat ik denk.dat ze dat "wie is de homo" erin gegooid hebben omdat ze na 48 uur gordon en gerard in bb willen gooien paar dagen .voor dat programma van gerard en gordon.
Dat Menno zijn handjes moet thuis houden als ie bij Dido hangt. Want dat zijn de regels van mannen onder elkaar.Terwijl meneer zelf in een dronken bui met Linda heeft lopen tongen. Linda die een Bart thuis heeft zitten. Iemand die haar leuk vindt. Verder echt gewoon te domme uitspraken waarom iemand homo zou zijn. Wat een sukkkel zegquote:Op vrijdag 30 september 2005 13:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat heeft hij vannacht dan zo erg gedaan?
wat, nee?quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:10 schreef scanman01 het volgende:
Horen jullie wat Roel nu zegt over die ex en die sms??
Kan het erger
Roel, waar ben je mee bezig????
Holy fuckquote:Ouders van Roel hebben een ongeluk gehad
De ouders van Roel hebben een ongeluk gehad onderweg naar Big Brother gisteravond. Ze stonden in een file en er is iemand met 80 km per uur bovenop hen geknald. Zijn ouders liggen in het ziekenhuis. Zijn moeder heeft een dubbele beenbreuk, en zijn vader diverse kneuzingen. Ook de andere passagiers liggen in het ziekenhuis.
Aangemeld via de submit. De redactie van de BBlog kan dit bericht niet controleren op waarheid. Weet iemand hier meer over? Is dit waar of een hoax?
Indien dit waar is, werd/wordt dit gemeld aan Roel?
Update
quote:
Op 30-09-2005 @ 12:10 schreef BasroR het volgende:
Het is waar; ze zijn in een kettingbotsing terecht gekomen. Met Charley gaat het redelijk okee, Margot moet daarentegen nog een operatie ondergaan vandaag; haar scheen en kuitbeen zijn gebroken.
Wout (de broer) was al eerder in de studio en wist in de uitzending nog van niks.
En dan ga je die persoon terug smssen dat je anders zijn kop in elkaar komt slaan???quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:10 schreef arneaux het volgende:
Jongens doe niet zo ontzettend schijnheilig! WIE vind het leuk dat ex-en berichten blijven sturen!?
Inkoppertje?quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als vrouwen de leiding in de wereld hadden, hadden we elke 28 dagen een nucleaire oorlog
kommaarkommaarkommaar![]()
Een vriend van me had dat bij de ex van zijn vriendin wel gedaan. Die ex was echt obsessief bezig. Stond ie opeens voor de deur, mijn vriend: "als je je hier nog 1x durft te vertonen, pak ik een gereedsschapskist en sla ik je hersens in!"quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En dan ga je die persoon terug smssen dat je anders zijn kop in elkaar komt slaan???
Dat is toch diep triest.
Hopelijk.quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:15 schreef Loedertje het volgende:
Roel's ouders hebben een geweldige megadure veilige auto en zullen wel hebben gezegd * zeg maar nix tegen Roel, dan issie ongerust en dan wil ie naar huis...en dat zou zonde zijn*
Roel zei ooit al in het huis: "Het enige recht van een vrouw is het aanrecht"quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:16 schreef GraafD het volgende:
Het liefst stopt roel zijn vriendin in het bb huis met de regel geen contact met de buitenwereld en aan de ketting en niet zeuren wat ik doe.
Allochtonen hè..quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:16 schreef GraafD het volgende:
Het liefst stopt roel zijn vriendin in het bb huis met de regel geen contact met de buitenwereld en aan de ketting en niet zeuren wat ik doe.
Weet je Scanman, ik ken ook een paar van dit soort ultrajaloerse gozerts (ik 5 jaar geleden nogquote:Op vrijdag 30 september 2005 14:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Roel zei ooit al in het huis: "Het enige recht van een vrouw is het aanrecht"
Was een grapje, maar....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |