Die was nog uitgerust met orginele neusquote:Op donderdag 29 september 2005 23:13 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Die ene die vanavond aan het woord was, is toch wel een stuk minder aantrekkelijk dan Dido.![]()
quote:Op donderdag 29 september 2005 23:09 schreef scanman01 het volgende:
Dido zeg nu keihard dat Ingrid liegt...
Ingrid: "Jij denkt dat ik het ben?"
Dido: "Ik begin te twijfelen"
Ingrid: "Chantal kan het ook nog zijn"
niet tegen de bewoners toch?quote:Op donderdag 29 september 2005 23:14 schreef bemeall het volgende:
[..]
Nee, dat is zo niet gezegt.
Bridget zei tegen de bewoners dat er het gerucht ging dat er een homo in het huis zou zitten
Dus kan waar of niet waar zijn
Jezeker.. het is gewoon een gerucht... en ze hebben dat in het huis gegooid om ze gek te maken. En iedereen tuint erinquote:Op donderdag 29 september 2005 23:12 schreef CartWOman het volgende:
Is er nu echt gezegd tijdens de Live dat ze een gerucht het huis in zouden gooien?
Ik dacht o.a. door Scan dat ik dat gemist had, maar het topic hierover verloopt ook vrij serieus.
Was niet echt duideljk maar. Maar het beeld na de boodschap dat hij het had gewonnen ging Roel zijn nette pak aantrekken voor het afscheids diner van gisteravond. Het lijkt me echter een goede plek voor het geld. We zullen waarschijnlijk maandag avond zien waar hij het geld heeft vertopt.quote:Op donderdag 29 september 2005 23:07 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Maar waar heeft hij geld verstoptIn die kledingzak van zijn pak
![]()
Nee degene die de weekopdracht verknalde zou zorgen voor nog een week rantsoen.quote:Op donderdag 29 september 2005 23:15 schreef KRIBBET het volgende:
Ik had toch ergens gelezen dat die bewoner die de rook opdracht zou verknallen genomineerd zou staan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Krijgen we dat nog te horen of gaat dat nu niet door omdat het Tanja is![]()
![]()
Preciesquote:Op donderdag 29 september 2005 23:13 schreef Knurkie het volgende:
[..]
ja echt hihi Bridget zei dat het een gerucht is maar omdat ze elke keer van die complotten bedenken gooien ze er een zelf in
Die moeder van Ingrid had pas een neus. Pinokkio is er niks bijquote:Op donderdag 29 september 2005 23:14 schreef bemeall het volgende:
[..]
Die was nog uitgerust met orginele neus![]()
ingrid is gewoon een smerig wijf met der geduimquote:Op donderdag 29 september 2005 23:16 schreef nicoleV het volgende:
Ingrid eet smerig haar soep
Wij zullen het wel nooit eens worden. Die zus van Dido was dus 10x mooierquote:Op donderdag 29 september 2005 23:13 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Die ene die vanavond aan het woord was, is toch wel een stuk minder aantrekkelijk dan Dido.![]()
Liever een neusverkleining, dan een sloerie die er siliconen in laat pompen.quote:
Nee hoor.. Dat is nooit gezegd. Ik snap ook niet waar dat weg komt.quote:Op donderdag 29 september 2005 23:15 schreef KRIBBET het volgende:
Ik had toch ergens gelezen dat die bewoner die de rook opdracht zou verknallen genomineerd zou staan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Krijgen we dat nog te horen of gaat dat nu niet door omdat het Tanja is![]()
![]()
Jij bent wel erg overtuigd van de zaak he....quote:Op donderdag 29 september 2005 23:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jezeker.. het is gewoon een gerucht... en ze hebben dat in het huis gegooid om ze gek te maken. En iedereen tuint erin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |