alle 3 al genomineerdquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:30 schreef kroegtijger het volgende:
1 - Fiat Multiplahet absolute dieptepunt uit de auto-industrie
2 - Opel Mantawanstaltiger komen ze niet
3 - Smart -dit is geen auto.... ik wil er nog niet eens dood gevonden in worden

je doet maar.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:26 schreef man_in_love het volgende:
[..]
Sterker nog: Ik heb er wel 12 of zo genomineerd. Is het een idee om een wees-nominee's lijstje te maken, waar mensen die wel willen stemmen nomineren maar die geen eigen mening hebben, uit kunnen kiezen? Dan kan ik nog meer runners up plaatsen!![]()

en terrecht.... t mogen eigenlijk ook geen auto's meer heten ook toch?? t is een schande voor de industrie! ze kunnen wat mij betreft niet genoeg genomineerd worden!!! lees: ik was te lui om het door te lezenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
alle 3 al genomineerdop elke ppagina bungelt ergesn bovenaan een overzicht met de al genomineerde auto's...

Een oom van me heeft zo'n auto, maar omdat hij aan een ernstige ziekte lijdt (aanstelleritus B) heeft hij er al in geen 5 jaar meer in geredenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:50 schreef Rhanna het volgende:
Nissan blue bird
[afbeelding]
Deze heb ik nog niet gezien.

quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:56 schreef Rhanna het volgende:
Daar zal je idd veel vrouwen mee kunnen scoren. Dan kan je ze volblaffen op de achterbank

Mn oom heeft er al in geen 5 jara meer mee gereden. Zo nu en dan moet hij nog een klein ritje in of om het dorp doen met een neef van me achter het stuur. maar daar gaat het hier niet overquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:57 schreef Geqxon het volgende:
Geloof me, een auto die al 5 jaar stilstaat wil je NIET hebben

da's juist een reden om een nieuwe vrouw te versieren...iemand die 2 ferrari's durft te nomineren....tssss...t moet niet gekker wordenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mn oom heeft er al in geen 5 jara meer mee gereden. Zo nu en dan moet hij nog een klein ritje in of om het dorp doen met een neef van me achter het stuur. maar daar gaat het hier niet over
En vrouwen hoef ik niet meer te versierenMijn vrouw heeft hier 2 ferrari's genomineerd

nu ben je imho al snel toffer dan iemand die een ferrari nomineert natuurlijk, maar die nissan is inderdaad wel goed foutquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:01 schreef Rhanna het volgende:
Ik ben toffer, want ik nomineer een Nissan

Oh, hij staat nog echt in de lijst ook.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:34 schreef SvenThaMan het volgende:
Ik wil hierbij mijn veto uitspreken tegen Steijn, de onverlaat welke de Lada Niva heeft genomineerd. Dat is dus echt heiligschennis![]()
![]()

Audi TT is gewoon een platgetrapte New Beetle.....quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:56 schreef leolinedance het volgende:
Echt waar ik kan sommige mensen hier gewoon echt niet serieus nemen.
Wie nominteert er in godsnaam de volgende auto's!![]()
Volvo XC90
Volvo C70
Mercedes-Benz E-klasse
Mercedes-Benz S-klasse
Audi TT Roadster
ea.
pff, zo'n beetje de mooiste auto's in hun klasse nomineren...![]()

Je bedoelt zeker: De New Beetle is een uitgetrokken Audi TT.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:58 schreef Klonk het volgende:
[..]
Audi TT is gewoon een platgetrapte New Beetle.....

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |