Maar hier istie vet duur, en er zat een DVD bij van de nieuwe Jag XK vs de nieuwe DB9 op de nürburg ring ehquote:Op donderdag 29 september 2005 21:21 schreef Alexxxxx het volgende:
Top Gear Magazine is ook in Nederland te koop hoor
En ja, de auto uit de OP is een kutbak. Waarom denk je anders dat ik m gefotografeerd heb?
En is dat nog een leuk filmpje dan?quote:Op donderdag 29 september 2005 21:26 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Maar hier istie vet duur, en er zat een DVD bij van de nieuwe Jag XK vs de nieuwe DB9 op de nürburg ring eh
Ja nu welquote:Op donderdag 29 september 2005 21:26 schreef ook_gek het volgende:
mijn op is perfect
En mijn mazda is nog erger!
Alleen als jij het doet.quote:Op donderdag 29 september 2005 21:34 schreef Mukie het volgende:
Deez blijft open..
die van jou ook_gek gaat dicht
Ik voel me vereerdquote:Op donderdag 29 september 2005 20:32 schreef ook_gek het volgende:
Mukie en BoJo ik heb over een tijdje jullie ervaring en expertise nodig voor informatie als dat mag.
Tegen die tijd mail ik je welquote:
quote:
consider it donequote:Op donderdag 29 september 2005 21:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Alleen als jij het doet.
Mijn topic mag alleen maar gesloten worden door een mooie jonge vrouw. IPV een debiele dwerg en een boer die niet te verstaan is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |