MEETING ![]()
Kom allemaal naar de MEETING van alle FOKHattrickers, dus iedereen die hier in "[Hattrick]" post! Divisie of aantallen posts boeit niet, daar kicken alleen joralf en komrad op.
Waar kan ik meer informatie vinden/krijgen?[Hattrick] Fok-Fed-MEETING-topic #2 is een topic waar de afgelopen periode een datum en een locatie is vastgelegd. Het is 22 en 23 oktober geworden in Nijmegen. De dingen die we gaan doen (iig bier drinken vermoed ik
![]()
) worden geregeld door het organisatiecomitee Verbal_Kint en JD en Lort (de nijmegers).
Maar ik kan niet!Geeft niet, kom je gewoon de andere dag wel.
Ik ken helemaal niemand en anderen kennen elkaar al wel helemaal, dat is niet leuk lijkt me
Wat een flauwekul, ten eerste hebben we sowieso enkele gespreksonderwerpen waarbij iedereen gelijk mee kan praten (voetbal hattrick vrouwen autos
![]()
) en daarnaast vind iedereen het juist leuk om weer nieuwe mensen te ontmoeten, anders organiseren we wel een minimeet in groningen ofzo.
Maar zijn de mensen die fanatiek posten op fora niet allemaal zielige ongezellige mensen
Zielige ongezellige mensen zoeken juist niet de meets op en blijven juist thuis. We houden allemaal wel van lol en zelfs Sir_dalord loopt in het dagelijkse leven niet met een zwaard uit WoW op zak.
Leuk en aardig, hoeveel kost het en wat zijn de verplichtingen? De kosten zijn nog niet bekend maar hangt volledig ervanaf hoeveel je meedoet. Waarschijnlijk gaan we een activiteit doen zoals karten (vorige keer). Als je te krap bij kas zit dan hoef je echt niet mee te doen en kijk je gewoon. Voor de rest is alleen het treinkaartje verplicht. Zoals je gelezen hebt zijn het dit keer 2 dagen aangezien er veel mensen het zonde vonden om dezelfde dag weer 3 uur terug in trein te moeten zitten. Ik vermoed dat er een kleine (ontbijt-)bijdrage is voor degene waarbij je overnacht. De details bedenkt het organisatiecomitee.
Verplichtingen zijn er niet, boeit ons het als je ergens geen zin in hebt. Je kan dus ook gewoon 1 dag komen, overnachten is alleen voor die dat leuk vind. De instelling is puur om gewoon lol te hebben met een grote groep.
Wie komen er allemaal en hoe schrijf ik me in?Wie er komen zijn sowieso:
-Lortnoc
-Johan-Derksen
-Grumpey
-MadKow
-SuperWeber
-Uddel
-qyn
-sir_dalord
-Verbal_Kint
Het lijkt ons erg leuk als meer nieuwe gezichten ook gezellig langskomen!
Je schrijft je in door een "Ja ik wil!" reactie te plaatsen in topic:
[Hattrick] Fok-Fed-MEETING-topic #2Succes en ik hoop dat het organisatiecomitee zich weer eens overtreft!
(Dit keer neem ik geen pizza gezond meer
![]()
)