Indead...ik zat net te tikken dat ik Nathalie wel begreep, maar toen ik dit gesprek hoorde had ik het alweer gehad met haar...hoe dom...quote:Op donderdag 29 september 2005 23:35 schreef -Delta- het volgende:
Vertelt Naat nu hoe Ralph haar baasde in hun relatie destijds, over kleding o.a?
quote:Op donderdag 29 september 2005 23:42 schreef Poison-Ivy het volgende:
Tan'ja' is bij mij al héél lang Tan'nee' [afbeelding]
Haar moeder zei dat ze helemaal zichzelf is, op wat hormoontjes na dan, dus ....quote:Op donderdag 29 september 2005 23:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
(Ik bedoelde ook Tanja)
Ik twijfel toch of ze daar niet deels voor verantwoordelijk zijn...
Wat zit ik nu weer gek te worden van dat lachen van Nathalie trouwens
Nu verdraai je het alweer.quote:Op donderdag 29 september 2005 23:40 schreef Knurkie het volgende:
[..]
maar haar moeder zij dat ze echt Tanja is...dus zo is ze gewoon
Wat voor dingen heeft hij gezegd dan?quote:Op donderdag 29 september 2005 23:40 schreef Djoj het volgende:
[..]
Indead...ik zat net te tikken dat ik Nathalie wel begreep, maar toen ik dit gesprek hoorde had ik het alweer gehad met haar...hoe dom...![]()
Ralph verdient vele malen beter...![]()
Ik vind hem meestal irritant maar nu is hij echt meesterlijk bezig samen met Dido.quote:Op donderdag 29 september 2005 23:43 schreef ilona-scuderia het volgende:
Joost, wat een schitterend figuur...
ik zou me kappot schamen als dat mijn kind wasquote:Op donderdag 29 september 2005 23:43 schreef milagro het volgende:
[..]
Haar moeder zei dat ze helemaal zichzelf is, op wat hormoontjes na dan, dus ....
en gezien het feit dat ze bij iedere werkgever met problemen is opgestapt... en gezien het feit dat ze niet eens weet hoe oud de kids van haar BESTE vriendin zijn, denk ik zomaar dat het beeld dat wij zien, niet het beeld is wat BB forceert, maar dat het precies is zoals Tanja altijd is... egocentrisch, egoïstisch, rigide, en zo onflexibel als de pest dus.
Ik vind hem verdomd vervelend & lastig. En helaas, hij zegt veel maar hij doet niet wat hij zegtquote:Op donderdag 29 september 2005 23:43 schreef ilona-scuderia het volgende:
Joost, wat een schitterend figuur...
Die moeder kan zich nog eerder schamen, die geeft haar zwangere dochter voor BB op.quote:Op donderdag 29 september 2005 23:45 schreef Knurkie het volgende:
[..]
ik zou me kappot schamen als dat mijn kind was
ik zou echt niet in de studio gaan zitten ik zou emigreren
mama is zelf ook geen knip voor de neus waard. zij is notabene degene die Tanja heeft opgegevenquote:Op donderdag 29 september 2005 23:45 schreef Knurkie het volgende:
[..]
ik zou me kappot schamen als dat mijn kind was
ik zou echt niet in de studio gaan zitten ik zou emigreren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |