mee eens is...quote:
quote:Op donderdag 29 september 2005 22:37 schreef Alexxxxx het volgende:
Even voor de zekerheid: dat is de 240 toch?
De Hyundai H100, ik zet hem er bijquote:Op donderdag 29 september 2005 23:11 schreef Brembo het volgende:
[afbeelding]
Wil je toch niet in rondrijden, afgrijselijk lelijk herrie ding.
En die volvo, het zijn wel de wagens die het lang , degelijk zijn :p...
De winnaarquote:
De multiplaag is inderdaad een walgelijk gedrocht. Als ik die op de weg zie moet ik echt m'n hoofd afkeren, anders hou ik het niet binnen. Wat een wagen zeg, geen pan.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:29 schreef yup het volgende:
Ik vind die prius dus echt miljoenen malen mooier dan dat fiat multivlaai geval. Laat zien hoe lelijk dat gedrocht wel is
Inderdaad, die multipla mag toch wel met stip op 1, wat een lelijk ding is dat.quote:
quote:Op donderdag 29 september 2005 22:38 schreef r_one het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
Chrysler PT Streetcruiser als goede tweede (de Fiat Multipla is al genomineerd)
I, II, III, IV of V? Of meteen de hele reeks maar?quote:Op donderdag 29 september 2005 23:25 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Een C4 Coupé lelijk?![]()
Ik nomineer de golf![]()
(maar die komt na de multipla uiteraard)
Doe de hele reeks maarquote:Op donderdag 29 september 2005 23:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
I, II, III, IV of V? Of meteen de hele reeks maar?
dat is dus net weer zo fout dat het tof isquote:Op donderdag 29 september 2005 22:25 schreef Alexxxxx het volgende:
AMC Pacer
[afbeelding]
[afbeelding]
Maar net boven de BXquote:Op donderdag 29 september 2005 23:52 schreef yup het volgende:
Dat ding moet helemaal onderaan eindigen![]()
De zwaailichten zijn wel strak weggewerktquote:Op donderdag 29 september 2005 23:36 schreef Farao het volgende:
Mag ik deze ook nomineren ?
Nieuwe ambulance op basis van de Volkswagen T5
[afbeelding]
Geef mij maar 'n mooie balk, liefst met led verlichting.quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:27 schreef DaMook het volgende:
[..]
De zwaailichten zijn wel strak weggewerkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |