Die was nog uitgerust met orginele neusquote:Op donderdag 29 september 2005 23:13 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Die ene die vanavond aan het woord was, is toch wel een stuk minder aantrekkelijk dan Dido.![]()
quote:Op donderdag 29 september 2005 23:09 schreef scanman01 het volgende:
Dido zeg nu keihard dat Ingrid liegt...
Ingrid: "Jij denkt dat ik het ben?"
Dido: "Ik begin te twijfelen"
Ingrid: "Chantal kan het ook nog zijn"
niet tegen de bewoners toch?quote:Op donderdag 29 september 2005 23:14 schreef bemeall het volgende:
[..]
Nee, dat is zo niet gezegt.
Bridget zei tegen de bewoners dat er het gerucht ging dat er een homo in het huis zou zitten
Dus kan waar of niet waar zijn
Jezeker.. het is gewoon een gerucht... en ze hebben dat in het huis gegooid om ze gek te maken. En iedereen tuint erinquote:Op donderdag 29 september 2005 23:12 schreef CartWOman het volgende:
Is er nu echt gezegd tijdens de Live dat ze een gerucht het huis in zouden gooien?
Ik dacht o.a. door Scan dat ik dat gemist had, maar het topic hierover verloopt ook vrij serieus.
Was niet echt duideljk maar. Maar het beeld na de boodschap dat hij het had gewonnen ging Roel zijn nette pak aantrekken voor het afscheids diner van gisteravond. Het lijkt me echter een goede plek voor het geld. We zullen waarschijnlijk maandag avond zien waar hij het geld heeft vertopt.quote:Op donderdag 29 september 2005 23:07 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Maar waar heeft hij geld verstoptIn die kledingzak van zijn pak
![]()
Nee degene die de weekopdracht verknalde zou zorgen voor nog een week rantsoen.quote:Op donderdag 29 september 2005 23:15 schreef KRIBBET het volgende:
Ik had toch ergens gelezen dat die bewoner die de rook opdracht zou verknallen genomineerd zou staan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Krijgen we dat nog te horen of gaat dat nu niet door omdat het Tanja is![]()
![]()
Preciesquote:Op donderdag 29 september 2005 23:13 schreef Knurkie het volgende:
[..]
ja echt hihi Bridget zei dat het een gerucht is maar omdat ze elke keer van die complotten bedenken gooien ze er een zelf in
Die moeder van Ingrid had pas een neus. Pinokkio is er niks bijquote:Op donderdag 29 september 2005 23:14 schreef bemeall het volgende:
[..]
Die was nog uitgerust met orginele neus![]()
ingrid is gewoon een smerig wijf met der geduimquote:Op donderdag 29 september 2005 23:16 schreef nicoleV het volgende:
Ingrid eet smerig haar soep
Wij zullen het wel nooit eens worden. Die zus van Dido was dus 10x mooierquote:Op donderdag 29 september 2005 23:13 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Die ene die vanavond aan het woord was, is toch wel een stuk minder aantrekkelijk dan Dido.![]()
Liever een neusverkleining, dan een sloerie die er siliconen in laat pompen.quote:
Nee hoor.. Dat is nooit gezegd. Ik snap ook niet waar dat weg komt.quote:Op donderdag 29 september 2005 23:15 schreef KRIBBET het volgende:
Ik had toch ergens gelezen dat die bewoner die de rook opdracht zou verknallen genomineerd zou staan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Krijgen we dat nog te horen of gaat dat nu niet door omdat het Tanja is![]()
![]()
Jij bent wel erg overtuigd van de zaak he....quote:Op donderdag 29 september 2005 23:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jezeker.. het is gewoon een gerucht... en ze hebben dat in het huis gegooid om ze gek te maken. En iedereen tuint erin
Ja jij kickt op meisjes onder de 20.quote:Op donderdag 29 september 2005 23:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wij zullen het wel nooit eens worden. Die zus van Dido was dus 10x mooier
Alleen haar stemmetje vond ik vreselijkquote:Op donderdag 29 september 2005 23:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bah ik voel me net Lieske, HALLOOOO.. please?!quote:Op donderdag 29 september 2005 23:15 schreef Taurus het volgende:
Wil dan niemand even zeggen awt Roel tegen Tanja had gezegd wat voor haar 'de druppel' was?![]()
quote:Op donderdag 29 september 2005 23:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Haar twee zusjes zijn nog veel lekkerderder
Scan, was jij er ook al niet zo zeker over de regels van Roels opdracht? Ik hoorde ook gerucht maar het werd wel zo gebracht dat er 1 echt inzit...quote:Op donderdag 29 september 2005 23:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jezeker.. het is gewoon een gerucht... en ze hebben dat in het huis gegooid om ze gek te maken. En iedereen tuint erin
Ik was al bang dat ik het gemist hadquote:Op donderdag 29 september 2005 23:15 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Was niet echt duideljk maar. Maar het beeld na de boodschap dat hij het had gewonnen ging Roel zijn nette pak aantrekken voor het afscheids diner van gisteravond. Het lijkt me echter een goede plek voor het geld. We zullen waarschijnlijk maandag avond zien waar hij het geld heeft vertopt.
was al gedaanquote:Op donderdag 29 september 2005 23:19 schreef Taurus het volgende:
[..]
Bah ik voel me net Lieske, HALLOOOO.. please?!
Wil dan niemand even zeggen wat Roel tegen Tanja had gezegd wat voor haar 'de druppel' was?![]()
quote:Op donderdag 29 september 2005 23:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zie streamverslagen
Roel maakte een opmerking dat 'ie Tanja niet boeiend voor de groep vond, maar dat ze hier was omdat ze om een andere reden boeiend was en dat vond Tan reden genoeg om de weekopdracht te verpesten.
Ws welquote:Op donderdag 29 september 2005 23:20 schreef Poison-Ivy het volgende:
Wat er met NAT??? Huilt ze om Ralph laatste woorden..?
Heb je het nu over Ingridquote:Op donderdag 29 september 2005 23:17 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Liever een neusverkleining, dan een sloerie die er siliconen in laat pompen.![]()
Roel zei : Jij bent ms voor BB boeiend (want zwanger en straks barend) maar voor mij dus niet, hèquote:Op donderdag 29 september 2005 23:19 schreef Taurus het volgende:
[..]
Wil dan niemand even zeggen wat Roel tegen Tanja had gezegd wat voor haar 'de druppel' was?![]()
quote:Op donderdag 29 september 2005 23:18 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja jij kickt op meisjes onder de 20.
Ik weet niet hoe oud ze was, iig Lieske's leeftijd of jonger.
Hij zei dat ze misschien bij BB een voorkeurspositie heeft, omdat door BB gedacht wordt dat ze interessant voor het programma zou zijn, maar voor hem had zij geen speciale positie, ze was voor Roel niet perse interessanter dan de andere bewoners.quote:Op donderdag 29 september 2005 23:19 schreef Taurus het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 september 2005 23:20 schreef -Delta- het volgende:
Dido je vriendin is verdrietig, ga haar eens troosten joh.
Ik denk gewoon het hele gebeuren, eerst ineens je ex in het huis, wennen, confronterend en nu weer weg.quote:Op donderdag 29 september 2005 23:20 schreef Poison-Ivy het volgende:
WAT KAN DIDO DAT NOU VERREKEN DAN STAAT ZIJ DAN IN DE BELANGSTELLING NEE DUS LAAT JANKEN DIE HAPquote:Op donderdag 29 september 2005 23:20 schreef -Delta- het volgende:
Dido je vriendin is verdrietig, ga haar eens troosten joh.
Joost kan gaan wieberen zodra Nat uit het huis is.quote:
quote:Op donderdag 29 september 2005 23:16 schreef bemeall het volgende:
[..]
Nee degene die de weekopdracht verknalde zou zorgen voor nog een week rantsoen.
Mocht de rookpolitie niet melden wat ze gezien hadden dan waren die genomineerd
Hallooooo please? streamverslagen please????quote:Op donderdag 29 september 2005 23:19 schreef Taurus het volgende:
[..]
Rustig, rustig..quote:Op donderdag 29 september 2005 23:19 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ze mist gewoon ralphquote:Op donderdag 29 september 2005 23:20 schreef Poison-Ivy het volgende:
quote:Op donderdag 29 september 2005 23:20 schreef Bocaj het volgende:
Stream 1 (Jankende Nat....)
nee waarom geef je me dit nou (iets van hout gemaakt)denk ikquote:Op donderdag 29 september 2005 23:21 schreef CartWOman het volgende:
[..]
"Sukkel" zegt ze... "vergeef me dit nou."
quote:Op donderdag 29 september 2005 23:21 schreef milagro het volgende:
Roel zei : Jij bent ms voor BB boeiend (want zwanger en straks barend) maar voor mij dus niet, hè
je caps-lock zit vastquote:Op donderdag 29 september 2005 23:22 schreef Inca het volgende:
[..]
WAT KAN DIDO DAT NOU VERREKEN DAN STAAT ZIJ DAN IN DE BELANGSTELLING NEE DUS LAAT JANKEN DIE HAP
Heb het hier ergens gelezen maar ga het niet terug zoekenquote:Op donderdag 29 september 2005 23:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee hoor.. Dat is nooit gezegd. Ik snap ook niet waar dat weg komt.
IDD de paranoia is weer heerlijk om te zien. Ze moeten het toch over 2 dagen melden wie het is. Valt hier nog een prijs mee te winnen voor de bewoners? Gratis exitquote:Op donderdag 29 september 2005 23:17 schreef CartWOman het volgende:
Bedankt knurkie en bemeall.
Dus we weten het niet. Ik ga dan ook uit van een gerucht, geen zin me om zoiets druk te maken.
Wel genieten van de paranoia natuurlijk.![]()
Een strakke actie van joost.quote:Op donderdag 29 september 2005 23:23 schreef bemeall het volgende:
Dido moet ervan huilen. En dat terwijl Dido juist nauwelijks moet huilen
Ja, Ralph is ook een lieve jongenquote:Op donderdag 29 september 2005 23:23 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ze mist gewoon ralph, of misschien toch nog een klein beetje verliefd
![]()
Vind ik ook, het eerste wat ik dacht toen ik Dido's zusje zag was: "Heej zij heeft wel borsten"quote:Op donderdag 29 september 2005 23:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
mag ik ook eens schreeuwenquote:Op donderdag 29 september 2005 23:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Of hij kan zijn leesbril niet vinden
He, waarom heb ik daar nou weer niet op geletquote:Op donderdag 29 september 2005 23:26 schreef xstatic1975 het volgende:
[..]
Vind ik ook, het eerste wat ik dacht toen ik Dido's zusje zag was: "Heej zij heeft wel borsten"
hmmm ik dacht een houten ding maar het zijn vitamine pillenquote:Op donderdag 29 september 2005 23:26 schreef Stereotomy het volgende:
Heeft Ralphie Naat nog iets gegeven?
Als mijn ex dat tegen mij zou zeggen zou ik ook vol schietenquote:Op donderdag 29 september 2005 23:26 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ja, Ralph is ook een lieve jongen![]()
Maar ze heeft nog gevoelens, dat heeft ze ook zelf gezegd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |