is extreem rechts aanwezig in de politiek dan, afgezien van Nawijn?quote:Op vrijdag 30 september 2005 10:03 schreef achterhetspoor het volgende:
Als een terecht veroordeelde racist. Tijd voor een nieuw cordon sanitaire om extreem rechts volgens mij.
Geert Wildersquote:Op vrijdag 30 september 2005 10:04 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
is extreem rechts aanwezig in de politiek dan, afgezien van Nawijn?
Die overigens ook al niet meer serieus genomen wordt
Lang leve de democratiequote:Op vrijdag 30 september 2005 10:03 schreef achterhetspoor het volgende:
Als een terecht veroordeelde racist. Tijd voor een nieuw cordon sanitaire om extreem rechts volgens mij.
Die persiflage was eng goed, niet "best aardig".quote:Op vrijdag 30 september 2005 10:14 schreef DzjieDub het volgende:
Edit, ik heb de documentaire ook gezien. Interessant. Was die persiflage van Van Muiswinkel alweer vergeten, maar dat deed-ie toch best aardig.
Simpel figuur.quote:Op vrijdag 30 september 2005 10:03 schreef achterhetspoor het volgende:
een nieuw cordon sanitaire
Haah, ja, die stompzinnige decors van hem... ik ben nog vlakbij zijn huis geweest, een kennis woont daar in de buurt.quote:Op vrijdag 30 september 2005 10:18 schreef -DailaLama- het volgende:
Ik mis hem wel.
Met z'n bloemstukje.
Nee.quote:Op vrijdag 30 september 2005 10:21 schreef TrenTs het volgende:
Wellicht is het tijd voor een nieuwe cordon bleu rondom Hilbrand Nazwijn.
Ik vind één of andere takaap uit Oeroeboeroe snel een Nederlands paspoort gaan geven omdat meneer anders niet voor Nederland kan voetballen (kan verdomme nog niet eens een brood kopen in het Nederlands) anders hoogst bedenkelijk. Het is inderdaad wel leuk als er wat "echte" Nederlanders meevoetballen en het merendeel daarvan is nog steeds blank.quote:Op vrijdag 30 september 2005 10:15 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Hans was een racist. Punt. Klaar.
Iemand die de zwarte voetballers uit het NL Elftal wil weren , is gewoon puur een racist.
Cordon sanitaire is kleutergedrag.quote:Op vrijdag 30 september 2005 10:21 schreef achterhetspoor het volgende:
Nou het in de fik zetten van moslimscholen helpt de integratie!
Nee, als je een cordon bleu naast die dikke legt heeft-ie weer wat te doen en heeft niemand last van hem.quote:Op vrijdag 30 september 2005 10:24 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Nee.
Janmaat was fout, maar ook de manier waarop de media en Den Haag met hem omspringen was fout.
Zoals Erik van Muiswinkel al in de docu zei, terwijl hij een warrige voordracht aan de kamer van Janmaat bekeek: "Firma Hak-op-de-tak dit ... Dit laten zien op de Nederlandse televisie helpt beter dan welke imitatie dan ook"
De moord op Theo is gesubsidieerd door de linkse partijen ...quote:Op vrijdag 30 september 2005 10:22 schreef RemcoDelft het volgende:
Hans Janmaat had zeker goede ideeen, maar werd door "de links-extremisten" zodanig in de hoek gezet, dat niemand durfde te zeggen het met hem eens te zijn...
En hij bracht het niet al te taktisch.
Wel typisch:
extreem links drijft rechts in een hoekje, waarbij links bepaald dat rechts niks mag zeggen...
Links zitten de grootste criminelen, samenspannen tegen de democratie (want lobbyen is niks anders!), moordenaars (van Pim en Theo), etc.!
En "links" krijgt het met subsidies voor elkaar om zo door te kunnen gaan......
Jij ook niet.quote:En hij bracht het niet al te taktisch.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |