abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31637100
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 21:33 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Wat ik eerder vandaag postte onder account van m'n vrouw zou zo maar eens waar kunnen worden. Parma is onthutsend zwak, tis 1-richtingsverkeer en de 3-0 is eigenlijk nog een milde score gezien het spelbeeld en de kansen.
En 5 uit 8 is voor Parma, ondanks alle problemen die ze hebben, toch wel onder de maat.

Dus benieuwd vanavond naar de interviews achteraf en de reactie bij Parma - nu net onder Sanz.
Ook dat vergroot mijns inziens de kans dat men het makkelijker anders aan zou kunnen gaan pakken (lees met een andere trainer).
Hij vliegt er na vanavond vrees ik uit. Zeker als de wedstrijd zo doorgaat. Parma krijgt iig wederom een zwaar seizoen voor Serie A behoud..
pi_31637596
En dat is 3 voor Toni, na Wit Rusland met het Nationale elftal al z'n 2e hattrick dit seizoen.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_31637651
Wat een spits, en dan te bedenken dat ik bij zijn aankoop nog twijfels had.

Toni
pi_31637780
Nog 1 en Toni zit als 1e spits in Italie in de dubbele cijfers.

Grella redt alvast de eer voor Parma, 4-1 met nog 25 minuten te gaan
pi_31639191
Toni wordt zo wel topschutter
pi_31642618
Goal van held Fiore
pi_31655301
Nou Inter heeft gewonnen alleen dat Juve moet eens wat punten gaan laten liggen.

En de derby nou bezig.
  maandag 24 oktober 2005 @ 09:33:00 #208
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_31658336
1-1, Francesco Totti en Tommaso Rocchi scoorden. Jammer.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_31660434
Romeinse derby:

- Scheids geraakt doro een muntstuk
- 1 Lazio fan neergetoken
- Diverse schermutselingne buitne het stadion
- Veel messen en anti-Lotito spandoeken in beslag genomen
- Veel over en weer gegooi met vuurwerk(bommen) en stokken op de tribune.

En Totti die na z'n goal beviel van een bal, hij deed het ff voor aan Hilary.

Montella nog op 0 Serie A goals dit seizoen, Zlatan maakte zondag z'n 1e pas.
Juve nu 24 uit 8 is een evenaring van het record uit 85-86 (toen ze de titel pakten).
Inzaghi maakte ook z'n 1e, en wel sinds maart 2004 terwijl Cruz alweer z'n 5e goal van het seizoen maakte, nadat ie al vroeg mocht opdraven om de geblesseerde Adriano te vervangen.

Martina - Napoli was slechts 1-1 op een bar slecht veld.
Perugia - Sangiovannese was 2-1 zodat Napoli nu met 19 aan kop gaat en Perugia en Sangiovannese nu volgen met 18, de rest op 5 punten of meer.

Meer voetbal heb ik niet gezien ivm ziekenhuisbezoeken, dus heb geen idee mbt de overige wedstrijden.
  maandag 24 oktober 2005 @ 15:02:24 #210
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_31661082
Muntstuk was overigens ook afkomstig van de AS-aanhang, was weer een levendige derby. AS was beter, daarom kan ik best leven met de 1-1. Vicenzo Montella stelt inderdaad teleur, daarentegen laat Tomasso Rocchi zien dat vorig seizoen geen uitschieter was! Mooie foto van Paolo di Canio met de Curva Nord na de wedstrijd:

A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_31661618
Dit klinkt toch al meer als een echte derby

De Milanse derby kan ik me echt niets bij voorstellen, sowieso niet van hun rivaliteit. Spelers lijken met het grootste gemak van club te wisselen in Milaan en je hoort er nooit wat over (althans ik niet) Echt zo nep vind ik dat, zo'n vieri ook weer die zomaar ff overstapt (staat hem niet dat rood btw)
pi_31661627
mooi goal van inzaghi, mooie goals van Toni, prachtige blunder van Couto en Di Canio was ook weer leuk na de 1-1
pi_31661663
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 15:29 schreef DeVinger het volgende:

De Milanse derby kan ik me echt niets bij voorstellen, sowieso niet van hun rivaliteit. Spelers lijken met het grootste gemak van club te wisselen in Milaan en je hoort er nooit wat over (althans ik niet) Echt zo nep vind ik dat, zo'n vieri ook weer die zomaar ff overstapt (staat hem niet dat rood btw)
idd Vieri ziet erniet uit zo
bij Clarence vind ik het rood/zwart juist veel beter staan dan het blauw/zwart
pi_31663377
Juventus blijft goed gaan. Wie stopt ze dit seizoen?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_31664925

Sweeeet

Lazio gisteren nog een record gebroken, van Zoff nota bene, voor de meest bejaarde doelman aller tijden in de Serie A.
pi_31673640
quote:
Messina pair handed heavy bans

The Messina duo of Riccardo Zampagna and Ivica Iliev have this evening been slapped with lengthy bans for their behaviour in the 1-1 draw against Ascoli.

Star striker Zampagna has been suspended for four games, while Iliev will be sidelined for the next three.

The Italian disciplinary commission decided to stop Zampagna for his reaction at the end of Saturday’s Serie A game.

Clearly furious with the visitors’ late equaliser, the forward went head to head with the referee to protest, with his forehead actually making contact with Luca Banti’s nose at one stage.

There were whispers on Sunday that Zampagna could be banned for eight games, but the commission has opted for half that amount.

Meanwhile, his teammate Iliev has been punished after he was adjudged to have dived in the same encounter.
Duiken = schorsing, hopla.
quote:
Week 8 Spotlight: Toni the striker – he’s great!!!

Player of the Week: Toni (Fiorentina)
If the World Cup Finals kicked off tomorrow, there would only be one striker sure of his place in the Italian attack - and that man is Luca Toni. While the likes of Alberto Gilardino and Christian Vieri take their time to settle at Milan, the giant Fiorentina hero continues to underline why he is seen as the best hitman in Serie A right now.

Toni’s start to the campaign has been nothing short of extraordinary following his controversial move from Palermo in the summer. Having left the Sicilian giants for £7.5m, after netting 50 League goals in two seasons, the 28-year-old has taken his scoring touch along with him to the Stadio Artemio Franchi.

Some strikers often struggle to find their feet in new surroundings as Gilardino has found out to his cost at the San Siro. But Toni has proved himself to be mature enough, both physically and mentally, to instantly make himself an untouchable in the Viola starting XI.

"If I am getting so many goals, it’s because the whole squad is playing well," said the humble attacker. "I feel good physically, and I think it shows."

Big Luca really needs to take more credit though. The ex-Vicenza man is a player who does it all. He shoots and scores from all angles with his head and his feet. He attacks spaces, but can also hold up the ball up with his immense strength that so often annoys opposing defenders and Coaches alike.

After netting six goals in seven games, the former Brescia man grabbed a hat-trick on Saturday as the 4-1 win over Parma took Cesare Prandelli’s talented troops into a well deserved fourth place, as well as taking himself to the top of the scoring charts. If his consistency doesn’t desert him, then Toni may not only replace the void left by Gabriel Batistuta in Florence, but he could also fire his side into next season’s Champions League.
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 09:54:01 #217
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_31674777
Nog enkele foto's van zondagavond, ook het muntstuk dat door de AS-supporters naar de scheidsrechter wordt gegooid, terwijl ze het geld daar ook beter kunnen gebruiken.

pi_31675199
Serie A TOTO spelers opgelet, de eerstkomende speelronde is A.S. WOENSDAG – 26-10 al!

(Met o.a. Inter - Roma)
pi_31677898
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 14:22:04 #220
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_31679602
quote:
AS Roma moet weer eens dokken door fans

De Italiaanse voetbalbond heeft AS Roma een boete van 25.000 euro opgelegd. De Romeinse club moet weer eens boeten voor het wangedrag van de eigen fans. Die hadden scheidsrechter Gianluca Paparesta afgelopen zondag bekogeld tijdens de derby tegen Lazio.

In de tweede helft lukte het één van de aanhangers om de arbiter met een muntstuk in het gezicht te raken. Paparesta was juist bezig om de bakkeleiende Paolo Di Canio en Cristian Chivu uit elkaar te halen, nadat hij een vrije trap had toegekend aan Lazio in de 74ste minuut.

Paparesta hield er een snee aan over in zijn gezicht, maar floot de negentig minuten wel vol. Het verhitte duel eindigde in een 1-1 gelijkspel.

Het is niet voor het eerst dat een scheidsrechter slachtoffer is in het Stadio Olimpico bij een wedstrijd van AS Roma. Een jaar geleden kreeg Anders Frisk al eens een aansteker tegen zijn hoofd toen hij tijdens de rust van een Champions Leagueduel zijn kleedkamer op zocht.
De schande van Rome heeft er weer een boete bij, terecht.
pi_31682823
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 15:29 schreef DeVinger het volgende:

Juventus is daarom ook de echte rivaal van Inter..
pi_31693997
Vanwege het grote verschil in de resultaten thuis en uit zal Fiorentina vanavond in de derby tegen en in Siena met Tonin als eenzame spits opereren.
pi_31696780
En dan Fiore er zeker vlak achter,
pi_31697395
Inter wil een ruil in de winterstop tussen Pizarro en Cassano.

Daar mag dan wel flink wat geld bij.
pi_31697593
Nou contract loopt dan nog een half jaar.. Meer dan 5 miljoen ofzo zou al teveel zijn.
pi_31697702

Een juve fan nog ene mooie wallpaper nodig?

woensdag 26 oktober 2005 @ 12:27:01 #227
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_31697857
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 12:06 schreef DIGGER het volgende:
Inter wil een ruil in de winterstop tussen Pizarro en Cassano.

Daar mag dan wel flink wat geld bij.
Dan zal het niet doorgaan, zoveel geld heeft AS namelijk niet te besteden.

pi_31698011
Die van de Lazio Ultra's
  woensdag 26 oktober 2005 @ 13:30:50 #229
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_31699207
Demetrio Albertini in de belangstelling van AS, hij heeft met Atalanta Bergamo ervaring opgedaan in strijden tegen degradatie, goed over nagedacht van AS!
pi_31700326
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 13:30 schreef M0NTANA het volgende:
Demetrio Albertini in de belangstelling van AS, hij heeft met Atalanta Bergamo ervaring opgedaan in strijden tegen degradatie, goed over nagedacht van AS!
Jezus, dat zou nog echt een miskoop zijn

Zijn weer lekker dramatisch bezig daar in Rome, net als vorig seizoen. Vraag me toch af waar het probleem ligt. Ze hebben goede trainer en een aardige selectie. Misschien zijn alle andere teams er gewooon op vooruit gegaan
pi_31700707
Denk het ook.
En bij de AS draait alles om Totti en niet om het team. Daar kan het ook aan liggen.
pi_31709180
Eerste helft Inter - AS Roma gekeken. Leuke pot zeg

Prachtige goal van Totti.
pi_31709394
Blijf het herhalen: TONI
pi_31709443
Heeft iemand de samenvatting van Inter - AS, wil ik echt heel graag zien

Die klote NOS liet maar weer eens welgeteld 1 wedstrijd zien en nog en toaal onboeiende ook (:@ laat eens wat meer italiaans zien ipv engelse rotzooi)
AFC Ajax
pi_31709763
<-----
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_31710445
Ik zie net dat Veron en Totti nog in de laatste minuut rood hebben gehad

Ik heb de tweede helft afgezet
pi_31716808
Fiorentina schitterende zege, met Toni nu op 11 treffers uit 9 duels.
Opmerkelijk dat bij Siena Chiesa op de bank begon.
Belangrijk voor Fiorentina: Dit was pas hun 1e wedstrijd zonder tegengoal.

Lazio in de laatste minuut op strafschop (Oddo) een onverdiend punt gepakt tegen Chievo dat de gehele match beter was. Rocchi was wederom trefzeker voor Lazio.

Milan kwam met veel geluk goed weg bij Empoli, dat heel veel kansen op de 2-0 had gemist alvorens de wedstrijd kantelde.
Gilardino met 2 en Vieri met z’n 1e goal voor Milan zorgden voor de op papier comfortabele 1-3, maar dat was dus vertekend.

Inter – Roma was een gave match, Montella vloog voor het eerst dit seizoen, Totti prikte er 2 in en Roma had al veel meer kunnen scoren toen Adriano eerst 1-3 maakte en later, blunder van Doni, nog 2-3.
Verder kwam het niet, op rood voor Totti en Veron na.
1e uitzege van Roma dit seizoen en de 1e zege bij Inter sinds 1994.

Bij de topscorders Toni nu een straatlengte voor en veel grote namen zijn inmiddels terug te vinden op 5 goals, Adriano, Cruz, Sheva, Gilardino, Trezegoal, Rocchi.

Juve dus hun eigen record uit 1985-1986 gebroken, toen de ploeg de 1e 8 matchen wist te winnen.
Of het er 10 worden is de vraag, dit weekend is het immers Milan – Juve.

In de Serie B heeft Mantova de topper tegen nummer 2 Torino met 1- gewonnen, hiermee komt mantova nu op 9 zeges, 3 gelijke spelen en nog geen nederlaag dus 30 uit 12.
Modena is de nieuwe nummer 2 met 23 uit 12, Torino nu 3e met 22 uit 12.
Een serieuze kloof dus geslagen door Mantova.
  donderdag 27 oktober 2005 @ 09:21:11 #238
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_31717499
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 08:07 schreef DIGGER het volgende:

Lazio in de laatste minuut op strafschop (Oddo) een onverdiend punt gepakt tegen Chievo dat de gehele match beter was. Rocchi was wederom trefzeker voor Lazio.
Klopt niet helemaal, Lazio had bij rust al met 2-0, 3-0 of zelfs 4-0 voor moeten staan. Pas in de tweede helft begon Chievo te voetballen. De wedstrijd kende dus twee totaal verschillende helften en over de gehele wedstrijd gezien, is een 2-2 gelijkspel terecht.
pi_31718917
Mancini: "Francesco Totti’s goal was wonderful, though I would’ve preferred not to see it."

pi_31732849
Trezeguet... Prachtig gemiddelde weer.

En Juve ongeslagen, mooi hoor.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_31736687
Competitie wordt zo niet spannend..
Denk dat Juve kampioen zal worden en dat Milan,Inter en Fiorentina de CL plekken krijgen.
Maar van de ene kant het seizoen is nog lang.
pi_31746493
Mancini en Veron voor 2 wedstrijden geschorst (Tegen oud clubs Samp en Lazio) en die slager van Inter ook geschorst voor dit weekend. Totti 1 match geschorst.

Inter heeft nu al meer nederlagen geleden dan in het gehele vorige seizoen.

En Milan zal Jaap Stam geen strobreed in de weg leggen om deze zomer al terug te keren naar Nederland, ook al loopt zijn contract dan nog 1 jaar door.
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 10:38:57 #244
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_31748625
Jaap Stam heeft dan ook niet echt gebracht wat ze van hem verwacht hadden, bij Lazio haalde hij wekelijks een hoger niveau. Toch blijft het een topverdediger.
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 11:12:44 #245
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_31749345
Stukje geschiedenis (Vincenzo Paparelli) in: [CENTRAAL] Het grote S.S. Lazio topic Deel II
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 11:40:16 #246
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_31750002
Morgenavond Milan - Juve, de koploper zou al een aardig gat kunnen slaan en wellicht het kampioenschap al vroegtijdig kunnen beslissen.

Pipo Inzaghi wordt overigens in verband gebracht met een verhuur aan het Franse Bordeaux.
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 11:45:40 #247
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_31750118
De Italiaanse media pusht Cristian Chivu richting Milan, maar hijzelf én zijn club ontkennen een transfer.
pi_31750883
Nou, grote vraag voor morgenavond lijkt te worden wie er naast Gilardino in de spits zal staan bij Milan, want Sheva lijkt het niet op tijd te gaan redden, heeft nog te veel last van z'n hiel.

Dus wordt het Inzaghi, net terug van een lange blessure maar zondag wel de winnende scorende tegen Palermo of Vieri, die woensdag z'n 1e goal maakte.
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 12:23:40 #250
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_31750978
Denk het ook.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')