Ja hij is dan ook de homoquote:Op vrijdag 30 september 2005 01:41 schreef Coos het volgende:
Joost vindt Chantal echt een mooie vrouw!!
Rustig, Tanja.quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mag ik nou ook al niet meer quoten van jou. Ga je eens even lekker iemand anders lastig vallen ofzo zeg...![]()
![]()
![]()
Met een beetje pech moeten ze 3 dagen "meelopen" in het huis, hun programma is wel een kijkerskanonquote:Op vrijdag 30 september 2005 01:41 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Nou Gordon en Gerard mogen van mij thuis blijven![]()
Zullen we jouw laatste 100 opmerkingen van vandaag pakken?quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mag ik nou ook al niet meer quoten van jou. Ga je eens even lekker iemand anders lastig vallen ofzo zeg...![]()
![]()
![]()
Op een oude fiets kun je het lerenquote:Op vrijdag 30 september 2005 01:41 schreef Coos het volgende:
Tête Tête Jost en Chantal.
Straks grijpt die ouwe doos die jongen nog.![]()
What's new?quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:43 schreef milagro het volgende:
Tanja legde ook Roels woorden helemaal verkeerd uit, en nu dit weer
Dan kom ik 3 dagen niet meer achter de pc vandaanquote:Op vrijdag 30 september 2005 01:44 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Met een beetje pech moeten ze 3 dagen "meelopen" in het huis, hun programma is wel een kijkerskanon![]()
Als die binnen komen sla ik 3 dagen over![]()
Nee, ik erger me alleen maar een ongeluk aan jou, met al je reacties op alles wat ik hier schrijf. Ga toch even op iemand anders letten ofzo. Ik kots toch al op je met je bijzonder lage reacties die totaal nergens op slaan. Als wij in dat huis hadden gezeten had ik jou wel over die schutting heen geflikkerd.quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:44 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Zullen we jouw laatste 100 opmerkingen van vandaag pakken?
"Lieske is de jongste, maar gedraagt zich in dit gesprek het volwassenst"
"Lieske houdt zich afzijdig van het homo gesprek,"
"Lieske zegt 2 handjes vol"
Hylarisch dat je over de 40 bent en nog zo snel op je teentjes getrapt bent, bij iedereen die wat tegen je zegt, geeft niks hoor![]()
Klopt ook geen fuck van die rookopdracht.quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:41 schreef APK het volgende:
[..]
En met stip op nummer 2: Roel moet de rookopdracht verliezen.![]()
Zeg laten we het wel gezellig houden hierzo.... (ik speel nu ff Robquote:Op vrijdag 30 september 2005 01:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, ik erger me alleen maar een ongeluk aan jou, met al je reacties op alles wat ik hier schrijf. Ga toch even op iemand anders letten ofzo. Ik kots toch al op je met je bijzonder lage reacties die totaal nergens op slaan. Als wij in dat huis hadden gezeten had ik jou wel over die schutting heen geflikkerd.
Ik heb het 1 keer geprobeerd te kijken, soms zijn ze wel snel met grappen maar vaak zo platquote:Op vrijdag 30 september 2005 01:45 schreef style het volgende:
[..]
Dan kom ik 3 dagen niet meer achter de pc vandaan![]()
Stijlvol Scan, je geeft het goeie voorbeeld weerquote:Op vrijdag 30 september 2005 01:46 schreef scanman01 het volgende:
Ik kots toch al op je met je bijzonder lage reacties die totaal nergens op slaan. Als wij in dat huis hadden gezeten had ik jou wel over die schutting heen geflikkerd.
Scan word madquote:Op vrijdag 30 september 2005 01:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, ik erger me alleen maar een ongeluk aan jou, met al je reacties op alles wat ik hier schrijf. Ga toch even op iemand anders letten ofzo. Ik kots toch al op je met je bijzonder lage reacties die totaal nergens op slaan. Als wij in dat huis hadden gezeten had ik jou wel over die schutting heen geflikkerd.
gatver, komt goed uit. Ik ben namelijk een homo die op kerels in te kleine pyamas valt.quote:
Ooooow kom maar scan *schouder*quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Even steun bij iemand anders zoeken
ik zie het probleem van het geld verstoppen niet zo, dat kennen ze dank zij Liesje al.quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:46 schreef Coos het volgende:
[..]
Klopt ook geen fuck van die rookopdracht.
Vorige week werd er NIETS gezegd op een opdracht in fasen.
Hij zou als hij 20 sigaretten opgerookt had 10.000 krijgen.
Dit ging kennelijk zo gemakkelijk dat Sjonnie zich een slechte verliezer toont.
Nu moet hij opeens dat geld weghouden en hij mag er niets van laten blijken dat hij die opdracht gewonnen heeft.
Roel moet Moscovitz bellen!!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |