abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31054616
quote:
ALMERE - De Almeerse ondernemer Frank van Wichen wil moslim worden zodat hij zijn meubelzaak iedere zondag voor het publiek kan openen.

In de winkeltijdenwet staat dat een winkel die anders dicht moet blijven, toch open mag als de eigenaar van de zaak een geloofsovertuiging heeft die een andere rustdag hanteert dan de zondag. Van Wichen zou dan op vrijdag zijn zaak moeten sluiten. Voor hem zou dat de oplossing zijn. Anders ziet hij zich gedwongen zijn bedrijf per 1 januari te sluiten. "Mijn zaak mag nu twaalf zondagen per jaar open. Zet ik de deuren vaker open op zondag, dan krijg ik een boete van 2500 euro per overtreding. Mijn omzet haal ik op die dag, omdat de man en de vrouw nu eenmaal samen een bank, een fauteuil of een kast willen kopen."

Hij hoopt dat hij snel tot het moslimgeloof wordt toegelaten
Telegraaf = Bron

wat een onzin alleen om winkel te openen op zondag dan moet je moslim zijn
als hij dat wilt moet ie meedoen met de ramadan etc.

Reageer normaal - neem geen voorbeeld van Telegraaf reacties
http://www.telegraaf.nl/b(...)smoslim__worden.html
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_31054746
hahaha, wel een goede reden om moslim te worden
pi_31054820
zullen we zeggen dat AH ook een islambedrijf wordt dan kunnen ze zondag open zijn
pi_31054857
Ik geef hem groot gelijk
  vrijdag 30 september 2005 @ 12:05:49 #5
3185 Adelante
To let it go now
pi_31054865
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 12:04 schreef Meki het volgende:
zullen we zeggen dat AH ook een islambedrijf wordt dan kunnen ze zondag open zijn
goed plan, in plaats van de hamsterweken krijgen we de rammadan weken, waarbij je zo veel mogelijk niks moet kopen
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_31054908
Grandioos, de nederlandse middenstand heeft ook een onuitwisbare invloed gehad op de ontwikkeling van het Protestantisme, en het Calvinisme speciaal ....

Laat de nederlandse middenstand nu maar lekker hun invloed uitoefenen op de Islam ...
Ik voorspel binnen enige jaren schisma's en afscheidingen van jewelste ..

De Nederlandse Hervormde Moslimgemeente, 'contra-remonstrantse Al-Waheed Moskee-en' ....,
en dan een oecumenische beweging die de verschillende moslim-kerkjes weer gaat koppelen, waarbij de Staatkundig gereformeede Moslims zich natuurlijk duidelijk afzetten tegen deze vooruitstrevende oecumenie in de Nederlandse MoslimUnie ...
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_31054911
quote:
In de winkeltijdenwet staat dat een winkel die anders dicht moet blijven, toch open mag als de eigenaar van de zaak een geloofsovertuiging heeft die een andere rustdag hanteert dan de zondag.
Wat een belachelijke wet. Ik hoop dat het niet waar is of anders voorbehouden aan het kennelijk achtergestelde Almere.
pi_31054938
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 12:06 schreef Monidique het volgende:

[..]

Wat een belachelijke wet.
mooie wet

toch zie ik AH open in de stad van Amsterdam
ze overtreden de regels niemand die ervan iets zegt
pi_31055027
Trotse mamma :)
pi_31055198
-edit: Als je je niet normaal uit kan laten over moslims, reageer dan gewoon niet meer in topics die hier ook maar enigszins betrekking op hebben-

[ Bericht 86% gewijzigd door kLowJow op 30-09-2005 14:15:52 ]
Islam=facisme
pi_31055231
Ik zou boedist worden, maar die man kan blijkbaar niet helder denken.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_31055348
Zeer belachelijke wet, hopelijk dat de actie van deze man de wet doet veranderen.
eeeh
pi_31055407
-edit: zinloze belediging-

[ Bericht 81% gewijzigd door kLowJow op 30-09-2005 14:16:44 ]
pi_31055660
-edit: idem-

[ Bericht 97% gewijzigd door kLowJow op 30-09-2005 14:16:12 ]
Islam=facisme
  vrijdag 30 september 2005 @ 12:28:39 #15
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_31055759
Ik vind het wel een ludieke protestactie

Maar natuurlijk is de beste man een vuile dhimmi, lage bekeerling, enz, enz, en dient z.s.m. buiten het democratische proces gezet te worden.

[ Bericht 6% gewijzigd door Finder_elf_towns op 30-09-2005 12:35:46 ]
pi_31056566
quote:
Ja, maar dan kan je er geen varkensvlees en alcohol meer kopen en moeten de kassières hoofddoeken om, en ga zo maar door. Geen goed idee. Die meubelboer is ook niet slim want als-ie idd moglim mag worden moet-ie zich ook zo gaan gedragen met alle gevolgen van dien.
  vrijdag 30 september 2005 @ 12:55:37 #17
129569 SpugendeLama
Hallowed are the Ori
pi_31056588
De meeste mensen zijn in het verleden om minder moslim geworden, bin laden was al zeer te spreken over de nieuwe aanwas dus dit zal hem deugd doen
I have an imaginary friend too. His name is loopy. He’s a polar bear who helps me fight crime.
  vrijdag 30 september 2005 @ 12:57:02 #18
129569 SpugendeLama
Hallowed are the Ori
pi_31056628
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 12:54 schreef progrock het volgende:

Die meubelboer is ook niet slim want als-ie idd moglim mag worden moet-ie zich ook zo gaan gedragen met alle gevolgen van dien.
En... wie gaat dat controleren?
Groen-links en hun AEL milities?
I have an imaginary friend too. His name is loopy. He’s a polar bear who helps me fight crime.
  vrijdag 30 september 2005 @ 12:58:26 #19
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_31056665
Creatief gevonden. Die winkelsluitingstijdenwet is sowieso niet meer van deze tijd. Om kleine middenstanders te beschermen zijn betere methoden denkbaar zoals een maximum aantal openingsuren of dagen.
Vampire Romance O+
pi_31057289
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 12:57 schreef SpugendeLama het volgende:

[..]

En... wie gaat dat controleren?
Groen-links en hun AEL milities?
Het schijnt dat moslims elkaar controleren, vooral tijdens de ramadan, en dat ze dan op hun sodemieter krijgen van de iman. Ga je lekker? Laat mij maar heiden zijn. Bevalt me prima.
pi_31058081
Zo creatief gevonden is het ook niet, want de Islam heeft geen algemeen geaccepteerde 'rustdag'.
pi_31058112
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 13:18 schreef progrock het volgende:

[..]

Het schijnt dat moslims elkaar controleren, vooral tijdens de ramadan, en dat ze dan op hun sodemieter krijgen van de iman. Ga je lekker? Laat mij maar heiden zijn. Bevalt me prima.
Voorzover er al sprake is van 'controle' gaat dat alleen op voor de eigen kring. Je denkt toch niet echt dat een of andere marokkaan gaat controleren hoe deze man invulling geeft aan zijn geloof he?
  Moderator vrijdag 30 september 2005 @ 14:09:41 #23
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_31058704
en dan nog, die buurtcontrole heeft geen wettelijke macht dus als de man zegt dat hij moslim is dan is hij dat ook vind de rest van de moslims van niet
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_31058772
Is de Mekishop eigenlijk open op zaterdag
pi_31058807
Ahoewel het natuurlijk erg lastig zal zijn af te zien van het aangrijpen van het woordje "moslim" in de TT om maar weer eens op deze groep mensen af te geven, lijkt het me zinvoller de discussie meer richting het bespreken van dergelijke wetten te laten gaan.
pi_31058915
De winkelsluitingstijden zijn ingevoerd door de Nazi's en dit was ook een van de weinige wetten waarmee de winkeliers het toen eens waren om te voorkomen wat er nu gebeurd.
pi_31059123
Het is van de zotte dat een ondernemer een dergelijke stap moet zetten, omdat we in dit zieke land ons nog altijd laten leiden door een bepaalde geloofsovertuiging die voorschrijft dat zondag een rustdag is. Geen gelovige is verplicht om op zondag te gaan winkelen, maar dat betekent nog niet dat er geen winkel open mag zijn voor mensen die dat WEL willen...

Het is wel de mooiste reden ooit die ik heb gehoord voor iemand om moslim te worden
  vrijdag 30 september 2005 @ 14:28:11 #28
118447 Tique3
deze avater kreeg aandacht :7
pi_31059240
Ik ben niet gelovig, ik noem mijzelf een atheïst, dan zou ik toch ook mijn winkel op zondag open kunnen houden. Ik vind dat er geen 'algemene rustdag' is/hoort te zijn.
Geef mij commentaar!
Als je mij serieus neemt, dan doe ik dat ook :7
pi_31059735
Wat een regels allemaal .....
  vrijdag 30 september 2005 @ 14:50:38 #30
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_31059920
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 13:47 schreef HiZ het volgende:
Zo creatief gevonden is het ook niet, want de Islam heeft geen algemeen geaccepteerde 'rustdag'.
Hey, check NWS-feedback even als je wil.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_31062840
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 11:57 schreef Meki het volgende:
Dat doet hij ook als hij moslim wordt ... maar hij zondigt dan gewoon
Het mooie van goddienstvrijdheid is dat je maar hoeft te zeggen dat je ergens in gelooft en dan hoor je automatisch tot die groep. Jij volgt toch ook niet 100% op de letter nauwkeurig (ondubbelzinnig) het geloof op net als je ouders? Iedereen doet dat op zijn eigen manier.

Als de winkelier dood is, bepaalt 'Allah' wel of hij het goed heeft gedaan. Dus niet jij Meki!
Doe eens wild ....
pi_31062938
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 12:07 schreef Meki het volgende:
mooie wet
Waarom is het een mooie wet?
Wat heb je liever ...
een specifieke uitzondering voor Islamitisch geloof
of dat iedereen zelf mag kiezen welke vrije dag ze willen nemen?
quote:
toch zie ik AH open in de stad van Amsterdam
ze overtreden de regels niemand die ervan iets zegt
Welke regels overtreden ze... kun je de bron geven?
Doe eens wild ....
  vrijdag 30 september 2005 @ 17:47:57 #33
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_31062987
Die winkeltijdenwet is natuurlijk ook gewoon een lachertje.

Belachelijk gedoe.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  vrijdag 30 september 2005 @ 18:58:47 #34
272 R@b
No-nonsens
pi_31064963
quote:
Ja, maar dan moeten ze op een andere dag weer dicht, dus dat schiet niet op.

Overigens lijkt de AH al op een islambedrijf, want ze verstrekken hoofddoekjes in de bedrijfskleur aan daar werkende moslima's.
R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_31065180
Zijn er toch nog positieve kanten aan moslims.
pi_31066163
quote:
Moslim worden is niet zo moeilijk. Je moet in aanwezigheid van twee andere moslims verklaren dat er geen andere god is dan Allah en dat Mohammed zijn boodschapper is. That's it. Als je een vrome moslim wil zijn, bid je vijf keer per dag, geef je een deel van je inkomen aan de armen, vast je één keer per jaar, en ga je tenminste één keer in je leven naar Mekka (indien mogelijk). Maar niet alle moslims zijn vroom. Officiëel is de periode tussen carnval en pasen de Katholieke vastenperiode. Maar er zijn nog maar heel erg weinig Katholieken die zich daaraan houden. Toch worden ze katholiek genoemd. Als deze meneer zich dus bekeert tot de Islam, hoeft hij nergens te bewijzen dat hij er ook daadwerkelijk iets aan doet. Als je het mij vraagt is dit gewoon een lepe ondernemer die gebruik maakt van de stemming in de samenleving, om publiciteit te krijgen voor zijn gezeur over het gebrek aan winkelzondagen.

Bovendien denk ik dat zijn plan geen kans van slagen heeft. In de Amsterdamse Rivierenbuurt heb je een Joodse bakker die op zondag open is. Die vrijstelling hebben ze gekregen vanwege hun geloof. Voorwaarde is wél dat de winkel op zaterdag dicht is. De meneer uit het Telegraaf-verhaal zal dus op zich kunnnen regelen dat hij elke zondag open mag zijn, maar dan moet ie wel op zaterdag dicht. En dat zal ie niet willen.
  vrijdag 30 september 2005 @ 19:48:20 #37
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_31066302
Dus als de top van de Aldi en Lidl ook moslim word kan ik ook op zondag m'n boodschappen daar doen ?

Maandag gelijk ff een mailtje sturen met dit briljante idee.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  vrijdag 30 september 2005 @ 19:59:30 #38
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_31066614
Ik vraag me af hoe dat zit als je atheist bent.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 30 september 2005 @ 20:00:51 #39
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_31066654
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 19:59 schreef Pietverdriet het volgende:
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  vrijdag 30 september 2005 @ 20:05:16 #40
45206 Pietverdriet
pi_31066781
Ga maandag eens bellen met het gemeentehuis in almere.
pi_31068702
Ik wens de goede man veel sterkte bij zijn besnijdenis
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_31072021
Ik vind het sowieso gewoon stom als jeje winkel niet open mag houden op welke dagen je maar wil. Als iemand geen geloof heeft, dan heeft diegene toch ook geen rustdag? Als iemand wel een geloof heeft waarin de zondag een rustdag is, dan hou diegene de winkel toch dicht om zijn geloof??

Dus ik zie sowieso het probleem niet, laat mensen toch gewoon zelf hun keuze maken voor openingsdagen. En als dat dan oneerlijk gevonden wordt 7 dagen per week open. Nou wees dan geen gelovige! Je kiest toch ergens voor, dan moet je niet boos worden of iets oneerlijk vinden omdat iemand anders er voordeel uit zou halen...

Stomme tegenstrijdige gedoe altijd.
Auteur van deze post aanvaard geen enkele aansprakelijkheid voor de eventuele gevolgen van foutieve of gewijzigde informatie.- All rights reserved.
pi_31072027
Jammer voor die man dat hij dit moet doen om zijn winkel open te houden.
stupidity has become as common as common sense was before
  vrijdag 30 september 2005 @ 22:50:53 #44
67478 Radjesh
Dire Straits!
pi_31072196
Rustdagen? Dan blijven die mensen die willen rusten lekker thuis, en de mensen die willen winkelen, die gaan winkelen. Probleem opgelost.
pi_31072251
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 22:50 schreef Radjesh het volgende:
Rustdagen? Dan blijven die mensen die willen rusten lekker thuis, en de mensen die willen winkelen, die gaan winkelen. Probleem opgelost.
jep juist - de wetten moeten verboden worden
elke winkel moet 24 uur open zijn
pi_31073913
Drie keer vertellen dat allah de man is. Geweldig weer een muslim??
Maar wanneer wordt deze persoon er op aangesproken dat ie een niet zo geweldige muslin is?
pi_31073978
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 14:09 schreef sp3c het volgende:
en dan nog, die buurtcontrole heeft geen wettelijke macht dus als de man zegt dat hij moslim is dan is hij dat ook vind de rest van de moslims van niet
Juist.
pi_31074078
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 12:54 schreef progrock het volgende:

[..]

Ja, maar dan kan je er geen varkensvlees en alcohol meer kopen en moeten de kassières hoofddoeken om, en ga zo maar door. Geen goed idee. Die meubelboer is ook niet slim want als-ie idd moglim mag worden moet-ie zich ook zo gaan gedragen met alle gevolgen van dien.
ach joh, er zijn tegenwoordig ook opblaasbare bankstellen, gaat ie die toch gewoon verkopen
pies on joe toe
pi_31076353
quote:
Misschien zou AH dan echt shoarma lamsvlees gaan verkopen ipv ordinair gekruid varkensvlees. iets wat voor supermarkten echt heel ingewikkeld lijkt te wezen.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 01:52:20 #50
129569 SpugendeLama
Hallowed are the Ori
pi_31076903
Zijn voorhuid is een martelaar voor het MKB
pi_31076996
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 19:44 schreef Shakermaker het volgende:

[..]
De meneer uit het Telegraaf-verhaal zal dus op zich kunnnen regelen dat hij elke zondag open mag zijn, maar dan moet ie wel op zaterdag dicht. En dat zal ie niet willen.
Vrijdag dan. Geinstitutionaliseerde discriminatie, geweldig.
Laat het lekker aan de winkeleigenaren over wanneer ze open wilen zijn.
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
pi_31077218
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 01:57 schreef Overlast het volgende:

[..]

Vrijdag dan. Geinstitutionaliseerde discriminatie, geweldig.
Laat het lekker aan de winkeleigenaren over wanneer ze open wilen zijn.
ja idd toch wel bezopen dat je dan een fasictisch geloof moet gaan "aanhangen" om je zaak te runnen. ik ben ervoor om meer vrijheden te creeeren voor ondernemers. beschamend dat je dan als moslim door het leven moet.
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 02:28:17 #53
129569 SpugendeLama
Hallowed are the Ori
pi_31077392
Zou Wilders hier kamervragen over gaan stellen?
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 08:57:20 #54
45206 Pietverdriet
pi_31078530
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 23:50 schreef bonke het volgende:

[..]

ach joh, er zijn tegenwoordig ook opblaasbare bankstellen, gaat ie die toch gewoon verkopen
Opblaasbare bankstellen klinkt erg moslim terrorist
pi_31106749
Verkeerd uitgangspunt van deze meneer.

Er staat trouwens in die wet, dat je ter goeder trouw moet kunnen aandragen dat je een bepaalde levensovertuiging hebt.
Na dit bericht weet heel Nederland dat deze meneer het alleen maar om zijn winkeltje te doen is.

Gelul dit.
Zwaar werk is lekker, hoef ik niet meer naar de sportschool.
  zondag 2 oktober 2005 @ 11:41:42 #56
46464 Flumina
Lekker ruig heien!
pi_31108556
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 02:28 schreef SpugendeLama het volgende:
Zou Wilders hier kamervragen over gaan stellen?
Hoe dan ook, het blijft belachelijk dat dit soort discriminatie wel is toegestaan. Het valt me wel vaker op dat gelovigen makkelijker onder bepaalde wetten of regels weg kunnen komen, die eigenlijk voor iedereen zouden moeten gelden.
we hebben een reëel probleem, dus we zoeken naar reële oplossingen
in dit specifieke geval maken twee helften één
  zondag 2 oktober 2005 @ 11:55:46 #57
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31108967
de reden dat meneer op zondag meer verkoopt, moet al genoeg zijn om hem een willekeurige doordeweekse dag dicht te laten gaan, om op zondag te kunnen floreren.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zondag 2 oktober 2005 @ 11:58:25 #58
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_31109028
quote:

[..]

Telegraaf = Bron

Anders staat 2/3 van die site vol met banners, gelijk al geen zin meer om te lezen
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  zondag 2 oktober 2005 @ 12:41:06 #59
3542 Gia
User under construction
pi_31110284
quote:

[..]

Telegraaf = Bron

Ik ken moslims, geboren in Turkije, die niet aan de ramadan meedoen. Dus waarom zou hij dat dan wel doen. Niemand die hem dat kan verplichten. Ik geef deze meneer groot gelijk.
  zondag 2 oktober 2005 @ 12:47:53 #60
3542 Gia
User under construction
pi_31110509
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 19:44 schreef Shakermaker het volgende:

Bovendien denk ik dat zijn plan geen kans van slagen heeft. In de Amsterdamse Rivierenbuurt heb je een Joodse bakker die op zondag open is. Die vrijstelling hebben ze gekregen vanwege hun geloof. Voorwaarde is wél dat de winkel op zaterdag dicht is. De meneer uit het Telegraaf-verhaal zal dus op zich kunnnen regelen dat hij elke zondag open mag zijn, maar dan moet ie wel op zaterdag dicht. En dat zal ie niet willen.
Hij hoeft dan niet op zaterdag dicht, maar op vrijdag, omdat dat bij moslims dé dag is om naar de moskee te gaan. (Hoeft hij natuurlijk nog niet naar de moskee te gaan.)

Hij kan dan dus op zaterdag én zondag gewoon open zijn. En dat zijn voor meubelzaken de beste dagen om te verkopen. Niet voor niets is het zo druk op koopzondagen in dit soort winkels.
  zondag 2 oktober 2005 @ 13:08:55 #61
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_31111205
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 12:47 schreef Gia het volgende:

[..]

Hij hoeft dan niet op zaterdag dicht, maar op vrijdag, omdat dat bij moslims dé dag is om naar de moskee te gaan. (Hoeft hij natuurlijk nog niet naar de moskee te gaan.)

Hij kan dan dus op zaterdag én zondag gewoon open zijn. En dat zijn voor meubelzaken de beste dagen om te verkopen. Niet voor niets is het zo druk op koopzondagen in dit soort winkels.
Een leuke optie zou kunnen zijn door zijn hele zaak naar een van de grootste stadscentra van het land te verhuizen (Amsterdam, Rotterdam of Den Haag). Dan hoeft hij niet elke zondag verplicht dicht. Het enige nadeel is dat hij geld kwijt is door reiskosten.
  zondag 2 oktober 2005 @ 13:09:25 #62
130077 Ivatje
miuw, miauw...
pi_31111224
Het is een goed idee!!
ha ha ha ha ha
  zondag 2 oktober 2005 @ 13:13:16 #63
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_31111373
Een ander geloof omdat je dan je zaak op zondag mag openen? Da's nu niet echt waar het geloof om draait. Een belachelijke reden. Volgens mij staat ie er niet helemaal bij stil wat het precies inhoudt en roept ie maar wat. Pffff.
(Un)masking for the greater good.
pi_31111382
quote:
Men, jouw posts worden steeds beter. Ik ben het nou alweer met je eens.
pi_31112001
quote:

[..]

Telegraaf = Bron

Ik heb een gruwelijke hekel aan westerse bekeerlingen.
Maar als je alleen wilt bekeren om zondag je winkel open te kunnen doen vind ik het top

[ Bericht 1% gewijzigd door JohnDope op 02-10-2005 13:49:33 (typF) ]
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_31112398
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 12:47 schreef Gia het volgende:

[..]

Neemt niet weg dat je grote vraagtekens kunt hebben over of de Islam uberhaupt wel een religieus verordende rustdag heeft. Vrijdag is inderdaad de dag voor gemeenschappelijk moskee-bezoek, maar daarmee is het nog niet automatisch ook een rustdag.
  zondag 2 oktober 2005 @ 14:01:35 #67
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31113177
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 13:40 schreef HiZ het volgende:

[..]

Neemt niet weg dat je grote vraagtekens kunt hebben over of de Islam uberhaupt wel een religieus verordende rustdag heeft. Vrijdag is inderdaad de dag voor gemeenschappelijk moskee-bezoek, maar daarmee is het nog niet automatisch ook een rustdag.
precies. hier in de buurt zijn de islamitische slagerijen gewoon open op vrijdag. maar ze sluiten eerder voor het gebed.
pi_31114973
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 19:08 schreef Bean. het volgende:
Zijn er toch nog positieve kanten aan moslims.
Tsja als je niet gebrainwashed bent zoals velen hier dan zou je weten dat er niet zoveel mis is met de Islam, het wordt alleen erg misbruikt voor alles.
  zondag 2 oktober 2005 @ 14:55:57 #69
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31115002
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 14:55 schreef Stratos het volgende:
het wordt alleen erg misbruikt voor alles.
door moslims ja.
pi_31115292
Door moslims zelf, overheden en de westerse media.
  zondag 2 oktober 2005 @ 15:05:40 #71
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31115306
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 15:05 schreef Stratos het volgende:
Door moslims zelf, overheden en de westerse media.
tuurlijk. hoewel die laatste twee actie----> reactie zijn.
  zondag 2 oktober 2005 @ 15:09:12 #72
129569 SpugendeLama
Hallowed are the Ori
pi_31115406
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 14:55 schreef Stratos het volgende:

Tsja als je niet gebrainwashed bent zoals velen hier dan zou je weten dat er niet zoveel mis is met de Islam, het wordt alleen erg misbruikt voor alles.
http://forum.fok.nl/topic/761361
pi_31115669
ik begrijp dergelijke onzinnige wetgeving niet helemaal. waarom wordt ie dan niet gewoon atheist. dan zou hij op alle dagen zijn winkel open moeten doen. waarom bemoeit de wet zich uberhaupt met dit soort zaken
[Love] Beyond this dejection there's beauty and grace
A glorious future we long to embrace
[Rage] (PAIN!) All the time, I have waited with rage
All the time, I was promised my salvation
pi_31119368
Als het positieve discriminatie van de moslims is, is het altijd goed.
  zondag 2 oktober 2005 @ 17:48:39 #75
8369 speknek
Another day another slay
pi_31119593
quote:
Niets, atheisten hoef je geen respect voor te hebben. In tegenstelling tot mensen die een irrationeel geloof hebben, die verdienen zonder enige duidelijke onderbouwing ontzettend veel respect en meegaandheid.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')