zoals ik al schreef in het herken de homo-topic:quote:Op donderdag 29 september 2005 21:08 schreef twentemeisje het volgende:
Ik zet mijn geld ook in op Rob de Heumeu...
quote:Op donderdag 29 september 2005 21:10 schreef MaJo het volgende:
Aan de tussenstand te zien gaat Lieske er dus uit
Die is grappig.quote:Op donderdag 29 september 2005 21:06 schreef Blue Thunder het volgende:
bla
bla bla
bla bla
bladiebladiebla
dat mag je niet zeggen van hummie... dan moet je in de dagboekkamer en krijg je op je donder....quote:Op donderdag 29 september 2005 21:13 schreef svann het volgende:
Ja hoor..... die zogenaamde tussenstanden!
Nu even een blikje op de autocue graag.
(waar de winnaar al op staat)
Bellen mensen, bellen!
Vandaag ookquote:Op donderdag 29 september 2005 21:13 schreef Dr_Greene het volgende:
Zo te zien droeg Nath gisteren kipfilets....
quote:Op donderdag 29 september 2005 21:13 schreef Dr_Greene het volgende:
* brok in keel nu heeftquote:Op donderdag 29 september 2005 21:14 schreef bemeall het volgende:
Gisteren had ik een brok in m'n keel van deze momentjes, maar met die lachgeluiden eronder gemonteerd zijn ze best grappig
en Bassie!quote:Op donderdag 29 september 2005 21:15 schreef teamlead het volgende:
Alleen de walvissen en dolfijnen verstaan Lieske nog![]()
je vergeet de hondenquote:Op donderdag 29 september 2005 21:15 schreef teamlead het volgende:
quote:Op donderdag 29 september 2005 21:15 schreef teamlead het volgende:
Dat deed ze dus welquote:Op donderdag 29 september 2005 21:13 schreef Dr_Greene het volgende:
quote:Op donderdag 29 september 2005 21:19 schreef __Saviour__ het volgende:
die glimlach...wat een valse trut
PindaKaashoer! Prachtig woord!quote:Op donderdag 29 september 2005 21:17 schreef Gigageil het volgende:
Maar TANJA is een smerige PindakaasHoer en mag er METEEN uitgerot worden....
ROB stel je niet zo aan eikel Huhuuuuuhuuuhhhhhuuuuhhuuuh![]()
![]()
LIESKE , zeg eens wat verstaanbaars Pubbebubbepiepelepiepoobuppbubeelepeielel Piep Piep JankJank sniFF sniFF![]()
![]()
Net zo geloofwaardig als zeggen dat ze het huis uit gaatquote:Op donderdag 29 september 2005 21:19 schreef bemeall het volgende:
Eerst zou ze er nog 1 roken.
Nu een pakje
die stopt echt niet
ach ja dat maakt het allemaal goedquote:Op donderdag 29 september 2005 21:21 schreef whitef0x het volgende:
OOH het zijn de hormonen:(
Ergens buiten tussen de planten zooi goed verstopt ofzo ??quote:Op donderdag 29 september 2005 21:25 schreef Gizmo112 het volgende:
Waar verstop je 10.000 euro ?
Precies, Ruudje versprak zich.quote:Op donderdag 29 september 2005 21:26 schreef kissa het volgende:
Oef, Roel....het geld verbergen...hij blijft er dus in.
quote:Op donderdag 29 september 2005 21:28 schreef Luchtbel het volgende:
Ruud: ze zoent met Menno dat weet u?
Ingrids vader: Ja wat moet ze anders in zo'n huis.![]()
ja dus?quote:Op donderdag 29 september 2005 21:28 schreef dronkeykong het volgende:
Wat een tyfus actie...eerst het risico lopen gesnapt te worden en nu met 10.000 in het huis moeten blijven
Hummy gore slet
Nee, Tanja kreeg geen opdracht.quote:Op donderdag 29 september 2005 21:30 schreef ks_choice het volgende:
Daarom heeft Tanja (in opdracht van BB!!) een trekje genomen!! Anders zou BB Roel niet de opdracht kunnen geven om het nog langer geheim te houden.
Am I right??
no way.. dat kost hummie geldquote:
Nee.quote:Op donderdag 29 september 2005 21:30 schreef ks_choice het volgende:
Daarom heeft Tanja (in opdracht van BB!!) een trekje genomen!! Anders zou BB Roel niet de opdracht kunnen geven om het nog langer geheim te houden.
Am I right??
Ja ik had wat prepaids liggen.. maar ff op Lieske gedaanquote:Op donderdag 29 september 2005 21:32 schreef zalmsalade het volgende:iets een veel bellen op lieske dan op het laatst
tuurlijk na de voorlopige uitslag gaat iedereen voor Lieske bellen, en dus minder voor roelquote:Op donderdag 29 september 2005 21:32 schreef Blue Thunder het volgende:
jezus, hier klopt echt geen hol van... Lieske populairder dan roel?!?!?!
ME REET!!!!
Lieske zat in de "gevarenzone"quote:Op donderdag 29 september 2005 21:32 schreef Blue Thunder het volgende:
ME REET!!!!
face it.. .Roel is gewoon geen lekker wijf...quote:Op donderdag 29 september 2005 21:32 schreef Blue Thunder het volgende:
ME REET!!!!
welcome.. en als Ingrid genomineerd wordt, verwacht ik een tegendienstquote:Op donderdag 29 september 2005 21:32 schreef vw_caddy het volgende:
Dank voor degene die gestemd hebben!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |