Hm ik zie het.. kuthond..quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 09:04 schreef maniack28 het volgende:
Kuthond, mn tegenstander heeft er een extra mid bij gekochtToch maar piccen en counteren of zal ik het via de gewone weg proberen? Hij heeft verder niet echt veel def (matig (zeer laag)) en alleen een matige centrale aanval. Alleen zn middenveld is ook ongeveer wel matig (laag) ofzo, terwijl ik zwak(zeer hoog) ga halen..
Heb ik dan nog twee extra walkovers op de helft van het seizoen..? Wel ff je opstelling resetten als je stopt dan he..quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 09:10 schreef maniack28 het volgende:
godfr, check dit: Zelfvertrouwen: slecht
Door mijn verlies van woensdag is hij dus gedaald van wonderbaarlijk naar slechtHoe kan dat man, dit spel is echt triest.... Ik heb gewoon: Sportpsychologen: 3 Waarom daalt die fucking zelfvertrouwen dan zo, dit slaat toch nergens op? Ik heb alles gewonnen, zelfs van de nummer 2 van vorig seizoen en dan verlies ik woensdag kansloos tegen een supersterke V en dan zijn mn supporters meteen geirriteerd en het zelfvertrouwen daalt gewoon van wonderbaarlijk naar slecht vlak voordat ik tegen de nummer 1 van vorig seizoen moet.... dat is toch fucking kansloos?
Ik denk er serieus over om te stoppen met dit kutspel, met die fucking boutengine....
Okay, ik geef toe je hebt gelijk, maar het blijft bout, bovendien heb ik gepicced, dus ze zouden niet boos moeten zijn. Ik heb nu 6 psychologen, in de hoop dat mn zelfvertrouwen bij de economie update nog stijgt naar sterkquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:07 schreef Grumpey het volgende:
Ze zijn minder boos als je PiC speelt, maar als je aangeeft normaal te spelen zijn ze bozer. Logisch, want dan geef je aan dat je er zelf hoop ik hebt.
De engine zou oneerlijk worden wanneer verliezen met 8-0 van eredivisie ploeg minder effect zou hebben dan een 8-0 van directe concurrent. Om die reden is het begrijpelijk dat ze niet voor het realisme hebben gekozen.
Je moet het spel niet zien als een nabootsing van de werkelijkheid, maar eerder als een spel waarbij oneerlijke regels het spel meer pijn aandoen dan dat het niet overeenkomt met de realiteit. De kracht van het spel zit hem in het goede eerlijke systeem waarbij iedereen goed kan worden en in de loskoppeling van nabootsen wat er al is (zoals spelersnamen, bestaande league-systemen, bestaande trainingsschema's etc.)
oftewel --> hattrick
wat is de prijs ?quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:01 schreef The_Hives het volgende:
+ 3 waaronder mn keeper en mn wissel.
deze is ook gestegen:
[..]
Iemand interesse? Denk erover om hem te verkopen omdat ik hard een paar verdedigers nodig heb. Anders verlies ik dit seizoen echt alles.
quote:30-09-2005
De training van deze week is verloren gegaan als gevolg van onbegrijpelijke acties van de manager van de club.
Volgend jaar weer voor de Rita Verdonk award?quote:
prijs? Transfervergelijking zegt 2,4 miljoen, maar ik dnek dat ik met 1,5 blij mag zijn.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:26 schreef komrad het volgende:
[..]
wat is de prijs ?
ik heb anders nog wel wat ruilwaar
quote:Op woensdag 28 september 2005 17:52 schreef DeHovenier het volgende:
Damn..ben ik vergeten dat ik enkele spelers heb opgesteld die al verkocht waren
[..]
M'n 4e 17 jarige op rij...quote:Lennaert van Ommeren (78228738) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een populair persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 180
Loon: 517 ¤/week
Eigenaar: Hoolieganzen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: matig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: rampzalig
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
kan je me uitleggen waarom je een redelijk coach neemt??quote:Op zondag 2 oktober 2005 09:33 schreef Ruudt het volgende:
Ik stel graag aan jullie voor, mijn nieuwe coach:
Fernando Alonso (11965602)
44 years, poor form, healthy
A passable trainer who is neither attack nor defence-minded
A pleasant guy who is temperamental and upright.
Has passable experience and solid leadership abilities.
Jeugd was niets trouwens..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |