Hij zoekt nu al naar een reden om haar niet te nomineren.quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:34 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Mocht Joost deze keer geen Tanja stemmen dan mag hij van mij ook gaan wieberen.![]()
Ook een homo.quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:34 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Die zoon doet me echt denken aan Christiano Ronaldo, Braziliaanse voetballer die bij Man. U speelt.
Zie je dat niet?quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:36 schreef Day het volgende:
[..]
Hij zoekt nu al naar een reden om haar niet te nomineren.
Hij wil bewijzen dat ze bot is en dat zal zich uit in het feit dat zij op hem stemt (als de homo). Als ze dat doet heeft hij een reden om haar te nomineren.
Ik zie het verband niet?
Ik weet het niet, ken hem niet irl.quote:
Tanja deelt nergens in mee.. is geen groepmens.. telt gewoon niet mee dusquote:Op vrijdag 30 september 2005 01:33 schreef scanman01 het volgende:
Ik snap niet dat niemand Tanja 'verdenkt'. Ze is zwanger, dus kan geen lesbienne zijn
Je kan ook zeggen, alles wat Lieske gaat zeggen is altijd hoe het beste.quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:37 schreef scanman01 het volgende:
Lieske over tieten: "Twee handjes vol is prima"
Dag Dido, dag Nathalie
En soms een handtasje als hij het veld opkomt.quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:38 schreef -Delta- het volgende:
Ik weet het niet, ken hem niet irl.![]()
Heeft iig erg veel meiden achter zich aan.
Ja, maar dat hebben de meeste homo's. It's a fact: de meest mooie mannen zijn homo. Helaasquote:Op vrijdag 30 september 2005 01:38 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Heeft iig erg veel meiden achter zich aan.
En nu de andere helft erbij, komt het toch goedquote:Op vrijdag 30 september 2005 01:39 schreef Coos het volgende:
Roel: Tanja hallicuneert de helft erbij.
Nou Gordon en Gerard mogen van mij thuis blijvenquote:Op vrijdag 30 september 2005 01:40 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja, maar dat hebben de meeste homo's. It's a fact: de meest mooie mannen zijn homo. Helaas![]()
Met diamenten erop, net als z'n oorbellen?quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:40 schreef APK het volgende:
[..]
En soms een handtasje als hij het veld opkomt.![]()
En met stip op nummer 2: Roel moet de rookopdracht verliezen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:40 schreef -Delta- het volgende:
Je kan ook zeggen, alles wat Lieske gaat zeggen is altijd hoe het beste.
Bespaart dit eindeloze "kijk wat Lieske zegtgoed he" geneuzel.
Over die gozer twijfel ik ook geregeldquote:Op vrijdag 30 september 2005 01:40 schreef APK het volgende:
[..]
En soms een handtasje als hij het veld opkomt.![]()
Bi dus (geen ho )quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:32 schreef scanman01 het volgende:
Joost: "Ik heb geen roze anus meer, daar ben ik heel eerlijk in "
Mag ik nou ook al niet meer quoten van jou. Ga je eens even lekker iemand anders lastig vallen ofzo zeg...quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:40 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Je kan ook zeggen, alles wat Lieske gaat zeggen is altijd hoe het beste.
Bespaart dit eindeloze "kijk wat Lieske zegtgoed he" geneuzel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |