Hij vliegt er na vanavond vrees ik uit. Zeker als de wedstrijd zo doorgaat. Parma krijgt iig wederom een zwaar seizoen voor Serie A behoud..quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:33 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Wat ik eerder vandaag postte onder account van m'n vrouw zou zo maar eens waar kunnen worden. Parma is onthutsend zwak, tis 1-richtingsverkeer en de 3-0 is eigenlijk nog een milde score gezien het spelbeeld en de kansen.
En 5 uit 8 is voor Parma, ondanks alle problemen die ze hebben, toch wel onder de maat.
Dus benieuwd vanavond naar de interviews achteraf en de reactie bij Parma - nu net onder Sanz.
Ook dat vergroot mijns inziens de kans dat men het makkelijker anders aan zou kunnen gaan pakken (lees met een andere trainer).
idd Vieri ziet erniet uit zoquote:Op maandag 24 oktober 2005 15:29 schreef DeVinger het volgende:
Dit klinkt toch al meer als een echte derby![]()
De Milanse derby kan ik me echt niets bij voorstellen, sowieso niet van hun rivaliteit. Spelers lijken met het grootste gemak van club te wisselen in Milaan en je hoort er nooit wat over (althans ik niet)Echt zo nep vind ik dat, zo'n vieri ook weer die zomaar ff overstapt
(staat hem niet dat rood btw)
Duiken = schorsing, hopla.quote:Messina pair handed heavy bans
The Messina duo of Riccardo Zampagna and Ivica Iliev have this evening been slapped with lengthy bans for their behaviour in the 1-1 draw against Ascoli.
Star striker Zampagna has been suspended for four games, while Iliev will be sidelined for the next three.
The Italian disciplinary commission decided to stop Zampagna for his reaction at the end of Saturday’s Serie A game.
Clearly furious with the visitors’ late equaliser, the forward went head to head with the referee to protest, with his forehead actually making contact with Luca Banti’s nose at one stage.
There were whispers on Sunday that Zampagna could be banned for eight games, but the commission has opted for half that amount.
Meanwhile, his teammate Iliev has been punished after he was adjudged to have dived in the same encounter.
quote:Week 8 Spotlight: Toni the striker – he’s great!!!
Player of the Week: Toni (Fiorentina)
If the World Cup Finals kicked off tomorrow, there would only be one striker sure of his place in the Italian attack - and that man is Luca Toni. While the likes of Alberto Gilardino and Christian Vieri take their time to settle at Milan, the giant Fiorentina hero continues to underline why he is seen as the best hitman in Serie A right now.
Toni’s start to the campaign has been nothing short of extraordinary following his controversial move from Palermo in the summer. Having left the Sicilian giants for £7.5m, after netting 50 League goals in two seasons, the 28-year-old has taken his scoring touch along with him to the Stadio Artemio Franchi.
Some strikers often struggle to find their feet in new surroundings as Gilardino has found out to his cost at the San Siro. But Toni has proved himself to be mature enough, both physically and mentally, to instantly make himself an untouchable in the Viola starting XI.
"If I am getting so many goals, it’s because the whole squad is playing well," said the humble attacker. "I feel good physically, and I think it shows."
Big Luca really needs to take more credit though. The ex-Vicenza man is a player who does it all. He shoots and scores from all angles with his head and his feet. He attacks spaces, but can also hold up the ball up with his immense strength that so often annoys opposing defenders and Coaches alike.
After netting six goals in seven games, the former Brescia man grabbed a hat-trick on Saturday as the 4-1 win over Parma took Cesare Prandelli’s talented troops into a well deserved fourth place, as well as taking himself to the top of the scoring charts. If his consistency doesn’t desert him, then Toni may not only replace the void left by Gabriel Batistuta in Florence, but he could also fire his side into next season’s Champions League.
De schande van Rome heeft er weer een boete bij, terecht.quote:AS Roma moet weer eens dokken door fans
De Italiaanse voetbalbond heeft AS Roma een boete van 25.000 euro opgelegd. De Romeinse club moet weer eens boeten voor het wangedrag van de eigen fans. Die hadden scheidsrechter Gianluca Paparesta afgelopen zondag bekogeld tijdens de derby tegen Lazio.
In de tweede helft lukte het één van de aanhangers om de arbiter met een muntstuk in het gezicht te raken. Paparesta was juist bezig om de bakkeleiende Paolo Di Canio en Cristian Chivu uit elkaar te halen, nadat hij een vrije trap had toegekend aan Lazio in de 74ste minuut.
Paparesta hield er een snee aan over in zijn gezicht, maar floot de negentig minuten wel vol. Het verhitte duel eindigde in een 1-1 gelijkspel.
Het is niet voor het eerst dat een scheidsrechter slachtoffer is in het Stadio Olimpico bij een wedstrijd van AS Roma. Een jaar geleden kreeg Anders Frisk al eens een aansteker tegen zijn hoofd toen hij tijdens de rust van een Champions Leagueduel zijn kleedkamer op zocht.
Juventus is daarom ook de echte rivaal van Inter..quote:Op maandag 24 oktober 2005 15:29 schreef DeVinger het volgende:
Dit klinkt toch al meer als een echte derby![]()
De Milanse derby kan ik me echt niets bij voorstellen, sowieso niet van hun rivaliteit. Spelers lijken met het grootste gemak van club te wisselen in Milaan en je hoort er nooit wat over (althans ik niet)Echt zo nep vind ik dat, zo'n vieri ook weer die zomaar ff overstapt
(staat hem niet dat rood btw)
Dan zal het niet doorgaan, zoveel geld heeft AS namelijk niet te besteden.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:06 schreef DIGGER het volgende:
Inter wil een ruil in de winterstop tussen Pizarro en Cassano.
Daar mag dan wel flink wat geld bij.
Jezus, dat zou nog echt een miskoop zijnquote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:30 schreef M0NTANA het volgende:
Demetrio Albertini in de belangstelling van AS, hij heeft met Atalanta Bergamo ervaring opgedaan in strijden tegen degradatie, goed over nagedacht van AS!
Klopt niet helemaal, Lazio had bij rust al met 2-0, 3-0 of zelfs 4-0 voor moeten staan. Pas in de tweede helft begon Chievo te voetballen. De wedstrijd kende dus twee totaal verschillende helften en over de gehele wedstrijd gezien, is een 2-2 gelijkspel terecht.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 08:07 schreef DIGGER het volgende:
Lazio in de laatste minuut op strafschop (Oddo) een onverdiend punt gepakt tegen Chievo dat de gehele match beter was. Rocchi was wederom trefzeker voor Lazio.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |