True, ze poets haar tanden echt als een mongoolquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:13 schreef Wup het volgende:
tandenpoetsen zal ze wel niet zijn want dat komt altijd uitgebreid in beeld:)
NU FF NIET!!!quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:18 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
tuurlijk boeit dat niet maar daar gaat het helemaal niet om, roddel, achterklap, insinuaties, beschuldigingen, wilde theorieën, daar zaten we toch met z'n allen op te wachten ?
ja en die moet dan psycholoog worden, je zal er straks maar als kast-homo die hopeloos met zichzelf in de knoop ligt op de sofa belandenquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:20 schreef Wup het volgende:
wat is die Roel erg met zijn mannenregels...........
Als je het zo bekijkt dan lijken het wel twee homo's.quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:12 schreef Falco het volgende:
Maar heee, het kunnen natuurlijk er ook 2 zijn:
[afbeelding]
Pff ja, alsof er boeken vol van geschreven zijn en iedere heteroseksuele man zich er aan moet houden. Zo niet, dan is het een homoquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:20 schreef Wup het volgende:
Misschien is hij wel de homo met zijn mannenregelsquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:20 schreef Wup het volgende:
Wat doe jij hier dan nog ? waar zat jij op te wachten ? bewoners die liggend op de bigboys wat zouteloze gesprekken voeren ?quote:
quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:23 schreef scanman01 het volgende:
Menno: "Lieve schat, kom eens hier..."
Ingrid: "Ik ga niet met een homo op schoot zitten!"
ach welnee, gewoon niet ieder dingetje op een weegschaal leggen, hoor, aan gedraginkjesquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is wel leuk inderdaad, maar hoe sommigen reageren vind ik wel behoorlijk genant.
quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:23 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
![]()
Veel plezier met het zoeken naar de homo.
En mochten roel en dido of ingrid en menno nog van bil gaan vanavond.
Doe ze maar de groeten
meende ze dat van die jongensregel ?[ fout Ingrid, het zijn natuurlijk mannenregels:)]quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:21 schreef Marrije het volgende:
Whahaaaaaaaaaaaaa die Ingrid, Menno onderwerpen aan een kruisverhoor 'en waarom zoek je meer contact met vrouwen dan met mannen en waarom begrijp jij jongensregels niet???'.
-edit- En waarom word je zo vaak rood?
Ach zo komen de ware karakters boven.quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:23 schreef BBscanner het volgende:
Dit kruis verhoor van Ingrid slaat echt nergens op.![]()
Scanman heeft toch wel beetje gelijk dat dit (imo spel) nu wel een beetje begint door te slaan.![]()
Er reageren hier een aantal alsof hun broer/zus in het huis zit "oh het is zo genant".quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:24 schreef milagro het volgende:
[..]
ach welnee, gewoon niet ieder dingetje op een weegschaal leggen, hoor, aan gedraginkjes![]()
jij begrijpt hetquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:24 schreef milagro het volgende:
De situatie waar ze in zitten, opgesloten met zijn allen in 1 huis, 24/7 op elkaars lip, doet gewoon 'rare' dingen met een mens
Ik heb niet alles van het spuug incident meegekregen gister, maar ik weet wel zeker dat merendeel mannen een klap had uitgedeeld.quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:24 schreef Wup het volgende:
[..]
meende ze dat van die jongensregel ?[ fout Ingrid, het zijn natuurlijk mannenregels:)]
of was dat een geintje
Menno ... welk sexlevenquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:25 schreef Quembel het volgende:
Menno: Ik ga mensen niet lastigvallen met mijn sexleven
Ja, maak het nou even zeg....quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:24 schreef milagro het volgende:
[..]
ach welnee, gewoon niet ieder dingetje op een weegschaal leggen, hoor, aan gedraginkjes![]()
quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:23 schreef scanman01 het volgende:
Menno: "Lieve schat, kom eens hier..."
Ingrid: "Ik ga niet met een homo op schoot zitten!"
Spuugincident?quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:26 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik heb niet alles van het spuug incident meegekregen gister, maar ik weet wel zeker dat merendeel mannen een klap had uitgedeeld.
Mijn fout... Ik had er nog achter moeten zetten dat ze hard begon te lachen daarna en het dus een geintje was.quote:
quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:25 schreef Knurkie het volgende:
waarom zegt Menno niet trek je broek maar uit dan bewijs ik het wel
Dan ben ik ook wereldvreemd want daar heb ik ook nog nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:26 schreef kissa het volgende:
Ik weet het, ik ben een beetje wereldvreemd, maar wat is een metroman![]()
Het nieuwe motto van R&P.quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:24 schreef milagro het volgende:
[..]
het ging niet alleen om dat spuugverhaal [ dat heb ik ook niet gezien]; toen was Ingrid alweer wegquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:26 schreef -Delta- het volgende:
Ik heb niet alles van het spuug incident meegekregen gister, maar ik weet wel zeker dat merendeel mannen een klap had uitgedeeld.
quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:26 schreef CartWOman het volgende:
Slaap lekker, regenworm!
Ik ga ook, trusten!
Milagro, fijn dat je er weer bent.
Als je het mij vraagtquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:24 schreef Wup het volgende:
[..]
meende ze dat van die jongensregel ?[ fout Ingrid, het zijn natuurlijk mannenregels:)]
of was dat een geintje
Menno scheen Joost (voor de grapquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |