Ik kijk via BBstream2005 dus kan hooguit wat kleingeld zien liggenquote:Op vrijdag 30 september 2005 02:18 schreef Wup het volgende:
ik zie de zuil [denk ik] op stream 1
in het verlengde van de paarse wand van de keuken
het geld zit onderin, er staat een blauwe stoel voor nu
Echte oprechte interesse, of ben je gewoon benieuwd waarover je moet gaan zieken?quote:Op vrijdag 30 september 2005 02:19 schreef Loedertje het volgende:
Goh dat heb ik gemist?
Vertel eens, wat zijn de aanleidingen voor het * ik doe niet mee mee![]()
* gedrag ?
(Of we nu roddelen over Lieske, Tanja of scanman maakt ook niet zoveel uit !)
ze wilde nog ff bij roel zijnquote:Op vrijdag 30 september 2005 02:23 schreef -Delta- het volgende:
Ik dacht dat Dido al lang in bed lang![]()
En nu hoor ik die tekst pasquote:Op vrijdag 30 september 2005 02:23 schreef Kimske het volgende:
chantal: kheb t maar getroffen met zulke lekkere meiden om me heen: KHAHAHAGAHAHANAAAGAHAHAG
je was toch homoquote:Op vrijdag 30 september 2005 02:24 schreef golfer het volgende:
* golfer gaat achter de billen van zijn eigen vrouw aanliggen.
No way, boeit mij niets maar Tanja is ook zo saai nuquote:
Doe eens een gokquote:Op vrijdag 30 september 2005 02:23 schreef Pinball het volgende:
[..]
Echte oprechte interesse, of ben je gewoon benieuwd waarover je moet gaan zieken?![]()
Golfer is BI en heeft een leren petje en leren tanga .quote:
whahahah oeh wat zal jij de laatste 5 weken kut geslapen hebben dan....quote:Op vrijdag 30 september 2005 02:24 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En nu hoor ik die tekst pas![]()
en ik woon zo dichtbij het BBhuis
![]()
Tuurlijk. Dat zijn de bb bewoners toch?quote:Op vrijdag 30 september 2005 02:22 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Hoezo? Doorzeuren over Tanja en Lieske mag toch ook?
quote:Op vrijdag 30 september 2005 02:25 schreef Loedertje het volgende:
Golfer is BI en heeft een leren petje en leren tanga .
ik ken een getrouwde vrouw die zich sinds het begin van BB5 afvraagt wanneer er weer eens geneukt gaat worden voor het slapen gaan....quote:Op vrijdag 30 september 2005 02:21 schreef Coos het volgende:
[..]
En ik ken een oom van een van deze kijkers die nog nooit gekeken heeft.![]()
quote:
quote:Op vrijdag 30 september 2005 02:25 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Golfer is BI en heeft een leren petje en leren tanga .
Joh, kijk eens naar de P.I.'squote:Op vrijdag 30 september 2005 02:16 schreef scanman01 het volgende:
Gelukkig ben jij er ieder jaar weer om daarover te berichten. Blijkbaar haal ik het slechtste wel in je naar boven, dus dat is dan wel weer prettig. Gelukkig geil jij vooral op het afzeiken van anderen. Dat maakt een verblijf op dit forum vast een stuk prettiger .... Klasse vent ben je, echtJe bent vast ook zeer blij met jezelf.
Ze hadden met Roel ook vermoedens en hebben dat ook gemeld.quote:Op vrijdag 30 september 2005 02:22 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Toen Tanja dat eerste trekje nam was de weekopdracht mislukt, maakt niet uit of ze op heterdaad betrapt werd of niet. De rookpolitie heeft vermoedens en dat soort dingen ook gewoon gerapporteerd
En ik heb even pauze nodig.quote:Op vrijdag 30 september 2005 02:26 schreef milagro het volgende:
[..]
ik ken een getrouwde vrouw die zich sinds het begin van BB5 afvraagt wanneer er weer eens geneukt gaat worden voor het slapen gaan....
ik ben niet getrouwd, hè, dat je het even weet![]()
en ik ben een vent![]()
En hier zitten de BB junksquote:Op vrijdag 30 september 2005 02:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tuurlijk. Dat zijn de bb bewoners toch?
Dat er nog gesproken wordt (op dit forum) over dit onderwerp.quote:Op vrijdag 30 september 2005 02:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze hadden met Roel ook vermoedens en hebben dat ook gemeld.
Maar BB heeft het vast ook gezien, dus dan is de opdracht ook al mislukt, ongeacht of de RP het heeft gezien of niet.
Roel mocht roken, die moest op heterdaad betrapt worden om de weekopdracht te laten mislukken. Tanja (of Nathalie) mochten gewoon niet roken en als ze dat wel deden was de weekopdracht mislukt. De RP had alleen echt nut voor Roel, snap?quote:Op vrijdag 30 september 2005 02:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze hadden met Roel ook vermoedens en hebben dat ook gemeld.
Maar BB heeft het vast ook gezien, dus dan is de opdracht ook al mislukt, ongeacht of de RP het heeft gezien of niet.
Heb gelukkig middelen om te slapenquote:Op vrijdag 30 september 2005 02:25 schreef Kimske het volgende:
[..]
whahahah oeh wat zal jij de laatste 5 weken kut geslapen hebben dan....
Ja hallo, hoorde op de streams dat het hardstikke modern is om BI te zijn tegenwoordig, jij wilt er toch ook bijhoren?quote:
grrrr...ik wil jequote:Op vrijdag 30 september 2005 02:26 schreef milagro het volgende:
[..]
ik ben een gescheiden vrouw die zich sinds het begin van BB5 afvraagt wanneer er weer eens geneukt gaat worden voor het slapen gaan....
Ik wel hoorquote:Op vrijdag 30 september 2005 02:27 schreef bloodymary het volgende:
Er luistert echt gewoon niemand naar Lieske......![]()
Ja, ze is openlijk gaan roken, nadat de RK naar de DBK ging. Toen was de weekopdracht dus mislukt. Als de groep even stil had gestaan op dat moment en nagedacht had, had er dus geen melding gemaakt hoeven te worden. Maar nee, de groep was dolblij dat ze Tanja de schuld konden geven: zie je wel, ze is aso.quote:Op vrijdag 30 september 2005 02:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zit wat in... Maar later is ze wel openlijk gaan roken... dus als het al niet mis was bij die eerste, dan is het later wel behoorlijk mislukt. Roel is ook gewoon openlijk gaan roken toen.
Ga dan over Lieske of Chantal zeiken, dat is tenminste nog ontopic in een BB forum.quote:Op vrijdag 30 september 2005 02:24 schreef Loedertje het volgende:
No way, boeit mij niets maar Tanja is ook zo saai nu
[offtopic]quote:
Je houdt wel van een beetje spammen he?quote:
Leuk dat je het ook van die kant kan bekijken.quote:Op vrijdag 30 september 2005 02:29 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, ze is openlijk gaan roken, nadat de RK naar de DBK ging. Toen was de weekopdracht dus mislukt. Als de groep even stil had gestaan op dat moment en nagedacht had, had er dus geen melding gemaakt hoeven te worden. Maar nee, de groep was dolblij dat ze Tanja de schuld konden geven: zie je wel, ze is aso.
Geen moment werd er nog gedacht:
- ze heeft de opdracht van Chantal overgenomen (die het nog geen dag volgehouden had, wat ze nu ook zegt)
- ze heeft het toch zes dagen volgehouden
- we hebben gezegd dat als iemand het niet haalt, we niet boos zullen worden.
of
- ze heeft gerookt, okay snel regelen dat Chantal stopt met roken (wat dus zou mogen, weet het niet, heb dat niet meegekregen)
Nee, het was gelijk met z'n allen schelden op Tanja.
Wat ik laag vind is dat zij de grond in wordt gestampt, terwijl hun grote maatje, hun broertje, hun gouden gozer Roel al die dagen gewoon gerookt heeft (en niet eens voor de groep, maar puur voor zichzelf) de hemel in geprezen wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |