*Niet alles is wat het lijkt *quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:25 schreef scanman01 het volgende:
Ik snap ook niet dat ze nu lullen over personen die misschien homo of lesbisch kunnen zijn, maar die al wel het een en ander geflikt hebben met iemand van de andere sexe. Ik weet het niet, maar dan lijkt die persoon me toch minimaal biseksueel. Zal wel aan mij liggen dan
ja die dochter zou kunnen nu je het zegt ik herinner om ook de telleurgestelde mannen maar die zoon ik weet het nietquote:Op vrijdag 30 september 2005 01:30 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja Rob noemde nog de plaatsnaam waar die vriend van z'n dochter woonde.
En op fok kwamen er al een aantal aan dat het jammer was, dat ze bezet was![]()
Maar die zoon, potver begin nu al bijna te twijfelen, anyone?![]()
quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:25 schreef Knurkie het volgende:
die heb ik niet gezien zn zus zat wel naast hem
Zelfkennis heeft ze wel.quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:28 schreef style het volgende:
De mooiste opmerking van Lieske tot nu toe:
Heeft iemand ooit van mij een duidelijk verhaal gehoord?![]()
Waarschijnlijk omdat ze allemaal het idee hebben dat als Tanja eruit gaat BB moet gaan stoppen wegens te weinig kijkcijfers.quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat wel ja... maar als bewoner had ik haar er echt wel meteen uitgestemd.... zonder twijfel. Ik snap ook niet hoe ze in vredesnaam 12 mensen hebben kunnen vinden die dat NIET doen.
Die ogen zijn iig precies hetzelfde van allebeiquote:
Ja dat is zo raar. Ze heeft een uitgesproken vreemd en vaak heel irri gedrag. En dan vinden ze 12 mensen die al 2 stemrondes lang NIET op haar stemmenquote:Op vrijdag 30 september 2005 01:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat wel ja... maar als bewoner had ik haar er echt wel meteen uitgestemd.... zonder twijfel. Ik snap ook niet hoe ze in vredesnaam 12 mensen hebben kunnen vinden die dat NIET doen.
door ze ms tussen de regels door te laten merken dat een stem op haar een verloren stem is?quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:29 schreef Wup het volgende:
zonder Tanja was deze groep een soort knuffelmuur geweest
Ik dacht dat ie aders zeiquote:Op vrijdag 30 september 2005 01:32 schreef scanman01 het volgende:
Joost: "Ik heb geen roze anus meer, daar ben ik heel eerlijk in "
Echt prachtig !quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:32 schreef scanman01 het volgende:
Joost: "Ik heb geen roze anus meer, daar ben ik heel eerlijk in "
Die zoon doet me echt denken aan Christiano Ronaldo, Braziliaanse voetballer die bij Man. U speelt.quote:
Mocht Joost deze keer geen Tanja stemmen dan mag hij van mij ook gaan wieberen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nâh Scanman het zaad kruipt waar het niet gaan kan. Jos.33:5quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:33 schreef scanman01 het volgende:
Ik snap niet dat niemand Tanja 'verdenkt'. Ze is zwanger, dus kan geen lesbienne zijn
iddquote:Op vrijdag 30 september 2005 01:34 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Mocht Joost deze keer geen Tanja stemmen dan mag hij van mij ook gaan wieberen.![]()
Wieber zequote:Op vrijdag 30 september 2005 01:35 schreef Knurkie het volgende:
[..]
idd
ik ga ook wieberenslaap lekker allemaal
Trustequote:Op vrijdag 30 september 2005 01:35 schreef Knurkie het volgende:
[..]
idd
ik ga ook wieberenslaap lekker allemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |