Precies!quote:Op vrijdag 30 september 2005 02:10 schreef Peter6000 het volgende:
Roel zit echt op het randje hoor, m.b.t. het verraden.
Er heerst een onderling weten dat Roel een geheime opdracht had.
Joost weet zeker dat ie erg zal moeten gaan lachen, en hij het straks mag weten.
Rob voelt aan dat het te ver gaat, en brengt het gesprek op een ander aspect.
quote:Op vrijdag 30 september 2005 02:11 schreef newsman het volgende:
2:11 wijnkelder tijd. bye mensen.
Elk BB jaar.quote:
Wat voor probleem? Tanja trekt kijkersquote:Op vrijdag 30 september 2005 02:12 schreef Speedski het volgende:
Precies. En als Tanja niet genomineerd gaat worden, dan heeft Talpa echt een probleem.
jawel, want de anderen moesten het ook rapporteren, aan de RP en die dan op hun beurt naar de DBK.quote:Op vrijdag 30 september 2005 02:12 schreef Day het volgende:
[..]
Precies!
En in feite hoefde de RP niet naar de DBK, toen Tanja gerookt had, want zehebben haar niet op heterdaad betrapt op het roken.
Nee, want dan neemt de kijker BB niet meer serieus. Want iedereen weet nu wat Tanja allemaal uitspookt in dat huis en hoeveel bewoners Tanja liever daar niet hoeven te zienquote:Op vrijdag 30 september 2005 02:13 schreef Pinball het volgende:
[..]
Wat voor probleem? Tanja trekt kijkers![]()
Chantal is duidelijk nog aanwezigquote:Op vrijdag 30 september 2005 02:12 schreef defpaul het volgende:
waarom zitten alle streams op deze kamer. Waar waren opeens Dido en Chantal? Gingen ze gelijk naar bed ofzo?!!?!
Gelukkig ben jij er ieder jaar weer om daarover te berichten. Blijkbaar haal ik het slechtste wel in je naar boven, dus dat is dan wel weer prettig. Gelukkig geil jij vooral op het afzeiken van anderen. Dat maakt een verblijf op dit forum vast een stuk prettiger .... Klasse vent ben je, echtquote:Op vrijdag 30 september 2005 02:12 schreef APK het volgende:
[..]
Elk BB jaar.![]()
Maar na zijn bannetje (eerder dit jaar) en vrijwillige exit begon het toch weer te jeuken toen BB5 begon.![]()
Precies!!quote:Op vrijdag 30 september 2005 02:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij er ieder jaar weer om daarover te berichten. Blijkbaar haal ik het slechste wel in je naar boven, dus dat is dan wel weer prettig. Gelukkig geil jij vooral op het afzeiken van anderen. Dat maakt een verblijf op dit forum vast een stuk prettiger .... Klasse vent ben je, echtJe bent vast ook zeer blij met jezelf.
Niemand heeft Tanja daadwerkelijk ZIEN roken. Ze liep naar buiten, stak de peuk aan, nam een trek en gooide de 'm weer weg. Daarna kwam Rob naar haar toe en vroeg: Tanja, heb je gerookt? En zij zei: Ja.quote:Op vrijdag 30 september 2005 02:14 schreef milagro het volgende:
[..]
jawel, want de anderen moesten het ook rapporteren, aan de RP en die dan op hun beurt naar de DBK.
het op heterdaad betrappen gold voor iedereen, niet enkel voor de RP
Ik vind persoonlijk het best treurig als je BB en alles erom heen ueberhaupt serieus neemtquote:Op vrijdag 30 september 2005 02:14 schreef Speedski het volgende:
[..]
Nee, want dan neemt de kijker BB niet meer serieus. Want iedereen weet nu wat Tanja allemaal uitspookt in dat huis en hoeveel bewoners Tanja liever daar niet hoeven te zien
Oeps ik bedoelde eigenlijk Ingrid.. Maar vaag dat alle streams op hetzelfde staan... en Menno? Toch nog aan het leren ofzo..quote:Op vrijdag 30 september 2005 02:15 schreef Wup het volgende:
[..]
Chantal is duidelijk nog aanwezig
Dido miste ik helemaal niet:)
ze is waarschijnlijk gevlucht omdat nog een nachtje Roel misschien wat gevaarlijk is nu ze al die mannenregels gehoord heeft:)
Geen flauw idee, dat vermeld het verhaal niet. Afwachten dusquote:Op vrijdag 30 september 2005 02:16 schreef Loedertje het volgende:
Wat is overigens eigenlijk het doel van die *zoek de homo* roddel?
Krijgen ze daarna weer normaal te eten?
Krijgen ze 2 homo's op bezoek? (Jolink en Gordon?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |