wat liefquote:Op donderdag 29 september 2005 23:27 schreef -Delta- het volgende:
Ah Ralph heeft een potje vitaminepillen onder Naat dr kussen gelegd
Omdat ze aldoor zo'n hoofdpijn heeft.quote:Op donderdag 29 september 2005 23:27 schreef -Delta- het volgende:
Ah Ralph heeft een potje vitaminepillen onder Naat dr kussen gelegd
quote:Op donderdag 29 september 2005 23:22 schreef bemeall het volgende:die foto in dat kroontjeslijstje van Joost is dus zijn zus
Idd.quote:Op donderdag 29 september 2005 23:28 schreef milagro het volgende:
[..]
Als mijn ex dat tegen mij zou zeggen zou ik ook vol schieten
Als iemand veel voor je betekend heeft, gaat dat nooit helemaal over
Stond op het Fok Blog! http://bigbrother.fok.nl/blog/545 AJBquote:Op donderdag 29 september 2005 23:24 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Heb het hier ergens gelezen maar ga het niet terug zoeken![]()
Wel jammer zeg![]()
Idd... Ik had hem bij de laatste drie gehoopt.quote:Op donderdag 29 september 2005 23:30 schreef kissa het volgende:
Ralph IS lief, jammer dat hij weg is....
Typisch Ralphiequote:Op donderdag 29 september 2005 23:28 schreef Knurkie het volgende:
[..]
hmmm ik dacht een houten ding maar het zijn vitamine pillen
Ingrid en Menno.quote:
quote:Op donderdag 29 september 2005 23:28 schreef milagro het volgende:
[..]
Als mijn ex dat tegen mij zou zeggen zou ik ook vol schieten
Als iemand veel voor je betekend heeft, gaat dat nooit helemaal over
Nou ja, weet je, hij kan tenminste lekker relaxed over straat nu, weinig mensen die hem echt niet zagen ziiten, denk ikquote:Op donderdag 29 september 2005 23:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Idd... Ik had hem bij de laatste drie gehoopt.
ik sluit me bij je aanquote:Op donderdag 29 september 2005 23:32 schreef Poison-Ivy het volgende:
Tanja ben ik echt zo zat, omg. Ik wil er niet eens woorden aan vuil maken maar ik doe het toch [afbeelding]
Wat zou ik toch zonder jou moetenquote:Op donderdag 29 september 2005 23:30 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Stond op het Fok Blog! http://bigbrother.fok.nl/blog/545 AJB![]()
Die smileyquote:Op donderdag 29 september 2005 23:32 schreef Poison-Ivy het volgende:
Tanja ben ik echt zo zat, omg. Ik wil er niet eens woorden aan vuil maken maar ik doe het toch [afbeelding]
Dat had ik toen hij vanavond die opmerking tegen Nathalie maakte.quote:
Die krijgt het idd heel erg moeilijk. BB denkt daar weer helemaal niet over na.quote:Op donderdag 29 september 2005 23:33 schreef milagro het volgende:
[..]
Nou ja, weet je, hij kan tenminste lekker relaxed over straat nu, weinig mensen die hem echt niet zagen ziiten, denk ik
Bepaalde andere bewoners, of liever 1 in het bijzonder echter..![]()
Een paar bewoners hadden in het begin door dat het helemaal niet zeker is dat er iemand homo is, maar zijn daar blijkbaar alweer vanaf gestaptquote:Op donderdag 29 september 2005 23:34 schreef Knurkie het volgende:
[..]
ik sluit me bij je aan
ben ook reuze benieuwd hoe ze zich er uit gaat lullen als ze horen dat er geen homo inzit
als hij het andersom ook maar doet!quote:Op donderdag 29 september 2005 23:36 schreef ilona-scuderia het volgende:
Joost gaat speciaal voor Tanja de homo uithangen zodat ie door haar genomineerd wordt...
Het staat je goed xquote:Op donderdag 29 september 2005 23:34 schreef Quembel het volgende:
[..]
ja leuk... nu neem je mij ook mee...
Inderdaad, en dat kunnen ze zeker niet allemaal...quote:Op donderdag 29 september 2005 23:33 schreef milagro het volgende:
[..]
Nou ja, weet je, hij kan tenminste lekker relaxed over straat nu, weinig mensen die hem echt niet zagen ziiten, denk ik
Bepaalde andere bewoners, of liever 1 in het bijzonder echter..![]()
quote:Op donderdag 29 september 2005 23:37 schreef style het volgende:
Gatver Nathalie, ga nu nog even over hem roddelen.![]()
Zij zijn niet verantwoordelijk voor haar gedrag, vind ik.quote:Op donderdag 29 september 2005 23:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die krijgt het idd heel erg moeilijk. BB denkt daar weer helemaal niet over na.
:-) :-)quote:
Die ze "in een roes zei" Ja. was ook een teer moment.quote:Op donderdag 29 september 2005 23:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat had ik toen hij vanavond die opmerking tegen Nathalie maakte.
(Ik bedoelde ook Tanja)quote:Op donderdag 29 september 2005 23:38 schreef milagro het volgende:
[..]
Zij zijn niet verantwoordelijk voor haar gedrag, vind ik.
Zij denkt er zelf niet over na, en zodra het ter sprake komt zegt ze zelf dat het haar geen ene reet kan schelen, is ze wel gewend, dat men haar veroordeelt voor van alles en nog wat
maar haar moeder zij dat ze echt Tanja is...dus zo is ze gewoonquote:Op donderdag 29 september 2005 23:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
(Ik bedoelde ook Tanja)
Ik twijfel toch of ze daar niet deels voor verantwoordelijk zijn...
Wat zit ik nu weer gek te worden van dat lachen van Nathalie trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |