Was het niet iets van cous cous dan?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:32 schreef apestaartje het volgende:
[..]
Nee, dit was het niet (beetje laat antwoord, maar goed). Het deed uiterlijk meer denken aan grof uitgevallen cous cous (bolletjes van zo'n 4 mm doorsnee), en het had de kleur van rode kool. Paarsig roze, dus.
Ik zit hier nog wel even... kut tentamen... moet eerst maar eens gaan afstuderen....gvd....quote:Op maandag 31 oktober 2005 02:55 schreef Nembrionic het volgende:
hier nog iemand/
Weet ik, elk half uurtje even gedachten verzetten. Op zich geen vervelend onderdeel, maar het was alweer even geleden dat ik aan de wiskunde bezig was, alles is wat roestig...quote:Op maandag 31 oktober 2005 03:18 schreef Nembrionic het volgende:
hmmm en toch op fok huh?
Helpt niet veel, kan ik je uit ervaring vertellen
Doe ze op een stokkie en dan op de BBQ, is het toch momenteel weer voorquote:Op maandag 31 oktober 2005 03:38 schreef Nembrionic het volgende:
ik wordt hier leven opgevreten door 18 (ja, ik heb ze geteld) muggen
Idee, maar wel een klotewerkje... lijkt me... Kak, ik moet echt nog even wet theorietjes erin krijgen voor morgen... zucht....quote:Op maandag 31 oktober 2005 03:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Doe ze op een stokkie en dan op de BBQ, is het toch momenteel weer voor![]()
Oh ja dat ken ik! Komt zo een mailtje die kant op denk ikquote:Op maandag 31 oktober 2005 03:38 schreef BBQ-kip het volgende:
Ben lekker nog bezig eigenlijk
En net even lekker met een goeie vriendin zitten beppen, zit in Australië dus dan is het handig als ik laat nog wakker ben
Hoef morgen toch niet te werken, dus kwam mooi uit, en daarbij komt, 's nachts heb ik de beste ingevingen voor mijn scriptie en dergelijke
Hoe issie met u? (mag ook per mail verder)
Hè gadverquote:Op maandag 31 oktober 2005 03:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Doe ze op een stokkie en dan op de BBQ, is het toch momenteel weer voor![]()
Theorie sucks... maar toch ook weer niet...quote:Op maandag 31 oktober 2005 03:39 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Idee, maar wel een klotewerkje... lijkt me... Kak, ik moet echt nog even wet theorietjes erin krijgen voor morgen... zucht....
Eigenlijk niet echt. Ja, zuurkool met spekjes en rookworstquote:Op maandag 31 oktober 2005 03:38 schreef pino.in.disguise het volgende:
EN? Hebben jullie nog herfstvoer![]()
Doe een kooi om jezelf heen:quote:Op maandag 31 oktober 2005 03:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hè gadver
Moet ik ze eerst vangen. Nu moet ik zeggen dat ik er aardig in bedreven van en ze gewoon met m'n handen van. Maar ze worden steeds gewiekster
Het is ook niet erg herfstweer momenteel.quote:Op maandag 31 oktober 2005 03:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eigenlijk niet echt. Ja, zuurkool met spekjes en rookworst
Typisch herfst? Niet echt dat ik![]()
GRMBLquote:Op maandag 31 oktober 2005 03:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Doe een kooi om jezelf heen:
[afbeelding]
Ok flauw
Maar een hor voor je ramen of deuren is erg handig hoor![]()
Ja, er is een wild-topic gaande hier ergens...quote:Op maandag 31 oktober 2005 03:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Het is ook niet erg herfstweer momenteel.
Maar ik wel alvast kooktijdschriften gehaald met allemaal lekkere receptjes en verhaaltjes erin over paddestoelen en wild etc etc
Ik moet wild nog een beetje ontdekken, ben er (nog) niet zo'n fan van, maar heb ook nog niet zooo heel lang geleden lamsvlees enzo ontdekt, dus wie weet wat er nog komt.quote:Op maandag 31 oktober 2005 03:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, er is een wild-topic gaande hier ergens...![]()
Lekker hequote:
Ik ben er op zich wel aardig mee en het onderwerp valt wel mee (Green's, Stokes', etc...), maar de docent geef de meest kinderachtige tentamens. Ik snap het wel, los alles zo op. Hij vraagt echter de letterlijke definities van alles, werkelijk onzinning... Soms 2/3 alineas aan randvoorwaarden...quote:Op maandag 31 oktober 2005 03:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Theorie sucks... maar toch ook weer niet...
Vervelend als je iets moeilijk vindt maar toch ook weer leuk
Wiskundige theorietjes neem ik aan?
Ik hou me momenteel bezig met de leertheorieën en dan gericht op revalidatie, leuk, maar veel teveel over te vinden (vind het nogal moeilijk om te schiften erin)![]()
Oei, dat zegt me helaas (?) helemaal nietsquote:Op maandag 31 oktober 2005 03:59 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Ik ben er op zich wel aardig mee en het onderwerp valt wel mee (Green's, Stokes', etc...),
Letterlijke definitief vragen is zo nutteloos... hij heeft er niets aan en jij nog minder...quote:maar de docent geef de meest kinderachtige tentamens. Ik snap het wel, los alles zo op. Hij vraagt echter de letterlijke definities van alles, werkelijk onzinning... Soms 2/3 alineas aan randvoorwaarden...
Precies, maar deze kerel heeft wel meer kronkels in zijn hoofd. Nadat het engels onderwijs hier al 3 jaar geleden is doorgevoerd en hij enkel nog les geeft uit engels talige boeken, verwacht hij nog steeds dat het tentamen in het Nederlands gedaan wordt. Wat dus betekent dat je zijn letterlijk definities ook nog moet vertalen. Nu heb ik lang in het buitenland gewoodt, maar dan is dit nog lastig om helemaal naar zijn wens te doen.quote:Op maandag 31 oktober 2005 04:08 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oei, dat zegt me helaas (?) helemaal niets
[..]
Letterlijke definitief vragen is zo nutteloos... hij heeft er niets aan en jij nog minder...![]()
Als je docent iets zou weten van hoe het leren verloopt, zou hij weten dat je er niets aan hebt, als je het al uberhaupt kunt onthouden![]()
![]()
Binnenkort is over 8 maanden, dus dat valt mee. Ik studeer eerst af en ga dan meteen in Engeland aan de slag. Inmiddels wel enorm veel zin om aan het werk te gaan en eindelijk iets ruimer te kunnen leven. Daarbij gewoon ook weer toe aan een nieuwe omgeving...quote:Op maandag 31 oktober 2005 04:24 schreef BBQ-kip het volgende:
Definities exact vertalen, hoe kom je erop...
Ik heb het met een aantal begrippen moeten doen, om in Nederland eenduidigheid erin te krijgen, dus ik weet wat je bedoelt, verschrikkelijk is het.
Heel jammer dat zulk soort dingen de stof helemaal kunnen overschaduwen, lijkt me niet de bedoeling.
Je gaat overigens binnenkort toch weer naar het buitenland, had ik dat goed begrepen?
Ik ga ook tukken, tentamen begint over 4 uur, haha... Schotland is ook leuk!quote:Op maandag 31 oktober 2005 04:45 schreef BBQ-kip het volgende:
Nou, 8 maanden zijn zo voorbij
Leuk hoor, ik zou me ook wel een tijdje in het Britse willen vestigen, maar dan liever Schotland![]()
Ik ga tukken nu, slaap lekker (alvast)![]()
Daar heeft ze niks van gegeten. Eerst paar dagen mocht ze toch niks en daarna gewoon wat kliekjes van thuis. Ik dacht dat het eten daar wel mee zou vallen, maar het was echt verschrikkelijk, ik begrijp niet waarom het zo slecht is...quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:52 schreef rashudo het volgende:
Is weer iets anders dan het ziekenhuisvoedsel he
Welk ziekenhuis was dat dan? Ik geloof dat dat echt per ziekenhuis verschilt.. Ik hoop dat ze snel weer herstelt.quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:38 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Daar heeft ze niks van gegeten. Eerst paar dagen mocht ze toch niks en daarna gewoon wat kliekjes van thuis. Ik dacht dat het eten daar wel mee zou vallen, maar het was echt verschrikkelijk, ik begrijp niet waarom het zo slecht is...
In Leiden, LUMC... Ik schrok echt...quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:21 schreef rashudo het volgende:
[..]
Welk ziekenhuis was dat dan? Ik geloof dat dat echt per ziekenhuis verschilt.. Ik hoop dat ze snel weer herstelt.
Wat is een magezine? Bedoel je iets van een magazijn of juist een tijdschrift (magazine)?quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:24 schreef karper het volgende:
heb vandaag 3 kookboeken aangeschaft en 1 magezine:
magezine:
saisonner
kookboeken:
da's pas koken-deserts
da's pas koken-chocolade
europa's chef-koks presenteren
in het magezijn stonden gewoon wat leuke dingetje
de eerste 2 boeken waren lekker goedkoop en zitter aardige recepten bij.
laatse boek is echt geweldig 830 blz vol met basis recepten en echte top recepten, prachtig boek en echt het hebben waard
Heb in het LUMC ooit in het restaurant gegeten en ik heb idd ook wel eens beter op!!quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:03 schreef Drive-r het volgende:
[..]
In Leiden, LUMC... Ik schrok echt...
Nou moet ik dat blad ook kopen. Jullie worden bedankt.quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:55 schreef BBQ-kip het volgende:
Magazine bedoelt Lars
Ik heb ook het blad Saisonnier gekocht, mooi blad al vind ik het jammer dat er reclames instaan voor cacaoboterpoeder om vlees mee te bakken enzo... had ik niet echt verwacht.
Maar verder erg veel informatie en mooie verhalen en recepten
(Verder ook nog de Elle eten en de Good Food meegenomen en meteen 20 euro lichter)
Mijn vader is dus wel eens beneden gaan eten, ik heb alleen gezien wat ze hun patienten voeren. Maar goed, ik was druk bezig voor mijn tentamens, maar eten moet je toch. Ik lief gevraagd of ik de magnetron van de zusters mocht gebruiken en elke dag maar kliekjes of wat verse opwarm maaltijden van de groentenboer (en ja, die maakt ze echt vers!) meegenomen voor mijzelf en mijn moeder. Heb ik mijn maaltijd en meteen even het verplichte bezoekje gedaan... zij allang blij dat ze normaal eten kreeg...quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:41 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Heb in het LUMC ooit in het restaurant gegeten en ik heb idd ook wel eens beter op!!![]()
Misschien nog wat leesvoer over ziekenhuis eten:
[Recensies] Ziekenhuis maaltijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |