geweldige auto vind ik dit, vraag aan een kind van een jaar of 3 om een auto te tekenen en hij levert hetzelfde ontwerp als deze Lada-ingenieurs af ...quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:59 schreef Steijn het volgende:
Nog een nominatie, de Lada Niva:
[afbeelding]
quote:Op maandag 3 oktober 2005 02:54 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Heeft iemand trouwens al het trabantje vernoemd ?
Leer eens onderscheid maken tussen lelijk en cult. Net zoals die renault 4, dat is gewoon een cult-auto. Auto's waarvan de charmes en historie een hoop lelijkheid goedmaken.quote:Op maandag 3 oktober 2005 02:54 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Heeft iemand trouwens al het trabantje vernoemd ?
[afbeelding]
En hoe dacht je het VD van "vernoemen" te schrijven ?quote:
Ik heb er zelf nog eentje gehad zelfsquote:Op maandag 3 oktober 2005 13:30 schreef Alexxxxx het volgende:
Joost, ik ben blij dat jij al 3 autos hebt genopmineerd.. een beetje de trabant te vernoemen
No flame intended. Ik als fiere Hollander ben niet gewend aan het woord vernoemen. Verkiesbaar stellen of een dergelijk woord zou mijn keuze geweest zijn... En wat de voltooide deelwoorden betreft: In tien voor taal winnen de vlamingen meestal, dus daar durf ik sowieso geen opmerkingen over te maken!quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:49 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
En hoe dacht je het VD van "vernoemen" te schrijven ?![]()
OMG indeed!quote:
Ja, dat snap ik ook allemaal wel... Zullen we het hier verder over hebben in het goede forum?quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:25 schreef Kluupkluup het volgende:
ver·noe·men (ov.ww.)
1 naar iem. noemen
m.a.w. 'naam geven aan'...
'Benoemen' lijkt mij een beter woord in deze context. Ik benoem deze auto tot de lelijkste..
Jij bent hartstikke gekquote:Op zondag 2 oktober 2005 23:08 schreef foton het volgende:
Ah, niet goed gelezen. Nominatie dan:
Volvo C70
[afbeelding]
Experiment: mislukt
quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:21 schreef man_in_love het volgende:
En jawel... Ik heb een runner-up! De eerste Holden HSV, de commodore VL uit 1988. Motorisch top (opgevoerde V8), qua design bagger... Hij werd in de media toen de "whale" genoemd. Let vooral op de geweldige pasvorm van de bodykit. En voor de duidelijkheid: Deze auto is officieel zo verkocht!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
de suziki is idd ook erg lelijkquote:Op zondag 2 oktober 2005 20:54 schreef Pistol_Pete het volgende:
1. Nissan Micra
[afbeelding]
2. Suzuki X-90
[afbeelding]
3. Rover Metro
[afbeelding]
hallo dit is de fok 'lelijkste' autoverkiezing hoorquote:Op zondag 2 oktober 2005 23:08 schreef foton het volgende:
Ah, niet goed gelezen. Nominatie dan:
Volvo C70
[afbeelding]
Experiment: mislukt
jah, een gesloten topicquote:Op maandag 3 oktober 2005 21:53 schreef berc het volgende:
[..]
hallo dit is de fok 'lelijkste' autoverkiezing hoor![]()
voor foks mooiste autoverkiezing moet je denk ik een ander topic hebben
Kom op hé!? Dat ding is oerlelijk! Komt op nummer 4 wat mij betreft.quote:
[1] Fiat Multiplex, tja hoe lelijk kan een auto nou echt zijn?quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:11 schreef foton het volgende:
Kom op hé!? Dat ding is oerlelijk! Komt op nummer 4 wat mij betreft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
Helaas heb je al 3 genomineedrquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:21 schreef man_in_love het volgende:
En jawel... Ik heb een runner-up! De eerste Holden HSV, de commodore VL uit 1988. Motorisch top (opgevoerde V8), qua design bagger... Hij werd in de media toen de "whale" genoemd. Let vooral op de geweldige pasvorm van de bodykit. En voor de duidelijkheid: Deze auto is officieel zo verkocht!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Sterker nog: Ik heb er wel 12 of zo genomineerd. Is het een idee om een wees-nominee's lijstje te maken, waar mensen die wel willen stemmen maar die geen eigen mening hebben, uit kunnen kiezen? Dan kan ik nog meer runners up plaatsen!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Helaas heb je al 3 genomineedrMaar ik dnek dat het geen groot probleem zal zijn iemand te overtuigen je nominatie over te nemen
alle 3 al genomineerdquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:30 schreef kroegtijger het volgende:
1 - Fiat Multiplahet absolute dieptepunt uit de auto-industrie
2 - Opel Mantawanstaltiger komen ze niet
3 - Smart -dit is geen auto.... ik wil er nog niet eens dood gevonden in worden
je doet maar.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:26 schreef man_in_love het volgende:
[..]
Sterker nog: Ik heb er wel 12 of zo genomineerd. Is het een idee om een wees-nominee's lijstje te maken, waar mensen die wel willen stemmen nomineren maar die geen eigen mening hebben, uit kunnen kiezen? Dan kan ik nog meer runners up plaatsen!![]()
en terrecht.... t mogen eigenlijk ook geen auto's meer heten ook toch?? t is een schande voor de industrie! ze kunnen wat mij betreft niet genoeg genomineerd worden!!! lees: ik was te lui om het door te lezenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
alle 3 al genomineerdop elke ppagina bungelt ergesn bovenaan een overzicht met de al genomineerde auto's...
Een oom van me heeft zo'n auto, maar omdat hij aan een ernstige ziekte lijdt (aanstelleritus B) heeft hij er al in geen 5 jaar meer in geredenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:50 schreef Rhanna het volgende:
Nissan blue bird
[afbeelding]
Deze heb ik nog niet gezien.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:56 schreef Rhanna het volgende:
Daar zal je idd veel vrouwen mee kunnen scoren. Dan kan je ze volblaffen op de achterbank
Mn oom heeft er al in geen 5 jara meer mee gereden. Zo nu en dan moet hij nog een klein ritje in of om het dorp doen met een neef van me achter het stuur. maar daar gaat het hier niet overquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:57 schreef Geqxon het volgende:
Geloof me, een auto die al 5 jaar stilstaat wil je NIET hebben
da's juist een reden om een nieuwe vrouw te versieren...iemand die 2 ferrari's durft te nomineren....tssss...t moet niet gekker wordenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mn oom heeft er al in geen 5 jara meer mee gereden. Zo nu en dan moet hij nog een klein ritje in of om het dorp doen met een neef van me achter het stuur. maar daar gaat het hier niet over
En vrouwen hoef ik niet meer te versierenMijn vrouw heeft hier 2 ferrari's genomineerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |