vooral het taalgebruik en de manier van vragen stellen deden mij rillen van walgingquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:59 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, Rob is echt een smeerlap. Bah, wat een nare man. Het lef ook om te vragen of er geneukt is en of Menno opgewonden raakte. Dat had ie mij echt niet hoeven te vragen.
o ok dat was die met die lange harenquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:58 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik weet wel dat ie behoorlijk dwars kon zijn maar het is al een tijdje geleden, het enige waar hij erg bekend mee werd is dat het tot nu toe de enige bewoner was ooit in de NL BB die het huis niet uitging nadat ie door de nominatie stemmen wegmoest
Hoe voelt dat?quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:00 schreef BONG4002 het volgende:
Joost denkt echt dat er eentje inzit
Mij ook. Zeer bekrompen opvattingen over mannen houden die twee er opna.quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:00 schreef Knurkie het volgende:
[..]
vooral het taalgebruik en de manier van vragen stellen deden mij rillen van walging
Ed was topquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:56 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Kan zo snel helaas geen foto vinden, misschien heeft iemand anders wel een pic
Zelfs ik als man zit te rillen....quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:00 schreef Knurkie het volgende:
[..]
vooral het taalgebruik en de manier van vragen stellen deden mij rillen van walging
vooral Rob die is 44 en zou toch iets meer respect moeten kunnen opbrengen..en zeker om dat hij zo begaan is met Ingrid blij moeten zijn dat Menno wel zich kan beheersenquote:Op vrijdag 30 september 2005 01:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mij ook. Zeer bekrompen opvattingen over mannen houden die twee er opna.
"Je zult 25 september nog gaan herinneren"-uitspraak van Hummie heeft hier iets mee te maken?quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:04 schreef schatje het volgende:
Menno is echt aangelagen.
Hummie's wraak.
Ja sinds ze weet dat ze mag blijven is ze wil vervallen in haar normale Lieske gedrag, de afgelopen week speelde ze dus een rol ;Pquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:55 schreef scanman01 het volgende:
Lieske houdt zich totaal afzijdig...
Tuurlijkquote:Op vrijdag 30 september 2005 01:05 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ja sinds ze weet dat ze mag blijven is ze wil vervallen in haar normale Lieske gedrag, de afgelopen week speelde ze dus een rol ;P
* Loedertje voelt zich onwijs lekker in *'d'r* herenochtendjas momenteelquote:Op vrijdag 30 september 2005 01:05 schreef milagro het volgende:
Okay, wie is de leernicht in dit topic, en welke dame draagt er een tuinbroek
quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:06 schreef scanman01 het volgende:
Ik wist dat jij mensenkennis hebt.
Ja, hij deed net of ie allergieėn had om te zorgen dat iedereen tegen hem was.quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:04 schreef Bocaj het volgende:
Hey die ED schiet mij nu ook te binnen.... Was ook een rare gast!![]()
Misschien hebben ze toen wel tegen hem gedreigd het openbaar te maken als straf?quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:05 schreef golfer het volgende:
"Je zult 25 september nog gaan herinneren"-uitspraak van Hummie heeft hier iets mee te maken?
Was het daarom? Ik bedoel, je reageerde ook op mij, dus dan reageer ik terug.quote:
Edquote:Op vrijdag 30 september 2005 01:07 schreef Peter6000 het volgende:
Ja, hij deed net of ie allergieėn had om te zorgen dat iedereen tegen hem was.
En toen hij het huis uit moest, weigerde hij te gaan.
haha, ze was helemaal blij......quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:07 schreef Pinball het volgende:
Rob zegt net iets te vaak dat hij het prima vindt.
En Lieske kent ook een homo!![]()
Ed was vreselijk irri. Maar wel leuke tv natuurlijkquote:
Straks laarsde iemand ook al iets aan zijn lapquote:Op vrijdag 30 september 2005 01:08 schreef Loedertje het volgende:
*Je moet gewoon op je passen tellen *
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |