quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:46 schreef Pietverdriet het volgende:
Eigenlijk is het onintressant of een auto lelijk is.
De allerlelijkste auto is altijd nog vele male beter dan een slechte auto, of nog erger, helemaal geen auto
Weet niet of hij nu lelijker of mooier is als het origineel. Kan je nagaan hoe verschrikkelijk dat ding wel niet is. What we're they thinking at Fiat?quote:
Punt is, beter lelijke kleren dan dunne zomer kleren in de winterquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:00 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
[..]
sure, wat voor kleren draag jij?
Chevrolet Matiz hèquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:05 schreef remlof het volgende:
Was de Daewoo Matiz al genoemd?
[afbeelding]
anders bij deze![]()
oh jaquote:
dan moet je die hier dus niet noemenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:19 schreef Geqxon het volgende:
Die is geil man
Net als de Suburban:
[afbeelding]
Dit is een stuk geschiedenis gek, die is niet lelijkquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:02 schreef r_one het volgende:
Hee, ik heb er nog maar 2 (de Multipla was al genomineerd), komt mijn derde:
[afbeelding]
Fiat 500, de originele met de deuren "achterstevoren"
over 30 jaar is mijn auto ook geschiedenisquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:22 schreef P-au-L het volgende:
[..]
Dit is een stuk geschiedenis gek, die is niet lelijk!!
En waarschijnlijk zeggen mensen dan hetzelfdequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:23 schreef Klonk het volgende:
[..]
over 30 jaar is mijn auto ook geschiedenis![]()
en drie maal raden wie er dan nog eentje heeftquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:25 schreef P-au-L het volgende:
[..]
En waarschijnlijk zeggen mensen dan hetzelfde![]()
Nou ben ik ook wel benieuwd waar je in rijdt danquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:26 schreef Klonk het volgende:
[..]
en drie maal raden wie er dan nog eentje heeft![]()
ik rij er tot z'n 10de jaar in, en dan word ie afgemeld en ergens gestald![]()
zie mijn reactie op pagina 2 van dit topicquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:30 schreef P-au-L het volgende:
[..]
Nou ben ik ook wel benieuwd waar je in rijdt dan![]()
Die heb ik ooit een gehad in Giardienera uitvoering, daat ben ik mee naar Oost-Duitsland, Polen, Zwitserland en Italië geweest, topsnelheid 90 km/h op de snelweg en verbruik 1 : 20.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:02 schreef r_one het volgende:
Hee, ik heb er nog maar 2 (de Multipla was al genomineerd), komt mijn derde:
[afbeelding]
Fiat 500, de originele met de deuren "achterstevoren"
Multiplaquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:36 schreef Klonk het volgende:
[..]
zie mijn reactie op pagina 2 van dit topic![]()
NU wel ja, maar vroeger was het een super TOF!fe bak.quote:Op vrijdag 30 september 2005 07:50 schreef kutvent het volgende:
[afbeelding]
Wat een on-ge-loof-lijk le-lij-ke bak
Dat is (of wordt) de Golf ook, maar dat maakt een auto nog niet minder lelijk.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:22 schreef P-au-L het volgende:
[..]
Dit is een stuk geschiedenis gek, die is niet lelijk!!
Geschiedenis? Verleden tijd bedoel jequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:23 schreef Klonk het volgende:
[..]
over 30 jaar is mijn auto ook geschiedenis![]()
die vind ik niet echt lelijk..quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:45 schreef M5 het volgende:
2
[afbeelding]
Citroën C6
gewoon afschuwlijke design, maar dan eigenlijk nog erger.
quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:38 schreef PallominnoXIII het volgende:
Ik hoop dat diegene die de Enzo, F50 en de Skyline genomineerd hebben, overreden worden door 3 negers op een step
dat heet democratiequote:Op zondag 2 oktober 2005 12:38 schreef PallominnoXIII het volgende:
Ik hoop dat diegene die de Enzo, F50 en de Skyline genomineerd hebben, overreden worden door 3 negers op een step
je gaat ons toch niet vertellen dat je die vierkante bak echt mooi vindtquote:Op zondag 2 oktober 2005 15:34 schreef MewBie het volgende:
WTF... een Hummer nomineren als lelijke bak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |