Parkeer maar bij mij op de oprit danquote:Op vrijdag 30 september 2005 07:50 schreef kutvent het volgende:
[afbeelding]
Wat een on-ge-loof-lijk le-lij-ke bak
LOLZquote:Op donderdag 29 september 2005 22:25 schreef Alexxxxx het volgende:
AMC Pacer
[afbeelding]
[afbeelding]
Sierraquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:31 schreef allsystemshalt het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
Indo's noemen deze auto niet voor niets de Ford Berra![]()
![]()
Gelukkig valt over smaak niet te twisten.quote:Op donderdag 29 september 2005 23:37 schreef yup het volgende:
citroen bx kan wel een waardige nummer 2 worden
[afbeelding]
het feit dat die dingen uitelkaar waaien en na een paar jaar in een urn kan strooien etc maakt het ding er niet mooier op
Oeh.. die Triumph TR7 vind ik best leukquote:Op vrijdag 30 september 2005 08:27 schreef Taxi het volgende:
Jaja, daar is het topic dan eindelijk.
Mijn hemel, mijn ogen wat doen jullie?!![]()
[afbeelding]
Triumph TR7
Ik had eigenlijk wel alleen maar de ambulance uitvoering van die T5 genomineerd, een gewone vw T5 vind ik niet echt een lelijke auto dus misschien maar 't woordje ambulance erachter plakken, tenzij iemand anders natuurlijk 'n gewone T5 ook genomineerd wil hebbenquote:Op vrijdag 30 september 2005 13:19 schreef Alexxxxx het volgende:
De Nominaties tot nu toe:
Merk type
Volkswagen Transporter T5
nominaties door vrouwen worden niet meegerekendquote:Op vrijdag 30 september 2005 14:00 schreef Sandraugiga het volgende:
[afbeelding]
Ferrari Enzo.
Zoooooooooo lelijk! Ik weet niet waarom mannen daarop geilen en ik snap de vrouwen al minder...
[afbeelding]
Ferarri F50
Zelfde verhaal.
[afbeelding]
Ford Feest...Zoooooooooo betrouwbaar...
De Lagonda is om te janken ja. Wat een verschrikkelijk lelijke bak.quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:36 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
NEEJJJJJde Lagonda is juist
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:37 schreef zerotolerance het volgende:
[..]
De Lagonda is om te janken ja. Wat een verschrikkelijk lelijke bak.
Agreesquote:Op vrijdag 30 september 2005 15:37 schreef zerotolerance het volgende:
[..]
De Lagonda is om te janken ja. Wat een verschrikkelijk lelijke bak.
[suf-mode] Héé, wat toevallig, die had ik ook[/suf-mode]quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:26 schreef Geqxon het volgende:
Om man_in_love maar even te helpen:
Lotus Eminence
Brütsch Mopetta
Tornado Typhoon - Sportsbreak
Whehehe, inderdaad.quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:52 schreef alsem het volgende:
[..]
nominaties door vrouwen worden niet meegerekend![]()
Niet fokken met de 309quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:13 schreef remlof het volgende:
Peugeot 309, wat een ouwemannenwagen:
[afbeelding]
Wie is de opbouwer? Visser? Dan zet ik er Visser achterquote:Op vrijdag 30 september 2005 14:25 schreef Farao het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk wel alleen maar de ambulance uitvoering van die T5 genomineerd, een gewone vw T5 vind ik niet echt een lelijke auto dus misschien maar 't woordje ambulance erachter plakken, tenzij iemand anders natuurlijk 'n gewone T5 ook genomineerd wil hebben
quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:52 schreef alsem het volgende:
[..]
nominaties door vrouwen worden niet meegerekend![]()
Verklaar algemeen, beetje slap dit.quote:
Helaas, ik mag ze niet meer nomineren...quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:44 schreef Alexxxxx het volgende:
Opvallende afwezigen in mijn ogen: De Honda Civic CRX en de Opel Calibra
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |